jeetje mamavan3 snap ik dat je zo geschrokken bent! wist helemaal niet dat er van die rekjes zijn voor het peuter bedje. vanaf welke leeftijd is zo'n bedje eigenlijk? ja idd rustig hier maar t is natuurlijk heerlijk weer en dan kruip je niet snel achter je pc . gisteren is mijn fornuis bezorgd en smiddags ben ik met Hannah gaan zwemmen. heb toch heel wat hart verzakkingen gehad. dat kind kent echt geen angst op zo'n moment en wandelt dus vrolijk naar het diepe. ze wilde geen swim trainer aan dus heb uiteindelijk om verdere angsten een beetje weg te nemen van die vleugeltjes gekocht. is ze wel nog een beetje klein voor maar ze blijft er iig mee drijven en ze zijn goed zichtbaar . ze had echt de tijd van haar leven. springen vallen glijen
@BBtje nee joh niet de 1e hoor hihi maar wel met zo een buikpijn. Oke neem ik der 1 per persoon mee. Alvast veel plezier morgen met de meeting leuk om al die kindjes van dezelfde leeftijd te zien. @ikkedus lekker hoor zwemmen misschien wilt ze wel een zwemvestje aan?
@BBtje hoe was de meeting met de mei mama's ? leuk he al die kleintjes bij elkaar. @Mamavan3, Michelle en Dreumesmama zouden jullie nog even willen laten weten of jullie wel/niet komen volgende week zaterdag? want dan kan ik en de andere denk ik ook rekening houden met de lekkernijen. @ll ppffffff tis nu iedere avond een strijd om Davey in bed te krijgen zeg! zo slaapt hij altijd om 19.30 en nu pas rond een uur of 21.00 we leggen hem wel al in bed boekje lezen liedje zingen laten huilen/mopperen niets werkt effe momenteel.
Tis ook zo warm he! Gelukkig koelt het nu weer wat af. Het is echt altijd OF heel heet OF regen in dit landje van ons... Graad of 24 met lekker zonnetje en licht windje erbij zou ik perfect vinden al hoor hihi! De meeting wat leuk! Jammer dat er van de 49 maar 5 andere mam's waren. Maar erg leuk (foto op fb) Ninthe was hele dag al erg huilerig en vroeg wakker enzo. Niks voor haar! Nu ontdekte ik net dat ze wit puntje in dr mondje heeft best een grote, afte denk ik. Of misschien spruw want zie ook mini puntjes rechts.... Even hap gebeld om te overleggen want ze huilt zooooo erg en met hoofdje schudden! En rene is nu spul ervoor halen bij hap apotheek. Arm meisje! Zou indd fijn zijn als de rest ook even op lijstje aangeeft hoe en wat... Zou fijn zijn als het zaterdag ook redelijk weer is dat we lekker buiten kunnen! ♥
Ach arm meisje hopelijk helpt medicijn snel bbtje. Ik ben er niet bij volgende week. We zitten midden in een verbouwing thuis en ik wil het zsm af hebben. Ben die zooi wel zat! Ik vind bbtjes idee van een prive fb pagina wel heel goed. Ik kom bijna niet meer op forum maar wel op fb. Dat gaat allemaal net wat sneller tussendoor! Ons kleine meisje is een ontzettend grote boef, zo ondeugend is ze. Ze windt iedereen om die kleine vingertjes. Ze loopt de hele dag rond kruipen doet ze helemaal niet meer. Soja gaat goed, ze geniet van haar yoghurtje! Ik lees nog wel steeds mee hoor!
Groep is aangemaakt op facebook! Jullie hebben een uitnodiging Michelle en zafira hebben jullie ook facebook?
Hey meiden.. Sorry ik ga niet mee.. ik ga die dag naar plopsaland.. maar had ik al gezegt geloof ik Ik heb inderdaad facebook en je hebt mij in je vriendenlijst.. alleen heb ik m tijdelijk stopgezet dus ik sta tijdelijk zonder foto in jullie lijst maar blijf nog wel vriendjes hoor. Elize is vandaag over op een juniorbed.. ze was al een paar keer uit bed gekomen door haar spijlen eruit te trekken en door het gat te kruipen. Ik heb een leuke foto gemaakt van het resultaat. Een meisjes dekbed heb ik nog niet maar dat komt nog.. nu straks de commode nog weg en echt een peuterkamer ervan maken.
zooo nu al n groot bed joh?! wel lief scheetje is het zeg♥ ik zie je helemaal niet in mijn lijst!
Michele wat een lekkere scheet!!!! En wat een mooi bed. Ik zie je ook niet meer in mij lijst op fb helaas. Zafira heb ik in mijn lijst op fb dus die heb ik al toegevoegd op de club Zo, nog 45 minuten werken en dan fijn weekend
Skyler ligt nu in een een persoons bed met zon bed hekje ervoor, de bedhekjes zijn vanaf cA 1.5 JAAR EN deze is ook verstelbeer in de breedte ideaal!
vond je het niet ff moeilijk om afscheid te nemen van de baby periode? Geef je groot gelijk dat je je meisje over gelegt heb naar een ander bed omdat ze uit het ledikant klom, voor je het weet gebeuren er ongelukken zoals bij skyler, pff vind het toch prettiger nu hij in het grote bed slaapt. Ik ga niet mee naar de meeting. Sorry maar is geen doen met 3 kids.
zoooooo maar meisjes!! moet ik een bedje mee nemen??? graag even een reactie van jullie! ik heb zelf geen campingbedje namelijk dus dan moet ik die scoren ergens!!!! xxxx
Met Paint-shop-pro...is meer werk dan met smilebox, maar dan kan ik hem bewerken, opslaan en versturen ed zoals ik wil Dat vind ik het enige nadeel van de gratis versie van smilebox. Ben nu bezig om een heel album te gaan maken... en die wil ik dan vlak na zijn 1e verjaardag in een boek laten afdrukken
Ik heb ook psp de nieuwste versie maar er kan zoooo veel dat ik het echt niet weet hoe ik dat moet doen Zonde want daarvoor juist wel aangeschaft! Heb jij een handleiding iets ofzo waar jij het van over genomen/geleerd hebt?? Smilebox sla ik het op door n printscreen te maken en die in paint te plakken knippen en dan opslaan
Dat is ook een slimme tip hahaha... Ik heb hier lesjes gevolgd...je moet je wel ff aanmelden, maar er staan veel leuke en leerzame lesjes waardoor je de mogelijkheden van psp leert kennen... als je het eenmaal doorhebt is het niet moeilijk, wel veel werk en erg verslavend hahaha,....heb het zelf al jaren niet meer gedaan, maar nu dus maar eens opgestart
bezigbijtje: komt wel zorgt voor verse jus, koffie, thee en chocolade Ikkedus: Komt wel Zorgt voor sandwiches (graag hoor ik nog of er mensen bepaalde dingen niet lusten of mogen. ik dacht aan zalm, eiersalade, tonijnsalade en kip of zo) Dnise: Komt wel Zorgt voor cheesecake en vers fruit Wherona: Komt wel Zorgt voor Cupcakes Michelle: Komt niet Melissa: Komt niet Dreumesmama: Komt niet wolfje: Komt wel/niet Zorgt voor Zafira: Komt wel/niet Zorgt voor Annemiek: Komt wel Zorgt voor: lekkere wraps Zeepaardje komt niet denk ik...die is druk met de verzorging van opa en oma denk ik... Zafira, kom jij wel zaterdag? Hoop het wel hihihi Hoe is het net jou en Isa?