ja best wel... ga zo dus ook lekker naar bed... maar ben een kleine vakantie aan het plannen dus veel info opzoeken... hihi tja als ik iets in me hoofd haal
Oh Wherona, gefeliciteerd meid. Wat plotseling ineens, ben erg benieuwd naar je verhaal en hoop dat alles goed is met jou en jullie mooie Davey bbtje, nieuws al een beetje geland? Ik vind het zo geweldig voor jullie Veel plezier in de Efteling Zafira, ik ben gek op de efteling! Zo die Skyler, kleine stuntman. Maandag weer werken, heb er wel zin in maar ons kleintje wegbrengen vind ik heel moeilijk. Ze drinkt ook heel slecht uit het flesje, afgelopen donderdag maar 70cc op over de hele dag.
dreumesmama, ja kan me heel goed voorstelle dat je dat moeilijk vind je kleintje achter laten, maar ff vraagje gaf toch borstvoeding? Want 70 cc over de geheele dag is echt veels te weinig! weet niet dat je het afgekolft heb gegeven? zo ja wat voor fles je hebt gebruikt? Want als je dr altijd aan legde en nu een fles aan bied kunnen ze tepel verwarring krijgen en dan willen ze vaak de fles ook niet, wat ik bij skyler deed is de medela calma fles geven die is helemaal het zelfde als een tepel vorm ook de zuig kracht is het zelfde nagebootst als de borst die pakte die wel, kost wel wat zon flesje maar echt super uit vinding, hopelijk drinkt je meiske snel beter
ja ik weet dat ik het nu over mezelf heb ipv over iemand anders hahaha. Zo voelde het de eerste 2 dagen namelijk! Alleen dood eng als ik even niks voel OF als die ongi rug er ff is. Maar nu na het eten weer lekker zwaar op de maag dus het is nog oke smsje van wheroon: Met mij gaat alles goed, en met Davey ook steeds beter. Al wat minder zuurstof nodig. Hij weegt 3125 goed gewicht he. Ik ben nog in het ziekenhuis maar vriendje moest naar huis, dat was wel ff moeilijk moment. Ze hebben hier geen internet dus dat mis ik wel onwijs!
Hai meiden, Even hele korte reactie van mij......drukdrukdruk. Net auto gereden, ging weer supergoed. Nu snel naar ouwmarkt verf halen voor babykamer. Dan snel douchen en omkleden en door naar de efteling. Ben er dus morgen pas weer. Wherona, wat een super gewicht heeft je mannetje al zeg, en wat fijn dat hij al minder zuurstof nodig heeft en dat het zo goed met jullie gaat. Balen dat je vriendje niet mocht blijven slapen. Hopelijk mag Davey snel met jullie mee naar huis zodat je heerlijk met zijn 3tjes mag gaan genieten. All, verders niet echt gelezen nog, maar reageer morgen weer uitgebreid. Nu echt geen tijd.
jullie wilde kwaaltjes....?? Nou dan krijgen jullie kwaaltjes! Ze zijn er vandaag volop! - vlagen van vermoeidheid... als ik dan niet meteen 30min ga liggen is het hel hahaha.... HEERLIJK! - darmen mega actief, het blijft maar knorren. - stuk sneller honger na iets gegeten te hebben (balen! hahaa) Treouwens wel 1/2 kilo afgevallen! - Ik ben zo benieuwd of me buik omvang gegroeid is a.s. woensdag want volgens mij is mijn buik echt al n darme buikje! - misselijk na wat eten, en al helemaal als ik dan iets ruik! Maar niks overgegeven - af en toe nog ongi rugpijn maar weer al minder als gister! - Buikpijn verdeeld over de dag. zo dat zijn er heel wat! Met hoeveel weken hebben jullie t verteld? Wij willen het met 9.5 week vertellen dan is vriendje zijn verjaardag aan overige familie en vriendengroep! Dag ervoor aan dichte familie (zussen, opa& oma's en mijn peettante) zijn dan ook wel op verjaardag maar die gaan zo overtoeren hahah dat ik ze dat niet aanwil doen met iedereen drbij dan hebben we als het goed is net bij de verloskundige 2e echo gehad!
bb; fijn al die kwaaltjes wij hebben het een dag na de positieve test al aan me ouders verteld... me pa was namelijk jarig en mams had al een hoop verboden dingen gehaald voor mij de rest na de eerste echo... kon het toch niet langer voor me houden maar volg je gevoel! all; wij hebben nog steeds geen auto, ben heel benieuwd, hopelijk is hij nu snel klaar, zodat we morgen naar me tante kunnen naar de camping in het bos, zal sem leuk vinden knuffels en tot snel
Oh heerlijk je kwaaltjes bbtje Hier wisten mijn ouders het al snel, maar mijn moeder lag in zh en kon wel wat goed nieuws gebruiken. Verder ook na een week of 10 geloof ik. Mamavan3, gebruik nu een tommee tippee fles. We blijven oefenen en anders moet ik misschien maar 1x op en neer rijden om te voeden. Wolfje bslen van je auto, hopelijk is ie snel klaar. Zafira, hoe was het in Efteling?
@bbtje.... Mijn mams wist het een paar uur naar de positive test al hahahaha hich z'n moeder hebben we het ook snel verteld (hoever ik toen was weet ik niet meer) en de rest echt pas met 12 weken... Ohhh je hebt echt al veel kwaaltjes hahahahaha heerlijk! @mamavan3.. Ja hier alles goed hoor! Kleine man doet het errug goed!!! Donderdag op het CB geweest! Aiden zit nu op 9230 gram en 70 cm hahahaha speklappie!! Ben zo trots!... Hij tijgert sinds een weekje heel het huis door en probeerd ook al echt een beetje te gaan zitten! Hahaha echt zo grappig!! Hoe is het met jou knappe kindertjes??? Alles goed met al je kanjers?? Jeetje wheroon!!! Wat een prachtig gewicht!! Dat is echt mooi voor 34,5 week!! Probeer je rust te nemen! En snap best hoe moeilijk het is om je man niet bij je te hebben!! Dikke knuffel!! Zafira.. Hoeveel lessen heb je nog nodig denken ze????? @all knuFfel voor jullie!!! Weer even manlief z'n telefoon gekaapt!!! Lang leve mobiel internet!!! vanavond lekker bankhangen!! Knuffel!!!!!!! Xxxx
dreumesmama, je moet doen waar je je gioed bij voelt, maar het probleem met tommee tippie is vaak dat ze de speen niet diep genoeg in het mondje kunnen krijgen (was hier toen ook het geval en was ook bekend in het zh die raden tommee tippie af) vandaar dat ik toen op aanraden van de dieetiste de medela calma ben gaan halen. in ieder geval veel succes en sterkte hopelijk is je meiske snel gewend aan de nieuwe situatie en jij natuurlijk ook bb heerlijk wat een kwaaltjes dat zijn echt plakkerds Ik had het bij alle 3 al voor de 12 weken verteld ook met het oog op kans op eventueel mis gaan dan sta je niet alleen in het verdriet... dnise heerlijk toch een spekkie dat waren ze van mij alle 3 hihih fijn het zo goed gaat met je manneke, gaat snel ineens allemaal he , kruipen , zitten , staan , stapjes lopen, skyler is ook snelle jelle en die houd echt alles in de gaten!! Vanvond weer zon heerlijk moment, thyra en neo waren verstoppertje aan het spelen, thyra was verstopt achter mijn stoel, ik had skyler vast en had zit te kieren en heel de tijd naar thyra te kijken hihihi dus ze werd natuurlijk gelijk gevonden door neo hahahah.met me andere 2 kanjes gaat het ook goed! na ruim 5 school jaren te hebben aangegeven dat thyra niet mee kon komen op het reguleer onderwijs (heb zelfs nog zelf een iq test aangevraagt want school wilde niet meer werken :s) zijn ze er nu er idd achter dat thyra beter af is op het mlk onderwijs. Baal wel dat die school net weer niet in sliedrecht zit zucht.,... heb ik net me zoon terug in sliedrecht op school moet me dochter naar papendrecht, ben wel heel blij dat ik skyler nog thuis heb anders was het helemaal zo stil geweest smiddags thuis...
Meliss: 1 plakkerd jah K*t avond: Jeetje we hadden dan een feest met eten erbij. Zou bbq zijn en vanaf 18u beginnen. (waren van 2 buitenlandse collega's van vriendlief) Maar er was verder niemand anders alleen wij 2+1collegatje en verder de 5 huisgenoten van hun. Ik als enigste meisje dus jah... dat was voor hun helemaal kassa. Omdat ze al maanden geen contact met een meid hebben alleen maar met elkaar. Ze spreken ook alleen engels gene nederlands. Wij daar om 18u dus aanwezig, zien we een of andere heksenpan op het vuur buiten staan met weet ik veel wat erin. Bruin iig. De lucht alleen al ging ik bijna van over mijn nek. Het zou binnen zijn, was het buiten, en het was niet eens mooi weer heel winderig enzo. Dus wat had ik het koud!! Uiteindelijk zijn we pas om (SCHRIK NIET!) 21.45 gaan eten nadat al die bewonders er al 10x met dezelfde lepel in waren geweest en er weet ik veel wat doorheen gegooid was. En ik was gewoon helemaal naar van de honger. Hoe stom het ook klinkt ik (en later bleek ook vriendje, hoe lief!) was zo bang dat het door deze kut avond mis zou gaan, onzin natuurlijk maar toch hadden we dat gevoel. En als grote ramp ineens weer om de 3u wakker de nacht door dr ongi rugpijn die net 2 nachten weg was... Dus ja dat was de reden van toch nog een test... en ik heb ze in het pauline oud boekje geplakt.... je ziet ze gelukkig oplopen! Nu alleen nog de mvm test erbij! Ik hoop zo dat het oplopende en echt donkerder als donkere streepje een posi teken mag zijn We werden wel helemaal geeerd door die mensen omdat we hun enigste "vrienden" zijn in nederland. En het zijn echt leuke en goeie gasten. Ook vond ik het leuk de tradities en het eten daar te zien. Maar god wat een avond!
Goedemorgen, Efteling was echt super, maar wel erg koud. Hadden echt mega groot feest daarna met Marly van der Velden, Glennis Grace en Gerard Joling. Ook Geert Hoes liep er rond, maar die heb ik niet gezien. Het park ging om 19.00 dicht voor andere bezoekers en vanaf dat moment mochten wij tot 22.00 in alle atracties in Anderrijk en Ruigrijk. Nergens hoeven wachten en konden overal zo doorlopen. Helaas mocht ik bijna nergens in, maar aangezien mijn vader bij hetzelfde bedrijf werkt, was mijn moeder er ook dus hebben gezellig samen staan wachten totdat de mannen er weer uit kwamen. Het leken net 2 kleine kinderen haha. Superavond gehad, lag alleen pas om 01.45 in mijn bedje. Was echt bekaf. Mamav3, dat is dan ook slecht als je het zelf al zo vaak hebt aangegeven van Thyra en dat nu na zoveel jaar ze erachter komen dat ze idd niet goed mee kan komen. Moet ze dan dit jaar nog naar een andere school of vanaf volgend schooljaar. Vind het altijd zo sneu dat ze dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen in een vreemde klas met allemaal kindjes die ze nog helemaal niet kennen. Hoe vind ze het zelf? Dreumesmama, moet je morgen weer beginnen met werken? Hoeveel dagen moet de kleine naar de opvang. Als het mogelijk is zou ik dan denk ik idd heen en weer rijden om te voeden, zodat je zeker weet dat ze iig voldoende binnenkrijgt, want 70cc klinkt wel heel weinig. BBtje, meid balen van je avond, maar probeer je geen zorgen te maken. Van een keer laat eten en buiten in de kou zitten krijg je echt geen miskraam hoor meid. Je kindje heeft het lekker warm in jouw baarmoeder en als jij honger hebt merken ze daar nu nog helemaal niks van. Wel super mooie donkere test meid!! Wanneer komen ze van MvM. Ik heb deze keer niet meegedaan, want was zo bang dat het allemaal niet goed zat en ze weer af moest bellen. Vorige keer wel meegedaan, en zou het anders ook weer gedaan hebben, maar emotioneel konden we dat nu gewoon niet aan. Dnise, balen he zonder internet haha. Gelukkig lukt het op de tel van je vriend. Gaat met jullie verders alles goed? Aiden groeit goed zag ik!! Lekker hoor. Meiden ik had gisteren de hele dag de kleine eigenlijk niet gevoeld en begon me best ongerust te maken. Totdat het feest begon, zoda Gerard Joling begon te zingen werd ze wakker en heeft echt flink zitten trappelen haha. Ben benieuwd of ze de muziek nu mooi vind of juist niet. haha. Het was wel echt grappig en was daarna natuurlijk weer helemaal gerustgesteld. Het is echt zoooo genieten dat gespartel in je buik. Vandaag gaan we ook een klein begin maken met de babykamer. Iig vast helemaal leeghalen en de wand die groen is vast wit rollen. Hij moet nu namelijk rose worden, en ben bang dat het anders niet goed pakt over dat limoengroene heen. Vanaf dinsdag mag ik aan de bak, alle kozijnen schuren en schilderen, bedje moet opnieuw geschilderd worden. Supergave ass gekocht, maar moeten ook in een andere kleur. Veel werk, maar o ik heb er echt mega zin in!!
zafira; wat fijn dat je zo genoten hebt, sem is ook fan van mama's muziek bb; mooie testen meid, maar balen van de avond zo zeg! all; hoop dat het met iedereen goed gaat en dat wheroon lekker geniet van der ventje Vandaag super leuke dag gehad, met me opa en oma en me tantes, echt genoten knuffels en fijne avond allemaal
bb echt heele mooiere donkere testen de kleine uk(s) komen er pas over 8 maanden uit je warme buik hoor en niet eerder zafira, mocht je wel in de droom vlucht? Ik vind dat persoonlijk een van de mooiste atracties . En tja me dochter wil liever vandaag als morgen nog naar de nieuwe school, gelukkig kent ze daar wel een aantal kinderen want die zijn vorig jaar naar die school gegaan, vind het een kl8te school waar ze nu op zit echt s,kyler zal ik nooit op die school doen! wheroon hoe gaat het met jou en met je kleine kanjer? Hopelijk kan je ondanks de zorgen die je hebt toch heerlijk genieten van je manneke! wolf fijne dat je zon leuke dag gehad hebt.en ff heerlijk heb kunnen genieten. @ll skyler zijn eerste stapjes los was vandaag een feit! wat gaat het hard!!
Hai hai, Mamav3, ja mocht gelukkig wel in de droomvlucht. En de pandadroom was ook geen probleem. Die achtbanen is toch niet aan mij besteed, dus daar miste ik niks aan, Maar vila volta mocht ik ook niet in. Maar alles voor de kleine en wil ook echt geen risico's nemen hoor. T was alleen wel beetje jammer. Wauw las dat Skyler zijn eerste losse stapjes gezet heeft. Wat is dat ventje toch snel met alles. Vanaf nu dus helemaal extra opletten. Toch is het wel superleuk hoor. Wat zal je trots zijn op hem. BBtje, en hoe is het nu met jou vandaag. Vannacht goed kunnen slapen? Begin je het al een beetje te beseffen dat je over 8 maanden mama word. All, nu net pas uit mijn werk, even snel 2 broodjes eten en over uurtje moet ik alweer lessen. Tot 17.00 en dan stofzuigen, koken, eten en daarna.......rust!!!! Ben gewoon nu alweer aan weekend toe zeg. Mijn bekken werken ook niet echt mee. Van de week de fysio nog maar keer bellen, want begin er steeds meer last van te krijgen. Kan s"nacht haast mijn bed niet uit en in komen. Uit de auto stappen begint ook een probleem te worden. Pfff hoop niet dat het erger word, want weet niet zo goed hoe ik het dan allemaal moet doenwat betreft huishouden werk en mijn paarden. Maar beetje rustig aan doen en hopen dat het niet erger word.
mamavan3 wat een kanjes is skyler toch! Zafira; Ik kom ook steeds moeilijker me bed uit... moet het echt in etappes doen haha s6 met lessen ik krijg zelf ook meer het idee dat ik (nu al!) ga waggelen loopt echt niet fijn knuffels en fijne dag
zafira , heel vervelend van je bekken! dat zal alleen maar erger worden vrees ik, ik heb nog wel een bekkenband liggen voor je die je voor een klein prijsje mag overnemen... mij heeft het toen heel erg geholpen. Wel fijn dat je toch nog een beetje heb kunnen genieten in de efteling, en idd alles voor de kleine!! wolf welkom bij de ganzen club ik waggelde ook al vroeg hoor hihih. bb hoe is het vandaag met je meisie? @ll vandaag cb geweest met me moppie, pff wat een ZEIKERDS zijn het daar ook he zucht... Eerst groeide s.kyler te hard en kwam te snel aan, en nu..... na zijn ziek zijn en een duidelijk voedings patroon van de dieetiste staat de groei en gewicht al 3 maanden stil. nu vinden ze dat weer niet goed zucht en willen ze dat in de gaten houden maar ze vonden wel nog steeds dat die kwa gewicht op de bovenste lijn zat, dus ik zeg moet ik hem naar afrika sturen ofzo? hij was al flink met zijn geboorte en de andere 2 zaten ook altijd op de bovenste lijn. Ik werd beetje boos , ik zei het gaat goed met hem hij is nu heel erg bezig met zijn mentaale ontwikkeling en hij valt verders niet af dus ik maak me geen zorgen! Zelfs over me oudste wordt gezegt dat ze kwa gewicht te zwaar is, nou als je dr ziet dan vraag je je gelijk af waar moet dat over tollig vet zitten dan? me dochter is lang en slank, echt ik heb geen boeken kindjes ieder heeft zijn eigen groei curve en die passe schijnbaar niet in het boekje...
Mamav3, die bekkenband, mag je dat onbeperkt dragen of hoe werkt dat. Volgende week moet ik weer naar de vk en zal het even met haar overleggen, want gaat niet echt goed op deze manier. Dus even afwachten, maar anders heb ik wel interesse. Wat betreft cb. Mijn zusje word ook helemaal gestoord van die lui, het is echt nooit goed. Eerst had mijn neefje een te kleine woordschat, en nu vinden ze hem te wijs voor zijn leeftijd. Met 2 jaar kon hij idd nog niet heel goed praten, maar nu is hij 3 en kletst de oren van je kop haha, maar nu weet hij weer te veel. Zo storend. Niks van aantrekken dus, zolang hij goed groeit, vrolijk is en lekker in zijn velletje zit is er niks aan de hand. Maar Irritand is het wel.
mijn schoonzusje had ook die bekkenband. Ze had er veel baat bij! met mij gaat het vandaag prima! De nacht heerlijk kunnen slapen, hele dag wel ongi riugpijn met vlagen maarjah wordt onderhand normaal... gewerkt en dus wel moe nu. Maar niet misselijk geweest. Ook maar 1x maagzuur en daar werkt rennie goed voor. Wel droge ogen maar daar nu druppels voor en ook geen probleem meer Dus mag niet klagen.... nu ik languit op de bank lig wel wat buikpijntjes maar dat is alleen maar fijn Ik hoop echt dat het een plakkertje is! Maar dat weet niemand helaas. A.s. woensdag komen ze al voor mvm dikke knuffel voor allemaal... xxx
zafira, ja joh het cb lap ik aan me laars!! me manneke is lekker vrolijk zijn ontwikkeling gaat goed en de kinderarts let ook goed op hem die bekkenband mag je heel de dag dragen maar als je gaat slapen moet je hem af doen. Wat ik altijd deed was ook op aanraden van de fysio ik deed hem om als ik echt veel last had, want anders worden je spieren te lui, maar heb er super baad bij gehad