Hallo meiden.... Ik ben zo benieuwd... over 1 week is mijn NOD. Ik ben voor t eerst op dit forum omdat ik sinds twee maanden serieus voor een kleine wil gaan! Ik gebruikt ovulatietesten om de kans te verhogen.. Iedereen in mijn omgeving is zwanger of heeft al een kind....hierdoor bekruipt mij het gevoel dat ik bang ben dat het bij ons niet zal lukken..Ik voel helemaal niets 1 week voor mijn NOD, dus het zal waarschijnlijk niet zover zijn deze maand, maar toch is het spannend..ergens hoop je toch... Nou ja, ik hoop dat er meiden zijn die ook in deze situatie zitten en zin hebben om te kletsen! Ik heb niemand hierover verteld (juist ook wel omdat ik bang ben dat het niet gaat lukken...).... jullie wel?' Liefs, J
1 week voor NOD zul je waarschijnlijk ook niks voelen dus dat zegt nog helemaal niks Evt kwaaltjes krijg je zowieso pas na de innesteling dat 5 á 7 dagen na je eisprong is. En dat kan geloof ik ook wel eens later zijn.. Er is nog volop hoop hoor
Hallo Tara! Thanks voor je berichtje..Tja je zult wel gelijk hebben..maar jaaaa het is zo spannend. Ik had wel 6 dagen na mijn eisprong een dag menstruatiepijn. TOen heb ik op het net wel kunnen vinden dat dat innestelingspijn kan zijn.. maar ja...t hoeft niet. Het is zooo lastig om zolang te wachten. Ik hoop het heel erg dat het wel zo is. Maar ja gewoon wachten is zeker het antwoord? weet jij trouwens hoe je een banner kunt aanmaken? Ik zoek me rot... maar kan t niet vinden... J
Je kunt hier op het forum, ergens bovenaan geloof ik genaamd banners, ook een banner maken, de url kopieër je en plak je in je handtekening bij gebruikersinstellingen...
Hoi Jennifer, Ik zit ook een beetje in afwachting op NOD. Ik weet niet eens wanneer dat is. 9 juni heb ik mijn implanon laten verwijderen. Dus hoe mijn cyclus op gang gaat komen is afwachten. We willen heel graag een tweede kindje, en zijn benieuwd hoe het gaat verlopen. Ik doe geen ovulatie testen, maar hou mijn afscheiding in de gaten. afgelopen woensdag was het mooi doorzichtig. Wellicht had ik een ovulatie toen... Maar nu weet ik dus niet hoe lang ik moet wachten, en wat ik uberhaubt moet verwachten van mijn cyclus. Dus jij ook sterkte met wachten, wachten, wachten Hier zit er nog een te wachten en te hopen.
Mijn nod is de 21e al... spannend!!!! Ik ben benieuwd hoe het iedereen hier vergaat dus blijf meelezen tot eind juni! Ik zal voor jullie duimen! Al voorgevoelens of zenuwen?
Elinorah: wat is een implanon? Spannend dat wachten... Gebruik je geen ovulatietesten? dan wordt de NOD dag een stuk duidelijker! Ik vind t wel erg handig, want afscheiding is niet altijd op zelfde moment (bij mij dan) Loesje...OH wat spannend.. Heb je je nog niet laten verleiden tot een (vroege) test?? Nog maar 3 daagjes. Wat zegt jouw gevoel? Mijn gevoel zegt vooral: denk niet teveel, je ziet het vanzelf. Ik dacht namelijk vorige maand dat ik zwanger was, vanwege allerlei gerommel in buik, erge dorst, etc etc. Dus je kan jezelf ook best gek maken. Nu voel ik weinig, behalve dan dat ik een paar dagen geleden ongesteldheidsgevoel had, maar geen bloedverlies en nu is het weg.. Wel wat onrustige darmen, maar is mij ook niet vreemd. Maw nu ik ga letten op allerlei lichamelijk tekenen weet ik eigenlijk niet wat ik normaal wel of niet voel, etc etc... dus echt afwachten geblazen.. Ik vind het ook moeilijk om van de wijn af te blijven, als t nou niet zo is en t duurt nog lang, moet ik mijzelf dan zolang onthouden? pffff...
@Jennifer: waarom zou je geen wijn drinken?... De beeb leeft los van je lichaam de eerste 4 weken. Na 4 weken is de bloedvoorziening pas gemaakt tussen foetus en jou lichaam... Dus tot die tijd heb je met alcohol geen gevaar.... Implanon is een hormoonstaafje dat in je arm geplaatst kan worden. En dan voor 3 jaar anticonceptie is. Ik vond het erg prettig, ben niet ongesteld geweest het afgelopen jaar. en het was ook alsof mijn baarmoeder 'sliep'. Want sinds de implanon eruit is, doet mijn buik van alles. Echt heel bizar, ik was het echt vergeten hoe het voelde. De druk, krampjes, borrel, hardheid etc die de baarmoeder kan geven. Nee, ik wil niet direct ovulatie strips gebruiken. Eerst wil ik dan ongesteld zijn geweest, zodat ik een cyclus kan aanhouden. Nu ben ik nog niet ongi geweest, maar zou wel zwanger kunnen zijn Vanmiddag ga ik langs de kruidvat voor zwangerschapstests En dan maar wachten.
Jeetje Elionorah...wat spannend zeg.... vanmiddag de tests halen en wanneer ga je ze gebruiken? Hopelijk is t meteen raak!! ik hoop het voor je.. Ik ga zo even de stad in (wijn drinken dus....) en ik weet dat de meningen verdeeld zijn over wel of niet drinken..maar kan me voorstellen dat niet drinken altijd beter is dan wel drinken...? Nou jaaa ik ga gewoon genieten, maar met een beetje mate hahaha Liefs en succes met je tests!!! laat even weten hoe het is afgelopen!! ik duim voor je
ik weet nou echt niet meer wanneer nou me ei is... afgelopen zaterdag mega kletsnatte onderbroek (sorry) maandag dag 16 paar x felle steek in me buik links... vandaag links helemaal onderin tegen me lies aan steekjes... en lage rugpijn... gisteren regelmatig met afvegen bruin slijm en vanmorgen licht roze... of maandag ei of vandaag??? graag jullie mening... heb voor de zekerheid ovu test gehaald...kon ik niet plassen *zucht*
@drinen; in principe kan het geen kwaad voor het vruchtje.... het krijgt er voorlopig nog niks van mee... Maar net wat je zegt alles met mate...
Hoi iedereen! Mijn Nod is de 24e ste ,ik voel wel lichtjes steken en krampjes, maar gaat weer met vlagen weg. Wel heb ik nu andere kleur afscheiding. Hebben julli ook een andere kleur afscheiding?? Liefs,