bb wat een super nieuws! lekker genieten van je compleet gezinnetje thuis zafira geweldig is dat he hoe ze al zo kunnen reageren en dingen op pikken door je na proberen te doen. En skyler is idd een boefje dat straalt die ook echt uit hoor, krijg ik van iedereen te horen die hem ziet
Dnise, wat heerlijk zo lekker bezig met je meubeltjes... en bijna af. Heb je dadelijk ineens een hele nieuwe kamer hihihi. Mamavan3, ik wilde nu voor de 2de keer eerst nog eventjes afwachten, maar volgende maand geef ik hem ook gewoon voor we naar het CB gaan al een zetpilletje. Jezelf niet verontschuldigen hoor, je hebt het druk zat zo in je uppie met 3 kids. Alle respect. Ik vind het al erg leuk dat je zo af en toe nog even komt kijken, reageren en vertellen. Hopelijk heeft Skyler niet al te veel last van zijn virusje en is het snel over. Jeetje, wat kunnen die kleintjes toch al snel heel veel he. Wat zul jij inderdaad verbaasd hebben staan te kijken. En hij leert natuurlijk veel van zijn oudere broer en zus hihihi. Zafira, inderdaad gewoon even verzetten. Jij loopt trouwens wel een flink stuk voor met de prinkjes. Zijn ze bij jou iets eerder dan bij de 2 maanden begonnen? Wat fijn dat je meisje het zo goed doet. En wat heerlijk dat ze overdag ook lekker slaapt. Dat is bij Thijs vaak ver te zoeken hahaha. Heerlijk he dat ze zoveel geluidjes beginnen te maken he BBtje, ook hier nog even een berichtje over jullie goede nieuws, echt super hoor. Lekker van genieten!!! Thijs heeft gister uiteindelijk een temp van 38,3 gehad, dus ik heb hem smiddags en savonds voor het slapen gaan een zetpilletje gegeven. Vannacht 2 keer eruit gemoeten voor zijn speen. Vanmorgen had hij nog 37,8 en aangezien het KDV dag is toch nog maar even een zetpilletje gegeven en bij het wegbrengen even gevraagd vanaf welke temp ze ons bellen hem op te halen, maar dat is pas bij 38,5 gelukkig, dus het zal wel goed komen. Gisteravond een heerlijk terugkom avond gehad van de yoga, wat was dat leuk zeg al die beebjes bij elkaar. En elkaars verhalen te horen. En tussendoor nog even geleerd om de beentjes te masseren, Thijs heeft er echt van genoten, hij heeft heerlijk liggen schaterlachen
@BBtje super eindelijk met z'n 4tjes thuis geniet ervan en ben ook reuze benieuwd naar je 1e nacht met die twee @mamavan3 hahahah die Skyler toch wel super knap van hem hoor @Zafira jij hebt echt een heerlijk meisje zo t horen hopelijk blijft dat zo @Annemiek leuk al die beebs bij elkaar te zien. Heb je het moederdag kadootje al gehad hihi ikke wel licht nog keurig ingepakt op de tafel maar oooo wat ben ik nieuwsgierig wat het is
BBtje, meid wat een super nieuws om te horen!!!!!! Geniet er maar heerlijk van en kijk uit naar je reactie straks. All, vanavond meer, ben nu bij mijn mams thee aan het drinken.
Wherona, nog niet gehad, maar Thijs heeft het dan ook samen met papa goed verstopt in het kastje met de kookboeken hihihi. Ben ook vreselijk nieuwschierig :-D Het was ook erg leuk al die beebs bij elkaar. Zafira, geniet van je thee en van je mama!!!
Alles gaat goed hier, ik merk alleen wel dat ik het eng vind met de voeding. Doe ik dat wel goed, moeten ze niet meer, krijgen ze niet te veel. Hoe hadden/hebben jullie de schema's?? Met mij gaat het vandaag erg goed, de wond pijn is stukken minder. Wel heb ik erg last van mijn rug, deze moet echt weer wennen aan de normale houding na al die tijd die zware buik. Dat is soms wel vermoeiend. Straks lekker Fenne in bad gedaan en morgen is Ninthe aan de beurt. Lekker genieten. Hier heb ik nog steeds totaal geen zin in avondeten. IK kan me er echt niet toe zetten gewoon Ben misschien ook bang om te spugen denk ik. Dus dadelijk maar een boterham met gekookte ei (ook lekker na al dat zh brood steeds) Ik heb me zelf vanmorgen gewogen en na 9 dagen ben ik al 15 van de 20 kilo kwijt. Mijn buik is ook echt al bijna als vanouds, wist niet dat het zo snel zou gaan. (en ik maar bang zijn ervoor) Benieuwd of die andere 5 kilo ook zo makkelijk mag gaan! Kraamtranen heb ik tot nu toe niet gehad. De kraamzorg was vandaag 3 uurtjes bij ons (laatste dag waarschijnlijk dat ik er recht op had) maar ik vond haar helemaal niks en haar zelf ook niet. Dus vind het niet zo erg eerlijk gezegd. wel baal ik dat manlief dadelijk 3uurtjes al weg moet. Bah!
ohh bbtje heerlijk om te lezen!! ahahahha aiden kreeg om de 3 uur een voeding! zo overgenomen van t ziekenhuis... dus 03:00-06:00-09:00-12:00-15:00-18:00-21:00-24:00 maar ik moet zeggen dat we die van 24:00 al heel snel naar 23:00 hebben verschoven beter voor onze nachtrust!... hahahah verder was aiden na de fles vaak nog een uurtje wakker lekker kroelen enzz eventjes in de box en dan weer lekker naar bed... weet alleen niet meer hoeveel hij kreeg kwa voeding! en hoe dat zat met verhogen... hahah ben je heeel snel weer uit! zal is kijken in z'n ziekenhuis schema! hahhaa maar eeerst mijn mannetje een tuit warme melk geven!... tot vanavond!!!!
Daar zaten wij ook op indd vanuit het zh. Nu raad kraamhulp aan om na de fles van +/- 21.00uur te kijken of ze 5uurtjes kunnen halen ertussen... dat gaan we vannacht kijken: 21.00 2.00 5.00 8.00 11.00 14.00 17.00 Dus dat is om de 3uur op één keer na. Ma ik vraag het me af.
Hier ook de eerste ( ik weet niet meer precies, maar dacht 1.5 maand) om de 3 uur voeden. Meestal lukte dat wel, maar we zijn na een aantal weken wel gestopt met s'nachts wakker maken. Weet eigenlijk niet meer precies wanneer. Je bent er idd erg snel weer uit. Zag dat je alweer 15 kilo kwijt bent.....echt super. Wat betreft het avondeten, dat had ik ook de eerste 2 weken ong. Daarna was mijn eetlust weer zoals voor de zwangerschap. All, ik zit momenteel echt te lachen achter de pc....manlief probeert Isa naar bed te brengen, maar dametje maakt er 1 groot feest van haha. Ze heeft namelijk ontdekt dat ze zelf met haar handjes de speen eruit kan halen en met heel veel geluk er ook weer in kan stoppen. Dat erin stoppen lukt dus 9 van de 10 keer niet en dan is het dus huilen. Nu is hij de speen aan het tegenhouden tot mevrouw slaapt, maar dametje denkt daar dus anders over. Ze ligt te kletsen en te lachen, maar zodra de speen eruit valt is het meteen huilen met dikke tranen. Ben dus benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat hij mij roept en het opgeeft.
bb als ik je een tip mag geven? dat had ik van de kraamzorg omdat skyler toen ook op 2 nachtvoedingen zat zou ik dus niet na de fles van 21 uur ze proberen 5 uurtjes te laten slapen maar een voeding later dus na de voeding van 12 uur, als jullie geluk hebben kunnen dus dan al 1 nacht voeding overslaan, want 2 nachtvoedingen geven is echt pittig hoor, tenzij ze er toch om komen maar ik zou het zo proberen want rust heb je echt nodig, aangezien je een dubbele bevalling heb gehad vreet dit extra zwaar kwa energie, ik was na 6 maanden pas weer een beetje fit..... super van je dat je al 15 kg kwijt ben!! gaat hard hoor. En onzeker over de voedingen zijn is heel normaal hoor, soms kunnen ze iets eerder komen dan 3 uur tussen een voeding dus al na 2.5 uur maar soms kunnen ze ook een half uur later zijn dus 3,5 uur na een voeding, kijk het gewoon een beetje aan en ga op je moeder gevoel af, en als ze eerder of wat later komen om voeding is dit helemaal niet erg zolang er maar geen uur verschil tussen zit. En snap dat je ervan baalt dat je man straks 3 uurtjes weg moet, nu net dat je gezinnetje compleet thuis is... annemiek wat super leuk die foto ook om echt het verschil te zien kwa lengtes bij de beebs zafira wat is Isa toch een lekkere ondeugende meid hihihi geweldig
@BBtje inderdaad om de 3 uur en ik zou dan ook na 24.00 uur kijken wat ze doen @Zafira hahaha en is hij nog steeds met der bezig @Annemiek Thijs nog steeds ziekjes van de prikjes
Bbtje, heerlijk dat jullie thuis zijn! Wij hebben eerste 2 weken dag en nacht om de 3u gevoed maar ze was dan ook meer dan 10% afgevallen. Die 3u haalde ze alleen nooit Lekker die kilo's zo snel kwijt. Mis je je buik? Annemiek? Hoe is is het met je mannetje? Onze dames hebben het goed gedaan op hun logeeradresjes en ik had lekker rustig ochtendje. Pfff al weer bijna 11 maanden, waar is ons kleine babytje toch gebleven?
BBtje, voedingschema: hier inderdaad ook om de ongeveer 3 uur. Na de late voeding was het advies om Thijs niet wakker te maken en te kijken wat hij doet met een max van 6 uur. In het begin kwam hij dan om de 4 uur en dat werd steeds langer en met 3 weken sliep hij van 23/24 uur tot ca 5/6 uur. Het belangrijkste is dat je doet waar jij en je meiden jullie goed bij voelen. Avond eten, ik had totaal geen eetlust na de bevalling, na ca 36 uur niets gegeten te hebben tijdens de bevalling, was mijn eetlust totaal verdwenen, ook bij mij kwam hij vanzelf weer terug. Ben benieuwd hoe het komende nacht gaat met beide meiden thuis, hopelijk kunnen jullie een beetje slaap pakken. En viel het mee manlief 3 uurtjes weg vanaaf? Zafira, wat is dat genieten he vader/dochter momentjes Was het hem toch zelf gelukt, of had ze papa om haar vingertje gewonden hiihihihi Mamavan3, Er zit tussen de oudste (Thijs) en de eerstvolgende 3 weken en de jongste bijna 1,5 maand We hebben ook echt genoten Wherona en Dreumesmama, ja helaas is Thijs nog steeds ziekjes, eind van de dag op het kdv had hij 38,5 graden, maar gezien dat het bijna ophaaltijd was heeft ze niet meer gebeld. Vanavond thuis nog 38,3 en 37,6 maar hij lijkt er zelf gelukkig op af en toe een momentje na niet echt heel veel last te hebben. Dreumesmama, fijn dat het logeren goed is gegaan En ja inderdaad, wat vliegt de tijd... jeetje, kleine zus alweer bijna 11 maanden!!!
Annemiek, arme Thijs. Onze oudste heeft ook altijd bij ieder prikje koorts gehad. Zo zielig grote zus heeft weer een allergische reactie op muggen. ze zit helemaal onder de grote eieren. Jeukt natuurlijk vreselijk. Maar ja er is nu nog geen winkel open om iets te halen.
Dreumesmama, vroeger deden wij altijd even een doekje nat maken met koud water en een beetje azijn en dat op de muggenbulten leggen. Thijs doet het weer helemaal prima. Gister bij de laatste voeding was het nog 37,6, en vanmorgen was het alweer 36,3. Hij was ook weer het vrolijke en beweegelijke mannetje dat ik ken hihihi. Hij is nu alleen wel echt stront verkouden hahaha. Maar daar lijkt hij gelukkig behalve wat hoesten en niezen zelf geen last van te hebben. Toen ik hem na zijn voeding en wat knuffel tijd weer in bed legde en een muziekje voor hem aanzette lag hij heerlijk mee te brabbelen Zo leuk BBtje, hoe was jullie eerste nacht met jullie 4tjes thuis? Zo en nu op naar mijn werk
@Annemiek gelukkig is hij weer de "oude" @Dreumesmama jeetje inderdaad klein zusje is eind volgende maand alweer 1 jaar wat gaat het toch hard allemaal @BBtje en hoe is de 1e nacht met beide dames gegaan @Zeepaardje al terug van je vakantie? @ll hier heerlijk uitgeslapen tot 9 uur hihi
Wat een prachtige meisjes! Hoe gaat het nu? Zie net je onderschrift, jullie hebben wel iets met het cijfer 2 Wherona, las op fb dat jullie lekker gewandeld hadden. Lijkt me echt heerlijk zo dicht bij het strand wonen. Morgen kunnen we allemaal moederdag vieren! Wat mooi!!!
FIJNE MOEDERDAG!!! Wherona, hopelijk mag je vandaag op mama ook heerlijk uitslapen! BBtje, wat een prachtige meiden!!! Wij zeggen hier altijd dat goed werk tijd nodig heeft Geniet van je eerste mamadag!! Ben wel erg benieuwd hoe het met jullie 4tjes gaat Dreumesmama, hoe is het nu met grote zus, met de allergische reactie? Thijs doet het echt super goed, ik ben zo trots op ons mannetje. Aangezien we hem voor de late voeding altijd uit een behoorlijk diepe slaap wakker moeten maken (dwz als hij slaapt, soms wil meneertje gewoon niet slapen tussen de 2 laatste voedingen in) dus zijn we langzaam aan de laatste voeding naar voren aan het halen. Het was 22 uur, vervolgens hebben we het een paar dagen op 21.30 uur gedaan, daarna een paar dagen op 21 uur en gister voor het eerst om 20.30 uur. En meneertje moet ik gewoon echt om 7 uur wakker maken (advies is om er niet meer dan 10 uur tussen te laten zitten en anders komen de dagvoedingen zo dicht op elkaar). We willen uit eindelijk naar 20 uur toe. Dus waarschijnlijk gaan we dat dinsdag voor het eerst doen. Het vervroegen doen we iedere keer als ik de dag erna vrij ben, mocht hij dan snachts komen, kan ik de volgende dag indien nodig even een dutje tussendoor doen Als het om 20 uur goed gaat gaan we er een ritueeltje van maken... verschonen en pyama aan, fles, knuffelen, verhaaltje en dan naar bed...zoiets. Ben benieuwd.