Annemiek, het gaat niet om mijn schoonmoeder ( die leeft niet meer ) maar om mijn schoonoma. Ze zit nu op een gesloten afdeling in het verpleegtehuis, want ze is anders een gevaar voor zichzelf.
Vannacht een flink gebroken nacht gehad... we hebben ons eerste nadeel van 2 kindjes gevonden hhaha... Eerst Ninthe wakker van 22-24uur toen het flesje aan beide en toen Fenne wakker van 1-3 toen weer flesje en toen eindelijk geslapen! We leggen ze dan wel ff bij ons in bed maar we willen niet zelf in slaap vallen ivm de gevaren... dus daar lig je dan hahah. Verder valt het me zo mee, ik heb meer als zat tijd voor mezelf. En de dingen in huis. Het huis is gister door de kraamhulp nog helemaal schoongemaakt dus dat kan er ook weer ff tegen. Ik zit dus lekker te computeren en foto's te bekijken enz. Met de wond gaat het ook erg goed, als ik te veel doe doet het nog wat zeer maar verder gaat het prima (op wat trekkend gevoel na) het valt me niks tegen iig! Nu de laatste loodjes nog en dan ben ik eindelijk weer mezelf Ook mijn figuur vliegt terug! Ik ben nu alweer 78kilo tewijl ik 75 woog toen ik zwanger raakte (!) Mijn buik is zo goed als weg al joh. Maar als ik hem opmeet dan zie ik dat ik nog 9cm kwijt moet om weer bij het normale te zijn. (Toch nog een voordeel aan al dat spugen hihi.) Mijn eigen spijkerbroeken kan ik alweer aan, alleen niet dicht door de wond. Daar baal ik van want verlang dr zo na! Looop nu steeds in leggings met tuniekje erop (vriend vind dat juist wel weer erg leuk!) Dames, spammen jullie weer eens even een leuke foto van jullie kids?
@BBtje heerlijk om weer dat soort verhalen tee lezen ik geniet er van en zo te lezen jullie ook en dat werd ook wel eens tijd . Nou speciaal voor jou dan
Heerlijk hoor BBtje hoe je over ze verteld.. De nadelen sja... ik denk dat t nog komt.. wil niet heel negatief zijn.. maar als ze dadelijk tegelijk kruipen, tegelijk overal aanzitten, tegelijk huilen.. ik denk dat je van die momentjes hebt van ik word geeeeek.. Voor nu gewoon genieten en hopen dat zulke momenten r zo min mogelijk zijn natuurlijk.
Foto 1 mn oudste, foto 2 elize van afg zondag met dr oma (mijn moeder) en foto 3 de 2 jongens samen..
Wherona, wat een heerlijk bekkie heeft Davey! Lekker ventje bbtje, ik word zo blij van jou berichtjes! Kun je inmiddels ook weer lekker eten? Hier ging het ook zo snel met de kilo's en mijn figuur. Ik zit nu alweer 3 kg onder mijn start gewicht van voor zw schap en een buikje heb ik nooit gehad. Michelle, mooi stel bij elkaar! Je middelste is een flinke boef of niet? Mijn zus woont in Engeland, ik wilde er al lang heen maar zie dat niet zitten met 2 kleine kindjes, daarom lekker alleen. Ben nog nooit langer dan 1 nacht zonder ze geweest. Maar ben er eerlijk gezegd ook gewoon aan toe. Even rust!!
Eten gaat goed, ik heb alleen zo'n afkeur aan avondeten gekregen. Dat krijg ik gewoon echt niet meer naar binnen
fijn dat het je zo goed afgaat bbtje!! ben erg blij voor je!! annemiek ja zeker een mooi knutselwerkje van aiden gehad! zoo blij mee!! dreumesmama spannend zonder kids een paar dagen weg! maar ook wel weer erg leuk lijkt me!! owwwww wheroon wat een heerlijk ding!!! om op te vreten!!! me is in love!!!!! michelle wat een rijkdom heb je toch!! stoere jongens en een plaatje van een dochter!!!! ik zal zo ff een leuke foto zoeken en spammen!! hahahaha
@Michelle wat een leuk gezinnetje Elize boft maar met 2 grote broers @Dreumesmama spannend hoor een paar dagen weg erg dapper dat je het doet en even aan jezelf denkt. @Dnise hahahaha je bent wel wat te oud voor Davey hihi Maar jeetje wat is Aiden al groot zeg echt een stoere bink. @Annemiek lekker gewerkt? @Zafira hoe gaat het met jullie
Wow Dnise wat is Aiden groot geworden zeg! Er zit er hier nog eentje te feesten in de box Ze ligt altijd om 18.30 op bed maar heeft ineens energie voor 10. Ook weleens gezellig!!
Wheroon; knappe kop hoor, misschien iets om te reserveren voor een van mijn meiden??? Michelle; je dochter is echt een meisje meisje HEERLIJK! En je zonen zien er lekker ondeugend uit zeg! @all; benieuwd hoe komende nacht mag gaan. Ze zijn vandaag overdag behoorlijk onrustig geweest! morgen zijn ze alweer 2 weken joh!
wat een lieve foto's allemaal bb; wat een fijne berichten allemaal van jou! zafira; kleine driftkikker als der iets niet lukt haha Manlief vannacht weer thuis! annemiek; leuk omrollen! idd pak van me hart dat hij school leuk vind! dreumesmama; ik hoop dat je lekker gaat genieten van je weekendje weg!!! all; knuffels morgen drukke dag met opa naar ziekenhuis... xxx
Hai hai, Wat een geweldige foto's zie ik voorbij komen. Ik zal van de week even een leuke plaatsen. Hier gaat alles lekker, alleen ik verlang echt zoooo verschrikkelijk naar mooi weer. Wil lekker met de kleine meid naar buiten en lekker in het zonnetje zitten. Hopen dat het er snel aan komt.
bb hopelijk vanacht een betere nacht! zeepaardje wat een lekker lachebekie is die zafira, Isa heeft er al vlug zin in , snel dametje! dreumesmama , wens je een fijne vakantie toe! wat een leuke fotos kwamen er voorbij! ik zal er binnen kort weer eens een op me hyves zetten @ll donderdag gaat skyler een van zijn half zusjes ontmoeten voor het eerst heb er zo'n zin in, de moeder en ik zijn echt maatjes geworden en we hebben een hele fijne band op gebouwd en nu donderdag gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten , we vinden het beiden heel spannend! En vooral hoe de 2 kleintjes op elkaar gaan reageren want tussen hun zit MAAR 13 dagen leeftijds verschil.
Wat een waanzinnig prachtige kinderen zie ik voorbij komen... smelt er gewoon helemaal bij weg. Ik kom morgen ff uitebreid reageren. FF een foto spammen... zo trof ik Thijs bij papa op schoot aan toen ik thuis kwam van mijn werk hahaha
@BBtje GRAAG! Davey mag dan echt van geluk spreken hoor alleen zal het wel lastig kiezen worden ze zijn allebei prachtig. Hoe is je nacht gegaan? En inderdaad alweer 2 weken gaat hard he @Zafira hoop ook dat het snel mooi weer wordt mag ook wel eens tijd worden toch. Ik kan niet wachten om met die kleine op het strand te gaan spelen hihi @Zeepaardje wat een leuk lachebekkie @Mamavan3 Leuk zeg zo een ontmoeting ook wel een beetje spannend. En gefeliciteerd met je gewonnen veilingen echt super! @Annemiek aaaaahhh zo lekker in slaap gevallen bij paps @ll pfffff weer een flut nacht achter de rug de wallen hangen op mijn knieen hihi. Arme jongen had het weer zo moeilijk stomme rot hoest ook bah bah bah vandaag blijft ie lekker thuis bij paps