heel logisch dat je dan breekt wolf! laten we hopen dat je opa de kleine nog wel in zijn armen mag en kan sluiten...
Wolfje, Jeetje meis wat ongeloofelijk kl*te!!! En wat verschrikkelijk heftig. Ik kan me goed voorstellen dat jullie erg verdrietig zijn. Heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knuf!!! Ik haal uit je verhaal op dat opa en oma samen weer thuis zijn. En tja, ik denk dat ook zonder je hormonen je erg verdrietig zou zijn. Tis gewoon een situatie die je niemand toewenst, laat staan je eigen opa en oma. Snapt je oma het een beetje? En zijn jullie ook al aan het kijken wat er met haar zal gaan gebeuren? BBtje, JE buik groeit al lekker zo te zien! Maar ja, het zijn er dan ook 2 he Mamavan3, Koppijn is zo naar, kun je echt goed last van hebben. Leuk meis een zwangere vriendin, en leuk dat je het vorige week al tegen haar had gezegt. Wow die Skyler die blijft maar hard gaan zeg!!! Balen dat jullie met de oortjes nog tot 20 oktober moeten wachten :S Zafira, Gelukkig heb je ook dagen dat je minder last hebt van je bekkenpijn, maar balen dat de dagen die slecht zijn ook meteen echt heel erg zijn. Was je geslaagd bij de babydump? En had de appeltaart gesmaakt? Michele hoe is het met jou? Wat tijd gehad om een beetje tot rust te komen? Dnise, jij was er vroeg uit las ik vanmorgen op je hyves Wherona lekker aan het genieten van je ventjuh? Hier een heerlijk, maar druk weekend gehad. We waren met 13 volwassenen en 6 kids van 0,5 jaar tot 11 jaar. Dus een dolle bende. Gisteraaf thuis gekomen en in bad beland en door naar bed. Maar we hebben genoten. Vandaag lekker een dagje relaxen dus dan kan ik morgen weer met frisse zin aan het werk. Ik zal vandaag ook eens proberen een buikfoto te plaatsen, vruidag kreeg de pc mijn kaartje uit de camera niet gevonden. Dadelijk maar eens naar kijken. Dikke knuf Liefs Miek
jeetje bbtje!!! wat een buikje al zeg!!! helemaal super!!! wolfje wat een klote nieuws! heel veel sterkte deze komende moeilijke periode! annemiek.. hahaha ja aiden was er vroeg bij... hahaha hij had geen slaap meer en stuiterde om half 7 de woonkamer al door.. hahah nu ligt tie weer op bed dus ff lekker relaxen met een bakkie koffie! @all morgen naar het sophia voor het laatste gesprek en de gipsafdruk voor de operatie... morgen zullen we ook de datum van de operatie horen... vind het allemaal maar wat spannend!... hich is morgen vrij dus die gaat natuurlijk mee naar het ziekenhuis.. wat wel weer een rustgevend gevoel geeft.... bah ik baal van dit slechte weer!! je waait helemaal uit je hemd buiten! en dan die rotregen er elke keer bij... blegh!! gelukkig nog wel wat was liggen om weg te werken... hahahahahaha dus vervelen doe ik me niet!!
hey meiden, hier beetje moe nog en nog wel wat ziekjes. enkeld flink verkouden en met vlagen misselijk. wolf.. pffveel sterkte met dit nieuws meis.. hier zit niemand op te wachten... inderdaad proberen verder te gaan op de hoop zolang mogelijk opa bij je te houden.. dnise morgen spannend!!! ,. ben heel erg benieuwd..maar leuk is het niet. bbtje mooi buikje al..geniet nog maar van t platte eventjes hihi. zafira hoe is het geweest dit weekend? lekkere taart? wherona.. hoe is het met davey?? gaat het goed... wss al gemeld maar eroverheen gelezen. ik heb nog een paar meiden niet gehad met reactie maar het blijft niet zo hangen geloof ik.. knuffel voor deze meiden.xxx
annemiek; nee oma onthoud het niet... opa en wij moeten haar telkens uitleggen wat er aan de hand is... erg moeilijk... mijn tante heeft altijd gezegd als me opa komt te overlijden, neemt zij haar mee naar der woonplaatst... maar dat is ruim anderhalf/2uur rijden van waar ze nu woont... en ze is tot het besef gekomen dat ze me oma dat niet aan kan doen...weg van al het vertrouwde al haar zusters en broers... dus we zijn nu al op zoek naar een goed verzorgingshuis... hoe moeilijk dat ook gaat zijn voor haar en ook voor ons... fijn dat je een leuke weekend hebt gehad! mamavan3; hoop ik ook... dnise; s6 met je was en spannend dat de operatie in zicht komt... all; net opa gebeld, klonkt helemaal down... het lichaam is op, maar dat koppie nog niet bah, ga zo na het overblijven ff naar ze toe... idd rot weer, al is het hier droog, maar wel rot wind... knuffels en fijne dag!
Wolf, ik herken het verhaal van je oma erg goed. Mijn schoonmoder zit nu sinds 2 jaar in een verpleegtehuis met haar dementie.Ze dementeerd al zolang ik haar ken. In het begin (nu 10 jaar geleden) herkende ik dat al in kleine dingen, ze kon bijv maar niet onthouden dat ik geen koffie drink. In de loop der jaren is dat steeds meer geworden en ca 4 jaar terug is bij haar Alzheimer gediagnostiseerd (of hoe je dat ook schrijft) 2 jaar terug heeft ze een beroerte gehad en toen ging het natuurlijk even heel snel met haar Alzheimer. Door die Alzheimer in combi met haar beroerte heeft ze 2 weken in het ziekenhuis gelegen en is vandaaruit noodgedwongen naar het verpleeg tehuis gegaan. Wij hebben uiteindelijk dus zelf geen knopen hierover hoeven door te hakken van wanner en hoe en wat. Ze heeft de eerste paar weken heel erg moeten wennen, maar geniet nu gelukkig van haar nieuwe woonplek. Hopelijk gaat dit laatste ook voor jou oma gelden. Het zou fijn zijn als dat allemaal lukt voor je opa komt te overlijden zodat hij het nog meemaakt dat ze goed zit waar ze ook terecht komt. Maar erg heftige tijden voor jullie dus omdat het helaas niet alleen om je opa gaat, maar ook de dementie van je oma een grote rol in jullie zorgen speelt. Dikke knuf!!!
Dnise, spannende dag morgen, ben o benieuwd wat jullie allemaal te horen gaan krijgen en hoe snel het gaat voor Aiden geopereerd gaat worden. Michele, ik zou toch echt even langs de huisarts gaan, het duurt nu wel erg lang eer jij wat opknapt, das echt niet goed meis. Dikke knuf!
@Dnise spannend meid morgen, enne ik zat van 01.00 tot 07.00 uur met Davey hoor pffff wat een drama weer vannacht. @michelle wat vervelend dat je nog steeds zo naarr voelt. beterschap @bbtje hoe is het? @annemiek wat gaat het hard zeg bijna 30 weken
bah zit gewoon weer te huilen... annemiek; ja in huis is ze telkens ook de weg kwijt... kan spullen niet vinden... ze blijft alles maar overhoop halen en doen... En als ze tegen mij praat noemt ze me haar dochters naam... maar ook heftig van jou oma zeg... maar fijn dat ze nu ondanks alles op een fijne plek zit ga naar school toe... en dan weg... knuffels
Hai allemaal!!!!! Appeltaart was heerlijk Heb in totaal 3 stukken op. Ik ben verders nog niks aangekomen, dus maak me er maar niet druk om de calorieen van dit weekend. Met bekkenpijn gaat het niet echt goed. Bekkenband is nog niet binnen (ligt aan onze postbode die is niet zo snel) maar hoop echt dat het gaat helpen, want ben bang dat ik anders snel in de ziektewet beland. Even afwachten dus. Wheroon, Pfff dat is wel een lange nacht geweest dan voor je. Probeer vandaag maar lekker wat bij te slapen als Davey op bed ligt. Michelle, ik zou denk ik ook maar even de ha bellen hoor, verkoudhid en misselijk en dat al weken....dat hoort niet zo lang te duren. Beterschap!! En doe maar lekker rustig aan. Annemiek, fijn dat je familie dag zo gezellig was!! Nu lekker weer bijkomen. Ben je nou al begonnen aan de babykamer?? En ben erg benieuwd naar jouw buikfoto!! Wolf, heel veel sterkte de aankomende tijd. Zal ook niet makkelijk worden voor je oma. Ik vind het altijd zo verschrikkelijk als die oude mensjes ineens zonder elkaar verder moeten leven. Hopelijk knapt je opa toch nog een beetje op zodat jullie nog wat meer tijd met hem hebben. BBtje, zag dat jullie een andere auto hebben gekocht!! Leuk joh en wat voor 1 is het geworden. Hebben jullie wel snel geregeld trouwens! Hoe voel je je verder? Nog veel last van je misselijkheid of word het al iets minder.
heej meid, ach af en toe toch lekker genieten mag best?! Zeker als je zwanger bent (wou dat ik het kon! hopelijk komt dat nog/snel want ben dr wel beetje klaar mee nu hoor. Soms denk ik echt; wou ik dit nou al zo lang zo graag????!!) jah ik zei tegen vriendje doe maar in januari... maar vriendje was verliefd.... dus jah... wat doe je dan hahaha.... vw golf station. ik ben ook nog niks aangekomen, vanmorgen even gewogen... woensdga naar de vrouw van hl gaat ze me meten enzo... Ben erg benieuwd. Iedereen ziet me buik namelijk al erg goed zeggen ze. @annemiek; meid 24 weekjes las ik op hyves... gaat ook snel! Uhmz klinkt gezellig maar ook vermoeiend zo'n weekendje weg @wolf: heel veel sterkte meid! is niet niks zo... @melis; meid wat rot van je mannetje zeg... dan duurt 20okt indd nog even! ik ga nu werken,, xxx
Wherona, nou bijna 30 weken, zit nu op de 24 he, dus 30 weken duurt nog 6 weken hihihi He balen meis dat Davey de hele nacht op was :S Dikke knuf! Wolf, het blijft altijd een verschrikkelijk moeilijk iets om een dierbare zo te zien aftakelen. Dikke knuf! Zafira, wat heerlijk 3 stukken appeltaart ... mmm krijg er gewoon spontaan zin in Hier ook nu pas 1,5 kilo aangekomen, dus kijk ook niet zo heel erg nauw met wat ik wel en niet eet. Als het maar lekker is Nee ben nog steeds niet begonnen met de kinderkamer hahaha BBtje, ook ik zag je buik erg goed op je foto hoor!!! Zo'n weekend is inderdaad erg vermoeiend, dus vandaag lekker niks op de planning behalve een beetje hangen en relaxen Werk ze meis! Zal eens ff gaan kijken of ik mijn buikfoto er nu wel op ga krijgen ...
Zafira, jij schreef laatst volgens mij dat hij op de foto wel groter leek dan in realiteit, dat heb ik ook hahaha, schrok ervan toen ik de foto zo ineens zag
Wauw annemiek, mooie buik meid!!! En idd de mijne leek op de foto echt mega, maar volgens mij valt het in het echt wel mee. Okay hij is wel mooi rond en groot, maar die foto was volgens mij wel een beetje vertekenend. Ennuh nu wel gaan beginnen aan de babykamer hoor. Manlief heeft gisteren nog kozijnen staan rollen en kunnen nu eigenlijk voor de tweede keer. Maar moet eerlijk zeggen dat we beide momenteel niet zo veel puf hebben. Elke week doen we nu dus iets, zodat we toch wel wat vooruit komen, anders komt de kleine meid straks en is haar kamertje nog niet af haha. All, heb net weer gelest en net nog druk aan het leren geweest voor theorie. Bah wat is dat saai zeg. Tis dat het moet, maar anders..... Ook nog een cursus gedaan voor mijn werk, dus op zich nog best wel druk bezig geweest. Heb het nu ook eigenlijk wel weer gehad voor vandaag. Ook geen zin meer om te koken, dus we eten soep met stokbrood en kruidenboter. Gewoon echt geen puf meer.
Ik moet dit nog even met jullie delen..... Manlief lag net met zijn hoofd op mijn buik en heeft voor het eerst duidelijk de schopjes tegen zijn wang gevoeld!!!! Echt zoooo leuk
Wat heerlijk Zafira, mijn mannetje heeft dat anderhalve week terug voor het eerst gevoeld maar dan met zijn hand. Daarvoor hield ons frutje zicht altijd stil als mijn mannetje in de buurt was hahaha. Nu al een eigenwijze mama's kindje
Hier stopte de kleine ook elke keer als hij zijn hand erop legde, maar denk dat ze nu dacht dat het toch een keer tijd werd haha. Maakt het voor die mannen toch ook weer wat echter!!! Oh je had hem moeten zien glunderen, was net een kind op kerstavond haha.