Kletsen tot de tijd rijp is.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Alita, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LilaLien

LilaLien Niet meer actief

2. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Hier ook geen veranderingen... Vind het wel heel fijn dat het morgen al mei is! Dan klinkt onze datum die we hebben om te gaan beginnen met proberen ineens veel dichterbij:D

3. Alita

Alita Niet meer actief

haha dat denk ik!

Hier totaal nog geen idee hoe en wat.....wel dat we niet te lang willen wachten maar ergens hebben we ook geen haast...zo stom he! Ach HET moment komt wel...hahaha

4. LilaLien

Van wanneer zijn de kindjes cindy?
    De geboortemaand dan ;)

Of wil je totaal de andere richting uit?dje staat hoger

Hoe is het met de anderen in de ww?

Hier veel zin ,zeker als je veel babietjes ziet buiten.
    Onze jongste is nog altijd goed ziek ondanks de medicatie dus dat zal woensdag het zh bellen zijn voor nko-controle in de hoop dat het dat is.Zijn bed(hoofdeinde) staat hoger enz.

Zucht nog even wachten (zie banner).
    Heb ook al een paar testen gekocht in NL ze zijn daar veeeeeel goedkoper bij Etos:)

5. Alita

Alita Niet meer actief

Mijn meisjes zijn allebei van september.....bijna 4 en bijna 2 jaar....
    Ja soms heb ik echt zoiets "ik wil nu" hahaha maar veel minder haast als bij de eerste 2.....ach we zien het wel..is ook eens leuk hahaha...

die zinnen snap ik even niet?

Wat is er met de jongste allemaal?

6. LilaLien

kwa bevallen (bevalmaanden)

wachtweken zijn ww ;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha aha!

Ik wil eigenlijk niet weer hoogzwanger zijn in de zomer.........ben nu beide keren hoogzwanger geweest in de heetste maanden ppffff.... dat is wel zwaar! Nu zou ik wel rond nov willen bevallen ofzo hahahahahahaha.....

Maar we zien wel...eerst maar eens beslissen wanneer we ervoor gaan.......ik ga dan echt niet wachten natuurlijk. En daarbij, wie zegt dat ik nu weer zo snel zwanger ben..plannen kun je het toch niet he!?

Share This Page