bbtje, spannend met Fenne en heel goed dat jullie er zo snel actie op ondernemen. Hier ook met ons meisje altijd al het gevoel dat er "iets" is. Ze heeft ook weinig plasluiers, veel ziek/ koorts en dan ook nog de allergieen, navelbreuk en opgezette borstjes. Maakt dat ik mij best wel zorgen maak af en toe. Hoop dat wij bij de KA verder komen de 13e. Succes morgen!
Kletsende inmiddels allemaal mama's uit het bevruchte ei 2010 topic 04-06-12 CB Arts bezigbijtje 11-06-12 osteopaat fenne bezigbijtje 13-06-12 KA klein zusje Dreumesmama 14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 26-06-12 CB arts Wherona 02-07-12 CB Prikjes Bezigbijtje 16-07-12 CB wvpk bezigbijtje 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona Hannah 19-03-2012 10450 gram en 78 cm 03-06-2012 12000 gram en 87 cm (ongeveer) Skyler Aiden Elize 02-02-2011 3760 gram en 49 cm 22-05-2012 10042 gram en 75 cm.. Klein Zusje 23-06-2011 3400 gram en 50 cm 01-06-2011 8990 gram en 74 cm Davey 15-09-2011 3020 gram en 47 cm 24-04-2012 7050 gram en 73 cm Pim Isa 22-01-2012 3060 gram en 49 cm 22-05-2012 6700 gram en 64 cm Thijs 30-01-2012 3155 gram en 50 cm 10-05-2012 5575 gram en 63 cm Ninthe 2-5-2012 2726 gram en 45 cm 4-06-2012 3660 gram en 50 cm Fenne 2-5-2012 2728 gram en 50 cm 4-06-2012 3575 gram en 52 cm
@ll ff echo berichtje, kom morgen weer uitgebreid reageren. Vandaag zelf de ka maar gebeld, ze was er niet, er was ook nog niks bekend in skyler zijn dossier, dus waarschijnlijk heeft ze de kinder cardioloog nog niet eens gesproken!! Echt ik was zo boos!! Maar goed morgen zou ze me terug bellen..... De kno arts heeft wel gebeld, dat is zo'n lieve en goede arts! Die heeft skyler ook gezien toen die zo ziek was, Het goede nieuws is, skyler heeft GEEN gehoor beschadiging!!!! ben zo blij!!! ze zijn alleen vergeten zijn stembanden volume knop mee tegeven hihihih het is gewoon een schreeuwerd , tja je moet wat als jongste om boven je drukke broer en zus uit te kunnen komen !
mamavan3 wat een gedoe met je ka! maar hoe fijn om te horen dat je kleine man niets aan zijn oortjes mankeert HAHA en gelijk heeft hij, laat maar horen dat je er bent hoor Skyler zijn we allemaal ontzettend blij mee
@BBtje dus Fenne was degene die je pijnlijke ribben gaf . Maar wat spannend allemaal zeg hopelijk valt het allemaal mee met dat ruisje waar ze het over hebben. En Fenne volgt niet zou der dan wat met der oogjes aan de hand kunnen zijn? Weet je al of je eerder naar de ka kan? ze zijn wel goed gegroeid je sterke meiden. @Mamavan3 ze denken ook nooit eens aan de ouders die vol spanning zitten te wachten en slapeloze nachten ervan hebben he. Gelukkig hebben zijn oortjes geen beschadiging opgelopen! Dat is alvast 1 positief bericht nu op naar de volgende. @Dreumesmama hopelijk kan de ka jullie verder helpen tis ook niet leuk om je kleine meid zo vaak ziek te zien en je er zo machteloos tegen aan moet hikken. @ll jeetje wat is doe jongen van mij vroeg wakker pffffff..... om 6 uur al vraagt dan niet om zijn fles hoor maar wel wakker of we hem nou de avond om 20.00 of om 21.00 naar bed brengen hij is standaard 6 ur wakker. En dan ook niet meer willen slapen hoor nee pas om 11.00 uur weer. Ach en zo heb je altijd wel wat te zeuren toch hihih
wherona,mijn smurf is over het algemeen ook 6 uur wakker Bb, hopelijk heb je snel duidelijkheid met de meiden bij de ka, Dreumesmama ook nog steeds aan het tobben , hopelijk is bij jullie ook snel duidelijk wat er nu met klein zusje aan de hand is.... @ll vandaag werd ik gebeld door de receptioniste van de kinderarts, Nou van dat telefoontje werd ik echt niet blijer!! Schijnbaar weten ze het niet of vertrouwen ze het niet... want de kinder cardioloog uit gorinchem waarmee skyler zijn ka, heeft overlegd die hebben het nu over gedragen aan een kinder cardioloog in het sophia kinderziekenhuis!! , Nog geen duidelijkheid en lekker zit het me niet, dat er nu 3 artsen op zitten..... De ka, wacht nu op een telefoon van uit het sophia kinderziekenhuis. Dus ik weet nog niks, en het maakt me alleen maar onzekerder! Vanacht heeft skyler van 03.15 tot 05.30 aan een stuk onrustig /huilen geweest, wat er aan de hand was??? Lijkt erop dat die weer ziek aan het worden is....
Sorry meiden, hier erg weinig tijd. Onze auto heeft het begeven en nu dus met spoed op zoek naar een nieuwe. Word alleen nog lastig aangezien mijn man erg lastig is met auto's. Mamav3 en BBtje, iig vast een hele dikke knuf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Mamavan3 jeetje wat een gedoe weer zeg nog steeds geen duidelijkheid :x hopelijk hoef je niet al te lang meer in spanning te zitten. En wat een tijd dat ie wakker was hoop niet dat ie ziek wordt. Sterkte meid @Zafira balen van de auto
hier alles oke, fenne is goedgekeurd door kinderarts! Ze vonden haar wel erg beweegelijk en onrustig... En ze had vooral zorgen of wij het vele huilen en de onrust wel konden vol houden... (tot nu toe voel ik me nog super, al word ik soms wel erg moedeloos van een hele dag gehuil..!) Het lijkt beter te worden... Alleen als ze de speen nodig heeft is het echt een rampenplan hoor... hij valt er 100x uit PFFF! Ik heb foto's geplaatst in album van papa met ninthe onder de douche... Gister voor het eerst, rene stelde het steeds uit omdat hij t eng vond. Maar ik kreeg ze er gister beide niet onder vandaan, Ze genoten echt! en ook van een krant artikel uit ons weekkrantje... mijn oma wilde perse erin met de 4 generaties hihi. hoe gaat het vandaag verder allemaal met jullie?
Fijn dat er niets aan de hand lijkt met Fenne. Hopelijk is ze snel weer lekker in haar vel. Zafira, balen van auto. Ben je nog verder gegaan met bijvoeding? Mamavan3, pfff wat een ellende zeg. Hopelijk ben je in het Sophia aan het goede adres Zeepaardje, hoe is het met Pim? Wij hebben vanmiddag een fotoshoot met de meisjes gedaan, de oudste wilde niet echt meewerken, maar ze zijn toch mooi geworden! Ons kleintje heeft het lopen door, wel nog achter haar wagentje maar ze gaat als een speer.
Dreumesmama, ja we zijn toch doorgegaan met bijvoeding en het gaat super goed. Banaan 3 dagen geprobeerd en geen reactie en nu boontjes, word vandaag dag 4 en ook geen reactie. Vanaf morgen staan er voor 4 dagen worteltjes op het menu. Ik merk alleen wel dat Isa er ongeduldig van word haha. Ze vind het echt heel lekker, maar op dag 1 van een nieuwe soort mag ze maar een kleine eetlepel, dag erna iets meer, en daarna 2 keer een normale portie. Daar geniet ze dan ook echt van, probleem is alleen dat we op dag 5 met iets nieuws beginnen en dat ze dan maar weer een klein beetje mag. Dametje is het daar dan ook echt niet mee eens. Maargoed het is gewoon even volhouden op deze manier. Wat super leuk dat je kleine meid al zo enthousiast aan het lopen is gegaan. Dat word vanaf nu dus de hele dag achter haar aanrennen haha. BBtje, fijn dat met Fenne alles goed is!!!!!! En wat een super leuke foto's! Isa vind het ook zo heerlijk onder de douche. Heb je al een beetje een ritme te pakken met de 2 dames? Lijkt me toch best pittig hoor. Ik heb er bewondering voor meid! All, hier in afwachting van een andere auto en een baantje voor 1,5 dag in de week. Eerst even de auto........ super gave suzuki swift gevonden van 3 jaar oud met nog geen 40000 km op de teller. Dealer gebeld en hadden gisteren kijkers. In de middag belde de dealer terug en nu blijkt dat de kijkers de financiering nog niet in orde hadden, dus nu hoor ik vrijdag meer. Hopelijk willen ze hem toch niet, want ik ben helemaal verliefd geworden op die auto haha. Dan over een eventuele baan....... kijk vanochtend in het plaatselijke krantje, staat er een advertentie in van het winkeltje waar ik altijd shop voor Isa ( bakkaboe) en ze zoeken iemand voor ong 10 uur per week. Werd eigenlijk meteen heel enthousiast, dus toch gebeld. Helaas is de persoon die ik moest hebben er vandaag niet, dus morgen even terug bellen. Ik weet dat ik eigenlijk thuisblijfmama zou zijn, maar heb het gevoel dat ik deze evt kans toch niet moet laten schieten. Nu dus afwachten.......... Spannende dagen dus hier.......verder gaat alles hier erg goed. Ben behoorlijk druk, Isa heeft haar eigen stemmetje ontdekt dus is de hele dag heel gezellig aan het gillen. Lijkt niet meer op een rustig meisje, maar meer op een neanderthaler haha. We moeten er wel erg om lachen, maar zijn momenteel ook blij als ze gaat slapen, want dan is het echt even genieten van de stilte. Zo nu ga ik even douchen ( ja beetje laat ik weet het) en dan vanmiddag diploma uitreiking van mijn zusje ( studie eindelijk afgerond).
bbtje wat een leuke foto's. vooral ook die 4 generaties vrouwen (hebben wij idd ook foto's voor geschoten is toch bijzonder). en zo lekker onder de douche! idd hoe gaat dat zo met het ritme met die 2 meiden. heb er ook veel respect voor hoor! ik vond het met 1tje soms al zoeken. dreumesmama ow wat leuk fotoshoot! zafira wat een heerlijk verhaal weer. je hebt toch wel heel veel foto's en filmpjes gemaakt he van het eten? heb van de week weer een hoop terug gekeken van Hannah. zo heerlijk die reacties van dat kleine grut. zo klein als ze zijn zo duidelijk laten ze al weten als ze het ergens niet mee eens zijn. ben benieuwd wat ze vind van bloemkool. was bij ons het enige hapje dat ik er echt niet in kreeg. favouriete groente waren. wortel, sugar snaps, cougette, haricots verts. en wat spannend een nieuw autootje en misschien ook een nieuwe baan? spannend hoor!
@BBtje fijn dat er niets met Fenne aan de hand is. Het huilen wordt steeds minder naarmate ze ouder worden houd je daar maar aan vast. @Dreumesmama hele leuke foto's zag ik voorbij komen @Zafira spannend hoor effe afwachten dus @Annemiek wanneer gaan jullie met bijvoeding beginnen? en heb je de fiets al? @mamavan3 al meer duidelijkheid inmiddels? @ll Davey heeft het omrollen van rug naar buik helemaal ontdekt hoor hahahah zie zijn luier maar eens te verschonen als ie op zijn buik ligt hahahahah. En hij zegt nu dadadadada lalalalala hahaha ook heel erg leuk. Gister op het KDV weer super goed gegaan De niet zo leuke leidster was der niet gaat toch wel heel erg opvallen hoor. De leuke leidster was der en vanochtend ook en Davey strekte zijn armpjes om naar haar toe te gaan en lachen en doen hahaha kan duidelijk zien voor wie hij een voorkeur heeft. Gistermiddag was er een stagiare en ook bij haar ging het super goed. Volgens mij is de niet zo leuke leidster ziek. Maar we merken het wel iedere keer weer dat zodra zij der niet is het super goed gaat op het KDV en als ze der wel is gaat het wat minder. Morgen het gesprek met de leuke leidster en de pedagoog ben benieuwd.
Die waar ze erlkaars handje vasthouden!!!! Die is zo waanzinnig gaaf!!! Geeft aan hoe verbonden ze nu al met elkaar zijn. Wherona, ik zag je filmpje op FB echt geweldig!!!!! Ik kom zaterdag weer uitgebreid reageren, ik ga nu mijn bedjuh opzoeken, morgen werken en daarna naar Guusje!!!!
Ikkedus, ik heb ook echt zin om weer te gaan fietsen. Oh lekker na al die drukte 1,5 week vrij. Super dat manlief door de proeftijd heen is. En dan beginnen we hier weer heerlijk van voor af aan met die spannende tijden. Wat heerlijk die Hannah...echt een meid hihihi Dreumesmama, ik ga al wel eerder met de fiets fietsen, alleen helaas zonder Thijs Arm klein zusje, toch spannend de 13e KA. Maar wel stoer klein zusje...al lopen achter de wagen...knap hoor! Wat een prachtige foto's. Dnise, we zien je vanzelf wel weer verschijnen wanneer je weer in wat rustiger vaarwater zit. Wherona, fijn dat je zo genoten hebt van je weekendje. Het is zo heerlijk genieten, maar jeetje wat gaat het hard. Thijs laat meestal rond 5 uur van zich horen, maar dan heeft hij genoeg een zijn speen en een aai over zijn bolletje. Daarna moet ik hem om 7 uur echt wakker maken, helaas behalve op mijn vrije dag, dan mag hij uitslapen, maar dan is mennertje mooi om kwart voor 7 wakker hahaha. Ik ga donderdag bij het cb overleggen over het bijvoeden. Ik dacht dat Thijs er nog geen behoefte aanhad. Hij kijkt maar heel af en toe als ik aan het eten ben. Maar nu las ik dat als je kindje veel op zijn knuisje bijt en alles in zijn mond stopt, dat dat een teken is om te starten met bijvoeden. Dat doet Thijs al een paar weken... Ik dacht daardoor aan tandjes. Dus vandaar donderdag even overleggen. Mijn zus was overigens ook erg verbaasd dat we nog geen bijvoeding geven, zij heeft nl weer gehoord dat bij flesvoedibg je met 4 maanden al begint met bijvoeding...ik weet het dus niet meer hahahaha Op mijn fiets zit 3 weken levertijd en we moeten sein ok krijgen ivm fietsplan. Hahahaha hie is het soms al moeilijk met de luier verschonen op de rug hahaha. Ben benieuwd naar je gesprek vandaag. Dit was deel een...de rest volgt in mijn volgende pauze hahaha
@Annemiek het sabbelen op de handjes schijnt meer ontdekking te zijn dan dat het te maken heeft met bijvoeding is mij toen verteld maar zo heeft iedereen een eigen verhaal. Gewoon je eigen gevoel volgen ze hebben het nog niet nodig pas vanaf 6 mnd. Maar als jij denkt dat Thijs eraan toe is moet je er mee gaan beginnen. @ll het gesprek ging heel erg goed en we hebben een hoop opgehelderd en opgelost. Dus we hopen dat het nu zo goed blijft gaan als de laatste 2 dagen. Hij heeft een 10 op zijn rapport hoor hahahaha. Qua ontwikkeling doet ie het ook super goed. Dus we zijn weer helemaal opgelucht en kunnen er weer met volle vertrouwen er tegen aan gaan. @mamavan3 ben benieuwd of je inmiddels al wat mee weet