kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    mag ik je even pb-en dan?

heb wat vraagjes die je misschien kunt beantwoorden.

xxx

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

even een berichtje van mij...

met zwangerschap gaat het goed, kleine is lekker druk en knijpt ook goed in me blaas momenteel...;)

Vanmorgen naar de mondhygieniste geweest, maar heb het idee dat het weinig doet... echt alles doet me gewoon zeer en zij heeft ook aangegeven dat (omdat ik dit met sem ook erg heftig had) ik er tot en met het einde last van zal blijven houden:(
    Wordt soms echt niet goed van de pijn, trekt zo naar het hoofd toe...en ook sinds het weekend dus oorpijn erbij...
    Paar slapeloze nachter hierdoor gehad waardoor ik erg moe ben en weinig energie:(

Vanavond Sem naar me ouders brengen... oh wat zal ik hem gaan missen...
    Morgenvroeg met manlief om 4.30uur in de auto op weg naar utrecht en vervolgens naar Praag... (wat manlief niet weer)

Ik hoop echt dat ik het kan houden vooral met me tandvlees en oorpijn...

We gaan er saampjes het beste van maken:)

Tot snel weer dames, knuffels

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wow Praag!!!!!!!!

Meid ga er lekker van genieten en ik hoop dat je mond en oren mee willen werken. Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Zeepaardje

dat hoop ik ook! bedankt meid, ga ik doen!xxx

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wolfje heel erg veel plezier en inderdaad hopelijk gooien je mond en oren geen roet in het eten.
    Geniet ervan!!!

6. Zeepaardje

dank je wel, nee ik hoop het ook niet

barst nu al weer van de hoofdpijn:(

knuffs

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Het wennen is goed gegaan, ze kon de slaap niet pakken, maar wel uit flesje gedronken. Hier was ik het bangst voor!
    Morgen weer van half 10 tot 13. Dan ga ik in huis een muurtje witten ;)

Zafira, als je nog interesse hebt, we hebben nog een mooie leander hangwieg te koop ;)

Reageer later verder... Er wil er eentje eten en wel nu!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wolf lieverd,

heel veel plezier!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Wat fijn dat het wennen goed is gegaan.
    Altijd even moeilijk voor jou, en spannend voor je meisje!

Maar komt vast helemaal goed.

en jij zo weer aan het werk dus, dat zal pas wennen zijn of niet?
    zeker ook wel beejte zin in.

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    bbtje je mag me altijd mailen, dat moet je toch onderhand weten..

missy trouwens...heb 2 kinderen, en ben 2feb bevallen van mn 3e. ben benieuwd of hier ook kindjes komen op 2 feb zal wel apart zijn een jaar later na mij.. annemiek maakt ook kans.

zafira wat ontzettend fijn dat je je ukkie voelt bewegen joh.. kan me voorstellen dat dit een heel emotioneel iets is... je had nooit verwacht toen je jaron niet voelde dat het hieraan zou liggen... knuffel meis.

annemiek... wat fijn dat je ook zo kunt genieten van het gevoel.. gun het jullie allemaal zo erg.

bb gooooeeeed zoveel afgevallen!!!!
    ik spreek jullie later

11. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Michele, hahaha zou kunnen 2 feb, oop het niet, dan ga ik bijna een week over mijn datum heen. Mijn vader is er stellig van overtuigd dat ik 1 dag na mijn uitgerekende datum beval... nl op mijn eigen verjaardag hahahaha

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @annemiek!! hich is van 3 feb!! dus daar ga ik voor :D ;)

@dreumesmama... fijn dat het wennen goed ging!.....:D uit de fles drinken is het allerbelangrijkste! en de rest komt wel!! aiden is nu bij 7 en een halve maand en slaapt nog slecht op de opvang! wieweet komt t nooit goed wieweet ziet tie ineens het licht! maar eten en drinken gaat goed! en dat telt!

@wolf! oeeeeh praag!!!! helemaal geweldig!!!! :D veel plezier!!!! :D

@bbtje afvallen gaat goed zeg!!! :$ wow!!!! trots op jou!!! :D digi kroel jou kant op!!!!

kroelie voor de rest!!!! :)

pfff hier al 2 rotnachten met aiden gehad! :$ eer gist vanaf 3 uur opgezeten! en vanmorgen vanaf 5 uur! :$ ben kapot!! :D ben het ook totaal niet gewent van spruitje dus doet wel ff zeer allemaal!!!
    ik ga dus lekker onder een fleece deken op de bank en lekker zappen!!!!! :D SNOTREGEN!!! ZO NIET LEUK!!! :x

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey dnise, krijgt hij geen tandjes meis?? elize word ook vaak wakker savonds. en huilt dan ineens snachts, en slaapt weer in.. misschien voelt hij zich niet lekker.. vervelend dat ze dan niks kunnen zeggen he.. jakkes..

annemiek hoop het ook niet voor je natuurlijk.. zou het wel heel grappig vinden.. maar alles is mogelijk.

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Als ik op 2 feb beval is het precies een jaar na Jaron. Zou wel heel speciaal zijn en loop dan maar 3 dagen overtijd. Het is dus goed mogelijk.

Dreumesmama, fijn dat het wennen goed ging. Toch een gerust gevoel geeft dat. En dat slapen komt vast goed, is toch even wennen in een andere omgeving.

Dnise, dat is niet zo fijn dat Aiden al 2 nachten aan het spoken is. Idd misschien tandjes die doorkomen of een beginnende verkoudheid of iets dergelijks. Hopelijk slaapt hij vannacht weer lekker door.

15. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dnise, jeetje wat balen dat Aiden al zo vroeg wakker is steeds. hoe is het vannacht gegaan? Hopelijk heeft hij je vanmorgen iets langer laten liggen.

Michele, ach we zien tegen die tijd wel wanneer ons frutje zich aan de buitenwereld laat tonen ;)

Zafira, dat zou inderdaad speciaal zijn, precies een jaar na Jaron.

Hier vanmorgen even een kijkje wezen nemen met manlief bij het KDV hier in het dorp. Ziet er erg leuk en gezellig uit. Ze zijn pas vanaf januari bezig, dus het is er nu nog redelijk rustig.
    Denk dat we dat maar gewoon gaan doen voor 2 dagen in de week.
    Het was ook niet zo'n super grote ruimte, echt een thuis gevoel. Lekker knus en gezellig hihihi.
    Wel raar om daar nu al mee bezig te zijn.
    Na dinsdag het aanmeld formulier maar op de post doen.

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @michelle, nou het ging de goede kant op idd met skyler, nu sinds gisteren grijpt die WEER na zijn oren en koortsig en veel huilen, pfff ben al moe voor de dag begint :s

Bb waar is je tempkaart ben nieuwsgierig :D

@ll sorry probeer vanavond uit gebreid te reageren! xxx

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Super dat jullie er een goed gevoel bij/over hebben dat is toch het belangrijkste! Je moet je wondertje er met een goed gevoel heen brengen en vooral "achter" kunnen laten.... :D

Zeker al indschrijven jah hihi..... ben je zeker van een plek als het raar mocht lopen...

leuk leuk leuk!

18. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Gaan we zeker doen BBtje, het voelt alleen zo raar, kan me nog geen inbeelding maken dat we eind januari papa en mama zijn, er is nog geen kinderkamer en dan wel al aanmelden voor het KDV hahaha.

Mamavan3, jeetje meis, wat ongeloofelijk balen, lijkt het iedere keer beter te gaan en dan is het weer mis :S Sterkte meis!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    god wat een ge*piep* toch met je mannetje steeds, snap dat je er even helemaal op van bent hoor.

ik temp niet, geeft lekker rust zo... 13 dpo ga ik wel weer tempen;)

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Mamav3, o meid ontzettend veel beterschap met je kleine ventje. Vind wel dat ze nu echt iets moeten gaan ondernemen, want dit kan toch zo niet langer. Dikke knuffel voor jullie beide!!

Ik kom vanavond uitgebreid reageren hoor, maar zit nu even bij iemand anders op computer, want ben even aan het oppassen.

Deel Deze Pagina