hallo meiden !! Hier ikke ook weer ff!! wat een heerlijke dagen hebben we gehad he!! heb er zoooo van genoten!!! aiden was het badje niet uit te slaan!! zo heerlijk om mijn mannetje zo te zien genieten!!! zelf heb ik ook een heerlijk kleurtje opgelopen deze dagen!! veel wezen fietsen veel in het water gezeten en veel gegeten!! Lees BBQ HAHAHA Jammer dat er weer een eind aan lijkt te komen het weer is hier al weer een heel stuk minder! nog wel lekker maar geen zwemweer! dus vanmiddag even de nodige boodschappen in huis halen vrijdag worden als het goed is onze nieuwe meubels geleverd! het zelf opknappen was toch geen suc6 dus als het echt donderdag gaat regenen gaat deze mama maar de keuken hal en woonkamer verven! hahaha ff een fris kleurtje erop en dan kunnen we er weer tegenaan hoe is het hier!!!! xxxx
Hihi, ik was aan het lezen "nieuwe meubels" en denk HUH?! Maar ondanks dat je er zo enthousiast over was is het toch niet geworden wat je voor ogen had? Jammer! Lekker weer is het indd geweest, god wat was het warm! Maar nu het zo is als vandaag mis ik dat warme weer... Al moet ik wel zeggen dat ik met dit weer meer doe hahaha... Ooh het is zo heerlijk die meiden te zien spartelen in de box haha.. (en af en toe elkaar ondertussen een mep verkopen) dadelijk kraamvisite 2x. En vanmiddag even naar de huisarts. Ik wil spiraaltje... en Fenne heeft al 2.5 week zoooo rode billetjes echt te zielig gewoon
@Annemiek wij hadden gisteren heel veel zeedamp en dat is echt niet lekker was meteen maar 14 graden dus wel effe fris . Super schattig die Thijs @Dnise heerlijk he hopelijk komt het snel weer terug. Wat balen van je meubels heb je voor niets zo je best gedaan. @Michelle hoe gaat het nu met je? @ll vandaag niet veel op de planning alleen effe naar de gemeente toe om Davey zijn paspoort op halen hopelijk blijft het wel droog. Morgen en donderdag werken en dan vrijdag naar Texel hopelijk valt het mee met het weer als het maar droog blijft en niet zo koud . Ow ja en het filmpje van het zwemfestijn plaats ik niet op het net want je ziet duidelijk zijn friemeltje dus dat doen we maar niet met al die gekken tegenwoordig.
Ach wat zielig voor Fenne zeg, hopelijk kan de dokter iets doen. Annemiek, wat een heerlijk filmpje! Hier te vroeg gejuigd lijkt het, gisteren ging het echt goed met ons meisje. Vannacht had ze ontzettende buikpijn, zo zielig en vanmorgen wilde ze zelfs de fles niet, dat hebben we nog nooit gehad. Ze is nu wel bij oma, ik heb al zoveel vrij genomen doordat ze veel ziek is. Had liever bij haar gebleven maar dat gaat echt niet.
ja zeker jammer! maarjah nieuwe meubels vind ik toch ook wel weer errug leuk!! alleen het bijzettafeltje is geworden wat ik wou! de salon tafel ging echt helemaal de mist in jammergenoeg! arme fenne rode billies luieruitslag?? lekker dik sudocreme ik meng het altijd met vaseline! werkt hier super! en veel in der blote billies! dan kan het lekker luchten! ik mis de zon nu al!! mijn kleurtje was niet niet helemaal wat ik voor ogen had! dus ik hoop dat t snel weer beter wordt!
@BBtje arme Fenne met der rode bipsie inderdaad lekker dik insmeren met sudocreme en anders zinkzalf halen. @Dreumesmama he wat vervelend zeg je meiden blijven momenteel ook kwakkelen he. Oma zal vast wel goed voor der zorgen. @Dnise laten we hopen dat de zon snel weer terug komt! @Zeepaardje is het al vastgesteld dat Pim het kiss syndroom heeft? @Zafira nog zo druk met de tuin? Hoe is het met Isa?
Dnise, jammer dat het niet gelukt is met het "renoveren" van je oude meubels, maar gelukkig dus wel geslaagd met het kopen van nieuwe. Heerlijk dat ook Aiden zo genoten heeft van het badjesweer! BBtje, heerlijk he... uren kun je naar die kleintjes kijken Wherona, en hoe is Davey zijn paspoort geworden hihihihi. En wat lees ik op FB... Davey die al uit zichzelf kan staan Wat zul jij een trotse mama zijn (al weet ik inmiddels uit ervaring dat daar niet zo heel veel voor nodig is hahaha) Ik hoop met je mee voor mooi weer op Texel! Dreumesmama, ach arm meisje... wat balen dat het toch niet over is:s Fijn dat je moeder op kan passen, maar ik snap je gevoel dat je graag thuis wilt zijn ook wel. Hoe is het nu met je meisje? Zeepaardje, hoe was het vandaag bij de therapeut? Ikkedus, hoe gaat het bij jullie? Iemand hier interesse in kruidvatluiers? Heb hier nog behoorlijk wat maat 3 en 2 pakjes newborn... Thijs lekt er steeds maar weer in door. Dus wij gebruiken ze niet en van maatje 3 had ik een enorme luiertaart gekregen. Tegen verzeldkosten mogen ze weg. (ophalen mag uiteraard ook hahaha). Even voor as vrijdag laten weten, want als niemand ze wil gaan ze naar het KDV.
ik heb al van alles geprobeerd maar het is al 2.5 week zeer erg. Dus even langs ha geweest of het geen schimmeltje was. Dat is het gelukkig niet, nu wel een zalfje mee gekrgen met 2-3 dagen moet het weg zijn anders na het weekend terug komen. Ik maak me ook wel zorgen om fenne eerlijk gezegd. Ze is zo onrustig en als ze wakker is erg huilerig en heel erg behoeften aan speen (die door verkeerd gebruik van tongetje snel weer uit is) Ninthe is zo rustig en tevreden en als ze wakker is kijkt ze heel erg om zich heen en niet mopperen. Ook vriendlief denkt dat er wel eens iets met dr aan de hand kan zijn... ik twijfel om eens contact op te nemen met een osteopaat... (kreeg ik als tip) morgen maar eens verder kijken! nu slapen, ben moe!
bb kan het niet zijn dat fenne nog honger heeft, en meer voeding nodig heeft dan haar zus? wheroon leuk davey een eigen paspoort hopelijk is die mooi geworden? zeepaardje hoe is de eerste sessie met pim gegaan vandaag? dnise balen van je oude meubels maar nieuwe meubels shoppen is vast ook geen straf @ll het bezoek van skyler zijn half zusje was echt heel leuk! Verders ben ik even wat stiller , omdat ik op 2 alles beslissende telefoontjes zit te wachten.... donderdag of vrijdag wordt ik terug gebeld door de kinder cardioloog omtrent skyler zijn hartje.... ik was dinsdag voor controle bij de kinderarts en toen vond ze nadat skyler gespeelt had zijn hart slag te langzaam/te traag klinken moest gelijk een hart filmpje gaan maken.... kwam als een klap in me gezicht! en maandag wordt ik gebeld over de uitslag van zijn gehoor test .... gaat me moeder gevoel weer kloppen? en dat is dat hij toch blijvende gehoor schade heeft over gehouden aan de hersenvlies ontsteking, al hoop ik dat er niks mis is met me mannetje en dat hij kern gezond is, alleen dat die de controle over zijn volume knop kwijt is, maar dat dat hopelijk niks met zijn gehoor te maken heeft....maandag zullen we het weten...
Hai meiden, Sorry voor mijn afwezigheid van de afgelopen dagen, maar ben echt superdruk geweest met groot feest voor mijn mams, mijn eigen verjaardag, hevige buikgriep van mijzelf en slecht slapen en eten door de hitte van Isa. Nu vandaag gaat het voor het eerst weer lekker. Heb wel alles teruggelezen, maar er is niet veel blijven hangen moet ik bekennen. Zag wel een schattig filmpje voorbij komen van Thijs!! Helemaal leuk!! Zo ga nu de late voeding doen, en probeer weer elke dag actief mee te kletsen.
@Annemiek hihi ja je bent inderdaad snel trots op zo een kleintje Paspoort ziet er grappig uit hij heeft op de foto echt een boeven koppie ik zal (als ik het niet vergeet) morgen wel effe kijken of ik hem kan scannen de pasfoto @BBtje Misschien is Fenne wat sneller geprikkeld dan Ninthe ze heeft ook wat langer in het ziekenhuis gelegen als der zus maar als jullie het niet vertrouwen gewoon effe bellen en overleggen loop je nog met je meiden bij de kinderarts? dan zou ik die gewoon bellen hoor. Niet twijfelen gewoon doen ik heb al geleerd ga op je gevoel af. @Mamavan3 had het al gelezen op FB echt vreselijk en hoop echt op goed nieuws ik houd je berichten hier of op fb in de gaten sterkte ermee meid. @Zafira veel achter de rug zo te lezen gelukkig gaat het nu allemaal weer wat rustiger. @ Zeepaardje ben ook wel erg benieuwd @ll wat een nacht achter de rug zeg heb ieder uur wel gezien pffff wat was Davey weer onrustig geen idee wat der aan de hand was/is. Heb hem wel naar het KDV gebracht en zag der ook vrolijk uit maar om 15.00 uur werden we gebeld met de mededeling dat Davey 38.2 had en erg mopperig was of we hem niet eerder konden ophalen (dit was overigens weer die leidster waar het niet zo lekker mee gaat) Ik heb expres mijn vriend er nu op af gestuurd zodat hij eens geconfronteerd wordt met haar ben benieuwd wat ze nu weer heeft gezegd. En benieuwd natuurlijk wat der nu weer aan de hand is met mijn mannetje zou best tandjes kunnen zijn of misschien wat last van zijn buik want hij was wel veel aan het poepen en had wat rode billetjes. Hoor het zo wel over 15 min zit mijn werkdag er weer op.
01-06-12 CB + prikjes klein zusje Dreumesmama 04-06-12 CB Arts bezigbijtje 14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 26-06-12 CB arts Wherona 02-07-12 CB Prikjes Bezigbijtje 16-07-12 CB wvpk bezigbijtje 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona Hannah Skyler Aiden Elize 02-02-2011 3760 gram en 49 cm 22-05-2012 10042 gram en 75 cm.. Klein Zusje 23-06-2011 3400 gram en 50 cm Davey 15-09-2011 3020 gram en 47 cm 24-04-2012 7050 gram en 73 cm Pim Isa Thijs 30-01-2012 3155 gram en 50 cm 10-05-2012 5575 gram en 63 cm Ninthe 2-5-2012 2726 gram en 45 cm 23-05-2012 3120 gram en 49 cm Fenne 2-5-2012 2728 gram en 50 cm 23-05-2012 3120 gram en 50.5 cm
Ik heb net met cb gebeld, centraal nummer en zou terug gebeld worden door mijn eigen wvp. Ze belde nog geen uur later al terug! (ik vind haar zo'n tof mens!) Het eea besproken en besloten dat we met Fenne weer terug gaan naar de haberman special neet speen. (deze hadden ze in het zh ook al.) Kijken hoe ze het daarop doet. Gaat dit nog niet beter dan moet ik morgen naar een pre logopediste bellen die kan ons dan verder helpen. Want wat ik al zei/dacht is waarschijnlijk het geval fenne's mond motoriek is waarschijnlijk (nog) niet goed/voldoende ontwikkeld waardoor het haar heeeel erg veel moeite kost het flesje te drinken. Daardoor drinkt ze waars. die 120+4 ook niet op en komt ze wel al 2u later omdat ze honger heeft... Nu ipv speentje af en toe de pink proberen (hmm, niet zo blij mee) en vandaag even afwachten... net de habermann weer gegeven. Ze heeft flesje wel leeg! (normaal laat ze in de avent 30-40cc staan...) Maar ze knoeit zo extreem, het lijkt wel dat haar mondje halverwege moe word en dan begint het knoeien... dus maar meteen gebeld met pre logopediste. Ze komt a.s. woensdag ben erg benieuwd! Wheroon; nee we lopen niet bij kinderarts/zh. Alles gaat nu via cb. Och je mannetje weer aan het kloten Benieuwd wat je vriend van haar denkt...! Michelle; weer migraine las ik? Wat vervelend, hoe is feestje gegaan?
@BBtje goed van je meis dat je hebt gebeld hopelijk kan de pre logopediste haar helpen. Vriend vindt het ook maar een raar mens. En beide leidsters spraken elkaar ook flink tegen. Davey had wel wat verhoging maar meer niet toen hij thuis kwam was hij super vrolijk vertelde mijn vriend. Net weer effe getempt en nu 38.5 dus net aan. We houden het in de gaten natuurlijk maar ik vermoed dat er tandjes aan zitten te komen. Hij is niet aan het hoesten of snotteren dus, tsja kan niet meer doen dan aankijken toch. Ik had trouwens Ikkedus effe een watsupje gestuurd ze was een weekje weg geweest is is erg druk maar leest wel alles het gaat allemaal goed met hun en ze zal snel weer eens langskomen. @Annemiek jankerd hiihi gaat niet over hoor (denk ik)
wheroon ik zou een gesprek eisen met die leidster en haar hogere hand en als dit negatieve gedoe zo blijft zou ik op zoek gaan naar een ander kdv! want wat ik van jou zo lees komt ze errug negatief over! en ik weet het niet natuurlijk maar ben bang dat ze dan misschien haar negatieve houding wel op davey afreageerd! wat dus niet zo tof zou zijn! ik weet t natuurlijk niet maar mij zou het zeker niet lekker zitten! suc6 meid! je moet je mannetje met een goed gevoel aan een kdv toe kunne vertrouwen en heb het idee dat jou gevoel steeds minder wordt! knuffel!!! mamavan3 ik las het van skyler allemaal!! klap in je face nummer 100304!!!! en mijn arm!!!!1 bizar he they like me!!!! but mayB a little bit to much!! ik haaaaaat muggen!!!! hier alles goed!! meubels zijn al binnen dus gaan we morgen ophalen!!! ik post wel een foto voor en na!! want we gaan ook de muur iets lichter maken!!! wooop wooop zin in!!!!!!
wow dnise, en house metamorfose En wat heb ik medelijden met ouw volgens mij moet je maar even goede vrienden gaan worden met citroen en je je daar heerlijk mee in gaan smeren BB wat een getob met je meiske, hopelijk heb je veel baad bij de logopediste, al deden mijn kids ook erg veel knoeien met de avent fles, ik zweer dan ook bij de difrax s flessen, daar deden al mijn kids het goed op en dat zonder geknoei!Omdat die spenen smaller zijn. Wheroon wat een gezeik zeg met die leidster, ik zou het er ook niet bij laten zitten hoor! en het klinkt idd echt dat die last van zijn tandjes heeft. @ll vandaag heb ik een nieuwe buggy gekocht voor skyler, ik ben helemaal gezwicht voor de nuna pepp zand wat een super fijne buggy!! 100 x beter dan de quinny zapp xtra, helaas nieuw gekocht en maar 3x gebruikt, rot verkoopster met dat die wagen wel op de fiets kon, nu ben ik nog duur uit, wilde toen al de pepp en volgens de verkoopster kon die niet op de fiets , wat dus wel degelijk kan en de quinny kan dat niet die ze me aangesmeert had, maar helaas kan hem, ook niet meer omruilen. In ieder geval sta ik te popelen tot de nuna binnen komt
@Dnise klopt wel wat je zegt mijn gevoel wordt er niet beter op en we hebben ook echt het idee dat zij en Davey elkaar niet liggen. We hebben 8 juni een gesprek met alle leidsters en de pedagoge, dus ben benieuwd. Als het inderdaad niet wordt opgelost dan gaan we of een andere kdv of naar mijn moeder want het kost ook onwijs veel geld en dat beginnen we nou toch ook wel te voelen @Mamavan3 wat balen zeg van de buggy jammer dat de verkoopster je dit heeft aan zitten smeren kreeg ze der extra bonus voor ofzo. Trek je het wel nog een beetje? @Michelle hoe gaat het nou meid Ga maar eens mijn kleine man wakker maken en een fles geven en tempen en dan maar hopen dat alles oke is.
wherona, heel goed dat je het zo aanpakt, lijkt me wel heel moeilijk hoor! je hoort als ouder zijnde je kindje met een gerust en prettig gevoel achter te laten, en dat lijkt me niet op deze manier te gebeuren zo, hopelijk komen jullie snel tot een goede oplossing! Ik denk idd dat ze er een bonus voor kreeg! want de quinny was toen der tid 279 euro was net uit... en wel ruim 79 euro duurder dan de nuna! Maar goed zet hem op marktplaats en morgen komt als nog de nuna Of ik het trek..... moet door he'... probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, al valt dat soms niet mee, en heb ik echt van die dagen er tussen als ik er teveel bij stil sta dat ik zo bang ben om skyler kwijt te raken dat er toch iets niet goed is met zijn gezondheid ofzo? Want elke x lijken ze wel met een nieuw iets te komen, en dat hakt er x op x steeds harder in. Maar ik probeer positief te blijven Dnise je nieuwe meubels zijn er wat leuk!!