kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zafira; ja echt heftig, bedankt meid!

fijn dat bij jouw nu alles al beter gaat!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @melis ja we krijgen wel een maatschappelijk werkster waar we mee praten om het allemaal een plekje te kunnen geven.

@BBtje de tijd gaat nu inderdaad erg langzaam meid omdat je graag een bevestiging wilt van de vk maar wacht maar als je de 20 weken hebt gehad dan vliegt de tijd hahahah.

@zafira vervelend dat je zo een last hebt meis.

Voor de rest weet ik het effe niet meer heb wel gelezen maar ben het alweer kwijt. Davey is wel uit de couveuse maar heeft nog wel zijn sonde dus hij moet alleen nog daarvan af zien te komen en 7 voedingen per dag zelfstandig drinken en zijn temperatuur regelen en dan mag ie met ons mee naar huis.

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, je kan vast niet wachten op dat moment. Je mannetje is een kanjer meid, dus het gaat vast snel gebeuren.

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hier vandaag een beetje een emo dag. Precies op dit termijn ben ik van Jaron bevallen. Best wel een beetje moeilijk nu, al doet de kleine meid er alles aan om me op te vrolijken, want is heel de dag al flink aan het trappelen.

Maar toch als ik eraan terug denk, is het als de dag van gisteren. Anderzijds is de tijd echt voorbij gevlogen. Gelukkig weet ik dat hij altijd over zijn zusje zal waken.

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @wheroon! Lieverd wat een beeldschoon mannetje!!!! Ben helemaal verliefd! En graag gedaan hoor mop! Als er wat is kan je altijd sms'en!!! Bbtje! Hahaha schattie toch! Heerlijk om jou zwangerschapsverhaaltjes te lezen! En zkr verschil je buikie! Echt al een darmen buikje!! Geniet er van mop! Maar zo te lezen lukt dat prima!!! @dreumesmama... 11 oktober horen we de defitive operatie datum! En ben doodsbang! Maar das wel logisch denk ik! Prikken in mijn kind snijden in mijn kind onder narcose noem maar op ik vind alles doodeng en zie er vreselijk tegenop.... Maar komt goed! @wolfje,,, jeetje wat een klap voor je buurvrouw! Lijkt me vreselijk!! Sterkte!! @michelle... Woooooh sexy redhead!!! Wel foto showen he!! En 3 tandjes alweer!! Jeetje! Aiden heeft er nog niet 1! Hhahahaha schiet niet op!! Nieuw internet kastje en kabels besteld dus volgende week weer internet!!!woehoeeeeee xxxxxxx van mij!!!

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #2306 mamavan3, 22 sep 2011
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
    wolf wat verschrikkelijk voor je buuf! pff krijg gewoon kippen vel, alleen het idee is al ondragelijk, maar wat ik ff gauw gelezen heb is behoorlijk heftig hoe de ziekte verloopt en dat ze er toch nog 40 jaar mee kunnen worden, ook al is dat nog zeer jong om heen te gaan, en dat het erfelijk is bij jongentjes /mannen en bij meisjes is die kans zeer klein tot bijna niet. In ieder geval heel veel sterkte met je buuf...

zafira, fijn dat je nu duidelijkheid heb, blaas ontsteking kan helse pijnen geven, hopelijk slaan de medicijnen gauw aan, ik wil jou een heele dikke knuf geven in deze zeer moeilijke dagen, het verdriet om aaron zal er altijd blijven, hopelijk mag je snel het geluk ervaren met het zusje van aaron ook al zal en kan zij nooit het verdriet om haar broertje wegnemen.Wel super fijn dat je kan genieten van haar beweeginkjes.

bb ik hoorde vandaag ook van iemand dat beginnende rugklachten al vroeg duiden op bekken instabiliteit
    Wel fijn dat je rug nu weer wat minder is , en ik tel met je mee naar de echo af :D Kan me heel goed voorstellen de dagen voor je gevoel langzaam voorbij gaan, want straks weet je of je mama wordt van 2 wonders of toch 1 al denk ik echt het eerste, en uit eindelijk komt dat ook allemaal wel goed!

wheroon ik vind je manneke echt een bikkel!! hij doet het super goed, en snel vind ik, al duurt het voor je eigen gevoel veels te lang eer dat die mee naar huis mag, Heb jij wel dat je je zoontje thuis op de pc kan zien nu hij in het ziekenhuis ligt? Ik had dat bij me oudste 2 wel en bij skyler niet oooh wat vond ik dat verschrikkelijk!

@ll vandaag schrokken skyler en ik allebei:) Meneertje besloot ineens ff proberen los te gaan staan, pfff hij gaat wel mega hard zeg:) Ook heeft meneertje nu al ineens 2 onder en 2 boven tandjes 1 boven hoek tandje en onder komt ook al een hoektandje door, zo is me schat 8 maanden tandloos en zo heeft die er ineens 6 in een maand tijd en begint meneertje te knarsen tanden brrr wat een geluid hihihi een
    Vandaag me eerste echte grote opdracht binnen gekregen:D
    k mag een 3 laagse stapel taart gaan maken in me favoriete thema, "woezel en pip " ga november dan ook maar ff een cursus stapel taarten volgen want de 1ste week van december moet ik de taart afleveren en dat wil ik wel goed doen!

Ps wie van jullie was het nou die een bepaalde datum wilde vast zetten bij me voor een bestelingkje cupcakes?? en wat was de datum? want had het nog niet opgeschreven:)

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Goedemorgen,

Alhoewel goed:(:). Vannacht de hele nacht liggen spoken. Slecht geslapen last van maagzuur en ook nog eens mega kramp in mijn kuiten. Ohh wat doet dat zeer zeg. Vandaar dat ik mij vannochtend ook ziek heb gemeld op mijn werk en heerlijk terug mijn bedje ingedoken ben. Lekker liggen slapen tot wel 11 uur:$:D. Ik zal het wel nodig gehad hebben haha.

Wheroon, jaaahh ik heb je foto's gezien, wat een schitterend ventje zeg. Had ook al op je hyves gereageerd. En wat doet hij het goed, jullie zullen wel megatrots zijn.

Mamav3, ik wilde waarschijnlijk wel die geweldige cupcakes bij je bestellen, maar weet nog niet precies wanneer. Dus ik ben het niet met wie je wat hebt afgesproken. Tegen die tijd bespreken we wel verder haha. Nu nog beetje vroeg.
    6 tandje salweer!!! Wauw hij is echt een mega inhaalslag aan het maken zeg. Maar brrrr tandenknarsen oef kippenvel krijg ik daar van. Mijn broertje deed dat ook zo erg( nu gelukkig afgeleerd) maar vond dat geluid ect verschrikkelijk.

BBtje, hoe is het nu met jou meid? Ik vind je zelfs een beetje stilletjes haha. Ben ik niet van jou gewend.

Annemiek, en al druk met het kamertje?? Dit is jouw laatste weekje vakantie of niet? Lekker nog even van genieten hoor meid.

Meiden, van het weekend word het echt weer super mooi weer zeg. eerlijk gewoon. Wij gaan lekker op de babykamer klussen, en dan kunnen de ramen dus lekker open. Meteen de kozijnen schilderen, ohh heb er echt zin in. Ik ga straks al beginnen met schuren, niet echt mijn favo klusje, maar ja het moet toch.

Met de rest ook alles nog goed. Ikkedus, gewoon nog lekker op Cran Canaria. Heerlijk!!! Ben benieuwd hoe het is bevallen met de kleine meid.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zit weinig achter de laptop. Ben erg moe of bezig hihi....

maar met mij gaat het prima. Soms lees ik via de tel maar dan lukt reageren niet;) Dus lees dan wel maar als ik later thuis ben vergeet ik te reageren....SORRY!:D

Ik heb last van maagzuur alleen, bleh! Rennies zijn me beste vriendjes!;) We gaan vanaaf uit eten met ouders (die het weten) en zusje +vriend (die het niet weten, als dat maar goed gaat:p)

verder weinig te melden:D:D

Michelle... show je kapsel???:D:D:

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meisjes!

wheroon wat fijn van je te horen en meid ik kan me helemaal voorstellen dat dit allemaal heel veel en erg emotioneel is. ik kan me nog herinneren dat ik in een soort van droomwereld leefde net na de bevalling. zo onwerkelijk en ik leefde van voeding op voeding. voor je het weet is dan de dag weer voorbij. geen zorgen meid. we wachten geduldig af...whaaa kan niet op hyves op deze pc. er staan er 10 en heb er een paar waar ik wel op hyves kan maar deze dus niet....rest is bezet dus ga straks nog ff kijken.

bbtje aaawww lief buikje! idd darmen maar toch al zo leuk!!! heb je de buikbanden site al gezien? vond ik zoooo leuk. ff wachten tot na je echo. dan weet je of het er 1 of 2 is. hartje en uitgerekende datum :) meid komt allemaal wel goed hoor! ook als het er 2 zijn.

mamavan3 jeetje meid kan ik me voorstellen dat dat schrikken is :(
    en wat gaat hij ineens hard! zoals je al zei. eerst tandloos en ineens allemaal tandjes! en al los staan omg!!!
    ik moet je nog pben over de taartjes. zou graag idd kleine gebakjes willen met kinder thema. dus paar woezel en pip en wellicht een paar bloem/prinses taartjes. zal een stuk of 20 zijn en natuurlijk betalen we je vooraf voor de materialen. ik zal je de exacte getallen zowiezo nog even laten horen en dan hoor ik wel wat je ervoor wilt hebben :D.

wolfje jeetje meid wat krijg jij ook een hoop te verduren deze zwangerschap. en je buuf!!! wat ontzettend erg. kan me voorstellen dat dit enorm slikken is.

zafira een heel dikke knuffel voor jou. fijn dat jou kleine meid al je twijfel en verdriet probeert weg te nemen maar je mag best verdriet voelen hoor. Jaron zullen we nooit vergeten.

Annemiek hoe is het met jou meid?

Michelle wat een heerlijke foto! idd afvallen gaat snel zodra ze gaat kruipen.

Hier gaat het super. Hannah heeft inmiddels 4 boventandjes en 2 onder en boven komen de hoektandjes eraan, dus hier ijverig aan het poetsen. verder zegt ze volop ja en nee. maar mama en papa kan er nog niet echt af. af en toe zegt ze het wel maar betwijfel of dat dan ook echt de bedoeling was. verder gaat ze zelf zitten, klapt ze als er iets te vieren is.
    ga nu snel weer naar boven. net even heerlijk gesport en zo met zn 3-tjes naar de wellness.
    heeel dikke knuffels

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Het is heel stom, mensen praten tegen mij maar het intresseeert met niet/komt niet aan...:)

Voel me zo lullig dr over hahaha.... Ik sla NIKS op lijkt wel. Ik ben zelf niet zo met het zwnger zijn bezig merk ik. Maar mijn hoofd zelf volgens mij wel!;)

Ja heb ze gezien we hebben dr ééntje al besteld omdat we het op die manier willen vertellen:p Met verjaardag van vriendje doe ik die band om en dan even vest erover tot uur of 10;)

11. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    O bbtje, gaaf. Welke buikband heb je besteld? Ik heb een zwarte, 50%papa en 50% mama is 100% ikke.

Hij is zoooo leuk.

Waarschijnlijk ben je er voor je gevoel nog niet zo mee bezig, omdat je nog niet echt bevestiging hebt. Ik bedoel straks na de echo heb je je kleintje gezien en dan word het al zo veel echter. Gelukkig mag je al lekker snel. Leuk trouwens om het op die manier te vertellen. Vind jij de rennies trouwens goed te doen, ik vind ze zo krijterig in je mond. Heb nu antagel van de apotheek en dat is een mint drankje. Nog lekker ook haha. Werkt ook echt supersnel. Rennies wel in mijn tas zitten voor als ik ergens ben en het zuur komt weer opspelen, maar vind ze best vies. Maar goed het helpt wel.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb nog even een testje gedaan :) ...omdat ik me zooooo goed voel (lees; eink niet zwanger op wat moe en maagzuur na)

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    nou bb geloof het maar want je bent het echt!!! snap dat het nog wat onrealistisch is voor je, de test zegt het dus moet je het ook maar geloven, straks als je je eerste echo heb gehad en je wondertje(s) ziet op de echo dan pas ga en kan je het echt beseffen dat er iets prachtigs aan het groeien is in je buikje.

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sorry meiden!:)

heel de dag druk geweest en me oma is er nu weer... :cool:

hier alles goed, alleen heb (nu al!) het kraampakket gekregen:$

Ben erg moe, ga dus naar bed, morgen drukke dag en zondag ook... maandag waarschijnlijk ook..

knuffels en tot snel!:)

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hi meiden,

Vandaag gaan we weer druk aan de slag in de babykamer. Alle kozijnen schuren en schilderen en de rose muur voor de tweede keer sauzen. Ook met spoed een nieuwe stofzuiger kopen, want manlief heeft de motor opgeblazen haha. Stinken in huis echt niet normaal:$.

Verders voel ik me weer helemaal fit, dus denk dat mijn lichaam ook gewoon even rust nodig had.

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen??

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    veel klus plezier safira, maar dat zal wel lukken denk ;)
    wil je ook een foto spammen als de kamer klaar is? ben zo benieuwd :D

bb las van je buik band welke heb je genomen?
    ik had bij skyler ik zit 9 maanden vast hahahh die vond ik zo leuk!

wheroon hoe gaat het met jou en met je kleine man?
    hopelijk gaat het elke dag een klein stapje vooruit!

Ik ga vandaag ff met de kids naar de bieb en naar de kinderboerderij toe denk. Het is mooi weer dus dat zit goed!
    Gisteren heb ik me eerste zwangere buik taart gemaakt(foto staat in me album) , ben dr super trots op :D Vanacht wederom weer rot nacht gehad, lijkt wel of skyler meer honger aan het krijgen is, hij slaap nu ineens weer niet meer door en heeft dan ook honger! Dus denk toch maar pap door de avond fles gaan doen want om nou elke nacht om 3 uur klaar wakker te zijn heb ik niet zo zin in...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    coming soon & ten minste houdbaar tot..... (streepjescode)

meliss jij zei dat je eventueeel nog wat voor mij had.... heb je al een lijstje? We zijn namelijk al beetje aan het rondkijken:D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Zafira begrijpelijk dat je het er effe moeilijk mee had meis is ook niet zo vreemd Jaron zal voor eeuwig en altijd in je hart zitten. den lekker aan het tutten in de babykamer heerlijk he.

@Mamavan3 nee hebben helaas geen webcam tis een klein ziekenhuis en nog niet zo heel erg high tech ze hadden er zelfs geen wifi dus kon helemaal niet op internet daarzo. Jeetje Skyler gaat hard nog effe en hij rent het hele huis door.

@Bbtje lastig he die maagzuur ik kan je echt de antagel aanraden die werkte bij mij echt geweldig beter dan de renies. Het hoort er allemaal bij meis maar tis niet altijd leuk.

@ll gisteren een gesprek gehad met de kinderarts van Davey hij had alleen maar positieve berichten en melde dat hij begin van volgende week naar huis zou mogen. Wij zelf houden voor ogen dat hij aankomende week nog daar ligt en eind volgende week naar huis mag. De reden waarom Davey het zo moeilijk kreeg met zuurstof is doordat hij bij de bevalling een enorme hoeveelheid vruchtwater heeft binnen gekregen waardoor zijn longetjes zijn volgelopen. Pure Pech dus eigenlijk betreft de zuurstof. Hij doet het echt goed hij had gisteren weer zijn sonde eruit getrokken en mams heeft de verpleeging maar opgedragen om Davey toch snachts wakker te gaan maken voor zijn voeding en eens te kijken hoe hij daar op reageert zodat de sonde er ook uit kan en dan 8 voedingen goed drinkt en dan alleen nog maar zijn temp en dan kan ie mee :D hij ligt nu nog op een thermobed van 32 graden dus die moet nog wel effe flink gaan zakken maar heb wel het idee dat hij zijn temp wel zelf kan regelen al. Ga zo weer lekker naar hem toe en kijken of hij vandaag wel aan de borst wilt en anders flesje en lekker weer met hem knuffelen. Spreek jullie snel weer

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie ventje. Wat een kanjer is het toch. En als alles zo goed gaat mag hij dus volgende week naar huis!!!!! Super meid, dan kan het genieten pas echt beginnen. Ben echt blij voor jullie.

Mamav3, wat een supergave taart zeg die zwangere buik. Bijna jammer dat ik niet zwanger jarig ben anders had je er echt 1 voor me mogen maken. Enneh tuurlijk plaats ik foto's!! Oeps ik moet ook nog steeds foto's plaatsen van mijn shophysterie haha. Ga ik dit weekend nog doen. Nu eerst een nieuwe stofzuiger kopen.

Tot later.

20. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, natuurlijk ben je emotioneel, er is zo verschrikkelijk veel gebeurd voor je de afgelopen week, en daarbij zijn dan ook de hormonen niet gelijk uit je lijf. Dus laat die emoties gewoon toe! Dikke knuf!
    De foto's van je ventjuh op je hyves zijn echt prachtig, wat een mooie kereltje!!! En ik las dat hij volgende week waarschijnlijk naar huis mag, wat een supernieuws!!!
    Heerlijk om je berichten te lezen over hoe geweldig goed Davey het doet!!!
    Super dat jullie met een maatschappelijk werken vanuit het ziekenhuis gesprekken hebben om dit alles een plekje te geven!
    Geniet van je kleine ventje!!

Wolfje, wat naar nu weer oorpijn en tandvlees ontstoken, jij krijgt ook niet de gelegenheid om echt te genieten van deze zwangerschap! Dikke knuf meis!
    Fijn om te lezen dat het gelukkig ook weer wat beter gaat!
    Suiker goed!!! Fijn meis!
    He bah wat een naar nieuws van je buuf!!!, kan me voorstellen dat je erdoor van slag bent.

Zafira, wel genoeg rust nemen he!! Want je rug, bekken enheupen heb je maar 1!!!
    Zafira, dat was even schrikken met je buikkrampen, gelukkig viel het achteraf mee!!! En is het euvel opgelost
    Wat zal donderdag emotioneel zijn geweest!!! Kan me er alles bij voorstellen!!! Heftig! Dikke knuf meis!
    Vervelend van je slechte nacht en dat je je hebt moeten ziekmelden.

Mamavan3, hij blijft maar hard gaan met zijn ontwikkelingen he! Wat super dat hij al stapjes zet!!! En op de salontafel klimmen hahaha
    Het is ook nooit goed he meis, de ene keer groeit hij te hard, dan te weinig. MAar jou manneke heeft natuurlijk al zo verschrikkelijk veel meegemaakt in zijn korte leventje!!! Als je maar merkt dat hij zich goed voelt, dat is toch het allerbelangrijkste!!!
    Wat een prachtige zwangere buik taart heb je gemaakt!!!!
    Geniet vandaag van je kids en het mooie weer!

BBtje, dat word nog wel meer dan 3 cm hoor de komende maanden hahaha. Ik had de eerste weken ook vooral s avonds een opgezette buik, dat schijnt idd vooral door de darmen te komen.
    Heerlijk om te lezen dat je zo geniet!!! Blijven doen hoor!
    Wow wat een knaltesten van moeders voor moeders!!!
    Je hebt op de foto in je album inderdaad al wel een beetje een bolletje zitten, maar je staat er beide inderdaad met een totaal andere houing op hihihi, de een gericht op geen buikje willen hebben en de ander graag wel al wat willen zien, heel herkenbaar hahaha. Ik droeg altijd corigerende hempjes, die zijn snel de deur uit gegaan toen ik eenmaal het gevoel had dat dit een blijvertje zou zijn... vanaf toen mocht iedereen mijn buik zien hahaha
    Die zenuwen horen erbij meis, en zo lang het maar zenuwen zijn en geen stress is er niks aan de hand ;) Want natuurlijk klopt het hartje en natuurlijk is jullie wonder groot genoeg ;) Maar meis, die zorgen horen er helaas ook bij.
    Vergeetachtigheid is ook een kwaaltje he hahaha
    Niet te veel rennies he meis, de moeder van mijn vriendin heeft dat bij haar zwangerschap ook gebruikt en heeft daar nierstenen aan overgehouden. Dat bleek volgens de artsen aan de grote hoeveelheid aan rennies te liggen...
    BBtje, dat is inderdaad een leuke manier om het te vertellen, een buikband en een vest erover en dan om ca 10 uur TADAA!!!!

Michele, en ben je blij met je metarmorfose? ben benieuwd naar het resultaat!!!
    Wat gaat Elize toch ook erg hard zeg, weer een tandje, en al los zitten en kruipen, super!!!
    Wat een heerlijk plaatje, wat een lekker lachebekkie!!!

Dreumesmama, Fijn dat je zo van je meiden kunt genieten! En wat ene prachtige meiden!!!

Dnise, ohhh dat komt ook al dichtbij meis, spannende tijden voor de deur dus!!

Ikkedus, Hannah doet het dus ook erg goed!!! Fijn om te lezen. En geniet nog maar heelrijk van je vakantie!!!

Testen, ik heb al mijn posi testen van al mijn zwangerschappen in een doosje bewaard :(

Buikbanden, ik heb van mijn zus een aantal ff kleuren en ik heb zelf een zwart met witte gekocht met de tekst 9 moths all inclusice *****

Hier gaat het prima, al ben ik echt vreselijk moe. AL die verhalen over dat je tijdens het 2de termijn de hele wereld aankunt slaan dus zekers niet op mij hahaha. MAar behalve de vermoeidheid gaat het helemaal prima, wel wat steekjes trekjes ed, maar dat neem ik voor lief en hoort er gewoon bij. Ons kereltje trappelt er behoorlijk op los. En daar geniet ik ook echt met volle teugen van.
    De kinderkamer heb ik eigenlijk nog niks aan gedaan haha, ik heb wel de verf gekocht, dadelijk iig de kamer maar eens leegruimen, dan kan mijn mannetje de plinten en de stopcontacten van de muur halen en dan kan ik aan de schilder.
    Vanavond buurtfeest, heb ik al zin in, ben wel erg benieuwd, want er komt een heuse babyboom aan in onze buurt, erg veel zwangere dames hahaha.
    Maandag weer naar de verlos, heb ik ook erg veel zin in, weer even fijn naar het hartje luisteren:D

Fijn weekend dames!!!

Deel Deze Pagina