adem in,,, adem uit...... ik was gister avond maar liefst 3cm "dikker" dan de ochtend... dus het klopt echt dat ik een buikje heb de avonden oohjeeeej..... hahahaha en iedereen let op me buik ivm het afvallen waar ik zo mee bezig was.... als dat dodnerdag aaf op de verjaardag maar goed gaat.....(familie) Zafir ik geniet volop.... echt! Eindelijk mag het. Maar ik ben wel iemand die altijd even wil denken/weten "wat als" dus vandaar die vraag... En ik denk dat ik na de echo echt geniet. En dan is natuurlijk de 20wkn weer ff spannend... maar als je alles zo spannend en eng gaat vinden/zien dan is de zwangerschap zo voorbij zonder dat je genoten hebt. En dat wil ik niet. Meliss.... stoere kanjer van jou! **beebje jij groeit maar lekker hoor** Iemand van het mei2012 topic had de vraag indd voorgelegd aan verlos van deze site. En als je een kloppend hartje gezien hebt en de groei klopt bij de zwangerschapsduur dan is de kans minder als 10% indd. Dus kom maar op met die echo over 16 dagen Gister mvm gehad, echt heel "eng" hahaha... ze had 2 testen mee genomen omdat ze een 2ling voor gevoel had... steeds meer tekens komen er... ((ik wil dat liever niet ivm financieeel)) dus ze heeft heel leuk 2 testen gedaan dat wanneer het echt 2ling is we in elke "babydoos" er 1 kunnen doen.... ze vond ze errug knal voor nog maar 5wkn en avond urine...
all; gister erge oorpijn gehad en ook weer ontstoken tandvlees, nu gaat het gelukkig beter... vandaag en morgen 2 oppaskids erbij... en vandaag wezen prikken dagcurve op suiker... was goed allemaal nuchter 4,7, 11u 4,9, 14u 5,9 verder alles goed,dit weekend komt me oma logeren knuffels voor jullie allemaal
Hoi lieve meiden Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie steun en de lieve smsjes die ik van jullie heb gekregen. Dnise vond het erg fijn om met jou er effe over te hebben gezien je toch wel een beetje hetzelfde heb meegemaakt bedankt voor je lieve smsjes en je steun. BBtje lieverd 15 september wat een dag ik bevallen en jij dan eindelijk een posi test toen ik het smsje van Annemiek kreeg was de verpleegkundige bij me en ik was zo blij dat ik hardop zei yes ze is zwanger! hahaha ze keek op en vroeg hoe en wat toen meteen verteld met de nodige tranen. Super gefeliciteerd meid en een vermoeden van een 2ling! Geniet er echt lekker van lieverd Ben dus weer thuis meiden gisteravond naar huis gegaan, ze hadden mijn kamer nodig voor een ander waren gister ook weer veel bevallingen en tsja tis een klein ziekenhuis ik kon wel naar zaal voor 2 personen maar zou daar alleen liggen maar heb ervoor gekozen om naar huis te gaan. Was gisteravond wel heel erg emotioneel om thuis te komen vooral de baby kamer maar inmiddels gaat het wel weer. Mijn kleine kanjer doet het nu ook echt geweldig hij heeft geen snorretje meer geen sonde meer en is onder de blauwe lamp vandaan minder infuusjes enzo. Hij heeft vandaag zelfs al aan de borst gelegen en er toch al 16cc uit gehaald. hij krijgt momenteel 20cc voeding maar zal wel snel meer gaan worden gezien hij er echt om vraagt. We gaan dus de goede kant op en steeds een stapje dichterbij om naar huis te komen. Kan echt niet wachten op die dag. Ik probeer zo vaak mogelijk weer hier te komen lieverds maar vergeef me als het me niet altijd lukt het is best wel druk en de tijd vliegt voorbij niet normaal nu al zonder kleintje waar je constant voor moet zorgen haha maar ook dat gaat goed komen. Zafitra, Wolf en Annemiek gaat het goed met jullie zwangerschap? En mamavan3 gaat alles nog steeds lekker met Skyler en met jou en je andere kids En hoe gaat het met kleine Hannah en ikkedus Michelle met jou ook weer wat beter, niet meer zo moe. Nou lieverds moet zo weer effe kolven en dan effe wat eten en dan gaan we weer naar mijn kleine kanjer mag paps hem lekker flesje geven en vasthouden.
knuffel voor lieve jij wheroontje! Je klinkt goed! Knuffel voor je mannetje. ik heb in mijn album een buik foto gemaakt. week5 en week4 naast elkaar.... Wat was ik slank op week4 vergeleken met nu! :O Ik schaam me eink echt dood ervoor... ik denk zelf dat ik ongemerkt vaak me buik wat inhield en nu kan dat niet meer ofzo? Of 2ling? Of dat het sneller gaat omdat het nog uitgerekt is van het 6k + 12 cm afvallen... geen flauw idee... maar schrik dr echt van
bbtje,.. er is zoveel in je lijf aan t werk,, zoveel waar jij in feite geen weet van hebt.. je darmen zetten nu op. maken plaats voor een groeiende baarmoeder. dus het kan idd komen door je opkomende baarmoeder.. al zit deze nog erg diep. wherona.. ik begrijp best dat je moe word, emotioneel bent en dergelijke dit had je nooit voor ogen.. maar in dit topic gebeurd eigenlijk heel weinig op de normale manier. probeer wat rust te nemen hoe moeilijk het ook is. je kleintje heeft weinig aan je als je doodmoe bent.. en door moeheid word je meer emotioneel. hier heel veel aan t werk. morgen metarmofose keer ander kapsel en felrode kleur.. ben zo benieuwd. elize heeft sinds vandaag haar 3e tandjes door.. ze gaat zo snel ineens... haar bovenste tandje.. zo sweet.. ook zij doet het erg goed. zit voortaan los, kruipt al een beetje ze is echt een heerlijk kind.. flinke meid.. maar dat gaat er wel weer af als ze meer beweegt. zal foto plaatsen.
ik las het van elize op hyves! Leuk zeg, gaat hard dan! ja klopt ook we voelen een bult tussen navel en schaamstreep P) in... dat was er eerst niet en is wat groter als vorige week... zou dat de bm kunnen zijn al? Of is dat gewoon darmen???
bbtje, dat zijn je darmen! Je bm komt nog niet boven je schaambot uit nu. Ik geniet echt van je verhalen over het zwanger zijn. Mooie testen van mvm, en ik zou me niet te druk maken over een tweeling hoor, financieel gezien valt dat allemaal mee! Wherona, wat dubbel zeg, jij thuis zonder buik en zonder Davey, hele dikke knuf en je hoeft nooit sorry te zeggen dat je er minder bent! Dat snappen we allemaal. Als je je mannetje maar wel een keer komt showen Zafir, kijk je wel uit meid met die pijn, je moet nog even he! Is het verven al gelukt? Dnise, hoe is het met jou en Aiden, de operatie komt ook dichterbij he? Hoe sta je daar tegenover? Annemiek, nog volop aan het genieten? Hoe is het met de babykamer? Michelle, wat doet Elize het goed zeg! Wat een mooi meisje. Hoe gaat het met je jongens? Mamavan3, Skyler doet het echt super he, als je ziet wat hij allemaal al heeft meegemaakt. Een kanjer is het! We hebben er hier weer 2 regeldagen op zitten, erg vermoeiend icm het weer werken, maar goed ik doe het met liefde Het is echt genieten nu van mijn 2 mooie meiden, ze zijn allebei zo lief. De oudste ook ik ben zo trots op haar. Zal zo nog even 2 foto's in mijn album zetten!
bb je hou je rug hol op de laatste foto zo lijkt je buik dikker nee ff zonder gekheid. je buik zet al best snel op door de darmen. en wat een prachtige knal testen heb je ik heb ze ook van alle 3 bewaard , is leuk voor later! lieve wheroon, al jou aandacht gaat nu naar jullie prachtige davey, hopelijk is je gezinnetje snel compleet thuis!! zafira trek je het lichamelijk nog een beetje? want het is best pittig als je zoveel pijn hebt. michelle wat een lekkere stevige baby is elize ook, ik vind dat zo leuk om te zien dreumesmama fijn dat je het nu weer wat rustiger heb en de 2 regeldagen achter de rug hebt. @ll vandaag nog eens een gesprek gehad omtrent dat skyler vanaf zijn ziek zijn niet meer gegroeid aangekomen is....maakte me toch wel een beetje zorgen en hun schijnbaar ook .Want hij is dus in 3 maanden tijd niks meer gegroeid.Nou moeten we over 2 maanden terug komen en als hij dan nog niks is gegroeit kwa lengte of gewicht dan willen ze toch weer verder onderzoeken gaan doen oow hoop zo dat die gegroeit is over 2 maand al is het maar 1 cm en en 1 pond!
testen; ik heb alle testen al in de kliko,oeps mamavan3; ik hoop dat s echt gaat groeien meid, s6 wherona; hier alles goed over het algemeen meid, fijn dat je weer thuis bent, nu hopen dat je ventje ook gauw naar huis mag, kleine kanjer! dreumesmama; fijn dat je zo geniet van je meiden! bb ga zo je foto bekijken michele; wat een mooie foto all; knuffels hier alles best goed, alleen moe , moe en moe...
lieverds er staan wat foto's op mijn hyves van onze heerlijke jongen. Als het goed is mag hij vandaag uit de couveuse . Heb een slechte nacht achter de rug moest ook steeds aan vorige week denken. Vanmiddag om 12:33 is hij een weekje jong alweer tijd vliegt echt voorbij. Hou jullie op de hoogte En BBtje inderdaad al een bol buikje dat wordt nog eens wat
wat een fijn nieuws breng je wheroon! Weten ze al een +/- datum te geven dat hij naar huis zou mogen? Wat een knap mannetje zeg! Ziet er heel gezond uit hoor
Wherona, wat een mooi manneke is davey!! De tijd vliegt voorbij! en het is ook zo onwerkelijk allemaal, hij had nog heerlijk in je warme buik horen te zitten :s, heb je wel hulp van uit het ziekenhuis aangeboden gekregen om het te kunnen verwerken?Want het is echt niet niks wat je nu moet doorstaan. Dikke knuf
Hoi meiden, Even een snelle reactie van mij. Veel pijn en nu ook in mijn buik. Moet zo naar de ha om urine weg te brengen en als daar niks uit komt vk terugbellen. Heb een kramperig gevoel in mijn onderbuik en mijn rug is helemaal hel op het moment. Ook het gevoel dat ik af en toe tegen flauwvallen aan zit. Vk denkt hevige blaasontsteking. Heb haar gisterenavond nog gebeld, want vooral manlief vertrouwde het niet helemaal. Maak me nu ook best een beetje zorgen. Gelukkig kan ik zo al terecht. Gisteren wel al aan het verven geweest, maar echt rustig aan gedaan. Ik kom later op de dag op iedereen reageren, zo eerst maar even in potje plassen.
zafir, succes meid! hoop dat je snel duidelijkheid hebt lieverd. En vooral: snel van de pijn af bent! @ALL: Vandaag weten we alweer een week dat ik weet dat ik zwanger ben! Wat snel! (al vind ik me banner niet snel gaan hahaha.... nog hele weken voor de eerste echo! Zal het hartje wel kloppen? Zal het "wondertje" de juiste grote hebben? Zal het er 1tje zijn? Of dan toch 2?) hAhaha word al zenuwachtig als ik aan de echo denk! Wat voel ik me goed trouwens! Op moe, sneller honger (&misselijk+maagzuur als ik honger heb) en zware (.)(.) na nergens last van. Wie had dat verwacht hahahaha... dat ik niet misselijk zou zijn! Buik is gelukkig weer verdwenen zo na de medicijnman om te kijken voor me rug, maar eink is die ook al 2dgn stukken minder. knuffel voor allemaal
Hoi meiden Ik ga zo even (poging doen tot) bijlezen Heb vanmorgen een heel heftig gesprek gehad met me buuf Ze heeft een zoontje van 4jr en is nu 15wk zwanger van de 2de Nu is er bij haar zoontje de ziekte van Duchenne geconstateerd ! Dus een hoop ziekenhuisbezoeken in het vooruitzicht en nu nog onderzoeken of de baby het ook heeft, zo ja dan zal ze de zwangerschap af laten breken 1 kind die je weg moet brengen is al erg genoeg, laat staan 2! Vreselijk!!! Ben door dit nieuws gewoon helemaal van slag onze zoons spelen vaak samen...dit kan straks niet meer Buuf helemaal overstuur en ik kan gewoon niks doen Knuffels ilse
wherona; jeje je ventje alweer een weekje! zafira; doe rustig aan en sterkte meid bb; ik vond zelf de tijd rond 8 weken sneller gaan... spannend de eerste echo over een paar weekjes meid!
Hai meiden, Nou alles is duidelijk geworden. Ik heb geen blaasontsteking. Mijn buikpijn word veroorzaakt door mijn darmen, die dus verstopt zitten. ( nu na een drankje al een deel kwijt). Hierdoor zijn mijn darmen uit gaan zetten en drukken tegen mijn baarmoeder wat de pijn veroorzaakt. Mijn baarmoeder drukt weer tegen mijn blaas, waardoor idee van blaasontsteking. En rugpijn is toch van mijn bekken. Waar de ha allemaal niet goed voor is. Woe naar de vk, heb haar al wel gebeld, maar gaf zelf al aan dat het nu niet nodig is om eerder te komen. Buikpijn is nu weg, pfff heb ook het idee dat ik een kilo lichter ben nu. Stom dat ik zelf niet in de gaten had dat ik al een paar dagen niet goed naar de wc was geweest. Maargoed probleem opgelost en voel me echt een stuk beter nu. Ik heb wat mooie foto's voorbij zien komen en in de albums. Echt leuk. BBtje buikje groeit al wel, maar is idd darmen. Die gaan nu plek maken voor je baarmoeder. Kijk je wel uit met de medicijnman, wat je allemaal wel en niet mag hebben. Misschien beter met de vk overleggen, want weet dat heel veel kruiden ook schadelijk kunnen zjn. Wheroon, meid snap dat het even moeilijk was om zonder je ventje thuis te komen. maar las dat het ontzettend goed gaat met hem, dus hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis. Ik heb jou niet op hyves, dus kan je foto,s niet zien, maar ga daar even achteraan zodat ik als ik vanavond thuis ben ik daar even kan kijken. Mamav3, oei hopelijk groeit Skyler dan wel iets, zodat je je geen zorgen meer hoeft te maken en geen verder onderzoeken nodig zijn. Michelle, wauw Elize is ook al een flinke meid aan het worden zeg. En wat een lekker koppie!! Wolf, ahhh zag dat oma weer kwam logeren. Hopelijk is ze nu wat meer posi ingesteld als de vorige keer. Veel plezier iig. Hopelijk voel je je snel wer beter. Verders weet ik het niet meer zo goed, hoofd is een beetje een vergiet haha. o ja dreumesmama, wat een prachtige meiden heb je toch. Heerlijk genieten, maar dat zal vast wel lukken.
Wolf, ooo wat verschrikkelijk zeg. Wat moet dat een klap zijn geweest. Ik ken de ziekte zelf niet zo goed, maar weet wel dat het verschrikkelijk moet zijn. Jeetje snap dat je niet weet wat je tegen haar kan zeggen en je kan niet meer doen voor haar dan er voor haar zijn en een luisterend oor bieden. Sterkte.