BB, slaap lekker en droom maar over het wonder in je buik. Waarom denken ze eigenlijk dat het er 2 zijn en wie denkt dat dan? Wat betreft je test zegt het niks hoor, ik teste al 4 dagen voor nod posi en het is er toch echt maar 1. Of ze moeten iets over het hoofd hebben gezien haha. Maar stel dat het er wel 2 zijn......komt goed meid. Waar er 1 groot kan worden kunnen er ook 2 groot worden denk ik altijd maar.
de testen zijn HEEL donker vinden vele voor 4+1 dagen zwangerschap. Ik hoop dat ik gewoon veel hcg aanmaak door perfecte innesteling maar het zouden er dus 2 kunnen zijn....
Wolf, maat 56 ook niet meer denk ik. Begin van de avond zat ze pas op 2 cm en daar heeft ze bijna de hele dag over gedaan. Ik denk haast dat ze vanaf morgen pas verder gaan anders is ze al gesloopt voordat het zware werk begint. Pfff moet er toch niet aan denken hoor een 10 ponder.
BB, ja je test is idd wel erg donker. Afwachten meid, is het enigste wat je nu kan doen. Probleem is alleen dat dat wachten altijd zo vreselijk lang lijkt te duren. Ik weet er alles van.
zafira haha nee die ook niet meer, lijkt me ook pittig en dan is het baby achtige er ook snel af lijkt me...
Wij waren beide iets meer als 5 pond. Perfect gewicht haha. Er is nu niet veel meer van te zien hoor...
Wolf, haha zie dat je je banner hebt aangepast. Zal ik ook even doen met onze datum erbij. Is wat duidelijker voor iedereen.
Pfoe jij was ook een flinke dan. Nee wij waren kleintjes, maar vk gaf al aan dat het echt niks zegt, dus we zien het tegen die tijd wel.
Goh we zijn nog niet eerder zo laat op de avond nog zo actief aan het kletsen geweest haha. De andere meiden hebben straks heel wat bij te lezen.
zafira; nee ik was niet te vroeg... maar mijn moeder had een bm die niet groter werd dan een fietszadel... dus daardoor groeide ik ook niet...
bb wil niks zeggen hoor dat vriendje 10 pond was verwekker van me jongste smurf was zelf 7 pond en ik ook, en als skyler was blijven zitten tot 40 weken was t ook een 10 ponder geweest ....En het besef dat er echte 1 of meer wonders in je groeit ga je echt pas krijgen na de eerste echo....al denk ik zelf 9had t je ook gesmst) dat het er toch 2 zijn aangezien je test. want die is wel heel knal!! omg!! wheroon al bevallen.... Wat een prachtige naam heeft jullue zoon van harte gefelichiteerd dat wheroon te vroeg bevallen is kan heel goed met haar suikers te maken hebben, doordat je als zwangere suiker diabetes heb heb je zoveel meer risico's vandaar waarschijnlijk ook dat me eerste 2 prematuur waren 32 en 33 weken, meestal worden de kindjes wel het aantal weken in het ziekenhuis gehouden totdat ze officeel 38 weken zouden zijn. Super om te lezen dat het goed gaat met de kleine misschien wel grote man @ll vanavond 3 uur bezig geweest met fotos maken, staan om de een of andere vage reden de fotos niet op geslagen op me sd kaart :s morgen weer overnieuw beginnen zucht
Meisjes, ik ga ook mijn bedje opzoeken, want wekker gaat weer om 6.15 uur. Morgenochtend werken en daarna shoppen!!!!