kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Zafira; fijn dat de lessen goed gingen, dus nu weer met volle moed verder…
    Hopelijk is de kleine niet al te eigenwijs…en kun je roze of blauw gaan shoppen s6 meid

Annemiek; jullie ook heel veel s6 en plezier morgenJ

Bb; ik heb tot week 11 ongi pijnen gehad, dus meid hoe moeilijk ook na al jullie tegenslagen, houd moed!

Michele; jeej de tijd vliegt idd, dus geniet ervan!

All; niet veel te melden, vandaag alleen veel dorst en dus ook veel plassen…
    Morgenochtend komt er een vriendin met der 2 kids, daarna overblijven, boodschappen doen…

Fijne avond nog allemaal, knuffels

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    wheroon lieverd je hebt echt een heftig dagje vandaag zeg :(
    Wat een harde klap was dat om te horen je suiker toch te hoog is :( hopelijk zijn de wonderen de wereld niet uit en gaat het als nog zakken, maar of je dan als nog thuis mag bevallen?? wel kl*te hoor.
    En van je vriendin ook heel erg heftig!! Hoe is de operatie gegaan?

zaffira jij dubbel zoveel succes morgen en hopelijk lekker genieten van het shoppen!!

annemiek veel succes morgen met de echo.

bb dikke knufffffffffffffffffffffffffff weet beetje hoe je je voelt alleen is de buik/rugpijn bij mij niet van een zwangerschap of ongi ....

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Annemiek en Zafira succes vandaag!

Bbtje wat was je temp vandaag? Duim, duim

Wherona, wat een vervelend nieuws zeg. Dikke knuf. Hoop dat je suiker niet nog hoger wordt.

Wennen op kdv gaat nog moeizaam voor mijn meisje, ze drinkt en slaapt slecht. Zie er zo best tegen op om te werken.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Phoe meiden,

heb me een beroerde nacht achter de rug!
    Ja de 3e al indd!:$ Maar deze was helemaal hel. Is nu nog aan alles te voelen. Ik heb nu vooral gewone rugpijn door dat het vannacht zo zeer deed! De ongi rugpijn is weer weg... zo stom altijd alleen de nacht! Oneerlijk.

Ook heb ik echt een spierpijn buikpijn maarjah heb vvannacht zulke rare bochten aangenomen dat ik daardoor denk die spierpijn en rugpoijn heb,. Om de 3u wakker, al 3 nachten lang. Ik ben KAPOT!

En net deze week geen vrije dag! Dus wordt overleven, misschien kan ik do/vrij nog wat regelen :)

Ook weer zwaar gevoel op de maag. Maar jah komt denk door hoe ik me nu voel. Voel me echt een dwijl.... Laat me dan maar ongi worden dat ik zwaardere pillen kan! *zucht*

Verder was temp gister 37.25 en vandaag 37.20 dus zakt al iets...

xxx

PS: jullie een betere nacht gehad?!

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    annemiek en zafira heel veel succes vandaag!!

jeetje bb toch, kan me heel goed voorstellen dat je gesloopt ben!!
    Maar je temp kan ook dalen doordat je een slechte nacht gehad hebt... Als je het niet vertrouwd toch ff na laten kijken?
    klink niet goed hoor zoveel pijn dikke knuf!!

dreumesmama: oooh wat naar dat je kleine meid niet kan wennen op het kdv maar ze is ook nog zo klein!! het slechte eten kan ook komen doordat ze een tijdje nodig hebben om aan de nutramigen te wennen (die had jij toch ook) of in ieder geval aan de dieet babyvoeding want die is echt heel veel vies zo bitter!! Hopelijk gaat het snel beter met je meiske

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Melis, nee ze doen er weinig aan. En ik kan als ik ongi ben aleve fenimax slikken en dan is het weg.... Maar het is nu gewoon heftig omdat ik er niks voor mag/kan nemen zolang ik niet ongi ben. En dat was eerst nooit. Dus ik ga het zeker WEER bij de gyn aangeven. Maar dt heb ik al gedaan en doen ze niks mee. Kunnen ze niks mee.

Dreumesmama; veeel kleintjes moeten altijd even wennen aan de drukke omgeving. Ze slapen en leven en eten toch erg met veel kids om hun heen en dat geeft veel indrukken. Maar zal het niet zo zijn dat ze er even de tijd voor nodig heeft om te wennen. Maar is voor jou natuurlijk erg moeikijk te horen/te zien.

knuff voor alles

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja bb rot is dat, heb met je te doen hoor meid! Al herinder ik me van de zwangerschap van me middelste dat ik voor me nod (wist niet dat ik zwanger was , was aan de pil) ook vreselijke buik en rug pijn had , ik ging letterlijk kruipend door het huis van de pijn!! dacht dat het me nieren waren totdat de huisarts na een inwendig onderzoek bevestigde dat ik zwanger was, en de test een paar dagen later ook. Die pijn heb ik bij me dochter en bij skyler nooit gehad zo erg als ik het toen bij de middelste had. Echt elke zwangerschap is zo anders is mijn ervaring, en ik snap ook heel goed dat je je zelf wilt beschermen je hebt al zoveel terleur stellingen door moeten staan..

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ja weet je wat het DENK IK is, ik zie het nog niet gebeuren dat ik zwanger kan worden... klinkt heel raar en misschien zelfs depri maar dat voel ik niet zo hoor hahaha...

Ik weet zeker dat ik wel ooit een kindje van ons zal dragen, maar ik zie het nog niet echt nu al gebeuren. Dat is denk ik de gedachten die mij sterk en zo rustig houdt.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Wolf fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie uitje

@Zafira net de echo gehad ben erg benieuwd hoop dat je lekker aan het genieten bent van je shop momentje

@BBtje jee meid zoveel pijn :( kan toch niet normaal zijn helpt paralolletje ook niet?

@Mamavan3 dank je wel operatie van mijn vriendin is goed gegaan gelukkig.

Dit is een van de 1e operaties die ze zal ondergaan (overigens heeft ze hier zelf voor gekozen omdat ze niet in de onzekerheid wou zitten) In dec./jan gaat ze de 2e operatie tegemoet dan gaan ze der borsten weer opbouwen uit weefsel uit der buik o.a. en dan zal het ergens april/mei de 3e operatie dan wordt der baarmoeder, eierstokken en dergelijke eruit gehaald.

Hier weer een beetje over de klap heen gekomen en proberen te accepteren dat het een ziekenhuis bevalling gaat worden, moeten nog effe wennen aan het idee. Nog 1½ week werken en dan lekker met verlof heb der nu wel zin in hahahah :D

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ge gaat hard wheroon hahhaa.... jeetje verlof alweer..
    Kan me de dag dat je posi teste nog zo heugen:D:D

Ik wil zelf echt in zh bevallen. Lijkt me veel rustiger en geen zooi thuis hahaha. Vriendje staat er ook op dat we dat doen... (denk omdat hij zelf neer knalt hahaha) tis zo'n lekkere held wbt bloef en alles.

ik neem 22u 02.00uur 06.00u al 2 paracetamols per keer in. Dat is echt eink al te snel op elkaar.

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mamavan3, ik ben zelf nog steeds op melk, soja en ei vrij dieet. Ik probeer zolang mogelijk bv te geven. De nutrmigen kon ze ook niet tegen, dan is er alleen nog neocate maar dat is echt ranzig spul.

Bbtje. Ach meisje toch zoveel pijn. Hoop echt heel hard dat het door zw schap komt, dan is het het misschien waard? Dikke knuf iig!

Wheroon, oh heerlijk bijna verlof! Lekker van genieten hoor die speciale weken verlof van je eerste kindje komen nooit meer terug.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Bbtje ja gaat nu echt heel hard, in een ander forum waar ik zit kreeg ik net bericht dat er al iemand momenteel aan het bevallen is, we zijn allemaal in oktober uitgerekend ze is 36 weken dus dan weet je dat het echt dichtbij is :p

Mijn vriend wou het ook al vanaf het begin hoor in ziekenhuis alleen ik zag het niet zitten. Vond het idee thuis veel fijner je eigen spullen en eigen douche enzo maar inderdaad er zitten ook voordelen aan een ziekenhuis bevalling hahaha geen zooi thuis :D

Moet je nu eigenlijk dan thuis wel nog de maatregelen treffen voor een bevalling? zoals bed omhoog enzo? of is dat ook niet meer nodig?

@Dreumesmama knap hoor dat je het zolang kan volhouden met zo een dieet om zo toch bv te kunnen geven.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Volgens mij moet dat wel indd, ook voor de kraamzorg en jezelf.
    Mijn buuf is in zh bevallen, was ook gepland en moest het ook.

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    oke dank je ;) gaan we dat straks toch weer regelen in mijn verlof :D

heb je nog steeds pijn?

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    rugpijn niet, maarjah is altijd s nachts:(

buikpijn wel, echt vreemde niet te omschrijvenpijn.
    Zo werken misschien dat het fijner is dan:D

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    iejl! Ik heb iets vies... geel afscheiding in mijn inlegkruisje:):$

zal er dan toch misschein iets fouts aan de hand zijn ofzo?

17. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    :D:D:D iets goeds bedoel je!!

18. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    dreumesmama vind het knap van je hoor!! ik mocht echt helemaal niks meer hebben met skyler nog minder dan wat jij opschrijft dus heb toen met pijn in me hart besloten om te stoppen want skyler bleef ook veel huilen en voeding weigeren, misschien moet je je dieeet nog meer aan passen? En hopelijk zie je je kleintje snel opknappen.

wheroon jeetje heftig echt heel heftig die 3 operaties van je vriendin lijkt me ook niet een keuze die je zomaar ff maakt... respect hoor!
    En jij lekker binnen kort genieten van de laatste loodjes, je zal er wel aan toe zijn..

bb in het ziekenhuis bevallen is alleen maar een goede keuze ;) hebben ze alles bij de hand . lijkt me ook niet prettig als je met bijna volledige ontsluiting ineens naar het ziekenhuis moet in een hobbelende auto.

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dreumesmama; vervelend dat het wennen niet zo gaat zoals je het graag had gezien, geef het de tijd meid, s6

bb; wat vervelend die beroerde nachten zeg, hopelijk gaat het snel beter! En balen dat je temp is gezakt...

wherona; ik weet niet of er bij jullie ook soort kennismakings dagen zijn op de kraamafdeling, zodat je kunt kijken hoe het eruit ziet enzo...?

bb; wat betreft met een bevalling thuis zooi, heb je echt geen last van... alles wordt gelijk netjes voor je opgeruimd;)
    gele afscheiding wees bij mij op ongi, wit op zwanger, maar ieder lichaam is anders...

all tja ik wou zooo graag in het zkh bevallen geen twijfel over mogelijk, maar toen de verlos kwam had ik al volledige ontsluiting, ze zei met jou ga ik niet meer de auto in, pff en toen was het stress thuis, want we hadden niks klaar;)

nu wil ik wel weer thuis, maar moet beneden bevallen, zie dat echt niet zitten... we zullen zien...

nou vandaag was vriendin er met der 2 kids, maar de oudste wou niet mee naar huis, die zit hier nu nog haha

fijne dag allen, kus

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ik heb geen idee meis heb me der nog niet in verdiept in het bevallen in het ziekenhuis zal moprgen wel eens informeren bij die gyn. bedankt voor de tip wel fijn om te weten waar je komt te liggen enzo.

Deel Deze Pagina