Ik word er niet goed van. Het is alleen maar de hele dag door HUUUUH HUUUUH HUUUUUH t ging een weekje vrij aardig, meneertje begon ook wat andere klanken te maken bovenal. Maar nu? pff wat kun je daar onrustig van worden zeg! Wiens kind jengelt ook al maaaaaaaaaaaanden lang??
Dat niet maar ik wil je wel even sterkte wensen, want lijkt me op zijn zachtst gezegd niet fijn. Is het niet zo dat hij dingen wil (lopen, staan) die nog niet lukken?
Hier ook veel, op en af. Vanaf een maand of 6/7 is het wel een stuk pittiger geworden. Nu heeft hij wéér zo'n periode. Heel veel mopperen. Ik heb steeds meer het idee dat mijn mannetje de grote wereld en alles wat hij kan maar eng vind.. Pff!!! Ik ben wel eens geweest om de oortjes te laten checken, maar dat bleek niets.
Devin kan idd ook nog niet veel. Alleen los zitten. Weet niet of t frustratie is, want hij doet t al vanaf dat ie een maand of? 4 is denk ik.
Was je ondertussen al bij een 2e ka en een KNO arts om kwalen uit te sluiten? Hij heeft/had toch ook steeds verhoging? Ik probeer je een beetje "te volgen", hoopte zo dat hij zich een keer beter zou gaan voelen nl...
Klopt Babel. Inmiddels zijn we er achter dat ie geen spierziekte oid heeft. Er zijn sporen gevonden van een pinda intolerantie wat uit een bloedtest kwam. Zijn vit b 12 was prima (daar zat ik zo over in)We lopen nog steeds bij de ka en hij krijgt ook fysio iedere week thuis. Devin gaat wel wat vooruit, maar niet met grote stappen. Hij loopt nog zo'n 5 maanden achter in de grove ontwikkeling. Hij krijgt prikkels niet goed door dat is wat we te weten zijn gekomen. De spierspanning is wisselend, dwz als je Devin op tilt houdt ie nog steeds zijn armen slap, maar hij kan wel op zijn handjes op zijn buikje steunen. De verhoging, sja hij is altijd warm(er) maar de ka zegt dat dat kan en daar vertrouw ik maar op. Máár ik had t er net nog met mn man over.. dat ik nog steeds denk dat er iets is.. maar dat zal de tijd uitwijzen denk ik maar.
Hier heeft ze het ook gedaan vanaf 3 maanden tot 7 maanden vooral als ze op haar buik lag,ze wilde vooruit maar dat lukte niet. Nadat ze kon kruipen en staan helemaal niks meer. Dus denk dat het frustratie is ieder geval hier was het wel zo. Helemaal gek werd ik van het geluid sterkte!
Okee Patroeschka. Blijft een rotgevoel voor jullie, zeg Maar het kilnkt wel aslof jullie ieg serieus worden genomen. En misschien is er dus toch iets onderliggends dat met zijn spieren of de signalen te maken heeft dus, maar wat dan. Wil je niet ook nog eens een kno arts naar zijn oortje laten kijken?? Al ziet een andere arts niets, een kno arts schijnt dan veel geavanceerdere apparatuur te hebben. Je moet er niet aan denken dat het toch "alleen maar" een infectei zou zijn? Het piepen in de periode van het opdrukken ken ik trouwens ook wel: idd willen ze dan vooruit en het gaat niet. Het opdrukken kost continu kracht en daar kreunde ze dan ook steeds bij
Nou fijn gevoel dat dat dan ieg is uitgesloten. Prettig dat jullie dus wel serieus zijn genomen uiteindelijk. Hopelijk is hij alleen wat traag in de grove motoriek ontwikkeling en komt het kreunen van het oefenen... Sterkte ermee ieg!