kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, ik krijg een berichtje van Wherona voor je door:

"Ow wat gaaf! Geef der maar een dikke knuffel, ben erg blij voor der!"

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ zafira; gisteren was ik naar de vk, alles was goed...volgende week bloedprikken dagcurve...

@wherona; jeej meid wat lees ik nu ben je bevallen!!! Gefeliciteerd met jullie zoon en geniet ervan!!!

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ja idd mama en zoon zijn in goede handen. Dat is trouwens nog best snel na 2 weken al naar huis. Ik vind het alleen zo sneu voor Wherona, want ze wilde al niet zo graag in het zh bevallen en nu moet dat kleine mannetje daar nog een tijdje blijven. Niemand heeft dit ook aan zien komen. Bij Ikkedus liep het toen al anders, want die had al bedrust etc gehad, dus ergens was je je er al van bewust dat het kon gebeuren, maar dit is zo onverwacht. Aiden was ook al best veel te vroeg, en moet zeggen dat je het de laatste tijd veel vaker hoort. Maak me daar soms best wel druk om, want je wilt natuurlijk het liefst je zwangerschap helemaal voldragen, zodat je niet begint met al die zorgen die bij een te vroeg geboorte komen kijken.

Nu ben ik momenteel toch al erg emo ( hormonen) dus trek me alles al zo veel aan en zit nu al de hele avond te denken aan wat voor schrik het voor Wherona en vriend moet zijn geweest. Gelukkig is alles goed maar blijft wel door mijn hoofd heen spoken.

4. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik had haar in een sms gevraagd dat ik dacht dat ze wel geschrokken zullen zijn toen de vliezen ineens braken, haar reactie:

"Ja dat waren we zeker wel, dat verwacht je ook helemaal niet. Maar het gaat hartstikke goed met hem"

Tuurlijk spoken dat soort dingen nu weer door onze koppies. Doet het hier ook hoor meis. Wat als... en zo. Hormonen maken dat alleen nog maar erger.

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik wilde even komen melden dat ik er nog steeds niet aangewend ben, het lijkt niet echt door te dringen...

en dan lees ik nog zo'n nieuwtje die maar niet wil doordringen...

jeetje wheroon.... je bent gewoon al MAMA!!
    en zo snel, hoop dat alles goed gaat, en zodra je kan wel een foto showen hoor:D

6. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, dat besef duurt ook nog wel eventjes hoor. Dat heb ik nu zelfs nog niet terwijl ik al op de helft ben.
    Tis voor jullie natuurlijk helemaal bizar, feitelijk jullie eerste eerlijke ronde en meteen raak.

Ik ga komende week aan de kinderkamer beginnen, hopelijk komt dan hier wat meer het besef...

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zo fijn om te lezen dat het helemaal goed gaat met hem!!! Nu kan ze lekker gaan genieten en haar kleintje leren kennen en knuffelen.

Ohhh ik kan niet wachten tot de dag dat wij ons meisje in onze armen hebben. Hoop wel dat ze gewoon braaf blijft zitten tot de uitgerekende datum:).

8. Zeepaardje

bb; hopelijk heb je snel een mooie ech en begint het besef dat je mama wordt gaat groeien!

annemiek; wat leuk om met de baby kamer te gaan beginnen:)

9. Zeepaardje

zafira dat hoop ik ook meid...
    ik heb zelf het gevoel weer overtijd te gaan... ben benieuwd

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hier besef ik het ook pas echt sinds de 20 weken echo. Ook wij gaan volgende week met het kamertje beginnen en morgen samen met mijn mams kleertjes en andere babyspulletjes shoppen:D.

BBtje, het heeft even tijd nodig om het door te laten dringen dat er echt een wondertje groeit in je buik. En net wat Annemiek zegt, eigenlijk jullie eerste echte ronde en het is gewoon raak. Dat is ook echt een wonder en het is jullie zo gegund!!

11. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mijn vader is er heilig van overtuigd dat ik 1 dag over mijn uitgerekende datum heen ga.... dat is nl mijn verjaardag hahahaha

12. Zeepaardje

annemiek; haha ja nou wie weet...
    ik denk zelf erg aan 30/31 dec...

13. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wolfje, jij bent nu ineens de volgende op de lijst om weer mama te worden....

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wolf, toch heb ik liever iets overtijd denk ik als te vroeg. Kijk alles met mate natuurlijk op een paar dagen zal ik niet kijken, maar als je soms dan weer leest dat mensen met 42 weken ingeleid worden vind ik ook weer erg laat hoor met alle bijkomende risico's. Perfecte is natuurlijk gewoon rond de 40 weken, niet te vroeg en niet te laat. Helaas is het gewoon niet te beinvloeden.

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ja wolf jij bent gewoon de volgende!!! Wat is eigenlijk jouw uitgerekende datum, zie hem niet in je banner.

16. Zeepaardje

annemiek; ja idd:D al duurt dat nog wel even:)

zafira; tja ik heb helaas 2x in me directe omgeving mee gemaakt dat iemand met 42wk ingeleid werd en het kindje of net ervoor of tijdens de bevalling is overleden, het mooiste lijkt mij tussen 37-41 wk...hihi

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik denk ook dat ik me niet durf te hechten ofzo... pas na de echo van 6wkn iets misschien (ooh ze lachen er nu maar om dat het een 2ling kan zijn, maar ik zie dan echt een hel. Niet om 2kindjes verzorgen ik doe dr op me werk 5 tegelijk:p Maar om financieen en huis enzo...) maar natuurlijk leef je toch na de 12wkn grens toe...

maar ben nog wel net zo positief hoor... het gaat goed denkend, met in achterhoofd houdend dat t ook mis kan gaan....

nu slapen!

xxx

18. Zeepaardje

25-12 uitgerekend

19. Zeepaardje

bb; trusten slaap lekker meid

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wolf, ja dat hoor je idd regelmatig. Daarom snap ik ook echt niet dat ze je tegenwoordig door laten lopen tot 42 weken. Ik weet dat mijn vk daar iig geen voorstander van is dus ben niet bang dat dat hier gaat gebeuren.

Net trouwens gehoord dat een kennis vandaag ingeleid word, ze schatten de kleine nu al ( 36,5) al op ruim 10 pond. Bij een voldragen zwangerschap zou het kindje ruim 12 pond zijn. Dat is al gewoon geen baby meer dan.

Deel Deze Pagina