meiden sorry! ga morgen als het me lukt lezen en reageren vermoedelijk heeft pim het kiss syndroom herken veel dingen erin... gister cb geweest... was goed gegroeid he he weet niet meer precies boekje ligt nog bij me ma.. zal morgen ff meenemen... warmte pim heeft nu alleen een mouwloze romper aan gehad, verder niets... heb vandaag zijn eerste tuitbeker gekocht ben er snel weer, weet dat ik aan jullie denk... xxx
Dinsdag middag naar een manueel therapeut. Pff Zojuist terug gekomen van school, sem zijn eerste toneelstukje haha! Verder veel gedoe bij manlief op werk... 5% loon inleveren ivm reorganisatie! Knuffels xxx
zit momenteel niet echt lekker in mijn vel heb vanmiddag effe een kort gesprekje gehad met leidster en die vertelde me dat D. toch ook wel wat achter liep op de ander leeftijdgenootjes en dat ze ook het idee heeft dat dit komt door zijn benauwdheid waar hij maar niet van af lijkt te komen. Ik moet nu steeds janken want heb echt het idee dat ik der veel te makkelijk mee om ben gegaan. We gaan weer maar eens voor de verandering een afspraak maken bij de huisarts en dan wil ik dat er dit keer echt goed naar hem wordt gekeken. Want de leidsters hebben met meerdere kinderen te maken en werken er al een aantal jaar dus zullen ze der ook wel wat verstand van hebben, en ook mijn gevoel zei dit al maar wou het niet geloven. Sorry dat ik effe niet reageer op jullie
Wheroon laat het dan indd maar even lekker uitzoeken, je mag kindjes niet met elkaar vergelijken, maar hun zien wel heeel veel kindjes en weten wat een kindje ongeveer wanneer zou moeten gaan aanleren. Misschien valt het allemaal reuze mee, hij was ook vroeg geboren he vergeet dat niet! Neem mijn meiden... volgens oei ik groei hebben kleintjes rond de 5e week een sprongetje maar dat zal bij mijn meiden pas rond 3 weken later zijn (omdat ze 3 weken eerder waren, je moet uitgetelde datum rekenen voor de ontwikkeling!) Heb je al gebeld? En lucht je hart hier gerust meid daar zijn we voor!!
Wherona. Dike knuf meis. Waarin loopt Davey achter denken ze? Maak je je idd zorgen om ik ken het. Mijn oudste had een achterstand van 4 mnd toen ze klein was en nu.... Nu loopt ze ver vooruit op haar leeftijdsgenootjes. Alleen motoriek blijft lastig. Laat hem maar eens goed nakijken!! Bbtje, wat een prachtige meisjes heb je toch. Zo heerlijk dat nu alles goed gaat. Echt genieten dus! Gisteren lekker met de oudste wezen zwemmen. Vandaag lekker in de tuin. Het is gelukkig wat afgekoeld.
@BBtje allereerst wat een prachtige meiden hebben jullie! Is het eigenlijk makkelijk om ze uit elkaar te houden? Kinderarts gesproken via de mail en meld mij het volgende: Het door jullie geschetste beeld van frequente luchtweginfecties met piepen en zagen zien we veel bij kleine hummels. Meestal virale infecties soms verergerd door een bacterie. Omdat de luchtwegen nog zo klein zijn geeft iedere ontsteking snel hoest zagen en piepen. Ventolin verruimt de luchtwegen en geven we dus als een soort hoestdrank. Hoestdranken zelf zijn nl zinloos. Tot de leeftijd van 4 jaar kun je niets zeggen over een evt aanwezig asthma. Kans op asthma is groter naarmate er in de familie meer asthma, hooikoorts eczeem voorkomt. De behandeling is tot 4e jaar eigenlijk hetzelfde. Uiteraard niet roken in huis. Geen dieren in de slaapkamer en slaapkamer met harde materialen ( liever geen wollen tapijt, dekens knuffels enz) De creche is natuurlijk een bron van virale infecties. Kortom vind ik het verhaal nog niet verontrustend. Uiteraard kunen we altijd op het su nog een luisteren. Allergietetsten zijn tot het 4e jaar niet zinvol
Ben je wat gerustgesteld Wherona? Ons kleintje is zo zielig. Hoge koorts en alleen maar zielig op schoot hangen en dat met dit weer. De oudste is lekker bij oma logeren.
dreumesmama; beterschap, oh en lekker logeren! bb; leuke foto! wherona; meid maak je niet te snel druk hij, ieder kind ontwikkeld zich op zijn eigen manier... en tempo...en je kindje is daarbij ook te vroeg geboren! Knuffel all; fijne pinksterdagen!!! pim pakt nu telkens speeltjes, geweldig om te zien
@Dreumesmama ja ben zeker wel gerust gesteld daardoor. Hoe is het met je kleine meid? @ll wat een heerlijk weertje he Davey heeft weer heerlijk gezwommen in de tuin wat geniet hij daarvan zeg! zo leuk zal vanavond effe kijken of ik het filmpje op facebook kan zetten anders de foto's. En het lijkt wel alsof Davey het heeft gehoord hihi maar hij rolt zich nu op zijn buik en begint zich op te trekken. Feestje gister voor mijn ouders is ook zeer geslaagd zie fb voor foto van de taart die ik heb gekocht
Wat goed van Davey! En gelijk al optrekken, dat is hartstikke vlot! Ons meisje heeft nog steeds tussen de 39.5 en 40 koorts. Ze heeft gelukkig wel een plasluier gehad einde vd middag anders hadden we nu in zh gezeten ben ik bang. Hopelijk kunnen we morgen nog een beetje genieten van het weer! Wil mijn nieuwe Yepp mini stoeltje uitproberen.
Dnise, Hier inderdaad buiten het werken om ook heerlijk van het weer aan het genieten. Thijs heeft ook een "badje" voor buiten, maar hij vind het alleen lekker met zijn voetjes ering spetteren... maar mama was ook zo gemeen om de koudwaterkraan erop aan te sluiten hihihi. Ik zag foto's op FB voorbij komen van Aiden in badje echt leuk!!! Mamavan3, hoe is het nu met je kleine man? Knapt hij al wat op of is hij nog steeds zo ziek? Zo sneu zo wie zo al en helemaal dubbel met dit lekkere weer. Wat leuk dat het zo goed klinkt met zijn halfzusje En ook dat ze zo op elkaar lijken Michele, Hopelijk heeft Elize geen last meer gekregen van haar prikjes en komt ze er deze ronde goed vanaf. Als ze wel gewoon groeit en lekker in haar velletje zit dan maakt het toch niet uit dat ze wat kleiner is. MAar op de foto's te zien is het echt een heerlijk meisje BBtje, wat geniet ik toch enorm van de foto's en berichtjes op je FB ... wat een prachtige meiden zeg! En wat heerlijk en fijn dat voor jullie eindelijk het echte genieten is begonnen Dat hebben jullie zo dubbel en dwars verdient! Hoe is het met jou en je hoofdpijn? Thijs gebruikte in het begin ook zijn tongetje niet, daardoor lukte hier het borstvoeden ook niet, maar gelukkig gaat het echt al veel beter. Af en toe nog flink knoeien bij de fles, maar dat is vooral als hij moe is. Dus inderdaad geen zorgen over maken, wie weet trekt het bij Fenne ook wel bij En helpt de voeding voor hongerige baby's? Ik denk dat het jengelige van Thijsje met de warmte te maken had en daar lijkt hij nu wel aan gewend te zijn gelukkig Dreumesmama, Thijsje is inmiddels behoorlijk aan deze temperaturen gewend en is sinds vrijdag weer echt het heerlijke vrolijke lachebekkie Jij en je meiden ook lekker van het weer aan het genieten afgelopen week las ik Arm klein meisje... hopelijk is ze ondertussen al wat opgeknapt. Grote zus lekker wezen logeren Heeft ze het fijn gehad? En gaat het lukken om vandaag een stukje te gaan fietsen? Wherona, zoals ik hierboven al schreef gaat het met Thijsje echt super goed, hij is weer zo vrolijk en vind het heerlijk om met zijn lach en gebrabbel mensen te vermaken Fijn dat het weer beter ging op het KDV, het lijkt me niet prettig als het daar niet loopt zoals je hoopt. Heerlijk dit weer, was even wennen, maar ik geniet er met volle teugen van He meis, wat naar dat ze denken dat Davey wat achter loopt, en dat het door zijn benauwdheid komt. Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar maak jezelf geen verwijten meis. (ennuh... ik ben een bronchituskindje, had als baby en kind zijnde bronchitus en het is met mij helemaal goed gekomen En de kleine van mijn zus (ook 5 weken te vroeg geboren) heeft ook een goed half jaar een puffer gehad wegens benauwdheid, en die is er nu ook helemaal van af. Hij loopt in sommige dingen wat achter (kruipen/lopen) maar in andere dingen weer voor (spelen) dus ieder kind doet het in zijn/haar eigen tempo en dat komt echt wel goed. Maar dat neemt voor jou nu je zorgen niet weg ) Gelukkig een behoorlijk positief bericht van de KA zo te lezen. Fijn om te lezen dat het jou ook wat gerust stelt! Wat heerlijk he dat die kleine zo van het water genieten En wat heerlijk dat hij ineens van alles gaat ondernemen... rollen en optrekken Zo zie je maar weer. Fijn dat het feestje van je ouders geslaagd was Zeepaardje, Jeetje meis, wat klinkt dat heftig Kiss Syndroom... ga dadelijk ff googlen wat het inhoud. Word er onderzocht of dit het inderdaad is? Ik lees net dat hij morgen naar de manueel therapeut gaat, laat je even weten hoe dat is gegaan? Fijn dat Pim goed gegroeit is. Zo zie je maar dat die kleine zelf wel beslissen wanneer ze groeien Thijs draagt ook de hele week al niks anders dan een mouwloze romper of met korte mouw. Alleen als ik hem naar het KDV breng heb ik voor de goede orde een korte broek en een hemdje erover heen, maar gelukkig trekken ze die daar ook al heel snel uit Wat leuk Sem zijn eerste toneelstukje !!! JE man die zijn loon voor 5% moet inleveren is natuurlijk dubbel... balen dat hij minder salaris krijgt, maar bij een reorganisatie kan het natuurlijk ook zijn baan kosten en dat is het gelukkig nog niet. Hopelijk blijft hij die behouden. Zijn toch spannende tijden voor veel mensen. Heerlijk is dat he om die ontwikkelingen bij je kids te zien Hier geniet ik daar ook zo enorm van Ik ben me vanmorgen weer eens rot geschrokken hahaha... werd iets voor half 9 wakker... en nog radio stilte... Toen Ik opstond en naar beneden liep hoorde ik wat vanuit de kamer van Thijs. Dus snel eerst de fles gehaald en daarna Thijs eruit gehaald en de fles gegeven. Wat is dat heerlijk zeg... zomaar "uitslapen" tot half 9 hihihi. Thijs doet het zo goed Hij is er volop los aan het brabbelen en allerlei klanken aan het maken Ook kan hij zichzelf in de box en op het grondspeelkleed prima vermaken. Hij pakt zelf al speeltjes en is die dan ook echt aan het bewonderen. Zo mooi om te zien... kan er uren naar kijken Dadelijk de ramen aan de voorzijde doen voor de zon daar is en dan vanmiddag de ramen aan de achterzijde. En dan tussendoor even boodschappen doen. Ook Thijs vind water heerlijk, maar alleen met zijn voetjes... de volgende keer toch maar warm water erop ipv koud hahaha
01-06-12 CB + prikjes klein zusje Dreumesmama 04-06-12 CB Arts bezigbijtje 14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 26-06-12 CB arts Wherona 02-07-12 CB Prikjes Bezigbijtje 16-07-12 CB wvpk bezigbijtje 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona Hannah Skyler Aiden Elize 02-02-2011 3760 gram en 49 cm 22-05-2012 10042 gram en 75 cm.. Klein Zusje 23-06-2011 3400 gram en 50 cm Davey 15-09-2011 3020 gram en 47 cm 24-04-2012 7050 gram en 73 cm Pim Isa Thijs 30-01-2012 3155 gram en 50 cm 10-05-2012 5575 gram en 63 cm Ninthe 2-5-2012 2726 gram en 45 cm 23-05-2012 3120 gram en 49 cm Fenne 2-5-2012 2728 gram en 50 cm 23-05-2012 3120 gram en 50.5 cm
Omdat vele zeggen dat Ninthe zo op mij lijkt heb ik dan toch maar ns mijn babyfoto voor de dag gehaald... en de 2 foto's naast elkaar gezet. Ik heb hem in mijn album staan voor de nieuwschierige... (ik zelf vind het wel mee vallen eerlijk gezegd... alleen ons neusje en de grote ogen een beetje )
Bbtje, ik ben nooit zo goed in vergelijkingen. Maar wat is Ninthe een prachtig meisje zeg!! Lekker alle kindjes van het water genieten. Hopeijk komt het mooie weer snel terug dan kan ons meisje ook mee doen! Het gaat gelukkig weer wat beter. Ga zo een stukje fietsen even eruit!!
Ik dacht nu het weer effe wat koeler is een perfecte dag om plantjes en bloemetjes te halen voor in de tuin wij in de auto een file uit Zandvoort hihihi vele waren vast teleurgesteld door de zeedamp dus maar weer rechtsomkeert gemaakt nu maar lekker luieren dan.
BBtje, ik zie het niet echt heel erg, maar wellicht ook wel omdat jij op de foto al wat ouder bent. Maar wel beide een lekkere toet hoor Weet niet waar jullie wonen...maar hier is het nog steeds 28 tot 30 graden vandaag hoor, dus hier hoeft het nog niet terug te komen, want het is nog niet weg, en koeler is het dus ook nog niet hihihi. Zo de ramen aan de voorzijde en een zijkant zijn allemaal al binnen en buiten gedaan, dadelijk de achterzijde nog... daar is de zon nu bijna van de ramen weg. Net even boodschappen gedaan en nu ligt Thijs heerlijk voor pampus in de box hahaha. Vanavond heerlijk nog een keertje BBQen lekker
Nou hier is het ook nog bloed heet hoor! morgen schijnt het minder te worden! Mag wel iets kouder maar wel zo dat ik lekker nog met de meiden buiten kan zitten