kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

all; vanavond ben ik er niet; visite, morgen op tijd weg, 9.15 bloeddruk meten, maar dat is vast en zeker in orde, maak me daar echt geen zorgen om, daarna weg met me mams...
    gaan winkelen weten alleen nog niet waar haha
    knuffels

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik hou niks binnen, ik blijf wel eten om het uur/2 uur maar het komt er meteen weer uit. Net bleef de kwark (die me was aangeraden) uurtje zitten maar is dr nu alweer uit.... drinken niks blijft binnen.

Alleen waterijsjes maar die vullen niet... maar zo krijg ik toch wat vocht binnen.

morgen bloedprikken, de gyn vertrouwde het niet helemaal...
    dus ben benieuwd of daar wat uit komt.

ik ben zoooo slap nu.

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Zafira ik mag naar mijn jongen wanneer ik wil hoe lang ik wil.
    Ik ga niet werken hoor meis maar tis gewoon niets voor mij om zo thuis te hangen. Maar morgen nadat ik bij Davey ben geweest ga ik effe naar mijn mams toe ben ik ook niet zo alleen en daarna weer naar Davey.

@Bbtje ach meis wat vervelend dat je je zo beroerd voelt dat is echtg niet leuk en ook niet zo goed denk ik als je niets binnen houdt. Sterkte met het bloedprikken en hoop dat het wat rustiger wordt en dat je iig wel weer wat kan drinken. Doe rustig aan meis.

@ll vanochtend vertelde de verpleegkundige en de assistent kinderarts dat Davey zoals het er nu naar uitziet zaterdag naar huis zou mogen. Hij had gisteren zijn sonde er weer uit getrokken en die hadden ze er maar uit gelaten. Hij heeft alleen niet zoveel gedronken dus waarschijnlijk moet die weer terug (zucht) dat vindt hij echt niet leuk :(. Ook komt de kno arts want een neusgaatje zit dicht daar komen ze met de sonde er niet doorheen dus effe kijken wat er aan de hand is. Meiden ik hoop zo dat hij inderdaad zaterdag mee naar huis mag want dit is echt zo ontzettend zwaar en emotioneel. Ik raak helemaal uitgeput door al dat huilen. Tis ook niet echt leuk als je daar bent en te horen krijgt dat er weer een kindje wat net 2 dagen er ligt vandaag naar huis gaat en morgen een ander kindje. Heb veel kindjes zien komen maar inmiddels zijn die allemaal alweer naar huis. Davey ligt niet meer op de couveuse afdeling maar in de wiegenkamer.

Ik houd jullie op de hoogte lieverds

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Wheroon, ach meisje ik heb zo met jullie te doen, maar probeer het zo positief mogelijk te bekijken. Ze nemen iig geen risico's wat betreft te vroeg naar huis sturen, maar snap dat het ontzettend moeilijk is om hem daar elke dag weer achter te moeten laten. Maar jullie ventje heeft nu gewoon nog echt die extra zorg nodig, ik wilde ook voor jullie dat het anders was. Groot gelijk dat je even lekker dagje naar je moeder gaat. Is toch afleiding en dat kan je nu heel goed gebruiken. Een hele dikke knuffel voor jullie!!

BBtje, Oei meid, dat maakt het dan idd lastig als je echt niks binnen houd. Heb je ook al cup a soup geprobeerd. Meestal knap je wel een beetje op door wat zoutigs. Hoop dat je iig iets vind wat blijft zitten, want vaak als je eenmaal een bodempje hebt, kan je ook weer wat andere dingetjes verdragen. Vraag iig aan de gn of ze je urine op ketonen willen testen. Dit zijn gifstoffen in je urine die wijzen op te weinig vocht. Tenminste zo is het mij toen uitgelegd. Hopelijk voel je je snel wat beter. Ik heb toen trouwens zetpillen gekregen Emasefene, en dat hielp wel goed. Enige nadeel was dat je er behoorlijk duf van word, maar in geval van nood is het wel een uitkomst. misschien dat je daar ook naar kunt vragen.
    Ook een hele dikke knuffel voor jou!!

Wolf, veel plezier met winkelen!!! Altijd leuk toch:D

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai meiden, er moet me even iets van het hart en ik hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen, maar zit er best wel een beetje mee. Heb ook besloten er namen bij te zetten voor de duidelijkheid zodat niemand zich verkeerd aangesproken voelt.

Even diepe zucht en hier komt ie.......

Ik baal dat er nog maar zo weinig gereageerd word. Er zijn er een paar die ik buiten schot laat, want daar is de situatie momenteel zo dat ze niet veel kunnen reageren. Dit gaat voornamelijk om Ikkedus ( cran canaria...ikke is jalours) en Wherona ( ivm andere zorgen om haar kleine mannetje) Vind het trouwens super hoe je ons nog op de hoogte weet te houden.

Maar zoals wolf....krijg eigenlijk alleen nog maar te horen dat je het druk hebt en moe bent en hele korte reacties.

Dnise, heeft volgens mij nu geen internet, dus die kan er ook niets aan doen.

Michelle, al zeker een aantal dagen niet meer gereageerd. En ik ben echt oprecht benieuwd naar je nieuwe kapsel en hoe het met je ( en de kids) gaat.

Dreumesmama, ook al lang niets meer van gehoord, terwijl je wel regelmatig meeleest.

Annemiek, nog wel lekker actief. Snap wel dat je minder reageert, aangezien er haast niets is om op te reageren. Tenminste daar loop ik zelf tegenaan.

BBtje, na 22 maanden zeer veel meegeleeft te hebben klets je nu amper nog. Je verteld hoe je je voelt en that's it. Van de week zei je dat je het druk had en niet op de pc had gezeten, maar in een ander topic ben je zeeeeeer actief. snap op zich wel dat je gelijk loopt met die meiden en dat je met hun je kwaaltjes deelt, maar ook ik ( wij denk ik) zijn erg benieuwd hoe je alles ervaart. Helaas amper reactie, en ook haast niet op dingen die verder getypt worden.

Mamav3, ook nog lekker actief ( okay dagje niet, maar neem ik je niet kwalijk)

Kijk iedereen heeft het wel eens druk, en er hoeven echt geen tig reacties per dag geplaatst te worden, maar zoals nu vind ik er geen bal meer aan. Ik vind het ook echt jammer en weet dat er nog een paar zijn die ook best balen. Ik zou het fijn vinden om hier reacties op te krijgen, zodat we er hopelijk wat mee kunnen, want ben een beetje bang dat dit groepje anders een beetje dood aan het bloeien is ( okay beetje vreemde woordkeus) maar weet niet zo goed hoe anders te omschrijven.

Ik wil geen ruzie creeeren ( hoe schrijf je dat:() maar het zit me wel een beetje dwars, dus vandaar dat ik dit nu even in de groep gooi.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb dr gewoon even geen puf voor... zoalls je kunt zien was ik eerder in 5 topics zeer actief... nu nog maar in ééntje.

en ook daar deze week al amper;)

ik ben zo misselijk... en hiervoor was ik erg moe.
    Ik lees alles, en wil wel reageren maar lees 0vd 10x via tel dus lukt reageren niet...

hoop snel terug te komen...

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    en trouwens je weet hoe ik erover denk;) Hebben we al vaker over gepbt.... maar ht lukt gewoon even niet:)

hoop snel alles weer te delen en indd meer activiteit...

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou het is voor het eerst in 2dgn dat ik iets heb binnen gehouden!
    h7, h8,h9 heb ik boterham op met smeerkaas en 2 kopjes thee.

EN het zit er nog in!!!!!!!!! Wat kan een mens zich dan ineens goed voelen....:) Ik hoop alleen dat het zo niet weer mis gaat. Maar goed, nu wel ff de puf om te reageren.

Je zegt me kwaaltjes enzo te willen horen. Maar het misselijk heb ik gepost en verder is er niks, helemaal niks. :D
    Dus best saai hahaha....

ik ben indd ook benieuwd naar kapsel foto, want dat is al tijd terug beloofd toch???:D:D Michelle volg ik wel op hyves, en wheroon ook:D

Maar meiden jullie hebben ook periodes gehad dat je minder reageerde en je verontschuldigde, dus ik hoop dat jullie dat ook wel toestaan bij mij. Ondanks dat ik altijd zoveel reageerde. ;)
    Hoe graag ik ook wil, ik heb er geen puf voor... Mijn lijf was te moe om veel te typen door de honger/misselijkheid.

En ik koos/kies dan indd voor het mei mama2012 topic omdat die meiden me hulp kunnen bieden en zelfde fase nu zitten.

Maar goed ik ben me nu aan het verdedigen en vind ik niet echt nodig eink:cool:

knuffel voor allemaal, en hopelijk voel ik me vanaf nu zo als nu kan ik weer reageren;)

we hebben nu ff voetbal-kijk-visite

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    BBtje, het is ook echt niet zo dat ik iemand aan wil vallen, maar het begon wel op te vallen.

Wel fijn dat je nu wat binnen hebt gehouden. Wat bij mij ook iets hielp voor de ochtenden is in de nacht nog een keer iets eten zodat je maag s'ochtends niet zo leeg is. Moet je wel even de wekker voor zetten, maar hielp bij mij echt.

Wat betreft je iegen verdedigen, tuurlijk hoeft dat niet, maar vind het wel jammer dat je in het mei topic bijne hele dag actief bent en hier maar 1 korte reactie plaatst. Vandaar dat ik daar een beetje meelees om een beetje op de hoogte te blijven. Ik ben echt oprecht geinteresseerd in iedereen, en wil dat ook graag blijven.

Bah het is altijd lastig om zoiets te schrijven ipv gewoon te kunnen zeggen. Ben een beetje bang at het verkeerd overkomt en dat is echt niet mijn bedoeling.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    komt t niet;)

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    zafira, respect voor je dat je het gezegt heb, mij viel het ook erg op.

en sorry wolf wil je niet aanvallen maar vind je over het algemeen erg egoistisch reageren, veel in jezelf gekeerd.

bb waneer krijg je de bloed uitslagen? Fijn dat je nu minder misselijk ben, ik at tussen door peperkoek en een schaaltje vla dat hielp ook echt!! Hoe is het nu met je rug en buik pijn? nog zo last of minder?

wheroon,ik begrijp heel goed hoe je je eigen voelt! Maar davey is al een heele grote stap voor uit gegaan dat die nu op een andere kamer gelegt is, ooh meid ik duim heel hard dat hij zaterdag mee naar huis mag en dan kunnen jullie eindelijk echt gaan genieten!!

@ll vandaag toch maar besloten om een loop stoel voor skyler aan te schaffen, hij loopt al stapjes langs de tafel maar hij wilt zoveel!!
    Maar hij wilt mama ook weer niet uit het oog verliezen, dus voor zijn plezier en mijn gemak komt er toch een loopstoeltje.
    Oja bb ik zal je ff een lijstje sturen wat ik nu allemaal weg wil doen.

12. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dreumesmama, had je lekker genoten in de zon met een boekje? En man en dochter samen lekker op pad?
    Wat heerlijk dat je kleine meid lekker de nacht doorslaapt! 13 uur, dat is echt heerlijk.
    Knap hoor hoe je het dieet vast houd!

Dnise, lekker geBBQed?

Wolfje, Dat moe schijnt er helaas bij te horen, hier ook veel last van.
    Wat is Sem toch een bofkont!!!
    Winkel ze morgen! En hopelijk is je bloeddruk inderdaad goed.

Zafira, hier ook hele dagen lekkere trek hahaha. maar ben tot nu nog maar 0,5 kilo aangekomen, dus lijkt geen kwaad te kunnen hahaha.
    Dagje luieren moet inderdaad kunnen, maar mijn hele vakantie heeft uit luieren bestaan geloof ik hahaha.
    Ik ben blij dat ik weer aan het werk ben, weer wat regelmaat, maar ik kijk idd ook uit naar het verlof. Ook ik stop ca 6 weken van te voren, iets minder geloof ik 5 weken 5 dagen op maandag 19 dec.
    Je houd de maandagochtend spugen wel mooi vast he hahaha.
    Hoe was de rijles gisteren en vandaag? En had het Turks gesmaakt?
    Maar wel lekker geslapen dus!!! Knapt een mens van op he!
    Meid je schrijft heel helder en duidelijk, ik snap inderdaad goed wat je bedoeld. En het zou zekers jammer zijn als we elkaar uit het oog zouden verliezen, we hebben toch een leuke club opgebouwd met ons allen de afgelopen anderhalf jaar. En ik vind je tekst ook zeker niet aanvallen overkomen, maar vooal heel duidelijk. MAar ik snap wel dat dat moeilijk is, je mist toch gezichtsuitdrukkingen ed erbij, op papier/scherm lijkt het toch altijd wat harder/directer over te komen dan dat je het iemand verteld. Maar goed dat je er niet mee blijft rondlopen.

Wherona, zie je banner voorbij komen , Davey 1 week en 5 dagen, jeetje wat gaat dat hard zeg!!!
    Jeetje meis, heb je bevallingsverhaal gelezen, wat een verhaal zeg!!! Heftig hoor!
    Fijn dat Davey zo van zijn badje genoten heeft!! Jullie ook neem ik aan ;)
    Show je ons dadelijk ook je geboorte kaartje? Nadat iedereen hem ontvangen heeft uiteraard ;)
    Lijkt me ook zo verschrikkelijk moeilijk om op en neer te pendelen tussen thuis en je kleintje... dat hoort gewoon niet zo... vreselijk zwaar lijkt me! Wel super dat jullie zo veel als jullie willen bij hem mogen zijn.
    Zaterdag zou super zijn meis, ik a duimen draaien dat Davey zaterdag met jullie mee naar huis mag en dat jullie dan heerlijk van jullie nieuwe gezinssamenstelling kunnen gaan genieten!

He BBtje, wat naar die omarmingen met de WC pot... blegh! Dikke knuf!
    Moet je lang wachten op de uitslagen van het bloedprikken of krijg je die dan al snel?
    Vocht is inderdaad het allerbelangrijkste om binnen te krijgen, dus dan maar via waterijsjes, als dat werkt voor je, gewoon doen.
    Fijn dat je vanavond iets binnen hebt kunnen houden, hopelijk blijft dat zo voor je gaan zodat je je snel weer ietsjes beter voelt.

Mamavan3, jeetje, dat klinkt weer als een heerlijk actief mannetje die Skyler van je... En als het voor jullie beide prettig is, dan is het toch prima om een loopstoeltjes aan te schaffen!

Buurtfeest afgelopen zaterdag was erg gezellig, maar om half 1 was ik echt super gaar en zijn we naar huis en naar bed gegaan.
    Zondag dus wederom niet echt (echt niet zeg maar) actief geweest hahaha. Heb wel al wat spullen van de kinder kamer uitgezocht die daar weg moeten, maar meer dan dat heb ik niet gedaan.

Gister naar de VK geweest. Baarmoeder had de juiste groote en gelukkig klopte het hartje van ons frutje nog steeds ... toch iedere keer weer fijn en bijzonder om te horen.
    Ik heb haar aangegeven erg moe te zijn, ze heeft mijn ijzer geprikt, die was iets gezakt tov het 12 weken bloed prikken, was toen iets van 8,6, nu 7,8 en moest min 6,3 zijn. Dus daar is niets mis mee. Mijn bloeddruk is wel aan de lage kant, 100 over 60, dus daar kan iets van vermoeidheid vandaan komen, maar ze vermoed dat ik gewoon een van die personen ben die dat als standaard kwaal heeft. Dus we nemen het maar voor lief. Maar dat maakte wel dat ik het weer werken vandaag erg spannend vond, ging ik het wel redden een hele dag werken, maar dat ging gelukkig prima.

Vanuit de VK zijn we naar de baby dump geweest en hebben we een kinderwagen en een kinderstoel uitgezocht, de kinderwagen: de Bugaboo Cameleon in antraciet met appeltjes groen hebben we bij mijn papa besteld, die krijgen alle kids cadeau bij het eerste kindje, en bij mijn mama (ouders gescheiden heeft zo zijn voordelen hahaha) hebben we de trip trap kinderstoel besteld.
    Erg leuk om daar rond te lopen. Heb ook de kaart voor een gratis cadeaudoos met leuke spulletjes ingeleverd.
    Daarna zijn we met taartjes bij mijn schoonmoeder langs geweest om de verjaardag van mijn man te vieren.
    En toen we om half 4 thuis waren ben ik op de bank gaan liggen en heb zo tot 6 uur geslapen hahaha. Was helemaal kapot.
    Gisteravond nog even lekker naar die serie (weet de naam ff niet meer) over die artsen in de jungle gekeken. En het was nog heerlijk een dubbele aflevering ook nog.

Vandaag weer aan het werk. Viel me dus reuze mee. Na vanavond ook nog naar het dansen zijn geweest, ik dans niet echt veel meer mee, 1 a 2 dansen nog en verder ga ik alleen voor de gezelligheid er heen, merk ik wel dat ik zo heerlijk mijn bedjuh op zoek en lekker ga slapen.
    Morgen een lastig gesprek met een collega, het werkt gewoon niet met haar binnen het team, zowel ik als mijn assistente hebben al een aantal gesprekken met haar gevoerd hierover, maar ik ga haar morgen voor werktijd dus melden dat haar contract niet verlengd gaat worden. Dus zal wel een zwaar dagje werken worden. Maar het word vanzelf 6 uur hahaha.

Dames, ik ga mijn bedjuh opzoeken. Ik kom morgen wel lezen, maar na het werk heb ik naailes, dus zal niet reageren, maar donderdag ben ik weer heerlijk vrij, hopelijk heeft manlief dan de kinderkamer leeg geruimd en kan ik aan de schilder.

Slaap lekker en tot snel
    Liefs Miek

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zafira ben ergens wel blij dat je het aankaart meid.. en idd van mijn kant is het ook waar..
    heb heel erg meegeleefd met jullie.. maar ik weet amper nog wat dingen te melden.
    het is nu hier van een andere kant.. jullie zijn ammel zwanger.. en heb t gevoel dat de rest een beetje niet meer telt..
    liet een foto van elize zien... van bb kreeg ik al helemaal geen reactie.. je reageert enkeld op wat ik tegen jou persoonlijk tik..
    van sommigen wel.. maar toch allemaal heel erg met de zwangerschap bezig... wat ook erg begrijpelijk is..

toen ik zwanger was was ik gedempt omdat er een aantal nog niet zwanger waren,, en nu ben ik gedempt omdat ( ik het gevoel heb) dat de interesse er amper is..
    ik wil met iedereen mee leven en doe ik ook... maar hoeveel er over gesproken is,, dat wij amper nog kwamen omdat we zwanger waren zeg maar en de rest nog niet.. dat gebeurd hier nu bij sommigen zelf.. terwijl er toen ook over gesproken is..

pv's over en weer over de stemming hier vind ik niet zo nodig.. zeg t gewoon dan word het uitgesproken. dus zafira vanuit mijn kant heb je gelijk.. probeer enkeld mijn standpunt even uit te leggen.. ook zonder iemand aan te vallen!.

je kunt geen discussie aangaan zonder namen te noemen.

en je zegt op hyves bbtje, je volgt t wel.. maar zegt verder nooit niks. zet soms een keer wat op www maar zegt weinig verder over iemands leventje..
    ze hebben trouwens zetpillen die heb ik gebruikt.. helpt stukje tegen misselijkheid..

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb weer iets nieuws waardoor ik even weer erg ego ga doen, zal hopelijk vanaaf wel op alles gaan reageren...

maar heb sinds vanmorgen nu 2x bruin verlies gehad....
    laastte keer ging iets meer naar het rood toe... ik voel op misselijk na (wel stuk minder dankzij tabletjes!) niks... maar toch heb ik sterk het gevoel dat het niet oke zit.

morgen h1 echo... als t dan nog nodig is;)

bloed uitslag moet ik morgen rond 12u bellen...:)

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Zafira gewoon je hart luchten meid het betekend alleen maar dat je toch om ons geeft en het erg jammer vindt als deze vriendschap die we met elkaar toch wel hebben kapot zou gaan.

@Annemiek heerlijk he meis om iedere keer maar weer het hartje te horen voor jullie helemaal. En lekker wezen shoppen je kan der geen genoeg van krijgen he.

@Mamavan3 wat een heerlijk ventje heb je ook zeg zie hem al achter je aan rennen met zijn loopstoeltje. Hoe is het nu met je rug?

@Bbtje fijn dat je weer wat kan binnenhouden. Maak je niet al te druk lieverd ik had ook wat bruinverlies in het begin van me zwangerschap hoeft niets te betekenen. Maar snap je bezorgdheid wel hoor. Kan me nog herinneren dat jij tegen mij zei dat ik het positief moest blijven zien nu ben jij aan de beurt meis.

Wil jullie erg bedanken voor jullie steun en begrip doet me echt goed om er met jullie over te kunnen kleppen. Vond het ook echt vreselijk toen ik geen internet had en niet meteen met jullie kon schrijven.

Ik heb echt super nieuws Davey is 100% zeker maandag thuis. Sinds hij die sonde weer heeft drinkt hij alles zelf hahah de donderstraal. Hij groeit erg goed hij is 52cm :$ en 3025 nu. Morgen ben ik een dag en nacht weer in het ziekenhuis want dan ga ik rooming in doen heerlijk een hele dag mijn jongen voor mij alleen :D.

16. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Dames ik ga jullie verlaten. Ik heb gewoon de tijd en de energie niet om op iedereen te reageren.

bbtje, och meid wat een schrik hoop echt dat alles goed is. Heel veel sterkte met je zwangerschap.

Wherona, wat een heerlijk nieuws. Genieten met zn 3tjes thuis!

Zafira, nog even en het aftellen begint en hebben jullie een prachtig meisje

Annemiek, probeer je rust te pakken en heel veel plezeier en geluk straks met je niieiwe kanjer!

Michelle, heel veel geluk met jullie mooie kinderen!

Mamavan3. Hopelijk heeft het leven alleen nog maar mooie dingen voor jullie in petto

Dnise. Heel veel sterkte straks met de operatie van jullie moooe ventje

Ikkedus, hoop dat je nog veel van die mooie verhalen over Hannah komt posten.

Knuf voor iedereen

17. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai allemaal,

Zo net terug van de vk en het was allemaal weer perfect!! Hartje klopte luid en duidelijk en kleine meid was flink aan het trappelen. Vk was een andere als de afgelopen keren, maar wel 1 die toen met Jaron zo meegeleeft heeft. Ze vond het getrappel van de kleine zooo leuk dat ik zelfs nog even een bonus echo kreeg omdat ze het zelf ook graag even wilde zien:D. Heb besloten om nu pas over 4 weken weer tegaan, omdat ik haar nu de hele dag door voel en daar heel erg door gerustgesteld word. Nu ging ik elke 2 weken, dus zal wel even wennen zijn, maar wil vanaf nu het liefst een normale zwangere zijn zonder al die extra poespas. Kijken of het me gaat lukken. Als het me hoog zit mag ik gewoon alsnog extra langskomen. Wat betreft mijn bekken, heb oefeningen meegekregen en een boekje met info. Mocht het verergeren dan contact opnemen, maar aangezien ik zelf al aangaf dat als ik beetje rustig aandoe dat het dan goedgaat vond ze het niet verstandig om al een bekkenband te gaan dragen. Ze gaf aan dat het altijd beter is als je lichaam het zelf een beetje kan regelen en met een band doe je toch al snel weer teveel.

Mamav3, dus meis thanks voor je aanbod van de bekkenband, maar heb hem nog niet nodig. Hoop hem natuurlijk ook helemaal niet nodig te hebben, want dat zou dan alleen maar positief zijn.
    Skyler dus een loopstoeltje!! Hahaha ik zie hem al helemaal gaan. Maar ik zou het ook lekker doen, alleen geen uren er in zetten, want had gelezen dat het slecht is voor de heupjes ofzo. Maargoed dat weet je zelf ook, dus aan mijn advies heb je helemaal niets haha.

Michelle, ik snap je gevoel wel hoor meid, en er word momenteel veel over zwangerschap gepraat. Maar juist doordat de mensen met kindjes weinig reageren, kan ik daar ook geen reactie op plaatsen. Laten we daar vanaf nu dan iig verandering in gaan brengen, want ik wil juist niemand passeren.

Wherona, misschien heb je het al uitgelegd, maar wat is rooming in. Ik denk dat ik het wel een beetje weet, de hele dag met je mannetje kijken hoe alles loopt en aan elkaar wennen of niet. Dus iig maandag mag hij naar huis oooo meid heerlijk, dan kan het echte genieten beginnen!! Jullie hebben het na deze hectische tijd zo verschrikkelijk verdient!!

Annemiek, lekkere luie vakantie gehad dus. Nou meid heerlijk toch, jullie hebben het druk zat gehad met de verbouwing en wat denk je van de stress over jullie kleine ventje. Wel balen dat je vandaag een heftig gesprek moet voeren op het werk, maar ja soms is het gewoon niet anders. Als iemand echt niet in het team past dan houd het gewoon op. Snap wel dat je het vervelend vind, ik maak het zelf ook regelmatig mee als leidinggevende, en is toch de mindere kant van je functie. O ja hier ligt de babykamer momenteel ook even stil, want in de middag staat de zon in de kamer, dus het schilderen werkt niet echt. Verf op waterbasis en dat droogt echt mega snel. Ga er vanuit dat het weer snel weer minder word, dus dan gaan we weer verder.

BBtje, oei meid dat zal dan vast schrikken geweest zijn. Hoe is het nu, is het bruin/rood verlies al gestopt?? Pff ik weet dat het vaker voorkomt, maar dit wil je gewoon liever niet zien, geeft zo veel onzekerheid. Mag je nu morgen voor een echo? Dat is wel fijn, hoef je niet te wachten tot 6 oktober, want als er iets lang duurt is het wachten in onzekerheid.

Meiden, ik ben nog even ego........help ik kan haast niet poepen:).
    Gelukkig vanochtend een beetje, maar het zit zo dwars. Ik eet al veel vezels, drink veel eet kiwi's regelmatig wat vettigs, maar lijkt wel of niets helpt. Vk gaf al aan dat het er helaas bij hoort, maar het is zooo lastig. Hebben jullie nog goede tips, ik ben in staat om echt alles te proberen, maar liever geen medicijnen. Desnoods drink ik een glas olijfolie( o nee toch maar liever niet) haha, maar ben echt beetje radeloos op het moment. Dus help!!!

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dreumesmama, dank je meid, maar hopelijk komt dit niet door mijn post van gisteren, want zou dat echt heel vervelend vinden en dat was is okk echt de bedoeling niet. Snap echt dat je het heel druk hebt met je 2 meiden en hoop iig dat jullie heel veel liefde en geluk blijven houden in de toekomst. Toch hoop ik stiekum dat je gewoon lekker mee blijft kletsen, want zou het echt jammer vinden als we niks meer van je horen. Maar goed je moet het natuurlijk zelf beslissen. Maar nogmaals het was echt niet bedoeld om mensen een schulgevoel te geven en al helemaal niet om weg te jagen.

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, nee meid het lag echt niet aan jou post. Ik lees veel via mijn tel. tussendoor maar van reageren komt het niet.
    Ik lig iedere avond om 9u op bed. Werk 3 dagen en in het weekend gaat het gezin voor!
    Ik ben op woensdag en vrijdag met mijn meisjes thuis en dan wil ik niet achter de pc zitten.
    Bijlezen met tel gaat makkelijk tijdens kolven op werk ofzo maar reageren dus niet.

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Okay meid ik snap je wel. Hopelijk blijf je gewoon lekker meeleze, en reageer je gewoon als je wel een keer tijd hebt. Wil je dit niet is het ook goed hoor, net wat ik al zei, het is jouw beslissing. En tuurlijk gaat je gezinnetje ten alle tijde voor, dat is ook hoe het moet gaan. Ik vind het iig heel jammer en hoop dat het jullie goed blijft gaan.

Deel Deze Pagina