Kletsen tot de tijd rijp is.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Alita, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LilaLien

LilaLien Niet meer actief

1 ,2 ,3 ,' ,5 of hoeveel dan ook ieder kiest er zelf voor zelfs als men er geen wil petje af ,zo ken ik ook koppels en nu ze 50 jaar oud zijn missen ze wat in hun leven.....

Ja tantie hoe is het met je?

Ach schm.kon haar zonen niet loslaten ,ze vond elk meisje wat er kwam niet goed genoeg en dat liet ze elke keer wel blijken en eens er dan problemen waren en men dan met de neus op de feiten drukte was het hek van de dam ,nouja laat ze maar sudderen.
    Ze halen mijn gezin niet uiteen ,dat wilden ze maar het is hun niet gelukt!:p

2. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Het gaat wel goed! Heb gisternacht wel 7 uur geslapen, en dat zonder medicijnen! Echt een overwinning! Vannacht wat minder, maar heb wel 8 uur op bed liggen ontpannen, dus daar ben ik ook erg blij mee!
    Er zijn van die nachten dat ik geen seconde stil kan liggen, dat vind ik echt frustrerend! Helemaal als dat nacht na nacht na nacht doorgaat.
    Maar nu positief! Nog 2 weken tot de onderzoeken!

3. LilaLien

Dat is heel goed ,op naar de 14 dagen ;)
    Hou ons op de hoogte !

4. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Ik zit nog even terug te lezen en zie nog allemaal reacties op mijn verhaal, wat lief meiden! Ik was dit topic ff kwijt maar nu heb ik een abbo. Ik ga ff terug lezen en eventuele vragen beantwoorden!

@cindy: Mijn kinderwens helpt zeker om mezelf te stimuleren hoor! Ben alleen ook bang dat ik mijn wens(weer) verlies. Toen het zo slecht met mij ging kon ik amper voor mezelf zorgen, laat staan dat ik een zwangerschap en bevalling aan kon en een kind kon opvoeden. Hierdoor was mijn wens weg, en achteraf besef ik pas dat dat was omdat mezelf op de been houden mijn eerste prioriteit was. Nu heb ik zo'n sterke wens dat ik verwacht dat hij niet weg gaat, maar als ik mezelf weer ga verliezen kan ik het misschien niet aan... Maar goed, tot nu toe gaat dat dus goed!!

@Rnate: Heb wel meerdere medicatie gehad, om mezelf rustig te krijgen en slaapmedicatie. Helaas werken rustgevende medicijnen bij mij bijna allemaal verkeerd, ze gaan andersom werken waardoor ik dus overprikkeld raak(heb ADD dus zit altijd te klieren met prikkels) Nu had ik wel een goeie combi gevonden, maar ja, kan je niet zwanger mee worden. En nu voel ik zeker dat het beter is zonder medicatie! Je bent uitgeruster van 4 uur zelf slapen dan van 8 uur op medicatie slapen..

@Jaydee: Dat begrijp ik hoor, dat je je daar druk om maakt. Ik zie dat ook niet niet helemaal gebeuren. Telkens snachts eruit en dan weer verder slapen, haha, dat kan toch niet! Maar ja, dan is het weer heel anders. Vaak verander je toch na een zwangerschap en je bent de eerste maanden thuis, dus er is vast wel ergens een moment te vinden waarop je wel je rust kan pakken.
    Fijn dat jullie weten wanneer jullie ervoor gaan! Heerlijk aftellen!

5. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    @Ils: fijn dat jullie ervoor gaan.. WIe weet is het deze maand nog goed gekomen, en anders op naar de volgende ronde! Ik vind het moeilijk om te wachten maar toch ook heerlijk om de tijd dat je echt serieus voor de klus gaat steeds dichter bij te zien komen! Knap hoor, datje er nog zo positief in staat na 2 nare bevalingen!

@lilalien: Wat een heftigverhaal van jou! Nog 5 maanden wachten.. Wat een lange tijd! Mijn moeder heeft dat ook meegemaakt, na 3 kinderen kanker gekregen, 2 jaar ziek geweest en daarna 2 jaar moeten wachten. Toen nog 3 kinderen gekregen! Dus een positief verhaal! Hoop zo dat je uitslag goed is!
    Wat heftig ook van alle miskramen zeg, jeetje, ik heb echt diep respect voor je doorzettingsvermogen!
    Ik wist niet dat je zonder schildklier kon functioneren. Komt doordat je hem niet meer hebt ook dat je gewicht zo erg schommelt? Hoe erg schommelt het dan?

@Cindy: Heftig hoor, de vacuumpomp. Had je meisje veel last van haar hoofd? En hoe snel was de bult weg? Ik heb nabij meegemaakt hoe heftig het is, petje af voor de mama's!

6. LilaLien

4 maanden en mijn gewicht schommelde van dag tot dag soms in een week tijd kan ik 5 kg bijkomen om er dan 3 af te vallen.

Ik neem vervangend schildklierhormoon elke morgen nuchter.

sommige dagen gaat het goed ben ik fit en enrgievol andere dagen een zombie .

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Lilalien.....gelukkig is je man naast je blijven staan! Zoveel mannen die voor hun moeder kiezen dan he.....super dat je man achter jou bleef staan al zal dat ook niet makkelijk zijn geweest?

Ja de schildklier regelt je gewicht of?

@Tante......hey wat super dat het eigenlijk wel gaat het slapen!!! Ik vindt het knap hoor....schouderklopje!!!!
    Maar krijg je wel nog ondersteuning van een psychiater ofzo...lijkt me best fijn in jouw`n geval?

Ja ze heeft hoofdpijn gehad de arme schat. Idd zo`n grote bult....maar niemand mocht haar vasthouden dat was ook wel weer een voordeel hihi....

8. LilaLien

schildklier regelt je hormoonhuishoouding (groiehormoon foetus ook )en je vetverbranding .

Mijn man had het moeilijk ja zeker omdat de strubbelingen al 10 jaar duren ,op en af dan beter ,dan zeer slecht.
    Er zijn tijden geweest dat ik maanden niet ging en hij wel met de zoon.
    Dan bij 11 weken van nr.2 wilde hij dat ik weer meekwam maar dat deed hij met een smoes (was er toen echt niet blij om).
    Dan is het redelijk gegaan tot zijn broer een nieuwe vriendin had en die na 1 maand zwanger was ,op zijn geld uit was enz.
    dan kwam nr.3 en op't einde vroeg ze me èèns (nooit eerder deed ze dat tijdens de zws)hoe ik me voelde en ik zei heb last van men maag en keel waarop ze dan zei :"zwanger zijn is niet ziek zijn".Kortom suck it ip volgens haar ,na de jongste zijn geboorte toonden ze nog weinig belangstelling en bij Kerst of Sint kreeg hij niks (telde hij dan niet mee??)in februari 2011 heb ik dan mijn stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of enkel de oudste telde want de dochter bekeek ze ook nooit (terwijl ze meter van haar was).En toen brak de hel los alles wat hun toen tegenzat kreeg ik tegen me gekeerd.......

Ze zijn dan nog geweest voor de communie van de oudste omdat ze uitgenodigd waren maar ze zaten aan het uiteinde van de tafel en wij aan de andere uiteinde ,geen goededag ,geen felicitaties ,op't einde kwam ze haar oudste zoon (mijn man)afdreigen dat enkel hij met de kinderen nog welkom was en ik niet meer.
    Dat ze de huissleutel direct terug wilde (hij had die niet bij ,die droeg een costuum).
    Onze zoon zat erlangs en hij zo :"Moeke gij zijt stout ,waarom doe je zo?" En toen zijn ze het afgetrapt......
    Eigelijk moest ik ze niet meer hebben uitgenodigd mja wat wil je onze zoon is de oudste van 4 kleinkinderen daar de lieveling was hij en schoonpa peter van hem.
    Ik had nog een te goed hart precies ,ze weten geeneens dat we ons appartement verkocht hebben ,elders gehuurd hebben en nu in een totaal andere gemeente wonen.

Om veiligheidsredenen hebben we dan ook een hekwerk en poort laten plaatsen ,kwestie schoonpa ex-politie agent (kan dus aan ons adres komen via via)is en ik geen gekkin aan mijn deur wil hebben bonken (want als ze het in haar gedachte heeft dan doet ze gekke dingen ,heeft ze al ooit gedaan).
    Kwam ze binnen in het gebouw waar we woonden en aanbellen aan onze deur maar ik en de kinderen waren niet thuis maar zij dacht van wel (ze dacht dat we ons verstopten).
    Na 3 uur vroeg een buurvrouw die het al verdacht vond waarom ze daar bleef zitten terwijl ik niet thuis was (buurvrouw hoorde wel altijd de kindjes spelen of mij dus...).
    :$;);)
    Dit heb ik zo'n 3 maanden erna gehoord van die buurvrouw erg om zo te moeten afgaan bij je buren door zo'n vrouw !!!

9. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje! Is bijna een soap....gewoon te erg...en dat als oma zijnde he....goed voorbeeld ben je dan!

10. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Nee heb geen hulp van een psychiater.. Ik zit wel te denken me aan te melden als uit de onderzoeken blijkt dat het niets lichamelijks is.. Voor de afgelopen nachten ging het 4 nachten slecht hoor, dus ik juich nog niet heel hard. Maar voor nu ben ik blij!

Lekker verhaal Lilalien! Pff.. tis wat zo'n familie. Nu maar genieten zonder ze, scheelt een hoop energie!

11. LilaLien

heb je ooit gedacht aan hypnose tantei?

12. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Hypnose? Nee... Heb jij daar info over? Ga je daarvan slapen?

13. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou wel ondersteuning gaan zoeken als ik jou was.....zo val je misschien niet terug zeg maar?

14. LilaLien

Zowieso ondersteuning vragen aan een psych.en die kan je verder info geven omtrent hypnose dan gaan ze meestal dieper op het 'probleem' in enz.

Hoe is het hier nog?
    Spagetti staat op ,straks een boterhammetje eten want moet een deel spulletjes gaan afhalen wat ik 2dehands heb gekocht.

Groetjes !:)

15. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Ik heb niet echt goeie ervaringen met een psych...

Maar ga na het onderzoek denk ik wel hulp vragen, nu vast informeren hoe snel ik terecht kan enzo.

Lekker hoor, spagetti. Ik geloof dat ik ook maar iets moet gaan eten want voel enige jaloerzie naar jouw spaggeti toe, hihi. Leeg maagje.. Ik ga vanavond voor het eerst surinaamse roti maken. Ben heel benieuwd!

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Tante je moet ook iemand zoeken waar jij je ook je gemak bij voelt....

Ik heb vanmorgen al lekker Roti gemaakt....heerlijk!

17. Alita

Alita Niet meer actief

haha lees net dat jij dit ook gaat maken tante?!
    Ik heb gewoon zo`n pakketje wereldgerechten....niet moeilijk...

18. Within

Within Niet meer actief

Mag ik me hier aansluiten?

Door medicatie heb ik sinds November geen cyclus meer gehad en kon ik dus niet zwanger worden. Op aanraden van mijn arts heb ik 4 maanden de pil geslikt omdat ze niet zeker wisten of ik nou wel of niet zwanger kon worden, en dat was niet echt handig zonder ongesteld worden.
    Sinds vorige week is de medicatie verlaagd en net keek ik in mijn medicijnendoosje en bleek dat mijn laatste pil gisteren was.

Ik wacht nu dus met smart op het ongesteld worden :D

19. Alita

Alita Niet meer actief

spannend!!!!!!!!!!!!!
    Zit je niet al langer op dit forum?
    Je nickname komt me bekend voor?

20. Within

Within Niet meer actief

Ja, al 2 jaar :p

Share This Page