kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Meid ben zo ongelooflijk blij voor jullie.
    Nu heerlijk genieten en idd hoe voel je je? O super zeg zit helemaal te stuiteren op mijn stoel haha. Echt geweldig nieuws!!!!

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw

wauwwwwwwwwwwwww zit met tranen in mn ogen met blijdschap voor je!!!!!!!!

eindelijk meis!!!! zo super.... waar komt die misselijkheid toch vandaan?? hihihihi

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Lieve meiden,

ik moest net werken uurtje dus korte reactie, nu langer:

Vannacht weer rot nacht gehad, om 6uur al getempt omdat ik wakker was en het koud had. Ik zei al tegen vriendje: fouteboel.

Maar temp was 37.20! Dus ik riep echt "HUH!?" daarna nog 10min gelegen maarjah we lagen beide niet rustig hahaha... ik alles afgezocht na een test.. En wonder boven wonder kwam ik er 3(!) tegen. Hahahha.... dat wist ik niet eens.

En nou ja allemaal meteen al 2lijntjes. Maar zo donker ook al:$
    Dadelijk zijn het er 2? Oehjee....:)
    Maar goed ik naar vriendje gestuiterd die nog op bed lag. En zag m ook meteen.... toen de digitale opgezocht die ik ooit van me buf gekregen heb, en jah hoor!

Onwerkelijk gewoon. Vriendje traantje, wij dikke knuffel ik kots misselijk, me buuf stond aan de deur in pyama te stuiteren:p
    En toen naar te werk...

ik voel me prima, alleen hele dag misselijk gevoel en soms dan ff die rugpijn.

echo bij gyn is 6 oktober al!
    Dokter ga ik morgen heen, ook even ivm rug want zoveel slaap te kort lijkt me niet goed.

en opgegeven voor mVm. Maar het voelt zo raar...:(

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    lieve bbtje!
    dankjewel voor je sms! je snapt wel dat ik direct op zoek ben gegaan naar de computers zoals was aangegeven in de omschrijving van het hotel. en zie daar 10 computers omringd door bowlingbanen biljard tafels voetbaltafels etc MET internet WHOEHOE!!!

LIEVE BBTJE EN VRIEND: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

en misselijk zie ik? JAAAAA!!!:D:D:D:D we mogen nu heerlijk jou zwanerschap kwaaltjes uithoren!!!

heel dikke knuffels vanuit het zonnige Gran Canaria.
    t is BLOEDHEET!!! zou max 25 graden zijn maar gister avond was het zelfs nog 27:$
    zo meteen andere kleertjes halen voor hannah want het arme kind heeft het zo warm. ze drinkt gelukkig wel heel goed. het bedje alleen is een soort plastic matrasje (neem aan voor tegen het bedplassen) maar is dus snik heet! ga er zo wat handoeken tussen leggen zodat ze wat meer haar warmte kwijt kan.
    verder is het geweldig. eten is heerlijk onze bedden zijn heel prima. supermarkt tegenover dus daar meteen luiers en water ingekocht. om de hoek hebben ze een heeeel leuk baby zaakje dus we gaan vandaag een beetje op verkenning.
    dag lieve schatten probeer jullie een beetje in de gaten te houden maar neem aan dat ik wel regelmatig even naar beneden kan om even te spieken.

dikke knuffies voor jullie allemaal.
    ga nu rennen over een half uur informatie bijeenkomst daarna ga ik weer lezen.

oh en wolf dikke knuf voor dat meisje op je andere forum. zag iets voorbijkomen dat bij 16 weken nu is misgegaan?:( wat verschrikkelijk:(

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Whaaaaaaaaa!!!!
    Super gefeliciteerd!!!

Oh BBtje wat een supernieuws op deze onderdagochtend!
    Nu blijven de duimen draaien dat alles goed mag blijven gaan!
    Maar dat gaat helemaal goed komen!!!
    Meis geniet ervan samen met je vriendje!!!

Hele dikke knuf!

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    6 oktober zullen we het weten bb :D Al was dat ook me eerste gedachte meid... want ik test pas bij 5 weken zo knal positief! En mijn digitaale test gaf met 4 weken zwangerschap 1 tot 2 weken aan, terwijl ik echt precies wist van skyler waneer ik zwanger ben geraakt.... en met hormoon behandelingen is er bekend de kans groter is op een meerling.... hopelijk heb je snel duidelijkheid omtrent die pijn bb , maar vergis je niet banden pijn kan ook zo pijnlijk zijn! en ja dat kan al zo heel vroeg beginnen

ikkedus wat fijn dat alles zo goed bevalt, alleen beetje sneu voor de kleine dat ze zo last van de warmte heeft.lekker van jullie vakantie genieten:D

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    BBtje, wel vervelend dat je zo last vanje rug hebt, maar dat zijn ook kwaaltjes die er gewoon bijhoren. Ik heb zo het idee dat die rugpijn bij jou een hormoon kwestie is. Hopelijk heeft de ha dan een oplossing, want het is niet prettig als je er zo veel last van hebt. En anders kijken of je baat hebt bij de fysio therapeut. ^6 oktober al een echo. meid wat fijn dat het al zo snel kan. Even 3 weekjes wachten en dan mag je je kleintje al voor het eerst zien.

Oja ook gefeliciteerd namens mijn lieve man en namens mijn moeder. Ik vertel haar wel eens het 1 en ander en ze vind het super voor jullie!!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    aaahhh super lief! Bedankt ze maar;)

6okt al, dat is dan weer het voordeel van de mmm.
    Als dan alles goed is mag ik naar de verloskundige.

brrr dood eng vind ik het hoor... net weer zo'n rugpijn aanval samen met een mega kramp in me buik dan ben ik zo bang dat t mis gaat....

verder snappen we het geloof ik nog niet echt hahaha...

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Probeer wel te ontspannen. Die krampjes zijn doodeng ik weet het, maar het is een teken dat de boel zich op gaat rekken en wat weker gaat worden. Die krampjes hou je trouwens hoor. Dat is straks weer het oprekken van je banden. Daar dus ook weer rugpijn van en als je pech hebt (zoals ik blijkt dus) beekenproblemen. Maargoed er is goed mee te handelen als je maar een beetje rustig aan doet.

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

all;hier alles goed, begin alleen last van bandenpijn te krijgen...
    drukke dagen voor de boeg, morgne en zaterdag 2 oppaskids, zondag als we de auto hebben naar me tante en maandag 5jr getrouwd:)

11. Zeepaardje

bb; je bent zwanger oh meid wat geweldig, na al die tegenslagen!!!! Oh meid ga er van genieten! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, oh meid, echt super dit!

12. Zeepaardje

ikkedus; wat warm meid, fijn dat je meid wel goed drinkt! geniet ervan!

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wolf, hoe ging het met jou bij de vk. Vandaag moest je toch of was het nou gisteren. Solly helemaal vergeten.

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Annemiek, jij speelt vals haha. Eerst zat er maar 1 dag verschil tussen ons en nu 2. hoe kan dat zo ineens:D. Probeer je de 9 maanden sneller vol te krijgen zo haha. Leuke banner meis. Echt voor een jongetje. Super.

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    bb lieverd dit wondertje is een plakkerd die zit echt goed vast geplakt :D over 3 weekjes zien jullie je wondertje spannend!! Dan zie je waarschijnlijk ook al het hartje kloppen :D zou wel fijn zijn als je bij de vk kan lopen

hoe was jou echo wolf?

@ll ik heb vandaag ff goed opgeruimt, en ik kwam heel veel goede spullen tegen zoals nog positie spijkerbroeken, 5 zakken vol met te kleine baby kleding van skyler, zelfs ongedrag pakjes en 2 winter skipakjes van winnie de pooh in beige en 1 inen donkerblauw. ook een lime kleurig winter jasje van pooh met bijpassende muts en handschoenen maat 74 en nog veel meer een doomoo seat met speelboog en voetenzak , avent kook stomer, rode draagdoek,

ik ga vanavond alles erop zetten maar denk laat het jullie ff weten voor degene die ergens intresse in heeft want jullie hebben voorang;)

16. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    HA Meiden,

Ik heb een SMS van Wherona gekregen:

"Hoi hoi Wherona hier. Vanacht zijn mijn vliezen gebroken en om 12.33 uur is onze zoon Davey geboren. Hij ligt nu in de couveuse. Met mij gaat alles goed."

En een tweede SMS:

"Hoi Wherona weer hier, ik ben ook erg nieuwschiegig hoe het met BBtje is, heeft ze een test gedaan?"

Ik heb haar uiteraard ten eerste met felicitaties terug geSMSt en gemeld dat onze BB positief had getest, het is dus echt een heuse feestdag geworden!

17. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wolfje, druk weekendje voor de boeg dus!

Zafira, ik loop nog steeds op dezelfde termijn hoor, op zaterdagen ben ik een volle week. En dat geeft mijn ticker ook nog steeds zo aan. Hahaha. Ja, ik had een roze, maar dat vond ik nu echt niet meer kunnen hahaha, dus maar ff een nieuwe aangemaakt:p

MAmavan3, wat heerlijk alles weer goed opgeruimd!

Wherona, ook hier nog eventjes:
    Een dikke vette proficiat met de geboorte van jullie zoon Davey!!!
    Wat een leuke stoere naam!!!

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wow ik vind het wel even heftig dat ze al bevallen is. 5.5 weken te vroeg. Hopelijk gaat alles goed met het kleine mannetje en wat super fijn dat het met haar iig goed gaat. Ik schrik er gewoon van.

Maar natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON DAVEY!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk gaat alles goed en mag hij snel met jullie mee naar huis.

Wat een feestdag vandaag zeg. Trouwens deze hele week staat in het teken van goed nieuws:D:D.

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ik zit net te bedenken dat wherona niet eens van haar verlof heeft kunnen genieten. Zal best een shock geweest zijn toen haar vliezen braken. Ik ben wel benieuwd ofdat ze een oorzaak weten voor de te vroeg geboorte. Zal het met haar suiker te maken hebben gehad. Brrr ik ben er wel erg van onder de indruk hoor. Als alles maar goed is met de kleine man.

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zafira, ja 5,5 weken te vroeg is natuurlijk best flink. Mijn nichtje en neefje zijn beide ook iets meer als 5 weken te vroeg geboren. Zie je nu echt niks meer van hoor hahaha. En na 2 weken mochten ze naar huis.
    Het kan allerlei redenen hebben waarom, soms komen ze er gewoonweg niet achter.
    Maar mama en zoon zijn nu iig in goede handen.

Deel Deze Pagina