Kletsende inmiddels allemaal mama's uit het bevruchte ei 2010 topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Annemiek1975, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek
    10-05-12 Terugkomles Yoga samen met Thijs Annemiek
    24-05-12 Zafira 27 jaar!!!!!!!!!!
    18-05-12 3e prikjes Isa Zafira
    14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek
    23-06-12 Klein zusje 1 jaar ;) Dreumesmama
    15-09-12 Davey 1 jaar :D Wherona

Even ons lijstje er weer bijgehaald!

2. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zafira, ja het is krom gesteld met ons zorgstelsen op dat vlak. Maar omdat er in het ziekenhuis voor de baby's word gezorgd krijg je dan geen kraamhulp. Mocht je toch echt hulp nodig hebben kun je natuurlijk altijd een verzoek indienen, maar er moet tegenwoordig nogal wat aan de hand zijn wil je dat krijgen.
    Ik kreeg zo van de 8 dagen kraamhulp er 4,5 omdat ik er samen met Thijs 3,5 in het ziekenhuis lag. Als je een aanvullende verzekering hebt, kan het soms zo zijn dat je in bepaalde situaties recht hebt op iets meer. En als je na een keizersnee toch niet genoeg hebt aan die 8 dagen, mogen de kraamhulp en verloskundige er nog max 2 dagen bijgeven.
    Ons zorgstelsel is er helaas steeds meer op gericht dat familieleden een deel op zich gaan nemen, ook zo met de ouderenzorg bijvoorbeeld, we moeten/mogen veel langer thuis blijven wonen.

Fijne dag allemaal en ik ga nu maar eens heerlijk naar mijn werk.
    Xxx

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Zafira hahahaah lijkt me super om er een meid bij te krijgen dan is het helemaal perfect maar als het weer een jochie zal zijn zal ik ook super blij zijn hoor.

@Annemiek gelukkig gaat het met Thijs alweer beter nooit leuk als ze zo ziekjes zijn.

Wat dat aan betreft is het dan toch weer een voordeel als je borstvoeding geeft want dan kan je in het ziekenhuis blijven zoals ik dat had. Was ook niet alles maar het idee dat je toch dichterbij was vond ik erg prettig.

@BBtje hoop dat ze snel zelf gaat drinken wel een goed maar moeilijk besluit om ze beide daar te laten terwijl der 1 al naar huis mag. Maar ze hebben 37 weken samen in je buik gezeten en heb ook wel eens gehoord dat als je ze nu zou gaan scheiden degene die in het zkh blijft zieker zou kunnen worden. In ieder geval heel veel sterkte ermee Dnise en ik weten maar al te goed wat je nu doormaakt. Dikke knuf

@ll Davey ging vanochten wonderbaarlijk op mijn bed op zijn knietjes zitten hahahaha zo zie maar dat ze je toch kunnen verbazen terwijl je het helemaal niet verwacht.

Ow ja en het zagend geluid is weg alleen nog een neusverkoudheid dus denk dat je gelijk hebt Zafira dat het nog een nasleep was.

4. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, fijn dat het zagend geluid nu weg is. En wat stoer dat meneertje op zijn knietjes ging zitten. Maar wat gaat het toch hard he!!!
    Het zal dan van het ziekenhuis en wellicht de drukte afhangen, mijn zus mocht nl bij beide niet blijven en die gaf ook borstvoeding. Typisch altijd die soms enorme verschillen per ziekenhuis.

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    bbtje ik las op fb dat ninthe mee naar huis mag wat goed maar wat dubbel!!! lijkt me erg moeilijk!!

annemiek heerlijke foto van je kanjer in het grote bad!!

wheroon fijn dat bij davey de verkoudheid zo goed als weg is!!
    hier lijkt het weer van voor af aan te beginnen!! weer elke keer goeie snotneuzen!! ik wordt er gek van! loop weer heel de dag achter hem aan met snotlappen!!

zafira het verschilt zo erg met die kleintjes kwa haargroei! en agh aiden is nu 15 maanden en al 5 keer geknipt dus ja dat is het andere uiterste weer! gelukkig is mijn lieve vriendin kapster en knipt ze aiden zolang hij nog zo klein is gratis want anders word dat ook een dure grap! hahahahah zijn haar groeid zoooooo snel en is best stug! (papa is natuurlijk half marokkaans) met flink gitzwart kroeshaar!
    aiden heeft dan wel mama's kleur maar het stugge haar van papa komt aardig doorzetten... dus 9 van de 10 keer is er geen land mee te bezeilen want stekels blijven nooit echt staan.... jammer!!!!

michelle hoe is het bij jou????

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hey meiden, bij mij is het drukjes, maar lees nog wel elke dag ff mee.
    Weet niet altijd precies wat te reageren omdat ik vaak ook maar voor de helft lees zeg maar en vind t lullig om een hoop door elkaar te halen.

Elize heeft last van iets en we weten niet wat, ze is al 2 nachten op rij snachts aan t huilen, en overdag is het ook constant om mama's been. Ik kan nergens heen of ze huilt en ze vind ook niks leuk of goed. Zo kennen we onze meid niet. gisteren wilde ze ook de hele dag niet eten, vandaag dan weer wel dus ik kijk het ff aan.

Mn oudste moet morgen wederom weer naar de huisarts hij heeft 3wk gelee antibiotica gehad, en nu wederom oorontstekingen aan beide kanten. Hij moet dus naar het ziekenhuis terug terwijl hij vorig jaar al geopereerd is. morgen 9u heb ik een afspraak bij de dokter en dan weer een verwijskaart aanvragen, ik neem elize mee misschien heeft hij even tijd om evt haar oortjes na te kijken, misschien is r iets mis daarmee... maar ik raak zelf lichtelijk uitgeput omdat ik steeds snachts uit mn slaap getrokken word.. maar ja we moeten door. ik laat jullie morgen weten hoe t morgen was knufffel xxx

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dnise :( toch niet weer een verkoudheid pffff houdt ook nooit op bij Aiden. Ik houd ook mijn hart vast hoor Davey is vandaag en morgen weer op het KDV ik hoop dat ie dit keer niet verkouden wordt!

@Michelle vervelend voor jou en je meissie hopelijk kom je der gauw achter wat er is. En voor je zoon ook erg naar zeg ook wel vreemd dan he. Sterkte morgen

@ll hier weer lekker druk op het werk :p Ik hoop dat Davey het vandaag wel naar zijn zin heeft maar ooooowwww wat heb ik een kut gevoel zeg bij het weg brengen bah echt niet leuk.

@Zafira ben je al begonnen met jullie bedrijfje? of bevalt het je wel huismama te zijn

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ninthe gister mee naar huis gekomen, ze had het erg zwaar met de verandering. Ze heeft van 11-3 alleen maar wakker gelegen met dr grote oogjes en ligggen huilen als ze de speen niet had... en dat was elke 5 min. We zijn kapot hahaha... nu al!

Fenne doet het erg goed, ze mag vandaag 50cc over de hele dag laten staan en tot nu toe heeft ze nog 0 laten staan! Zo blij mee, hoop dat dit zo door zet en dat we dr vrijdag mee mogen nemen. Zou een te gek moederdag cadeau zijn ook!

Eindelijk rust in ons gezinnetje en thuis zijn. Ik heb een hele harde plek ontdek ik net bij de wond,, straks komt vk van zh voor laatst langs, maar even na vragen of dit normaal is!

Verder gaat het goed met mij, alleen het herstel duurt zooooooo lang pfff.... (en zal nog wel even duren)

Mijn meiden zijn vandaag alweer 1 week joh!

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Bbtje, probeer echt je tijd te nemen voor het herstel! Daar heb je alleen maar profijt van! Het zou heerlijk zijn als je van het weekend thuis bent zeg. Ik ga voor je duimen.

Vanavond gaan onze meisjes logeren. Mijn zus gaat vandaag promoveren aan de UvA dus we hebben een feestje. Wel moeilijk mijn kleine meisje voor het eerst weg.

Annemiek. Succes zo op het cb!

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BBtje hoop zo voor jullie dan Fenne ook morgen naar huis mag en inderdaad je meiden zijn alweer 1 week! Neem ook de tijd voor jezelf he om goed te herstellen hoe moeilijk het ook momenteel is denk ook aan jezelf.

@Dreumesmama spannend logeren moet der ook nog niet aan denken hoor zolang het ook niet nodig is zal het ook niet gauw gebeuren.

@Annemiek sterkte vandaag bij het CB ben wel benieuwd wat hij nu weegt.

Is dit misschien ook leuk?

Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    Klein Zusje
    Davey
    15-09-2011 3020 gram en 47 cm
    24-04-2012 7050 gram en 73 cm
    Pim
    Thijs
    Isa
    Ninthe
    Fenne

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek
    26-06-12 CB arts Wherona

12. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    26-06-12 CB arts Wherona

Hannah
    Skyler

Aiden
    Elize
    Klein Zusje
    Davey
    15-09-2011 3020 gram en 47 cm
    24-04-2012 7050 gram en 73 cm
    Pim
    Isa
    Thijs
    30-01-2012 3155 gram en 50 cm
    10-05-2012 5575 gram en 63 cm
    Ninthe
    Fenne

13. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dnise, wat naar dat de verkoudheid bij Aiden weer van voor af aan lijkt te beginnen. Thijs lijkt ook wel verkouden, hoesten en niezen, maar hij lijkt er zelf gelukkig geen last van te hebben.
    Hoe is het met je meubeltjes?

Michele, ik las op FB al een update over het dokters bezoek, maar hoe gaat het nu met de kids? Heb je inmiddels een nachtje kunnen doorslapen? Dat zou al zoveel schelen.

Wherona, en hoe was het met Davey gegaan op het KDV gister? Lijkt me zo vreselijk als je zo'n kut gevoel hebt bij het wegbrengen, volgens mij gaat dat dan de hele dag niet helemaal meer weg.
    Leuk lijstje, zoals je ziet heb ik hem gelijk ingevuld :D

BBtje, en hoe was de nacht afgelopen nacht? Ninthe al een beetje gewend?
    Wat fijn dat Fenne al zo goed gedronken heeft gister, hopelijk vandaag weer zo'n goede dag! Zodat ze van het weekend lekker mee naar huis mag en de meiden weer samen zijn.
    Wat gaf de VK aan over de harde plek bij je wond? Het zal ook altijd wel een gevoelige plek blijven hoor, nu het zo'n vochtig weer is voel ik hem ook weer geregeld, maar nu is het vooral een ietwat vervelend gevoel, geen pijn ofzo. Hopelijk herstel je zelf ook snel.
    1 week al!!! En wat is er veel gebeurd he in die ene week!!!

Dreumesmama, spannend voor de eerste keer logeren!!! Zal vast helemaal goed gaan. Meestal hebben wij mama's er meer moeite mee dan onze kids hihihi... gelukkig maar ;)

Ach die arme Thijs, wat had hij een verdriet, maar gelukkig alleen maar tijdens het prikken. Heb zijn beentjes daarna maar even echt goed gemasseerd, hopelijk geen ei erop zoals vorige keer.
    Hij is maar lieft 900 gram :$ aangekomen in een maand tijd!!! En 5,2 cm gegroeid!!!
    De arts vond ons erg relaxte maar zorgzame ouders :D Fijn om te horen natuurlijk, want dat is ook wel wat wij hopen te zijn hihihi.

Vandaag maar lekker rustig aan, Thijs hopelijk goed slapen en ik wat rommelen. En vanavond naar de terugkomles van de yoga, ben erg beieuwd al die beebs bij elkaar hahaha. En Thijs is ruim de oudste dus wel erg leuk, heb er echt veel zin in :D

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
  15. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wat een mooi verslag meis!! En wat heftig je bevalling. Ik weet inmiddels van uit mijn eigen verhaal dat dit onder een zeer zware bevalling valt omdat je en de hele mikmak natuurlijke bevalling hebt gehad en vervolgens een keizersnee. Maar wat een kanjer ben jij zeg!!! En wat een prachtige meiden!!! Geniet er maar lekker van!
    Hoe gaat het vandaag met jou en je wond? merk je al wat verbetering (al is het maar een beetje)
    En hoe doen je meiden het?
    Dikke knuffel...

Hier een heel verdrietig mannetje, gelukkig slaapt hij nu even in zijn bedje, maar hij is de hele middag al aan het jengelen. Gelukkig geen eien op zijn benen dit keer, maar hij lijkt er zelf meer last van te hebben, misschien dadelijk toch maar even een zetpilletje geven.
    Hoop wel dat we naar de yoga kunnen vanaaf, krijgen we als het goed is nl ook een stukje babymassage, zou nu wel lekker voor mijn mannetje zijn denk ik zo.

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    meubeltjes gaan de goeie kant op :D salon tafel is ook af! nu alleen het tv meubel en de eettafel nog en dan is het voor elkaar!

hoe doet fenne het vandaag bbtje?? en hoe is je 2e nacht gegaan met ninthe thuis??

17. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    bb super dat bij fenne, de sonde eruit is hopelijk blijft ze goed drinken en is ze net voor Moederdag ook thuis.

annemiek zo sneu voor thijs dat die zo last van de prikjes heeft, lekker zetpilletje geven hoor, ik geef dat meestal standaard voor de inenting dit scheelt vaak wel al veel, hopelijk is thijs snel opgeknapt.

Michelle hoe gaat t met de kids? jij hopelijk aan nacht rust toe gekomen?

dreumesmama spannend hoor eerste x logeren, kan me voorstellen je het toch wel een beetje moeilijk vind.

@ll sorry als ik er niet zo vaak ben, lees wel veel mee maar tob weer erg aan met de kleine man.
    Jeetje wat ben ik me rot geschrokken gisteren! hij had ineens een paars vlekje op zijn oor, ik google nou had dat beter niet kunnen doen schrok me rot!! Gelijk naar de huisarts gelukkig bleek het mee te vallen wel had die weer een virus infectie, met diarree hoofdpijn keel en oorpijn, Vandaag ging het gelukkig beter en was meneer erg ondeugend! wat die vandaag presteerde!! Ik was ff speelgoed aan het opruimen in de huiskamer en skyler stond bij de salon tafel ( 1,5m van mij vandaan) op een gegeven moment roept die mama mama! maar op een andere toon dan ik gewent ben dus ik draai me om , schrik me rot! en roep skyler , en hij begint breeduit te lachen . wat had die nou gedaan hij had zijn handen op de salontafel gelegd zich zo stijf als een plank gemaakt en zijn voeten op de bank gelegd, dus als een stijve plank hing die tussen de salontafel en bank, en dat is dan net 16 maanden!! echt dit heb ik met me oudste 2 nog nooit eerder mee gemaakt.
    Hij is me er een kleine ondeugd....

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Mamav3, haha ik zie het al helemaal voor me. Het is wel echt een boefie hoor!!!! Wel balen dat hij nu weer loopt te tobben met zijn gezondheid.

Dnise, je schiet al hard op met je meubeltjes. Leuk hoor.

Annemiek, en heeft Thijs vandaag alweer wat minder last van de prikjes. Ik moet eigenlijk volgende week vrijdag voor de 3e prikjes, maar moet mijn afspraak even verzetten. Wij hebben namelijk jaarmarkt in het dorp, en als ik met de auto wegmoet, moet ik hem buiten het dorp zetten wat op zich niet erg is, maar moet dan na de prikjes een heel eind lopen met Isa om weer thuis te komen. Dat vind ik niet echt een goed idee, dus even bellen voor een andere datum.

BBtje, en meid, hoe gaat het nu met jou? En natuurlijk met je kleine meisjes. Hoe ervaar je de gebroken nachten en het zorgen voor een klein mensje. Ik hoop dat jullie vandaag goed nieuws krijgen en dat Fenne ook met jullie mee naar huis mag, zodat je dit weekend met je hele gezinnetje samen bent.

All, Hier gaat het echt heerlijk, Isa is echt een heerlijk vrolijk en blij meisje. Slaapt nu ook goed op de dag ( echt heerlijk, kan tenminste weer wat in huis doen haha) klets op haar manier echt hele verhalen. Wat ook zo grappig is, is dat als ik een liedje voor haar zing, dat ze mee gaat zingen. Allemaal gekke toontjes gooit ze er dan uit, echt zo leuk! Hier is het dus echt elke dag zo verschrikkelijk genieten:)

19. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    FF een snel kort berichtje,
    Ik krijg net een berichtje van BBtje, wellicht andere van jullie ook al....

Ze gaan dadelijk met z'n 4tjes naar huis!!!!!

BBtje meis, geniet ervan en als je straks een beetje je draai hebt gevonden zien we je wel weer verschijnen met al je verhalen...

Geniet ervan!!!!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Even kort, kom straks meer reageren....

We gaan zo met zn 4tjes naar huis!!

Deel Deze Pagina