Kletsende inmiddels allemaal mama's uit het bevruchte ei 2010 topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Annemiek1975, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Meiden ik zou graag van jullie allemaal jullie facebook vriendje worden. Je kan mij vinden als Charissa Vink en zien dan een foto van Isa. Kan ik wat meer meekletsen en ook foto's zien.
    Nu heb ik namelijk een beetje het gevoel achter de feiten aan te lopen haha.

BBtje, goed dat je gebeld hebt. Isa knoeide ook veel met de Avent flessen, ik zweer ook bij Difrax-s.

Wheroon, ach meid, wat vervelend dat je er gewoon geen goed gevoel meer bij hebt op het KDV. Het lijkt me al zo moeilijk om je kindje weg te moeten brengen ( ik ben nog steeds zooooo blij dat ik voorlopig lekker thuis kan blijven) maar je moet hem wel met een goed gevoel achter kunnen laten. Knuffel en hopelijk komt het snel goed.

Mamav3, kreeg jij vandaag de uitslag van Skyler? Post je het dan ook hier even, want heb alleen BB op facebook en kan het dan niet lezen.

All, hier gaat het echt weer super, maar wat ben ik ziek geweest zeg. Weet niet of het nu door de warmte kwam of iets van een virus te pakken had, maar was echt zo slap als een vaatdoek. Nu gelukkig weer helemaal fit.

Met Isa gaat het ook super. Aanrader van de dietist was pas beginnen met bijvoeding bij 6 maanden, maar Isa kijkt ons op het moment het eten uit de mond en grijpt er ook echt naar. Net gebeld en nu mag ik haar wel vast fijngeprakte banaan gaan geven en af en toe een bordje pap. ( rijstebloem naturel). Van het weekend maar samen met manlief gaan doen, want dat moet natuurlijk op de film haha.
    Volgende week word een heavy week, want manlief gaat maandag ochtend weg en komt vrijdag avond pas weer thuis. Hij zit op een groot project in Zeeland en maakt daar hele lange dagen. Als hij dan elke dag op en neer moet rijden naar huis, heeft hij geen tijd meer om te slapen, dus ze gaan daar met de hele ploeg en hotel in. Zal voor hem ook wel even moeilijk zijn een hele week zonder Isa.

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    [​IMG] Re: Kletsende inmiddels allemaal mama's uit het bevruchte ei 2010 topic
    01-06-12 CB + prikjes klein zusje Dreumesmama
    04-06-12 CB Arts bezigbijtje
    14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek
    23-06-12 Klein zusje 1 jaar ;) Dreumesmama
    26-06-12 CB arts Wherona
    02-07-12 CB Prikjes Bezigbijtje
    16-07-12 CB wvpk bezigbijtje

15-09-12 Davey 1 jaar :D Wherona

Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    02-02-2011 3760 gram en 49 cm
    22-05-2012 10042 gram en 75 cm..
    Klein Zusje
    23-06-2011 3400 gram en 50 cm
    Davey
    15-09-2011 3020 gram en 47 cm
    24-04-2012 7050 gram en 73 cm
    Pim
    Isa
    22-01-2012 3060 gram en 49 cm
    22-05-2012 6700 gram en 64 cm
    Thijs
    30-01-2012 3155 gram en 50 cm
    10-05-2012 5575 gram en 63 cm
    Ninthe
    2-5-2012 2726 gram en 45 cm
    23-05-2012 3120 gram en 49 cm
    Fenne
    2-5-2012 2728 gram en 50 cm
    23-05-2012 3120 gram en 50.5 cm

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Heb je toegevoegd Zafira!

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Mamavan3 daarom heb ik ook zoveel respect voor je ik weet niet of ik zo sterk zou kunnen zijn. Want een power woman ben je zeg! Ik hoop zo dat het allemaal mee valt (een meevaller is ook wel eens leuk)

@Zafira zal je ook toevoegen hoor. En pittig hoor voor jou maar ook voor je man zo een hele week zonder zijn meissie

@Dreumesmama sterkte morgen met de prikjes

@ll vanaf morgen zal ik der effe niet zijn maandag weer terug :D zal jullie wel missen hoor hihihi.

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Fiin weekend Wherona! Hopelijk valt het weer mee.

Wat een bikkeltje is onze dochter! Niet gehuild bij de prikjes en ze zei voor het eerst mama....
    Ze was goed gegroeid, nog wel navelbreukje maar dat moet vanzelf overgaan.
    En nog steeds opgezette borstjes dat moesten we even aan de ka laten zien over 2 weken.

6. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dreumesmama, whaaa wat leuk dat ze voor het eerst mama heeft gezegd!!!!!!! En niet gehuild, stoere dame is het hoor!

All, Isa mocht sinds gisteren voorzichtigaan wat banaan hebben, maar nu een uur na het beetje banaan hele erge diarree en hele rode billetjes. Zal dat al van de banaan kunnen zijn of is het gewoon toeval. Het lijkt ook of er een tandje aan zit te komen, ik zie namelijk een witte bobbel in haar onderkaak. Het is nu zo lastig, want ivm haar allergie moeten we heel goed opletten of er een reactie komt ( lijkt er nu dus wel op) maar we moeten het 3 dagen de kans geven ( steeds van hetzelfde een klein beetje geven). Wat zeggen jullie doorgaan of het over een paar weken nog een keer proberen. Ze geniet er wel heel erg van en begint zelfs te protesteren als het op is haha.

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Zafiira, ik zou het ff in de gaten houden, meestal merk je pas binnen 24 een eventuele reactie, tenzij ze een zeer ernstige reactie er op geeft, zou het morgen en over morgen weer ff proberen en als ze dan weer het zelfde reageert dan kan je wel vast stellen ze een allergie er voor heeft.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Net dan met Fenne naar de huisarts geweest. De kleine meid huilt al 3 dagen continue. Alleen als ze slaapt, de fles krijgt+ tot n uur na de fles en met speentje is ze stil. Zelfs bij ons op de arm vind het niet oke zonder speentje. Maar nadeel is dat haar speentje steeds uitgaat omdat ze een mond motoriek achterstand heeft (vermoedelijk, hiervoor komt a.s. woensdag een pre logopediste langs!) dus ik loop al die dagen met Fenne op mijn arm of naast me en het speentje vast te houden zodat hij niet uit haar mondje kan gaan (en ze kan slapen)

Dit is zoooo vermoeiend. Gelukkig kon de huisarts niks raars vinden (verwachte ik ook niet) en is ze helemaal goed gekeurd. Wel is ze (vergeleken met Ninthe) nog wat slapjes en overstrekt ze zich. Hierdoor verdacht de huiarts haar op reflux. Na mijn idee valt dit mee (al weet ik het niet zeker!!) want met speentje en tot n uur na de fles is ze erg rustig. Maar ze heeft met kinderarts gebeld en deze heeft nu een afspraak met mij gemaakt. dinsdag over 2 weken moeten we daar komen.

Ook vind de kinderarts dat ze te veel voeding krijgen. Met hun gewicht en leefijd zouden ze 90+3 moeten krijgen en ze kregen (op advies van bureau omdat ze hongerig leken) 120+4. Dit moeten we nu iig bij Fenne even afbouwen weer naar 90+3 en kijken hoe ze het dan doet. Want het zou zo zijn dat als baby's te veel krijgen ze dan ook huilerig(er) kunnen worden;)

Maandag Cb en osteopaat. Ik ben reuze benieuwd wat die gaan zeggen.

Dus dat probeer ik nu... Heb dr net flesje van 90+3 gegeven. Even afwachten dus! Ze liggen nu beide in bedje, benieuwd of ze gaan slapen kan ik EINDELIJK even douchen.

Na het eten gaan we naar draagdoek.nl in Wijchen voor een draagdoek. En daarna flesjes en dan komen mijn ouders hier oppassen. (Brrr! zie dr al weken tegen op hihi, we hebben n verjaardag)

ga nu ff bijlezen!

Liefs

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh spannend bbtje voor het eerst weg! Arme Fenne. Ik heb ook een draagdoek van draagdoek.nl bevalt super!

Zafira, ik zou nog wachten, vind 4 mnd snel en zeker met allergie. Als je echt wilt beginnen zou ik eerst met rijstebloem beginnen, dan kunnen haar darmpjes vast een beetje wennen aan andere voeding.

Ons meisje heeft toch last van de prikjes. Huilerig en verhoging. Lekker veel met mama knuffelen dan maar!

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

Even weer een kort bericht...

pim heeft kiss, nu een eerste behandeling gehad, over 2a3wk de volgende en hopelijk de laatste.

Afgelopen woensdag was ik met me opa in het zkh voor controle, maar hij was er slecht aan toe, hij werd op genomen, heeft namelijk kanker aan de galwegen... en moest weer een nieuwe stent... dit om de afvalstoffen van de gal naar de dikke darm te laten gaan.

ditkeer hebben ze een grotere metalen geplaatst, hopelijk is dit de laatste...

Hierna kreeg hij nog een echo... en moest in het zkh overnachten. de volgende dag donderdag moesten we met de familie komen bij de arts... hij had heeeel slecht nieuws... heel zijn lever zit onder de tumoren...

hij zal niet lang meer te leven hebben...

met ons allen intens verdrietig, hoe oud iemand ook is, je wilt hem nooit missen.

Ben zo close met me opa, we knuffelen nog altijd en hebben hele gesprekken met elkaar...

Oma is dementerend en kan niet alleen thuis blijven wonen, allemaal zorgen...

opa krijgt nu terminale thuiszorg... erg heftig zo!

Sorry dat ik nu niet reageer op jullie! xxx

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #191 mamavan3, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
    zeepaardje heel veel sterkte , een verlies van een dierbare jong of oud is altijd heftig en zeer verdrietig!

bb, bij reflux kunnen ze idd erg onrustig zijn en weinig slapen dat weet ik nog van skyler, je moet maar net weten waar je op moet letten,Skyler had tot 6 maanden moeite met een speentje, wilde dit zelfs niet en achter af hoorde ik hem ook vaak voeding na slikken, een draagdoek is super! Ik gebruik nu nog steeds heel soms de ring sling voor skyler vind die heerlijk de kroelert!
    En snap wel dat je het eng vind voor t eerst je kindjes achterlaten, ook al zijn het bij bekende, toch een fijne avond toegewenst.

dreumesmama sterkte met klein zusje hopelijk is ze snel opgeknapt.

@ll gisteren of vandaag zou de kinder cardioloog terug bellen, niet gebeurt!! Kan hier zo boos om worden, ze weten wat voor verleden ik heb met skyler en ik zit al in de stress genoeg, en nu weet ik nog niks, maar zal maandag er zelf wel achteraan bellen en het ze duidelijk maken ook want dit vind ik niet kunnen, ze maken me ongerust en laten me zo voor het weekend nog steeds in het ongewisse!

12. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, Hoe is het met de rode billetjes van Fenne? Helpt de zalf van de dokter?
    Goed van jullie dat jullie op jullie gevoel afgaan mbt Fenne en hulp inroepen. Hopelijk valt het allemaal mee en kan er iets gedaan worden.
    Hoe gaat het nu nu je met de Habermanspeen voed en 90/3?
    Hopelijk kan de logopediste iets voor jullie betekenen.
    Arme Fenne, spannend allemaal en dan ook nog naar de kinderarts...
    Hoe was het om weg te zijn zonder je meiden? Raar he die eerste keer?

Mamavan3, Wat een zware tijd heb je weer zeg! Echt zoveel respect voor je dat je het allemaal maar mooi doet.
    Wachten op 2 van die spannende telefoontjes en dan bellen ze gewoon niet... schandalig!!!
    Vervelend als de verkoopster je iets aansmeert. Heb je wel vandaag al lekker gewandeld met de nieuwe wagen?

Zafira, Drukke tijden achter de rug zo te lezen.
    Waren de feestjes geslaagd?
    Fijn dat het met Isa nu goed gaat. Ik dacht bij Thijs ook dat hij last had van de warmte, maar ik las van de weke het oei ik groei boek dat de 19 weken sprong al vanaf 14,5 weken kan beginnen, en als ik dat hoofdstuk dan doorlees, herken ik erg veel, dus ik denk dat Thijs iig weer met een sprongetje bezig is. Wellicht Isa ook wel.
    Er gebeurd tegenwoordig iid veel via FB, gelukkig zijn wij ook al vriendjes daar :D
    Ohhh spannend bijvoeding geven. Ik hoop dit nog even te kunnen uitstellen tot de ca 6 maanden... ik vind altijd dat bijvoeden en tandjes...dan zijn ze echt ineens baby af. En het gaat toch al zo hard. Thijs kijk wel vol bewondering als ik iets eet, maar hij grijpt er nog niet naar gelukkig.
    Jeetje, manlief 5 dagen weg.
    Hier ook vermoeden van naderende tandjes... meer poepluiers, ontzettend veel zeveren, veel happen op zijn speen ipv zuigen, af en aan koortserig. Maar je moet vooral je gevoel volgen, als je het idee hebt dat je ermee moet stoppen moet je dat doen, denk je dat je door moet gaan doe je dat.

Wherona, Wat naar dat er maar getrubbel blijft op het KDV. Goed dat jullie volgende week een gesprek krijgen. Hopelijk komt er een oplossing uit.
    Hoe gaat het nu met je mannetje?
    Wat slim dat je Ikkedus hebt gewatsappt.. gelukkig maar dat er niks aan de hand is. We zien haar wel weer verschijnen ;)
    Echt verschrikkelijk idd die "hormonen" hahaha.
    Geniet van je weekend... al lees je dit waarschijnlijk pas na afloop hahaha.

Dnise, wat heerlijk nieuwe meubels, zag op FB al mooie foto's voorbij komen.

Dreumesmama, Wat gaaf dat je kleine meid al mama zegt!!! :D:D:D
    En wat stoer, niet huilen bij haar prikjes, wel zielig dat ze er na afloop toch wel wat last van kreeg. Maar een lekkere troost/knuffeldag op zijn tijd is ook stiekem wel heerlijkj ;)

Zeepaardje, heb even gegoogled op Kiss Syndroom... had de term wel al ooit gehoord, maar nooit geweten wat het inhield.
    Zou het na die 2 sessies over moeten zijn, of is het iets blijvends?
    Dikke knuf meis, het is niet niks weten dat je binnenkort afscheid moet nemen van iemand die je zo dierbaar is. Heel veel sterkte daarmee!

Thijsje heeft momenteel erg wisselende dagen. Echt vervelend is hij niet gelukkig, maar hij is de ene dag super blij en tevreden en dan schaterlacht hij de hele dag door, en de andere dag slaapt hij veel en is hij hangerig en een beetje jengelig. Dit kan ook horen bij het 19 weken spronetje, althans, toen ik het boek las, kwam dit bekend voor hihihi. Ook vermoed ik dat er onder een tandje aan zit te komen. Hij is wat koortserig, zevert enorm veel, en poept meer dan anders. We wachten maar af.

Maar gelukkig is hij meeste van de tijd echt een heel erg vrolijk mannetje, jeetje wat hebben we lol samen. Hij is ook echt bezig zijn stem te ontdenkken, zo leuk om dat te zien. Hij produceert echt allerlei klanken en soms schrikt hij van zichzelf en moet dan zo vreselijk hard lachen.

Van de week een mama fiets besteld. Ik kan het nu nog doen via het fietsplan. Ben benieuwd wanneer ik hem kan gaan halen. En dan hoop ik op een prachtig najaar zodat ik dan nog veel met Thijs kan gaan fietsen :D

Filmpje Thijs

Bijgevoegde bestanden:

• bike-1.jpg
      bike-1.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,6 KB
      Weergaven:
      2
  13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Dag meisjes!!!

Zeepaardje ik heb je toegevoegd hoor op FB :) kan ik lekker je foto's bekijken hehe.
    jeetje Pim Kiss, heb t moeten googelen want had geen idee. maar begrijp ik dat het te behandelen is (enigzins?). aan de ene kant wel fijn natuurlijk dat je weet hoe of wat maar ik begrijp dat jullie op het moment nogal wat nieuws te verduren hebben gekregen. zo naar van je opa :( kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen.

mamavan3 hoe was je weekend? hoe laat ga je bellen naar de kinder cardioloog. zou er ook even wat van zeggen hoor. ze moeten toch snappen dat jij op een telefoontje wacht???
    wat leuk nieuwe buggy!
    ja dat met buggy op de fiets was voor ons helemaal nieuw, had er eentje op internet gevonden die ik mooi vond maar kon dus idd niet op de fiets (gelukkig had ik hem nog niet gekocht maar had wat research gedaan) hoop dat je de andere wel snel verkocht krijgt is toch weer een smak geld :S

Annemiek he meid wat leuk die fiets! oh het is zo heerlijk samen fietsen. Hannah vindt het ook elke keer weer een groot feest. en tandjes die er aan komen? idd poepen is echt een teken. misschien dat je het straks ook gaat herkennen maar bij ons was de poep veel zuurder dan anders als er een tandje aan kwam. dan rook de poep heel zuur en zag je ook meteen de billetjes sneller rood worden. wat gaat het toch snel met jullie allemaal. voor mijn idee was je gisteren nog zwanger en nu gaat Thijs al richting een half jaar!

dreumesmama stomme prikjes. stoere meid zonder huilen :D. ja mamaknuffelen en mamakussen is het beste medicijn :D:D:D en wat leuk dat ze mama zegt!

bbtje ik had je ook een beetje vie FB in de gaten gehouden, vooral die heerlijke foto's. maar begrijp dat Fenne wat moeite heeft? woensdag komt de pre logopodiste? ben benieuwd wat ze zegt.
    hier had Hannah ook veel moeite met de avent spenen. ik heb na veel zoeken uiteindelijk de brede spenen van difrax aangeschaft. (je hebt ze ook in de kleine smalle variant maar dat is drama ze zocht echt naar een soort borst en dan hoefde ik niet met een klein tuutje aan te komen.) de brede spenen van difrax zijn iets soepeler en zachter dan de avent. hierdoor knoeide ze minder en spuugde ook nog nauwelijk. ben wel benieuwd wat ze woensdag zeggen, leren wij natuurlijk ook allemaal van.
    mamavan3 zei het al maar hier ook zweren we bij de draagdoek en de draagzak. je hebt ze ook in verschillende soorten en maten. je hebt die lange doeken die je heel creatief moet knopen maar wij hebben er een die bestaat uit 2 banden en 1 stuk doek, zelfde effect minder vlieg en knoop kunsten HAHA.

wheroon heb even gemist wat er uiteindelijk gebeurde toen je man davey ging ophalen, heb ik daar overheen gelezen. meid wat en gedoe daar. hebben jullie ook andere kdv in de buurt waar je je misschien al op voorhand kan inschrijven? niet om het een of het ander maar vind het niet normaal dat er zo met je wordt omgegaan, en het ergste nog, je kind is er de dupe van! schandalig! kan er zo boos om worden.

rest hier
    we hebben het zo ontzettend druk gehad. weekje naar peettante van Hannah in Nijmegen. afgelopen weekend Familie weekend super gezellig maar heel weinig thuis en weinig echt tijd voor mijzelf. dus volgende week ben ik lekker 1,5 week vrij! ik had nog 8 weken vakantie staan dit jaar dus moest echt even vrije dagen opnemen hehe.
    klussen in huis om de toekomstige kamer van Hannah klaar te maken (nieuw plafond etc etc)
    1,5 week geleden 3 jaar getrouwd dus ook lekker samen gevierd.
    manlief is door zijn proeftijd heen (met glans zeiden ze) dus wil volgende week als ik alle tijd heb idd mijn spiraaltje laten verwijderen :D:D:D
    Hannah is een grote lieverd. ze steelt de show overal waar ze komt. ze kletst de oren van ons hoofd en ze zegt alles na. echte nieuwe woorden zijn
    sok
    buiten
    fietsen
    tijger
    leeuw
    de rest van de beesten boerderij kende ze zo'n beetje al. het is wel heel gemakkelijk communiceren met haar omdat ze dingen nu ook echt snapt. soms doet ze haar drama queen act. maar als ik dan zeg, doe normaal dat is niet nodig, is ze ook weer meteen stil hehe.

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    http://www.zwangerschapspagina.nl/im...cons/icon1.gif Re: Kletsende inmiddels allemaal mama's uit het bevruchte ei 2010 topic
    01-06-12 CB + prikjes klein zusje Dreumesmama
    26-06-12 CB arts Wherona

Hannah
    19-03-2012 10450 gram en 78 cm
    03-06-2012 12000 gram en 87 cm (ongeveer)
    Skyler
    Aiden
    Elize
    Klein Zusje
    Davey
    Pim
    Isa
    Thijs
    Ninthe
    Fenne

was voorlopig de laatste keer cb.
    gisteren op de weegschaal was ze ongeveer 12 kilo maar is wat lastig meten en kwa kleding zit ze nu tussen de 86 en 92 verschilt per merk.

15. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    26-06-12 CB arts Wherona

Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    Klein Zusje
    01-06-2011 8990 gram en 74 cm
    Davey
    Pim
    Isa
    Thijs
    Ninthe
    Fenne

16. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    bbtje, vandaag naar de CB arts! Succes. Hoe gaat het nu met Fenne

Annemiek, mooie fiets! nu nog even wachten tot je kan fietsen met Thijs, zo heerlijk is dat.

Ikkedus, Jaaaa je gaat er weer voor. O heerlijk meid en je verhalen klinken super. Wat doet Hannah het goed.

Mamavan3, al wat gehoord van de cardioloog?

Wherona, hoe was jullie weekendje?

Klein zusje heeft ons (vooral mij dan) weer lekker bezig gehouden.
    Zaterdag heeft ze de hele dag gehuild en wilde alleen maar bij me zijn. Ik was echt gesloopt. Verder is ze ontzettend onrustig.
    Valt goed in slaap maar is na een uurtje of 2 wakker en gaat dan pas om 22.00 weer slapen en dan 's nachts weer...

Ze heeft wel haar eerste stapjes achter de loopwagen gezet!
    Zo trots ze doet het echt super.

17. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    13-06-12 KA klein zusje Dreumesmama
    26-06-12 CB arts Wherona

Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    Klein Zusje
    01-06-2011 8990 gram en 74 cm
    Davey
    Pim
    Isa
    Thijs
    Ninthe
    Fenne

18. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hallo liefjes!!! ik meld me even snel!! ben zo druk met het huisje bezig!! dus weinig tijd voor jullie!! schaam schaam!!! vandaag echt een was achterstand van een week wegwerken dus ook geen tijd maar vanaaf ben ik er weer en zal ik even uitgebreid op jullie reageren!!! dikke knuffel!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Heey meiden

Weekendje was echt super we hebben heerlijk weer gehad. Even leek het erop dat onze kleine man ziek werd. vrijdag avond rond 17.00 werd hij heel erg hangerig en huilerig en had hij koorts dus hebben we hem een zetpil gegeven en heeft ie tot 20.00 geslapen en was weer helemaal opgeknapt. Heerlijk op een terras gezeten lekker uiteten geweest en gezwommen. Kortom super geslaagd.

Zo nu effe op jullie reageren

@Zeepaardje vervelend dat Pim toch het kiss syndroom heeft hopelijk komt ie der inderdaad vanaf. En heel veel sterkte met je opa.

@Zafira ik zou ook toch echt wachten met bijvoeding tot ze 6 maanden is. Vanwaar die haast?

@Dreumesmamam jeetje al der eerste stapjes achter de loopwagen wat goed van der zeg en ze zegt mama wat kan het ineens snel gaan he

@BBtje hoe gaat het nu met Fenne? Wat apart zeg dat Ninthe het wel heel goed doet en geen "last" heeft van de vroeggeboorte en Fenne wel. Hoe vindt Fenne de draagdoek?

@Annemiek wat een mooie fiets zeg daar kun je zeker wel wat leuke kilometers mee gaan maken. En wat gaat het hard he Thijs gaat inderdaad alweer richting de 6mnd. Leuk he dat die kleintjes nu wat meer kunnen.

@Dnise je meubels staan prachtig

@Ikkedus spannend hoor voor een 2e gaan ben benieuwd hoe snel het dit keer gaat. En wat een heerlijke meid hebben jullie toch.

@Michelle hoe gaat het met jou kleine meid? en je jongens en jezelf natuurlijk.

@Mamavan3 wat een stelletje ******* zeg, heb je nu wel uitslag gekregen? Hoop echt dat het positief is hoor.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Annemiek; De billetjes van Fenne is sinds dit weerkend zo goed als weg! Dus we zijn nu gestopt met de zalf, ben benieuwd of het weer terug gaat komen. We gebruiken nog steeds de habermann speen maar nu wel weer 120+4 ze kwamen anders al om de 2uur:$

Ik vond het weggaan erg mee vallen, maar kwam denk ik ook omdat mijn ouders hier zaten! Maar na 1.5 u wilde ik toch wel weer naar huis toe hihi.

Mooie fiets heb je zeg! GAAF!!

Ikkedus; wat klinkt hannah als een heerlijke meid! EN wat fijn en ongelovelijk spannend hoe alles loopt/ gelopen is en dat je spiraaltje eruit kan! Leuk kunnen we allemaal weer met je mee leven :D

Dreumesmama;
    Vandaag dan naar cb geweest. Ninthe is helemaal goed gekeurd (alleen klein ruisje dus even na laten kijken). Ze is al flink sterk. En ze weegt 3660 en is 50 cm! Fenne weegt 3575 en is 52cm. Maar met Fenne is er meer aan de hand.... (wat ik dus al de hele tijd "voel") ook Fenne heeft een ruisje waar na gekeken moet worden maar Fenne "volgt" ons ook nog niet en ook de mobiel in de box bijvoorbeeld niet. Dit zouden ze met 1maand al wel moeten kunnen, Ninthe kan dit indd al wel. Ook heb ik de weinige/verminderde plasluiers aangegeven en het vele huilen en dat vond ze zeker een reden om de kinderarts te benaderen (via huisarts, morgen octend n afspraak) en niet pas over 2 weken waar nu de afspraak staat....
    Ik vind het best wel spannend hoor!:) Verder was wel alles goed met sterkte en hoofdje optillen enzv.

Kleinzusje zet stapjes! wat leuk, en weer wat ziekjes? Arm meiske.

dnise; huisje foto's zagen er super uit zeg!

Wheroon; dat Fenne het "minder" doet komt omdat ze het in mijn buik zwaarder gehad heeft. Dat was na de geboorte al duidelijk zeiden de artsen. Haar hoofdje kon je het ook al aan zien dat ze klem gezeten heeft onder mijn ribben... De draagdoek vind ze super! Wel zit hij erg warm zeg;)

Heerlijk te lezen dat jullie genoten hebben van t weekendje.

Deel Deze Pagina