Kletsen over 3e, 4e, 5e...kindje in de maak?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterre82, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hihih ja inlove sparen wat is dat dat hebben we hier ook dat komt wel weer als de kids de deur uit zijn hahahaha.(ofzo)
    Geeft allemaal niet hebben genoeg eten een huis en we zijn gelukkig !!!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hier spaar ik al wel wat voor hun studie later. Het zijn maar kleine beetjes hoor, maar alle beetjes bij elkaar zijn straks op hun 18de een netjes geld bedrag.

3. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Wij hebben voor de kids allemaal.een eigen kamer. Daarna stoppen we met kindjes krijge. ;)
    Sparen doen wij ook voor allebei de kids. Ik heb al mijn studie zelf betaald maar ondersteun ze tegen die tijd graag.
    En de oudste is hier nog niet naar school, te jong nog. Maar de scholen beginnen hier pas over 1,5 week geloof ik.

Verder hier aan t werk en ben bang dat mijn cyclus.helemaal van slag is ofzo. Heb slijmverlies, net alsof ik nu pas mijn eisprong ga krijgen en buikpijn. Dus ik ben bang dat ik we weer aan de klus moeten. Wilde zo graag dit weekend zekerheid, zucht! Was de afgelopen maanden toch wel redelijk regelmatig ongesteld maar deze maand lijkt mn eisprong wel uit te blijven, laat te zijn, weet t ff niet meer.

4. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kamer over voor een 3e is wel een wat kleinere kamer maar het moet kunnen.
    Sparen....dat doen we met een maandelijkse inleg voor deze 2 dus waarom niet voor een 3e.

Heb vandaag een sollicitatie gesprek gehad...heb er geen goed gevoel over :(

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Corali he vervelend dat het zo verwarrend is! ikzelf heb aan het eind van mn cyclus ook weer slijmverlies, dus wie weet heb jij dat ook? Voor de zekerheid maar klussen idd!!

@Syra hoe komt het dat je geen goed gevoel hebt over je sollicitatiegesprek?

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wij sparen wel, is minibedrag maar goed we zetten iets apart. Als ik hoor dat mensen 500euro in de maand kunnen sparen val ik zowat van mn stoel. Ongelofelijk, maar goed, die verschillen zullen blijven. Ik kan me er ook niet druk om maken, want iedereen is anders en heeft ander werk, opleiding, koop of huur huis, schulden, kosten, levensstijl en regio waar je woont.
    We zijn happy en das t belangrijkste!

Behalve happy ben ik ook ongeduldig! Heb t gevoel dat ik ongi word

7. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madeliefje. Ik had er een slecht gevoel bij omdat ze zeiden dat er nog 4 gegadigden waren en dat ik de oudste was.
    Maar ik ben het toch geworden. Mar zaterdag even langs komen om nog wat te bespreken.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar Zwanger worden clubs.

9. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Wat leuk syra zat je gevoel gelukkig fout veel succes zaterdag.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Succes Syra!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Syra!!!!!!! voorgevoel klopte dus gelukkig niet;)

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bloesem: hier nog geen schoolgaande kinderen, over 2 maandjes is het wel zover.

Lucindalice: hoe is het vandaag gegaan? Succes de komende maanden, zak zeker pittig worden.

Makey: hier sparen we €15 of €25 per kind, per maand. Weet ik even niet meer, gaat automatisch.

Corali: wat balen van je cyclus :( Is het geen idee om te gaan temperaturen?

Syra: gefeliciteerd met je baan! Fijn zeg :) Wat ga je doen?

All: hier drukke dagen gehad met werken enzo. Gister nog 'fijn' een migraine aanval.. Vanmorgen om 5 uur op. Was even pittig maar nu lekker weekend :)

13. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ syra gefeliciteerd! Altijd fijn werk in deze tijd!

@ Madelief, ik had haar donderdag inderdaad verteld dat we ook bezig zijn. Beetje jammer eerste reactie was "weet je dat echt zeker? Vind je dat niet te druk?" daarna draaide ze gelukkig wel bij. Daarom zeg ik het ook tegen niemand want volgens mij krijg je deze reactie heel veel.

@ lucindalice Hoe ging de 1e dag? Klinkt intensief namelijk.

14. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ sterre poeh vijf uur is wel vroeg. Moet dit ivm werk?

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Syra, gefeliciteerd!

Ik ga dadelijk de nachtdienst in, even 2 nachten en dagen omdraaien, dat helpt vast met t "nietaantestendenken" gek word ik ervan. Vorige maand ook al, denk dat ik maar gewoon niet meer test. Ik zie t wel als de bevalling zich aandient :p

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bloesem: ja inderdaad voor mijn werk. Ik werk meestal van 9 tot 17.30 maar bij kwartaaleindes zijn het wat langere dagen v.w deadlines enzo.
    Jammer van de reactie maar net wat je zegt, die reactie zal nog wel veel meer voorbij komen. Mijn schoonmoeder maakte ook weer zo'n opmerking van de week terwijl ze weet dat wij misschien 3 kinderen zouden willen. Zo onnadenkend hoe het bij iemand kan overkomen ;)

Inlove: :D als je tegen die tijd geen positieve test heb weet ik het ook niet meer :p
    Werkse!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Inlove, ik moest even om je reactie lachen :D, haha!

Lieve meiden, ik heb inmiddels bijgelezen, maar de puf om te reageren ontbreekt me even. De revalidatie valt zwaar, zowel fysiek als mentaal en ik heb nog n lange weg te gaan :(. Ik heb wel het idee dat ik in dit centrum op m'n plek zit, hopelijk is dat echt zo. Hopelijk vind ik snel m'n ritme in de revalidatie en heb ik wat meer energie om hier te reageren.

18. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Reageer later even uitgebreid, gisteren hele dag weg geweest. Wel in de ochtend nog een test gedaan maar die was natuurlijk weer helemaal wit ;) Kan nog steeds alle kanten op maar heb niet het idee dat dit een geslaagde ronde is.

Denk morgen of maandag nog maar een testje als ik niet ongesteld word.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Corali, echt flink spannend dus voor jou deze dagen!!

20. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, heb niet bijgelezen, sorry, maar dit is mijn test van vanochtend :$ :$ :$
    Ben er nog helemaal van in de war, heb helemaal geen voortekenen/symptomen. Vandaag 13 DPO.

BEN ZOOOO BLIJ!!!!!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina