hey meiden!!! ik heb net gestemd op de meiden van bbtje!!! ze staan in de lijst voor baby van de maand!!! het blijft een prachtige foto "zusjes liefde" allemaal stemmen dus!!
@BBtje sterkte vandaag hopelijk hebben je meiden der niet al te veel last van. Ga je eigenlijk alleen of gaat er iemand met je mee? @ll zo de maandag weer begonnen nog 5 weken te gaan en dan lekker op vakantie heb der zin in. Hoe is het verders met jullie tis wel stil hier hoor mis jullie geklets
Wherona, de tijd vliegt zo hard voorbij en het cliche dat je dat pas echt merkt als je een kleine hebt is helamaal waar... Ik vermoed dat er nu inderdaad wel tandjes onderweg zijn, zijn 2 onderste voor tandjes die zie je aan de voorzijde van zijn tandvlees al zitten... ben benieuwd wanneer ze doorkomen hahaha Wat goed dat Davey al helemaal zelf kan zitten zonder om te kukelen Dan is natuurlijk in zo'n boodschappen wagentje 1 groot feest En is je zusje inmiddels al vertrokken en onderwrg naar huis? Kan me goed voorstellen dat je haar gemist hebt. Gaan jullie ook weg op vakantie? Zo ja waarheen? Hier pas in september vakantie, maar op het werk heeft de eerste nu vakakntie, en dan gaat het altijd heel hard tot september. Dnise, ik heb uiteraard ook gestemd, maar ik geloof dat 1 van de spelregels is dat er hier in de topics geen reclame voor gemaakt mag worden BBtje, ook namens mij natuurlijk veel succes dadelijk bij de prikjes. Hopelijk hoef je niet alleen te gaan en gaat er iemand met je mee. Tip: Beentjes voor en na het prikken goed maseren en als je thuis bent even een koud washandje op de prikplaatsjes leggen Hier weer een druk maar heerlijk weekend achter de rug. Zaterdag gewerkt, daarna Thijs worteltjes gegeven, dat ging gelukkig beter als de broccoli, al blijft hij het nog maar raar vinden hahaha. Gister Thijs naar mijn papa gebracht en toen zijn wij wezen gourmetten met mijn collega's. Erg gezellig en Thijs heeft zich prima vermaakt bij opa en oma. Oma denkt dat Thijs binnen nu en 2 maanden kruipt hahaha we zullen zien. Wat kan ik toch iedere keer weer genieten van dat stralende snoetje smorgens bij het wakker worden. Dan voel ik me toch zo waanzinnig rijk!!! Hier keren nu wat rustigere tijden aan. Vanavond even met Thijs en zijn peetoom met vrouw en 2 kinderen (waarvan 1 ons petekind) over de kermis. Morgen t/m vrijdag werken en morgenavond een etentje met het thema ik hou van holland met mijn dansklasje... ben benieuwd wat ik daarvan kan verwachten hahaha. De rest van de week heerlijk niks... ook wel eens lekker.
Hey meiden.. al zou ik meewillen dan is de datum al niet ok voor mij.. Wij gaan 4 aug een lange dag naar plopsaland de panne.. Ik weet t niet, ik heb vakantie v wk 30 tm 33. maar geen idee of ik t zomaar durf hoor.. pff
@Annemiek jeetje wat een drukte hihihi lekker bezig dus leuk he die smeer bekkies hahaha hij gaat het vanzelf wel lekker vinden hoor. En over 2 mnd. kruipen hihi wie weet zei de kinderarts over Davey ook toen hij 6 mnd. was ow dat duurt niet lang meer hahahah hij kruipt nog steeds niet hihihi. En ja ja eindelijk zijn mijn zusje en broer in NL geland ze hebben wel 13 uur lang op een klapstoel moeten zitten maar maakte hun niets uit zolang ze maar naar huis gingen @BBtje gezellig en las op FB dat je meiden het goed hadden gedaan hopelijk blijft dat zo. Had je een zware nacht achter de rug? @Michelle vindt je het eng om "vreemden" te ontmoeten? ik vond de 1e keer meet met de oktober mama's ook erg spannend maar het was zo onwijs leuk, echt baal nog steeds dat ik bij de 2e niet aanwezig kon zijn.
Michele, je moet vooral dat doen waar jij je goed bij voelt. Maar ik kan me best voorstellen dat sommige mensen dit soort meetings kei spannend vind. Ik heb "vroeger" veel gechat, zo heb ik mijn man ook leren kennen En toen we in het begin een meeting hadden vond ik dat doodeng. Maar door de ervaring dat het altijd erg leuk en gezellig was, vind ik het tegenwoordig vooral erg leuk om te doen. Het voordeel is dat je tot op de dag kunt beslissen of je meegaat of niet Wherona, fijn dat je zus en broer weer veilig thuis zijn Hier heeft Thijs gister banaan gehad... nou dat kon hem niet snel genoeg gaan hahaha, dus tussen de hapjes door was het schreeuwen geblazen hahaha. Vandaag zijn het weer worteltjes, ben benieuwd hoe dat vandaag weer gaat.
@Annemiek hier ook zijn favoriet hoor banaan tis ook zo lekker he @ll net bij de kapper geweest met Davey en ging erg goed tis nu een nog mooiere gozer hihi op facebook heb ik een voor en na foto geplaatst
Is inderdaad ook erg lekker. Maar erg leuk natuurlijk om te zien dat hij niet meer te houden was hihihi. Zal eens snel even op je fb gaan kijken dan
ff snelle reactie ik kan evt ook iemand oppikken. michell mocht je willen en mocht je oppas hebben voor je kleine mannen (want allemaal in de auto wordt lastig hehe) met alle liefde wil ik jullie oppikken hoef jij niet te rijden
Mocht iemand mij en Isa op willen pikken, dan heel graag, want aangezien onze auto behoorlijk veel kuren heeft durf ik er geen grote stukken mee te rijden. Hij slaat namelijk zomaar zonder reden af en dat is behoorlijk eng, omdat de stuurbekrachtiging en verlichting etc dan ook niet meer werkt.
16-07-12 CB wvpk bezigbijtje 09-08-12 CB arts controle Annemiek 04-09-12 CB Prikjes Wherona 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona Hannah 19-03-2012 10450 gram en 78 cm 03-06-2012 12000 gram en 87 cm (ongeveer) Elize 02-02-2011 3760 gram en 49 cm 22-05-2012 10042 gram en 75 cm Klein Zusje 23-06-2011 3400 gram en 50 cm 01-06-2011 8990 gram en 74 cm Davey 15-09-2011 3020 gram en 47 cm 26-06-2012 9935 gram en 76 cm Isa 22-01-2012 3060 gram en 49 cm 15-06-2012 7265 gram en 64 cm Thijs 30-01-2012 3155 gram en 50 cm 14-06-1012 6655 gram en 67 cm Ninthe 2-5-2012 2726 gram en 45 cm 25-06-2012 4270 gram en 50 cm Fenne 2-5-2012 2728 gram en 50 cm 25-06-2012 4260 gram en 52 cm
@Zafira als ik het zo bekijk op de routeplanner dan rijd ik wel langs jou dus zou kunnen. @ll wat een warmte he hihihi tis nooit goed . Hebben jullie een ideetjehoe ik het voor elkaar krijg om Davey uit een tuitbeker te laten drinken zeker nu met dit warme weer? Hij kauwt er alleen maar op. Ook een fles met iets anders dan melk drink ie niet echt ook alleen maar meer kauwen. Tis echt een melk kind
Hannah heeft bij ons nooit uit een tuitbeker willen drinken. wij hebben die Aquarius flessen waar wij zelf uit drinken en daar drinkt ze graag uit.
@Ikkedus hihi die heb ik toevallig thuis gaan we proberen @BBtje gewone beker gooit ie meteen op zijn kop rietje ook geprobeerd maar dat snapt ie al helemaal niet hahaha Gewoon blijven oefenen met allerlei varianten denk ik dan maar Bedankt voor het meedenken
Wherona, wij hebben gewoon zo'n simpele tuitbeker geen anti lek ofzo. Die snapte ze ook niet. Was in begin wel knoeien maar gaat nu goed. Hoe gaat het nu op kdv? Annemiek, wat een heerlijk snoetje heeft Thijs. Leuk aan de bijvoeding en alweer richting het half jaar. Het gaat hard. Dnise, hoe is het met jullie kinderwens? Zafira, hoe gaat het met de bijvoeding? Verveel je je nog niet thuis? bbtje, ik vind dat je het zo goed doet met de dametjes, volgens mij ben je een geboren mama! En ze zijn zo mooi! Heeft iemand eigenlijk nog weleens iets van Zeepaardje gehoord? Grote zus heeft vakantie, ze mocht lekker lang opblijven en we hebben frietjes gehaald. Wilde het een speciaal dagje maken! Morgen ben ik jarig, hopelijk een beetje goed weer. Ik heb voor de meisjes zo'n grote Waterplay gekocht die komt morgen ben benieuwd wat ze er van vinden.