@Zafira heb wel regelmatig gepost hoor hihi Maar wat jammer zeg dat je afscheid moet nemen van je paardjes inderdaad wel een enorme troost dat ze bij elkaar blijven. Ga je naar fysio voor je bekken? @Dreumesmama ja inderdaad Davey is nu groter als klein zusje hihihihi wordt echt een beer van een gozer hoor. Hoe was de verjaardag van klein zusje gegaan? Lekker verwend met kadootjes heb je der geen foto's van kunnen we op fb spieken . @BBtje alweer 2 maanden je meiden wat gaat het hard he meid mijn jongen is alweer 9,5 maand zeg tijd vliegt echt voorbij. @Dnise heey koffieleuter hahaha hoe istie daar dan? Nog wat verder kunnen komen met het zoeken van een geschikt huissie? @Meeting goh voor vele van jullie is het wel te doen he de lokatie ik woon echt veel te ver van jullie vandaan . Mischien toch verhuizen naar het zuiden hihihih @ll gisteravond kon mijn kereltje de slaap maar niet vatten waarschijnlijk of teveel prikkels gehad of over zijn slaap heen hij had zowieso weinig geslapen gisteren. Hele dikke tranen en snikken vond het zo sneu heb hem om 21.00 uur maar lekker bij me gelegd in het grote bed paps was der toch niet en toen viel hij meteen in slaap (zo lief!) om 21.30 voorzichtig in zijn eigen bedje gelegd toen werd hij om 22.00 uur nog effe huilend wakker denk dat ie effe schrok dat ie opeens in zijn eigen bed lag en daarna weer in slaap gevallen tot 7.00 uur maar ach wat was ie moe hopelijk kan hij wel goed slapen op het kdv.
Ja ik geniet enorm. Niet alleen van hun maar ook van het terug hebben van mijn lichaam en leventje ♥ H-e-e-r-l-i-j-k!! Drukte valt me erg mee hoor, Nnthe is enorm rustig en tevreden. Fenne is erg pittig daar heb ik paar keer op de dag mijn handen echt vol aan...
wheroon; ja kom maar deze kant op! Dnise; ik moet indd ook zo lachen altijd om jou koffie posts op fb Melis; hoe is het met je, rene vraagt regelmatig of ik nog wel ns wat van je hoor hihi... zafira; jeetje meid wat ongelovelijk vervelend dat je de paardjes weg hebt moeten doen... Fijn dat ze samen blijven, die gedachten geeft toch rust. Nog andere groente/fruit geprobeerd? Meeting... : ik gooi er ff gewoon 2 datums in he... dat zijn enigste zaterdagen dat ik zou kunnen... (zie dat jullie veelal de zaterdagen wel kunnen) 14juli en 4 augustus... Het zou bij mij thuis kunnen? Dan koop ik gewoon wat lekkere dingen en dan delen we de kosten wel... zitten we nooit met slecht/mooi weer enzo.
hey liefie! ja gaat goed!! hahaha echte koffie junk he! hahahah melk de witte motor koffie de bruine zullen we maar zeggen!! hier net als dreumesmama erg druk veel weg even deze week veel werken dus weinig tijd voor mijn zp meisjes! jeetje zafira je paarden weg gedaan wow dat is wel heftig zeg lijkt me erg moeilijk ook al weet je dat t beter is! bbtje vind het zoooo heerlijk om te lezen hoe jij geniet van je dochters! kan ook niet anders natuurlijk maar vind het zo leuk voor je!! eindelijk de mama die je zooo graag wou zijn!! en wat betreft de meeting bij jou thuis lijkt me wel een leuk idee! kunnen we idd centen neerleggen voor eten en drinken! hahah ik zou zeggen bij mij mag ook maar veel van jullie bangepoeperds durven niet ver te rijden whahahahaahhaa neej hoor grapje!!!! ff lekker narren tussendoor!... en ik kan beide zaterdagen! hahahaha ben de 2e vrij en de andere is in onze vakantie!! dus wat mij betreft goed!!
zafira, dikke knuf, Kan me goed voorstellen je er verdrietig om bent maar wel super fijn dat ze bij elkaar kunnen blijven! Bb wat een schatjes heb je toch ook, en wat gaat het hard 2 maanden alweer!! Ik zit laatste tijd eigenlijk niet meer op msn, wel veel op facebook en als ik het niet vergeet zet ik msn soms wel aan. Ik zag dat klein zusje 1 is geworden , beetje laat maar als nog gefelichiteerd, Fijn dat ze goed op soja melk lijkt te reageren, ik ben begonnen met skyler met rijsten melk en daarna pas soja melk , en toen die 15 maand was geprobeerd op de gewone nutrilon opvolg melk en dat ging en gaat goed wheroon hopelijk heeft je mannetje vanacht een betere nacht. @ll hier slaapt skyler sinds een week eindelijk de nachten door!! daarin tegen slaap die nog maar 1x overdag. Verder is het een behoorlijk pittig mannetje en erg ondeugend.En heeft die een zeer sterke wil! Dat is nummer 3 op de rij van me kids die een sterke eigen wil hebben, ja heb me handen er aan vol hihih. Eindelijk gisteren pas een verlossend telefoontje gehad, Hij heeft NIKS aan zijn hartje!!! Hopelijk mag nu het genieten eindelijk eens beginnen.
Mamav3, wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een SUPER goed nieuws over Skyler. Wat moet dat een enorme opluchting zijn zeg!!!!!!!!!!!!!! Dreumesmama, super dat de soja vooralsnog goed gaat. Dat maakt de afwisseling in voeding alweer heel wat groter. BBtje, ik denk dat ik beide data kan, en op zich goed idee bij jou thuis, maar kan jij zoveel kindjes kwijt ivm slapen? Isa heeft namelijk echt nog 2 slaapjes op de dag en als ze die niet heeft is ze namelijk echt niet te genieten haha. All, na een heel moeilijk afscheid, zijn gisteren mijn paardjes opgehaald. Maar ik weet dat het goed is zo, dus dat maakt het iets makkelijker. Moet nu even een heel verdrietig meisje troosten, ze heeft behoorlijk last van de warmte en zo te horen lukt het papa niet om haar in slaap te krijgen.
Najah als we ergens in nmgn af zouden spreken had je helemaal geen bedje ofzo Maar op onze kamer kan wel n bedje staan (misschien 2?) en op kleine kamertje kan er 1 staan en uhm als moet in gang boven 1... dus komt wel goed denk ik? Ik dacht als we nou rond 11u bij mij afspreken kunnen we gezellige lunch doen ofzo... en dan tot 14u (langer altijd goed natuurlijk) dan zit je tussen slaapjes in beetje... Wat moedig besluit van je, en wat zal het moeilijk voor je zijn. Maar het is het beste zo.... knuffel voor jou!
Ha meiden, hier ook druk en veel te warm om binnen achter de pc te zitten Ik probeer morgen weer even uitgebreid te reageren. Even over de 2 zaterdagen van BBtje, 14 juli moet ik werken, maar 4 augustus ben ik vrij. En Thijs slaapt overal (dwz als hij wil slapen hahaha), neem gewoon de wagenbak mee en dan komt het vast goed En jeetje Zafira, wat heftig meis je paarden weg. Wel fijn dat je voor ze samen een goed plekje hebt gevonden, maar wat zul je ze missen. En Mamavan3, gelukkig niks mis met zijn hartje!!! Wat een opluchting!!!! Op de rest kom ik morgen of van het weekend even reageren. Dikke knuffel voor iedereen!!!!
Annemiek: Neerkant 1uur (tegen de limburgse grens aan) ik kan op maandag(behalve 23/7), alle zondagen, in de even weken de donderdagen en in de oneven weken de zaterdagen. (kan de 4e) BBtje: Nijmegen. In juli kan ik alle dagen behalve het weekend(vol met feestjes enzv druk druk druk hihi) (kan de 14e en 4e) Dnise: bij Rotterdam 1.15min ma/di/do/za/zo! Dreumesmama: Ikkedus: Tilburg 1uur ik kan in de weekenden. behalve weekend van 07-07. de rest denk ik wel. op woensdag kan ik evt ook en kan nog een dag vrij nemen maar heb dan geen auto Mamavan3liedrecht, heb geen auto ben afhankelijk van openbaar vervoer, en daarbij is me middelste autistisch/adhd dus dat durf ik echt niet aan om alleen met 3 kids met openbaar vervoer. Wherona: Zandvoort 1.40min, kan op dinsdag/vrijdag/zaterdag/zondag Zafira: Schoonrewoerd 47min, ligt niet ver van Gorinchem af, en kan alle dagen. (kan de 14de en 4e) Zeepaardje: Michelle: Gaat niet mee.
@Mamavan3 wat een geweldig supernieuws hoop ook dat je nu eindelijk voor 100% mag genieten van je kids. @Zafira hier gister ook een kereltje wat erg last had van de warmte maar dat had ik zelf ook pffffff was echt niet lekker @BBtje wat een prachtige foto weer op FB en die kleertjes echt TE schattig. @Annemiek nou maak eens tijd voor ons hihihi @Meeting 4 aug. moet effe kijken lieverds want 6 aug. gaan we op vakantie effe kijken of dat al haalbaar is maar moet ook eerlijk zeggen dat ik enorm twijfel want het is voor mij echt een behoorlijke reis maar wil jullie ook graag een keer zien lijkt me echt super en jullie kids lijkt me ook onwijs leuk. Wat betreft slapen Davey slaapt wel in de auto hihihi maar nou is hij ook wel al een stukkie ouder en als hij erg moe is slaapt hij wel in de wagen.
Wheroon; dat is dan toch meteen een leuk afscheid van ons... voor je op vakantie gaat??? maar snap je wel hoor!
Ook hier nog een beetje twijfel, omdat ik gewoonweg echt geen held ben met de auto, en onze auto heeft echt verschrikkelijke kuren. Hij word misschien verkocht, maar zijn nog druk aan het sparen voor een nieuwe.
@BBtje hahaha ja dat is waar hihihihi mezelf kennende is alles toch al geregeld hoor hihi ik ga het gewoon doen wil jullie graag zien dus dan maar zo ver rijden hihi heb ik wel over voor jullie hahaha jullie mogen ook naar Zandvoort komen hoor hahahaha lekker strandwandeling hahahaha nee hoor is te ver weg voor meerdere van jullie @Zafira rijd er niet iemand voorbij jou woonplaats? misschien kan je dan met diegene meerijden Zo huisje weer aan kant krijg je het warm van hahaha maar tis iig weer gebeurt zo nog even kadootje halen voor mijn moeder en ga eens proberen om alleen met Dave boodschappen te doen en hem in het karretje zetten gaat het niet dan zet ik het karretje weer terug en gaan we naar huis. Daarna naar Amsterdam eten bij mijn ouders en mijn moeder der verjaardag vieren die was gisteren jarig.
hey meisjes ik probeer t allemaal bij te lezen maar krijg t allemaal niet verwerkt en lukt me ook niet te reageren. het is zo ontzettend druk werk op het moment full-time + kind + man die ook full-time werkt + vrijwilligers werk dus ik krijg t allemaal niet geordend. hoor wel echt heerlijke verhalen van jullie maar zoals altijd ook af en toe wat droevigs. zafira een heel dikke knuf. en dan die warmte ineens in nederland en die is altijd plakkerig en drukkend, onze arme kindjes! volgens mij kan ik beide zaterdagen ook en heb dan ook idd de auto!!! bij bbtje geen probleem. ben zo benieuwd naar jullie
ik weet niet of ik langs iemand kom! ik moet de route nog plannen maar ook al is het voor mij een kolere eind ik heb het graag voor jullie over het enigste mocht ik iemand op moeten pikken ik rij wel in een twingo dus kan geen hele inboedel kwijt hahahahahaha
Als iemand mij zou willen oppikken ? waarmee ik mee mag rijden? zou ik wel graag mee willen gaan met Skyler en eventueel misschien dochter. En dan kan ik oppas regelen voor me middelste. Anders wordt het voor mij echt onmogelijk om bij de meeting aanwezig te zijn.
Dreumesmama, jeetje 1 jaar alweer... wat gaat dat toch hard! Is ze lekker verwend? En wat heerlijk dat ze niet op sojamelk lijkt te reageren Michele en Dreumesmama, jammer dat jullie (misschien) niet meegaan met de meeting, ik had ook jullie graag willen ontmoeten, maar respect voor jullie keuze! Wherona, jammer dat je niet mee kon met de oktobermama's. Hoe is het nu met Davey? Hier ook vaak mensen in de winkel van wie het humeur afhankelijk is van het weer... Dan woon je in Nederland toch echt verkeerd hiohihihihi. Fijn dat Davey weer helemaal goed gekeurd is. Jij dus ook een lange smalle vent Wat leuk de kinderboerderij.... Davey zal wel genoten hebben. Ach dan gaan we nu naar BBtje, en een evt volgende keer komen we jou kant op en gaan we heerlijk het strand op Heerlijk is dat he saampjes op bed Jaaaa tijd gemaakt om te reageren BBtje, wat een heerlijke foto's en verhalen zie ik toch steeds weer voorbij komen Je genieten spat van het scherm af Zeepaardje, hoe is het bij jullie, is er al wat meer duidelijkheid over Pim? En hoe is het met je Opa? Zafira, Leuk hoor al die groentes uit proberen. Dnise, ik kachel ook overal naar toe, Thijs vind het meestal prima in de auto. Mamavan3, Wat heerlijk dat Skyler eindelijk doorslaapt, dat geeft jou ook weer een goede nacht om flink bij te tanken. En nogmaals wat super dat er niks met zijn hartje is. Meeting, Ik denk niet dat er nog iemand tussen mij en Nijmegen woont, want hier kan er gerust iemand incl kins nog meerijden hoor. En een klein stukje omrijden vind ik ook niet erg. Met Thijs gaat het gelukkig wel weer beter. Al blijft hij toch altijd wel spugen. De ene keer wat meer dan de andere keer. Wel poept hij nog steeds erg veel en het ruikt ook wat zurig. Maar is hij super vrolijk op het moment, hij lacht en brabbelt echt heerlijk veel. Zo vreselijk genieten Gister heb ik mijn mama fiets opgehaald, nog een paar maandjes wachten en dan mag Thijs ook mee fietsen En gisteravond hebben we geprobeerd Thijs broccoli te geven, hij trok vieze gezichten en vervolgens kwam er een golf melk uit niet normaal. Hihihihi. Vandaag leek hij violgens het KDV niet zo'n zin te hebben, maar volgens mij heeft hij wel een beetje gegeten. Morgen gewoon nog maar een keertje proberen. En maandag gaan we worteltjes proberen, kijken of dat beter gaat. Hier nog ca 1,5 kilo te gaan en dan weer op mijn oude gewicht,... ben nu ca 5 kilo afgevallen in 3,5 week tijd... lekker dus. Zo en nu heerlijk mijn bedjuh opzoeken...morgen nog een dagje werken en dan weekend. Slaap lekker dames! Liefs Miek
@Ikkedus wordt der al moe van als ik je verhaal lees pffffff wat een drukte voor jou zeg @Annemiek poep ruikt zuur dat zal hoogstwaarschijnlijk een tandje kunnen zijn en dan zijn ze ook niet echt happig om te eten/drinken dat doet dan zeer hoeft niet hoor maar Davey had het ook. En alweer 5 mnd wat vliegt het toch voorbij he @Mamavan3 ik kom wel langs rotterdam volgens mij dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn weet alleen niet of het gaat passen @ll Gisteren voor het eerst met Davey de grote boodschappen wezen doen hij vond het prachtig om in de winkelwagen te zitten hihiihi EEEEEENNNNNNNN hij kan nu helemaal zelf zitten zonder te kukkelen soms gebeurt het nog wel maar minimaal yeeeeehhhh. Mijn zusje gaat over een paar uur weer vliegen terug naar NL was nog wel effe erg spannend want er kwam een typhoon op Hongkong af en was het de vraag of ze geevacueerd werden en wel konden vliegen. Maar als ik het zo lees valt het tot nu toe wel mee. Morgen zal ze dan in NL tijd om 5 uur in de ochtend landen. Heb der wel gemist hoor hihihihihi
Balen zusje en broer konden niet mee gister met het vliegtuig de Captain gaf geen toestemming waarom weten ze niet. Nu zijn ze weer onderweg naar het vliegveld en maar hopen dat ze straks wel mee kunnen vliegen. Tis daar nu 18.30 en vliegtuig gaat om 22.15 Tsja dat is dan wel weer een nadeel van ipb en. fijne zondag!