Kletsende inmiddels allemaal mama's uit het bevruchte ei 2010 topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Annemiek1975, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek ben niet zo heel ver gekomen met de tuin hihi wel al het onkruid eruit maar nog niets erin tis nu onwijs kaal :D maar heb me een spierpijn niet normaal. Met Davey gaat het een stuk beter de ene nacht slaapt hij door en de ander niet alleen drinkt hij slecht we vermoeden dat er weer een tandje aan zit te komen.

Zo te lezen toch de fles later geven ben benieuwd wat hij vannacht zal doen onze Thijsje, en veel plezier met familiedag.

Als het hier droog blijft dan effe naar de voorjaarsmarkt hier.

@BBtje hoe gaat het met de verse 2ling moeders? alles goed met de meiden en met jou is de wond al minder pijnlijk? En heeft Fenne nog problemen met drinken of gaat dat ook weer helemaal goed?

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    OOh meiden, ik voel me zoooo goed! In het mei mama topic is iedereen bezig met hormonen en ontzwangeren enz. Ik heb daar totaal geen last van, wat voel ik me super!

Gister heerlijk naar de stad geweest, we konden best veel winkels gewoon in en kregen veel bekijks, zo grappig haha. Met mijn wond gaat het ook erg goed, gister 2.5 uur rond gelopen! Soms voelt er een plekje van de onderhuidse wond nog erg pijnlijk "branderig" aan en de plek zelf is nog erg dik en gevoelig. Maar ik heb mijn eigen kleding alweer lekker aan (er moet nog 3 kilo af voor gewicht van voor zwangerschap en wil er eink totaal 5 af om op mijn ideale gewicht te komen) wel heb ik mijn broek nog open met elastiekje omdat dicht net te strak zit op mijn wond.

We hebben zulke leuke kleertjes gekocht gister, al frustreerd het me wel dat er nergens maatje 50 te koop is... NInthe heeft echt nog 50 nodig. En Fenne kwa broekjes ook. Shirtjes zit ze nu in 50/56.

Morgen komt het CB hier langs, ben benieuwd en heb wel wat vragen over voeding want dat maakt me onzeker momenteel... er worden door kraamzorg van hier en kraamzorg+lactatiedeskundige van deze site 2 andere verhalen gezegd en nu weet ik het ff niet meer zo goed. Maar de meiden doen het super goed!

Ze drinken alleen hun flesje te snel leeg, max. 10min terwijl het 15-20 moet zijn voor een goed verzadigd gevoel... ze hebben erg veel zuigbehoeften tussen door en zijn erg veel wakker... 2.5 uur na de voeding beginnen ze echt al te jengelen van honger dus ben benieuwd wat ze er morgen over zeggen....

even foto showen van de nieuwe kleertjes... we gaan zo naar familie dag toe (alleen mee eten, rest van de dag niet mee gedaan leek ons te druk voor mij en twins)

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, inderdaad gisteren de fles om 21 uur ipv 20 uur gegeven en afgelopen nacht heeft mennertje geslapen van 21.30 tot 7.15 uur. Helemaal super dus. Hopelijk vannacht weer.
    Balen dat Thijsje de ene nacht wel en de andere niet doorslaapt. Hopelijk slaapt hij snel alle nachten weer door.
    Hoe was de jaarmarkt?

BBtje, wat heerlijk om te lezen hoe gelukkig jullie zijn. Het spat hier gewoon van mijn scherm af hahaha.
    Fijn dat jullie zo van het shoppen genoten hebben. En vooral ook fijn dat jullie op veel plekken binnen konden komen.
    Ik slaagde voor Thijs in het begin voor maatje 50 erg goed bij de Wibra.
    Had je foto ook al op FB voorbij zien komen... wat een prachtige meiden!!!

Hier vandaag een superleuke familie dag gehad.
    We hadden smiddags een percussie workshop. Thijs in de buikdrager en heeft daarin waanzinnig genoten. Hij vond het geweldig als die muziek en mensen om hem heen hahaha.
    Het was echt superwarm, dus had Thijs op een gegeven moment alleen een rompertje en een korte broek aan hihihi.
    Vanavond zijn we lekker samen in bad gegaan en daarna nog de fles en nu ligt meneertje heerlijk in dromenland.... hopelijk tot morgenvroeg. En ik ga hem zo achter na hahaha.

Nog even een leuke foto toevoegen zoals hij vanmorgen in zijn wipstoel lag te slapen hihihihi.

Bijgevoegde bestanden:

4. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Thijs heeft weer heerlijk doorgeslapen tot half 7. Heerlijk.. Zal waarschijnlijk dan toch aan de voeding om 20 uur hebben gelegen. Zo en nu nog even terug naar bed mmmmm

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BBtje klinkt goed maar kan nog komen hoor ontzwangeren hihi ik had der ook niet meteen "last" van. Je zult er gauw genoeg achter komen dat je eem heel ander mens wordt als je mama bent ;).
    Ik ben toen heel erg goed geslaagd bij de prenatal en bij Zeeman voor maatje 50.

@Annemiek das dan duidelijk de fles later geven zodat jullie lekker door kunnen slapen :D. En wat lag meneertje der lekker bij hahaha

@Wat een prachtig weer hebben wij gisteren gehad zeg :$ echt boven verwachting wat was het warm :cool:. dus we hebben heerlijk op de markt gelopen :D Hopelijk begint nu eindelijk eens de lente!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

idd meiden nu lekker weer,

wheroon fijn dat jullie lekker over de markt hebben gelopen

bb; goede nacht gehad met de meiden?

annemiek; leuk zo'n familiedag!!!

werkse voor de gene die werken gaan! xxx

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Hier heerlijk aan het genieten van het heerlijike weer!!!!!!!!! Ikke is helemaal gelukkig.

Isa heeft vandaag heerlijk in een jurkje met blote beentjes in de bak gelegen. Zo leuk gezicht haha, die spekpootjes en blote voetjes.

Morgen moet ik weer voor die ellendige prikjes.....:(. Ik zie er elke keer zo verschrikkelijk tegenop. Kan wel huilen echt waar.

BBtje, wat een prachtmeisjes zijn het toch, en maatje 50 kon ik goed slagen bij de prenatal, wibra en zeeman. Hema valt erg ruim, want daar heeft Isa zelfs nu nog maat 56 van, terwijl ze van bakkaboe 62 en soms als het klein valt zelfs al 68 aan heeft. Koop nu ook niks meer in 62, want 1 keer aan of wassen en het is alweer te klein. Gaat toch al zo hard:$:).

Annemiek, haha wat lag hij er lekker bij zeg in die wipstoel. Hier komen er constant 2 voetjes boven de wieg uit, ze heeft het nu helemaal door, dus blijf haar aan het instoppen. Wij hebben nog steeds de late fles om 23.00 uur, zal morgen is even vragen op CB voor het vervroegen. Nutramigen is namelijk zeeeeeer licht verteerbaar, dus ben bang bij het vervroegen dat ze dan al om 5 uur gaat komen. Even navragen en uitproberen dus.

Wheroon, en staan er nu al nieuwe plantjes in!!!!! Het is nu wel echt heerlijk weer om te tuinieren.

Rest, zwaai!!!!!!!! Jullie ook zo aan het genieten van dit heerlijke weer.

All, hier erg druk, we helpen de alleenstaande buurvrouw met het veranderen van haar tuin en zijn daar echt al dagen druk mee. Eerst moest er 15 meter coniferenhaag eruit, nu nieuwe schutting erin. Daar moeten weer houten vaste plantenbakken aanvast en dan natuurlijk nog de beplanting. We hebben dus best nog wat dagen werk voor de boeg. Maar zo in het zonnetje is het lekker om te doen, ben zelfs al behoorlijk verkleurd. Ga nu even eten en weer verder, want het is nu zo lekker lang licht dat we het er maar even van nemen.

8. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, hoe was het op CB? wij moeten ook weer voor die stomme prikken binnenkort.
    Lekker he did blote beentjes en voetjes!

Wat een schatje is Thijs toch, lekker slapen in zijn wipstoel!

bbtje, zo te horen geniet je volop! Goed zo dat hebben jullie wel verdiend. Noppies vond ik erg leuke dingen in 50 hebben ook!

Wherona, hoe gaat het op kdv nu?

Ons meisje wordt toch zo'n boefje, heerlijk genieten! Gisteren met ophalen op het kdv vroeg de juf of ze niet iedere dag kan komen ;) Ze zijn helemaal weg van haar.
    De oudste heeft nu lekker vakantie, is vandaag bij oma logeren en donderdag ben ik lekker vrij. Gaan we samen dagje naar het strand denk ik!

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    24-05-12 Zafira 27 jaar!!!!!!!!!!
    18-05-12 3e prikjes Isa Zafira
    01-06-12 CB + prikjes klein zusje Dreumesmama
    14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek
    23-06-12 Klein zusje 1 jaar ;) Dreumesmama
    26-06-12 CB arts Wherona
    15-09-12 Davey 1 jaar :D Wherona

Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    Klein Zusje
    23-06-2011 3400 gram en 50 cm
    Davey
    15-09-2011 3020 gram en 47 cm
    24-04-2012 7050 gram en 73 cm
    Pim
    Isa
    Thijs
    30-01-2012 3155 gram en 50 cm
    10-05-2012 5575 gram en 63 cm
    Ninthe
    Fenne

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Morgen naar cb om te wegen en als het lukt meten, ik ben benieuwd! Ook hoe de wandeling er naar toe gaat want dat is best even lopen en ben benieuwd of me dat niet te lang is....:)

26-06-12 CB arts Wherona

Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    Klein Zusje
    Davey
    Pim
    Isa
    Thijs
    Ninthe
    2-5-2012 2726 gram en 45 cm
    14-05-2012 2880 gram en 45 cm
    Fenne
    2-5-2012 2728 gram en 50 cm
    14-05-2012 2880 gram en 50 cm

11. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    1
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Thijsje is zo zielig op het moment, gister avond al... erg veel huilen, maar echt zielig huilen.
    Vanmiddag op het KDV hebben ze 37,9 gemeten.
    Ik weet niet of hij nu iets onder de leden heeft en dus echt ziekjes is ofdat het aan de warmte ligt.
    Ik weet bijv dat onze temp niet echt stijgt als het buiten warm is, maar ik weet niet of dat bij de kleintjes wel zo is.
    Maar ff in de gaten houden en anders moet manlief morgen maar ff langs de huisarts. Beter iets uitsluiten dan iets over het hoofd zien.
    Maar mijn mamahart doet pijn hoor als ik hem zo hoor huilen. Hij doet dat eigenlijk alleen savonds.
    Hij heeft vandaag overdag wel wat meer geslapen als anders gaven ze van het kdv aan.

Ik ga maar even verstand op 0 zetten en lekker dansen.

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi lieve meiden!!! jullie ook zo genoten van dit weer??!!! oww zalig!!! wordt er helemaal happy van!!! vanmorgen een badje gekocht voor aiden dus die heeft heel de dag in zijn blote bips op het balkon in t bad gezeten! hij vond het geweldig!!!!

mamavan3 wat las ik?? skyler roodvonk??? arm ventje!!
    en bbtje wat een pit hebben de dames! nu al omrollen!!! wowwww

michelle gaat alles wel goed met jou??? lees niet zulke leuke berichtjes op fb??

en hoe is het met de rest van mijn zp vriendinnen!???

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    dnise, Ja klopt me arme schat heeft roodvonk, en hij heeft zo'n pijn! Echt te zielig om aan te zien, kan amper eten of drinken! Gelukkig vanacht toch 2 volle flessen koude yoki bij hem naar binnen kunnen krijgen, maar vandaag zit die echt op zijn top punt, alleen maar huilen en in zijn mond grijpen,vanacht wederom weer geen oog dicht gedaan, heb hem bewust naast me liggen, ik hoop dat de antibiotica snel aan slaat, maar zelfs dat krijg ik nu niet naar binnen bij hem terwijl die daar nooit moeite mee heeft gehad. het was eerder dat die dan boos werd als de antibiotica op was.

Vorige week is skyler zijn half zusje met haar moeder en grote zus wezen logeren,wat was dat leuk!!! Zal vanavond ff foto spammen.
    Maar jeetje wat hebben die 2 echt het zelfde temprament volle karakter! maar ze hebben dan ook dezelfde horoscoop en zit 13 dagen tussen hun, dus dat zal ook wel mee werken hihih

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    02-02-2011 3760 gram en 49 cm
    22-05-2012 10042 gram en 75 cm..
    Klein Zusje
    Davey
    Pim
    Isa
    Thijs
    Ninthe
    14-05-2012 2880 gram en 45 cm
    Fenne
    14-05-2012 2880 gram en 50 cm

Gister naar het cb geweest.. alles ok met Elize ook prikjes weer gehad in de armpjes en tot nu toe geen koorts gehad, de ene spuit dezelfde dag nog last de andere over 1,5 wk a 2wk koorts evt.. dus we wachten maar weer af. Ze is met lengte en gewicht beide onder t gemiddelde maar was gewoon ok. Ik ben ook niet groot dus ja.
    Verder allemaal druk met dingen die me bezig houden..

Kus kus

15. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hij neemt de kleuren niet over van de lijst... dus geen idee wat de kleuren waren.. xx

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    #136 bezigbijtje, 23 mei 2012
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
    Ik heb michelle's toevoeging er even bijgezet zodat de lijst in kleur blijft ;)

04-06-12 CB Arts bezigbijtje

26-06-12 CB arts Wherona
    02-07-12 CB Prikjes Bezigbijtje
    16-07-12 CB wvpk bezigbijtje

Hannah
    Skyler
    Aiden
    Elize
    02-02-2011 3760 gram en 49 cm
    22-05-2012 10042 gram en 75 cm..
    Klein Zusje
    Davey
    Pim
    Isa
    Thijs
    Ninthe
    23-05-2012 3120 gram en 49 cm
    Fenne
    23-05-2012 3120 gram en 50.5 cm

17. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wow bbtje wat zijn ze goed gegroeid!

Thijsje weer opgeknapt?

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hier gaat alles goed, wel heb ik last van de warmte zeg!
    Ik heb echt hoofdpijn ervan :(

De meiden liggen lekker in hun rompertje en lijken er weinig last van te hebben. Met hun slaapjes leg ik ze boven en baker ze in. Daar hebben ze echt vel baat bij, alleen zo warm nu!

Deze week is rene nog thuis de middagen, de ochtenden ben ik alleen. Dat gaat prima. Alleen is Fenne wat huilerig de laatste 2 dagen. Vandaag op CB over gehad en moet ze nu elk slaapje inbakeren en boven op hun kamertje neer leggen. (ik had ze nog beneden in box ivm keizersnede. Maar traplopen gaat al zonder pijn dus kan ze nu wel boven neer leggen!)

Na de fles even lekker knuffelen of spelen in de box (al vind Fenne dat niks, ze wil alleen maar bij mij zijn. Of dat nu op of naast mij is dat maakt haar niet uit... Speentje vind ze ook oke, maar die kan ze nog niet zo goed pakken. Met drinken knoeit ze ook flink dus waarschijnlijk gebruikt ze haar tongetje soms verkeerd. Dit maakt niks uit maar KAN zijn dat ze vanaf fruit eten even logepedie nodig heeft...;)

Ze eten erg goed, de flessen zitten op hun max 90+3 scheppen en nog komen ze echt om de 3 uur. Daarom nu forte 1 (hongerige baby's) aangeraden gekregen en daar ben ik net mee gestart, ik ben benieuwd! Zou fijn zijn voor papa als ze de nachten wat langer door slapen(ook voor mij, maar papa moet vroeg op en lange dagen werken:cool:)

en wat groeien ze goed, ze zijn echt met inhaal slag bezig hihi..

Ninthe woog bij de geboorte 2728, 2 weken later 2880 en nu 3 weken verder 3120
    Fenne woog bij de geboorte 2726, 2 weken later 2880 en nu 3 weken verder 3120

(hoe krijgen ze het voor elkaar he, precies zelfde gewicht steeds!)

Ninthe was bij de geboorte 45 cm, nu 3 weken later 49.
    Fenne was bij de geboorte 50 cm, nu 3 weken later 50.5

Vandaag zou ik uitgerekend zijn, bijzonder idee vind ik dat! Ze zijn alweer 3 weken bij ons! Wat genieten we van ze!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Michelle:Wat las ik op Fb? Kijk je uit meid? Arme Elize weer prikjes gehad dus. Hopelijk word ze er niet ziekjes van. Druk met je werk of ook andere (leuke) dingen?

Ikkedus; wat is het stil van jou kant? Gaat alles wel goed? Spam je weer eens je knappe Hannah?:D Lekker aan het genieten van alles hoop ik!

Dnise; ik volg je op FB :D Wat een heerlijke foto zag ik van het badje op je balkonnetje. Zo kan het toch ook, lekker hoor! Aiden is groot al zeg, lekker mannetje!

Melis; jeetje arm mannetje zeg, dat kan flink zeer doen. Hopelijk slaat de AB snel aan. Hoe gaat het met jou? En je hobby? Show je nog eens wat van je creaties??:D

Zafira en annemiek; jullie kleintjes last van de warmte of valt het mee? Thijsje beetje jengelig... hmmm hopelijk niks onder de leden!

Wolfje; hoeist met jou kleintje? Nog steeds veel spugen/huilen? En hoe gaat het nu met hem nu het zo warm is?

Dreumesmama; wat heerlijk dat je meisje zo is opgeleefd en dat iedereen zo van haar kan genieten. Gaat het met jou ook goed?

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek hoe is het met Thijs?

@Zafira hoe ging het met de prikjes hopelijk niet teveel last, enne de plantjes zitten der nog steeds niet in hahaha veel te druk gehad met genieten van de zon :cool:

@Michelle ik werd wel heel erg jaloers hoor toen ik je kids lekker in het zwembad zag

@Dreumesmama vandaag ging weer goed op het kdv

@ll wat een weertje he wel weer ineens zo extreem typisch nederland maar ik klaag niet want liever zon dan regen :D

@Mamavan3 wist effe niet wat roodvonk was dus effe opgezocht :$ arme Skyler hoop dat het gauw weer over gaat. En leuk hoor met zijn halfzus hoe was dat nou voor jou?

Deel Deze Pagina