Yoehoe we krijgen een meisje en ze is helemaal goedgekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier helemaal gelukkig en hebben meteen de prenatal leeggekocht haha. Echo was echt super en duurde heerlijk lang. Echoscopiste was een ontzettend lief vrouwtje die echt heel rustig alles uitlegde en overal ruim de tijd voor nam. BBtje, gele afscheiding Das goed nieuws meid!!!!!!!!
wherona; wil je ook tot niks verplichten hoor, maar wij waren er met sem te laat bij, wou graag eens kijken, welke ingang je snachts moet nemen bijvoorbeeld... waar de kamers zijn hoe die eruit zien en waar de baby's dan liggen... en soort voolichtings gesprek geloof ik, hier dan he
Oh Zafira wat een heerlijk nieuws! Genieten! Jaron past vast goed op zijn zusje van boven. Bbtje jij maakt er een spannende dag van. Morgen wel testen hoor! Wolfje hoe is het met de hoofdpijn? Wat een onverwachts lekker weertje vandaag.
dreuemesmama; hier ook lekekr weer, maar ook harde wind.... ik hoofdpijn...hmm nee hoor... gelukkig niet meer, wel vorige week toen ik met me mond en oor zat... all; net bij ander topic heeft iemand te horen gekregen met 16wk zw. dat der kindje niet meer leeft, oh vreselijk ik ga eten koken... en zwemmen, knuffels
@Zafira gefeliciteerd meis wat leuk dat je voorgevoel juist is, hahaha heb je nog wel wat over gelaten bij de prenatal voor andere mama's Lekker van die enorme roze wolk genieten hoor.
O wat een verschrikkelijk nieuws zeg voor die mensen. Bah heb er helemaal kippenvel van. Annemiek, hopelijk kom jij zo ook nog met goed nieuws. Ben zoooo benieuwd of je voorgevoel klopte wat betreft geslacht. BBtje, mijn duimen draaien overuren voor jullie. Heb er gewoon kramp van. All, zometeen lekker even eten koken en daarna hopen dat er veel gekletst word, want ga lekker zpen. O we zijn zooooo gelukkig. Hebben ook echt super gave dingen geshopt en net nog even besloten om toch de babykamer te gaan veranderen. Was met limoengroen, maar word nu toch fucsia roze haha. Wil zo graag echt meisjes meisjes kamertje maken. Manlief zag het eerst niet zo zitten, want heeft een hekel aan verven, maar hij snapte ook dat er op dit punt niet over te discuseren viel haha,. Hij kent me soms echt te goed.
Wheroon, tuurlijk heb ik wat overgelaten haha. Gelukkig hebben ze van alles meerdere maten dus dat scheelt.
Dreumesmama wat balen dat ze moeite heeft met slapen en drinken op het kdv, ik kan me voorstellen dat je het zo moeilijk vind om te gaaan werken dadelijk, wanneer begin je weer? Dat is ook hard gegaan he, je verlof! Wherona, Jeetje, heftig hoor van je vriendin, Die heeft dus nog een lange zware weg te gaan! Dan komt het echt dichtbij he als de eerste oktobermama al aan het bevallen is... Volgens mij moet je bed nog steeds omhoog, omdat een bevalling natuurlijk onverwachts toch eerder en sneller kan gaan dan verwacht. En ivm de kraamzorg ook geloof ik. MAar anders even goed navragen bij de gyn/kraamzorg, die weten je dat haarfijn te melden. Hier in het ziekenhuis hebben ze eens in de 2 maanden zo'n avond inderdaad dat je info krijgt en een rondleiding ed. BBtje, balen dat je zo ongelooflijk veel pijn hebt en dat een para niet eens echt helpt:S Dikke knuf! Gelukkig overdag wel iets te doen. Ohhhhh Gelige afscheiding heb ik ook sinds ik zwanger ben!!!!!! Je maakt het wel spannend!!!! Hahahaha Wolfje wat gezellig dat die niet naar huis wilde. Jij mag morgen weer op controle zie ik in je onderschrift Zafira Proficiat!!!! Wat heerlijk voor jullie meis een dochter en ook nog helemaal goedgekeurd!!! En ook ons frutje is helemaal goedgekeurd door de echodame. Ook wij hadden een dame die er rustig de tijd voor nam. Alles erop en eraan, we hebben zelfs vingertjes en teentjes kunnen tellen. Het is er wel echt een van mijn kant van de familie, heerlijk eigenwijs, wilde niet met de snoet op de foto, zat heerlijk in het oortje te peuteren en stak de tong naar ons uit hahaha we hebben dus nu al vreselijk gelachten. Ook zijn we te weten gekomen wat het geslacht is, we hebben een pieleke gezien tussen de beentjes, dus wij worden de trotse ouders van een zoon Wij zijn daar razend gelukkig mee. Nou BBtje, nu jij morgen met goed nieuws, ben benieuwd hoor!
Waaaaahhhh meid wat goed!!!! Een jongen. Ons gevoel klopte gewoon! En wat super om te lezen dat bij jullie kleintje ook alles goed is! Nu echt genieten en shoppen!!!!!!!!!
zafira wat leuk!!!!!!!!!!!! een meisssssieeeee. dat is echt geweldig!!!!!!! kan t je nu vertellen annemiek!!!!!!!!!!! wat gaaf een zoon!!!!!!!!!!!! dat is ook super stoer... kan ik je ook vertellen.....!!!!!!! bbtje...........jij maakt het heeeeeeeeel erg spannend,,, wanneer testttuuuu?? hoe is je temp???????? ff niet al teveel meegelezen sorry daarvoor.
zafira; wat leuk dat jullie de baby kamer gaan verven zeg! annemiek; whahaha ook mijn voorgevoel bij jou was goed, geweldig fijn dat alles goed was ook! bb; meid duim me kapot voor je all; zo de oudste van me vriendin wou maar niet naar huis, is pas na het eten savonds opgehaald haha was wel erg gezellig... ik morgen idd controle, daarna door met sem en mams naar tuincentrum, dus heel de dag weg... knuffels en fijne avond!
kippenvel van jullie stukjes! Genieten meiden en wat leuk een jongen en een meid hier ga ik pas do tesrten mocht temp hoog zijn
Whaa dat je zo lekker rustig af kan wachten!!! Knap hoor, ik had het niet gekund. Nu moeten wij ook nog in spanning wachten haha. Nee hoor meid, als jij je daar goed bij voelt moet je het pas do doen. Ben wel heel nieuwsgierig!
annemiek gefelichiteerd met jullie zoon zafira wel fotos spamme he van jullie shop dag je in de prenatal en ik zit te stuiteren op het puntje van me stoel voor bb
Hey lieve schatten! Zafira een meisje wow! Gefeliciteerd en geniet ervan. Ga lekker shoppen! De winter kleertjes zijn echt zoooo schattig Annemiek jij kan ook gaan shoppen! Wat een goed nieuws allemaal en jongen wat heerlijk! Bbtje kwam eigenlijk speciaal voor jou spieken maar kijk zo nog even voordat we vertrekken. Duimen draaien overuren. Rest over 1 uur vertrekken we. Om half 3 vliegen we vanuit schiphol naar gran canaria. De 29e komen we terug. Maarrr we hebben pc in Hey hotel dus kom om de tijd even kijken hoor. Dikke knuffies