Happy mama's dag voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BBtje, wat zijn het een prachtige meiden zeg!!!! En idd had ook al gezien dat jullie er erg veel 2en in hadden zitten haha. Annemiek, Isa heeft nu laatste fles ergens tussen 22.00 en 23.00. Ik moet haar ook altijd wakker maken voor de fles. Zij slaapt daarna door tot ong half 8. Voed jij op de dag dan om de 3 uur? Als ik dat hier zou doen, dan drinkt ze echt veel te weinig, omdat ze dan nog geen honger heeft. Hier gaat dat dus helaas nog niet lukken haha.
Iedereen al lekker verwend Ikke wel al hoor heerlijk mogen uitslapen een lekker ontbijtje gehad en een heeeeeeel mooi kadootje van Davey een vaas met voetjes erop en paps had er een bos bloemen in gedaan zo leuk. Alleen wel heeeeeel erg jammer dat mijn mannetje zich sinds gisteren WEER niet lekker voelt *zucht* Iedere keer als hij terug komt van het KDV wordt hij ziekjes Gisteren voelde hij best warm aan dus effe tempen en had een verhoging 38.2 wou ook alleen maar slapen was steeds zo moe. Net had hij 37.7 maar heeft wel WEER een snotneusje en begint ook al WEER wat te hoesten. Kortom paps en mams zijn der niet blij mee want hij was der WEER net vanaf. Heeft net zijn fles niet eens leeg gedronken zo moe was ie dus heb hem maar lekker in bedje gestopt en dan krijgt ie de rest later wel als hij wilt. Denk ook niet dat ik hem mee neem naar mijn moeder toe als hij zo blijft. @Annemiek jij ook een heel mooi kadootje gehad zag ik op FB @BBtje mooie meiden hoor en inderdaad veel 2en hihi wat een toeval
Zafira, Ons voedingsschema ziet er als volgt uit: 7 uur 180/6 10 uur 150/5 13.30 uur 150/5 17 uur 180/6 20.30 uur 180/6 Die laatste word dan waarschijnlijk dinsdag naar 20 uur geschoven. En dan luister ik niet helemaal naar het CB want die zegt niet meer als 8 a 10 uur tussen de flessen, maar als Thijs er 11 uur tussen neemt dan doe ik dat gewoon, hij geeft zo verschrikkelijk duidelijk aan als hij zijn fles wil, dus daar vertrouw ik gewoon op. Op FB las ik dat je een mooie canvas foto hebt gekregen voor moederdag Wherona ook al heerlijk verwend voor moederdag Leuk hoor! Hier is er wel ontbijt voor me gemaakt, maar wel lekker onder gegeten. Balen dat Davey steeds zo last heeft van het verkouden zijn. Thijs snottert en proest ook enorm op het moment, echt van die lekkere snottebellen, maar hij heeft er zelf geen last van lijkt het... gelukkig.
Annemiek, ik heb geen canvas foto gekregen hoor! Misschien ben je in de war met iemand anders. Ik heb namelijk van Isa een heel mooi horloge gekregen. Ben er echt superblij mee.
hoi lieve mama's!! jullie moederdag was vast net zo heerlijk als de mijne!!! heb er echt van genoten!!! aiden heeft op de opvang een super mooie kaarsenhouder gemaakt met z'n naam erop!! zo ontzettend schattig! en een prachtig gedicht erbij!! samen met papa heeft hij een mooie tekening gemaakt en een heerlijk uitgebreid ontbijt!! hahaha echt genieten dus! papa heeft mama toch ook wel een beetje verwent vandaag!! heb niks in het huishouden hoeven doen en mocht lekker relaxen vandaag! daarna lekker richting mijn moeder geweest en daar heerlijk gegeten met z'n alle! nu lekker op het bankje samen een film kijken!! als afsluiter van een heeeeerlijke dag!!! xxxx
hoi meiden ten eerste fijne moederdag wij zijn vannacht weer thuisgekomen... eerst nog getwijfeld wel of niet gaan ha raadde ons aan wel te gaan zon zou juist goed zijn... hebben het erg leuk gehad bb; hoe is het nu met je, sorry heb nog niks terug gelezen... all alles goed hier nog nieuws? xxxxxx
Hai hai, Zeepaardje, fijn dat je vakantie zo lekker was, waar was je eigenlijk naar toe? Gaat het nu met Pim wat beter of is hij nog steeds ziekjes en huilt hij nog zo veel? Dnise, dat klinkt idd als een geslaagde moederdag!! All, wij zijn gisteren naar de oma van Robin geweest, mensje is 87 en zwaar dementerend. Toen mijn man begon te praten zag je heel even herkenning in haar ogen, maar daarna weer een waas. Ze leeft helemaal in haar eigen wereldje en dat is best triest om te zien. Ze herkende Isa ook helemaal niet, ze blijft ook maar aan mijn s-vader vragen wanneer we eindelijk is langskomen met de kleine meid. Daarna zijn we nog naar mijn mams geweest en hebben daar lekker in het zonnetje gezeten. Heerlijk Turks gegeten en een beetje op tijd naar bed, want manlief moest er weer om 5 uur uit. Heb manlief nu aan de telefoon. Hij moet een weg afsluiten en daar word momenteel een vliegtuigbom ontmanteld. Best spaanend dus.
Hoi meiden, ik lees dat we een mooie dag hebben mogen hebben gisteren. Ik ook had echt een super dag, ook mn moeder en s moeder verwend. En ikzelf ben ook verwend, stond met tranen in mn ogen toen mn ouste zoon zijn eigen gedicht voor las helemaal zelf. Vorige jaar kon hij nog niet lezen, en dit jaar voor t eerst met moederdag wel dus was erg speciaal. En hij leest nog snel en goed ook, is gewoon ff heel raar maar zo sweet. Verder wat leuke dingen gehad, ik heb zin in bloemetjes,... wil graag bloemen buiten iets.. krijg echt een zomergevoel met zo'n weer als gister en vanmorgen... heerlijk
@Zeepaardje welkom terug hoe gaat het nu? @ll iedereen dus lekker verwend op mamadag en zo hoort het ook Mijn manneke kreeg helaas gisteren koorts 38.9 arm kereltje gelijk maar een zetpilletje gegeven en hij heeft constant bij mij gelegen en liggen slapen. Vanochtend gelukkig 36.5 dus maar hopen dat het zo blijft. Gistermiddag wel nog effe bij mijn moeder geweest ging allemaal goed totdat nichtje het nodig vond om in Davey zijn duimpje te gaan bijten terwijl hij lekker bij me lag te drinken maar ook echt doorbijten :x der tandjes staan nog in zijn duimpje en is helemaal blaauw. Ventje was zo geschrokken dat hij zijn fles niet meer wou. Dit flikt ze iedere keer of ze gaat bijten of ze gaat slaan. :x
En daar durf jij natuurlijk niks tegen te zeggen tegen die ouders? Of geven haar ouders haarzelf op dr donder? Irritant is dat ik maakte t ook vaker mee.
durf der wel wat van te zeggen hoor tis mijn broertje maar in dit geval kreeg ze eerst een tik op der kont van mijn vader en daarna kreeg ze op der donder van der ouders dus dat vond ik wel genoeg
Wat gaat het goed met ons! Heerlijk! De meiden zijn zo tevreden, ze slapen van voeding tot voeding... Ninthe begint al iets meer wakker te worden steeds! Zo leuk, die mooie grote kijkers! Ook 's nachts doen ze het geweldig! We komen dus (nog) wel aan onze rust. Ninthe drinkt over het algemeen goed, ze moeten 60cc x8 voedingen per 24uur, en daar komt ze gemiddeld wel aan. Fenne drinkt erg matig, bij haar kun je echt merken dat ze prematuur nog is. Ze is na de helft te moe om te drinken en dan loopt de melk de mond uit... Ze zit dus net aan het gemiddelde of iets eronder. Het blijft spannend dat drinken van ze, ze hebben niet voor niks in het ziekenhuis ervoor gelegen, maar ze groeien goed! Ze zijn beide 2880! (bij de geboorte nu 12 dagen geleden wogen ze 2726/2728.) Gister en eergister ook naar buiten geweest met ze, een klein rondje lopen met zn allen + binkje. Helaas kan ik niet zover, 10minuten is echt de max nog. Daarna begint mijn wond erg te trekken. Maar wel heerlijk hoor, hopelijk kan ik snel verder!!! De oortjes zijn vandaag ondervonden aan een gehoortest en bij beide dames is deze prima! We genieten vol op!!
Zafira; we waren naar Italie, lekker aan het Gardameer Wat naar als ze zo dementeren en je meid niet herkennen! michele; geweldig als ze zelf voorlezen! wherona; oh wat naar van nichtje dat ze zich zo gedraagd... Ventje nog koortsvrij? bb; fijn dat jullie zo genieten! all; hoe het met pim gaat... tja moeilijk...hij spuugt erg veel zelfs zijn fruit komt er na 5/10 minuten in een golf uit... 22 mei naar cb dus dan weer overleggen en doen... hopelijk is hij wel wat meer aangekomen... huilen doet hij ook nog erg veel... helaas... en slapen van voeding naar voeding... niet erg veel wakker... 's nachts slaapt hij van 20.30u tot 7.30u... sem is vandaag weer naar school geweest, heeft volop genoten! Knuffels en hopelijk heeft iedereen genoten van de dag! x
zeepaardje, fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, wat betreft pim ben je al bij de kinderarts in het ziekenhuis geweest en of heb je al andere voeding geprobeert? want ook het vele slapen is een teken van koemelk allergie, en op fruit reageren ze erg heftig omdat het nogal zeurig is, mij werd toen aan geraden om met groente te beginnen dit is minde zuur en dan ook nog niet met alle groentes ivbm allergie gevoeligheid, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Aaah gossie de arme davey heeft het wel te verduren zeg met zijn nichtje Zijn geen leuke dingen! bb super om te lezen dat jullie zo genieten,en ook dat jullie echt aan jullie rust toe komen das ook belangrijk @ll misschien hebben jullie het al op me hyves gelezen? ik kan hier er niet teveel over zeggen aangezien (donor) mee leest! Maar goed ik moet dus 31 mei op politie bureau verschijnen hij heeft een aanklacht tegen MIJ ingedient!! Houdt het dan nooit eens op??
Jeetje mamavan3 ik ken het verhaal niet maar wat een ellende. Sterkte! Bbtje wat heerlijk dat je zo geniet. Dat heb je ook echt verdiend na je zware zwangerschap. Wanneer gaat je man weer werken? Wherona, Davey niet ziek geworden? Hoe is het gegaan op kdv? Annemiek, je hebt al weer helemaal het ritme gevonden he met werken enzo? Ik ga binnenkort een weekend alleen weg! Echt mega spannend zo zonder de kindjes maar ik wil heel graag een keer naar mijn zus die niet in Nederland woont.
Dat lijkt me indd even raar en spannend, zo alleenn op pad! Maar wel super leuk en gezellig lijkt me! Mijn manlief werkt nu 2 weken lang alleen de middag. Dus dat is lekker. Van 1-5 werkt hij dan.
mamavan3;zelfs voor de vakantie nog ivm longontst. maar 22 mei ga ik dit weer aankaarten... bij cb ook al bij ha gedaan die vind het overdreven... groente krijgt hij ook alleen de vakantie niet... en vandag ook niet van gekomen, ga ik morgen weer eens proberen, aard. sperziebonen fruit ging eerder wel goed... pff en slapen doet hij erg veel, vooral omdat sem vanaf 6wk overdag niet sliep! jeej leest die eikel hier ook mee... ! kreeg tranen van je dochters woorden... dreumesmama; wanneer ga je naar je zus, leuk zeg!! bb; fijn dat hij de morgens jullie kan helpen!
Hai hai, Nog even snel een reactie van mij, voordat ik Isa de laatste fles ga geven ( ze ligt nu nog zo heerlijk te slapen ). Mamav3, ik had het idd op je hyves gelezen, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou en je kindjes. Hopelijk heb je snel rust en kan je dit hele gedonder zo veel als mogelijk is achter je laten. Dreumesmama, spannend een weekend alleen op pad. Waar woont je zus? Gaat het met de beide dames weer een beetje goed? Hoe is het afgelopen met de mond en hand infectie ( weet niet meer precies wat het nu was) van je dochter? Wheroon, ahhhhhh arme Davey!!!!!!!!!!!!!!! Is het 'gewoon' baldadigheid dat je nichtje dit doet, of uit jaloezie. Pfff lastig hoor om daar mee om te gaan. BBtje, Geniet er maar lekker van meid!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk dat je man twee weken halve dagen werkt, Kan je iig redelijk rustig ( voor zo ver dat gaat met 2 kindjes) opstarten. All, vandaag is mijn kleine meisje echt een voorbeeldig kindje geweest haha. Ze heeft na elke voeding ong 1.5 uur geslapen, waardoor mama de wasachterstand heeft weg kunnen werken, mijn keuken is weer uitgesopt, de ramen zijn aan de buitenkant gedaan ( was er van de week niet meer aan toegekomen) en al Isa haar kleertjes die nu te klein zijn zitten gewassen in een doos. Was wel even slikken hoor, om al dat kleine spul en kruikjes etc op te bergen. Hopelijk mag ik het over 1.5 jaar ong weer te voorschijn halen. Verders is ze echt heel de dag vrolijk geweest en hebben we geoefend op het omrollen. Het lukt haar echt bijna, maar ze word behoorlijk driftig omdat het nog net niet lukt haha. Zal niet lang meer duren denk ik. Nou ga de kleine maar wakker maken voor de fles, want het ziet er niet naar uit dat ze uit zichzelf komt en deze mama wil graag naar haar bedje. Manlief heeft dubbele dienst, dus die komt vannacht ergens pas een keer thuis. Ik kom hem wel tegen als ik mezelf omrol haha.
Dnise, ook al van die prachtige knutsels gekregen dus Echt zo ontzettend leuk!!! Zeepaardje, fijn dat jullie zo heerlijk genoten hebben op vakantie! Wat sneu dat het met Pim nog steeds niet zo lekker gaat. Als je twijfelt zou ik niet tot 22 mei wachten. En wat naar dat je HA zo laconiek reageert. Wat fijn dat Sem het zo naar zijn zin heeft op school!!! Zafira, wat moeilijk is dat toch he met dementerende (schoon)ouders. Woont je schoonmoeder nog wel thuis? (hier ook een dementerende schoonmoeder, die woont op een pg afdeling in een zorgcentrum) Meestal gaat dat gelukkig wel goed zo'n bom ontmantelen, maar het blijft inderdaad maar een akelig iets. Leuk is dat het als ze steeds weer iets nieuws leren. Thijsje rolde hier anderhalf a 2 weken geleden ineens helemaal uit zichzelf om. Hij doet het tot nu toe alleen als wij erbij zijn, bij ons op bed of op een kleed op de vloer, in de box of zijn eigen bedje heeft hij het tot nu toe nog niet gedaan. Michele, dat klinkt ook al als een heerlijke moederdag! Met een prachtig cadeau! Weer een bijzondere fase aangebroken Wherona, arme Davey toch, hoe gaat het inmiddels met hem? hopelijk al weer een beetje opgeknapt! Oh en dan ook nog zo'n "gemeen" nichtje, hopelijk is het een fase bij haar. BBtje, Wat heerlijk om te lezen dat de meiden het zo goed doen! En tuurlijk blijft het voeden nog een beetje spannend, dat is nu nl wel een van de belangrijkste dingen die ze nodig hebben behlave heel veel liefde. En al heerlijk naar buiten geweest... geniet er maar lekker van!!! Wat fijn dat je mannetje alleen de middagen werkt, dan kunnen jullie fijn samen de dag op starten! Mamavan3, knuffel en heel veel succes kanjer!!! Een aanklacht tegen jou? Waarvoor dat dan? Dreumesmama, dat ritme zat er zo weer in hahaha maar wel echt heerlijk om weer aan het werk te zijn. Al mis ik mijn mannen dan natuurlijk vreselijk veel. MAar daardoor is het ook heerlijk om weer naar huis te mogen aan het einde van de dag. Ohhh spannend alleen weg. Waar woont je zus? Wel kei leuk/stoer hoor!