@Annemiek fijn dat alles goed gaat met je op je moe heid na dan maar dat hoort erbij he leuk lekker geshopt, ik heb echt tassen vol gekregen van mijn vriendin dus voorlopig heb ik genoeg kleertjes voor Davey wel erg leuk hoor om met hem te tutten hahaha leuke kleertjes aan te trekken. @Mamavan3 heb de aflevering gezien :x :x :x echt om pissig van te worden hoor hoe heb jij het doorstaan meid Ben net bij de kinderarts geweest en alles gaat goed met Davey zijn ontwikkeling. Hij weegt nu 4 kilo en is 54 cm wel moeten we wat strenger tegen hem doen betreft de voedingen omdat hij al iets teveel krijgt voor zijn gewicht dat wordt wat, hij heeft net zijn flesje gehad en ligt nu te huilen omdat ie nog wel wat lust pfff moeilijk hoor. Waar is iedereen?? BBtje jij bent hier ook al een paar dagen niet meer geweest, er wordt regelmatig gevraagd hoe het met je gaat maar je komt maar niet gaat alles wel goed?
Wherona, je geeft toch volledige bv? Ik zou dan gewoon lekker geven waar hij om vraagt hoor! Aan kv zit een max, maar aan bv echt niet. Mijn kleine meid groeit ook zo hard op de bv, geeft niets! Verder voor iedereen een knuf Ben aan het werk dus ff snel illegaal!
annemiek; opa en oma gaat redelijk goed, houden zo ik werk niet... alleen overblijfmoeder en dat blijf ik tot het eind doen... mits alles goed blijft gaan natuurlijk... maar aftellen doen we al wel hoor... moet me er nu echt aan toe zetten dingen te regelen zoals geboorte kaartje, kamertje en allerlei dingen kopen die nog nodig zijn... verder echt lijstje gaan maken wat er gedaan moet worden voor de bevalling en na de tijd... oh jij hebt lekker de kinderwagen al beneden staan, ik wil ook haha... fijn dat alles goed gaat en hier begint de moeheid ook weer meer en meer toe te slaan... wherona; fijn dat alles goed is met D. super meid en kwa voeding volg je gevoel meid! dreumesmama; werkse meid all; hier erg druk gehad, vanavond ook weer... voel me goed, sem is onwijs lief voor me haha en kan niet wachten tot de baby er zal zijn haha... zo lief hoe hij erover praat! zo lekker soep eten en dan lekker zwemmen dan lekker voor de buis, rtl4/net5 haha knuffels en fijne dag allemaal
Hai hai, Mamav3, oooh kan me wel voor mijn kop slaan, maar ben vergeten gisteren te kijken. Had het nog zo tegen manlief gezegt, maar ook hij is momenteel net een vergiet. Las op hyves dat je kleine ventje zo ziek is. Please als je het niet vertrouwd meteen door naar het zh hoor. Hele dikke knuffel voor jou en natuurlijk voor je ventje. Hopelijk valt het allemaal mee en is hij snel weer wat beter. Wolf, wat lief van Sem!!!!!!! Wheroon, lijkt me erg lastig om dan niet aan de voedingen toe te geven. Ik dacht ook altijd dat je met bv echt op verzoek mocht geven, maar je kan dan dus toch teveel geven als ik het goed begrijp? Pfff moeilijk is dat dan, want honger is ook niet goed lijkt me. BBtje, hoe gaat het meid??? Al een paar dagen niks van je gehoord. Dreumesmama, illegaal. Foei toch Fijn dat jullie nu lekker in een ritme zitten en dat iedereen weer wat beter in zijn vel zit. Hoe gaat het verder met jou en de kids? Annemiek, yeahhh shoppen meid.......is zooooo leuk!!!!!! Hier ook weinig puf. Ben elke keer best wel moe, maar voel me verders wel goed. Ik slaap gewoon lekker veel en doe vaak hele dagen niks om een beetje uit te rusten. Helpt wel, dus ik klaag niet haha. Leuk joh eindelijk beginnen aan de babykamer. Wij hebben gisteren de deuren voor de eerste keer gedaan, dus van de week voor de tweede keer en dan kunnen ze er weer in. Dan alleen raamkozijn en plinten nog, o ja bedje ook nog schilderen en dan is schilderwerk af. Maar is nog best veel werk. Dnise, lekker genoten van de kinderboerderij? Altijd zo leuk met die kleintjes. Gaat veredrs alles goed? Ikkedus, las dat hannah heerlijke kusjes geeft haha. Vaak van die lekkere natte!! Leuk hoor!! Geniet er maar lekker van. Michelle, hoe is het daar. Bevalt het nog goed met je nieuwe oppaskindje? Zal wel een gezellige drukke boel zijn bij je thuis met al die kids. All, ik heb eigenlijk weinig te melden. Voel me goed , behalve dat mijn bekken vandaag niet mee wilde werken. Voel de kleine meid echt de hele dag door feesten in mijn buik en kan zelfs regelmatig mijn buik helemaal zien bewegen haha. Zo leuk om te zien. Verders gaat alles hier zijn gangetje. Lekker rustig weekend gehad, wel geschilderd en even bij schoonvader geweest, maar voor de rest niet echt iets gedaan. Heerlijk!!!! Nu weer paar daagjes werken en dan weer lekker lui weekendje. Ik kom ook helemaal bij dan. Ach ik geef er maar aan toe, is toch het beste denk ik. Zit anders mezelf echt in de weg. Ga nu nog even verder lezen, dus kom zo nog even spieken.
zafira; heerlijk toch zo'n lui weekend en lekker toegeven aan de vermoeidheid hier beweegt me buik ook op en neer haha, geweldig is dat all knuffels
Wherona, wat fijn dat de KA blij is met hoe het met Davey gaat. Ik krijg ook veel kleertjes via mijn zus, haar jongste is ook een manneke en die is dadelijk 10 maanden als die van ons geboren word. Dreumesmama, lekker toch, ff illegaal hier komen lezen Verder nog lekker gewerkt? Wolfje, zeker houden zo dat het redelijk met ze gaat. Je weet dat er een moment komt dat je afscheid van ze moet nemen, maar dat komt altijd te vroeg en te onverwacht. Ook ik moet me er toe gaan zetten actie te ondernemen, anders moet alles tijdens mijn verlof gebeuren, en dan wil ik eigenlijk zo goed als klaar zijn hahaha. Volgens mij kun jij echt heerlijk genieten van Sem, zo spat het iig wel van het scherm af Zafira, op de site van sbs kun je het teurg kijken: Undercover Nederland Met 35 uur werken in de week blijft er nog weinig tijd over om en toe te geven aan de vermoeidheid en ook nog dingen te ondernemen. Dus toch maar vaker iets ondernemen en iets minder vaak toegeven aan de vermoeidheid. Hier vandaag dan eindelijk het grootste deel van de spullen uit de kinderkamer naar onze slaapkamer verhuisd. Woensdagavond nog eventjes de laatste spullen eruit halen. Dan kan manlief donderdag en vrijdag de plinten eraf halen, de stopcontacten en de verwarming. En dan kan ik zaterdag het eerste deel schilderen. Zo en nu lekker mijn bedjuh in en hopen dat manlief nu niet zo veel herrie heeft in zijn slaap. Hij is momenteel nogal verkouden en ligt flink te woelen en te draaien en te zuchten en te steunen en uiteraard te snurken... pfff heb hem de afgelopen nachten maar gelaten, ik was de volgende dag toch vrij, maar morgen moet ik weer werken, dus nu maak ik hem wakker dat hij zachtjes moet doen... heb hem al gewaarschuwd hahaha. Slaap lekker Liefs Miek
annemiek & wherona, dat is idd een vriendin van me. hoe ik de uitzending heb doorstaan.... met gemengde gevoelens van boosheid, verdriet, ongeloof, terleurstelling noem maar op heb dan ook echt een paar traantjes gelaten. Kan dr met me kop nog steeds niet bij maar of ik dat ooit zal kunnen? Met me manneke ging het vandaag hopeloos, heel veel huilen als het goed is wordt die volgende week maandag geholpen en krijg die buisjes hopelijk helpt het! safira , maak niet uit meis je kan als je wilt het terug kijken, annemiek heeft de link al geplaatst voor je.
annemiek; aan dat moment van afscheid nemen wil ik nog niet aan denken...gister was ik er en hadden ze allemaal lieve kaartjes gekregen, tranen liepen over me wangen... altijd hardwerkende man en iedereen helpen en nu een lichaam dat niet meer wil...pff geniet idd van sem...het eerste wat hij vanmorgen zei; mama waarom is de baby er nou nog niet! heerlijk dat jij gaat beginnen met de babykamer; ik wil ook haha! mamavan3; wat naar van je mannetje zeg, hopelijk helpen de buisjes, sterkte meid all; ga nu overblijven... daarna ff stad in... xxx knuffels
@Zafira heerlijk dat het zo lekker gaat en dat je weinig kwaaltjes hebt (nog wel) @Mamavan3 ow wat fijn dat S. 1 nov. geholpen wordt zou heel wat aangenamer voor hem zijn en ook voor jou. @ll pffff nou nadat we gisteren terug kwamen bij de KA werd het een drama met D. Hij bleef maar wakker was niet in slaap te krijgen bleef regelmatig huilen en later op de dag begon hij steeds minder te drinken hij had zelfs 1 voeding overgeslagen en ook afgelopen nacht en ochtend heeft hij maar weinig gedronken ook heeft hij al 2 dagen niet gepoept dus je merkt echt dat hij daar moeite mee heeft. Heb al het CB en de HA gebeld diverse tips gekregen en vandaag even aankijken. Net heeft hij wel zijn flesje leeg gedronken en ook nog wat slokken water nu maar hopen op een goede poepluier hij is vandaag erg rustig en slaapt erg veel @BBtje jeetje meid je bent er nog steeds niet ga me een beetje zorgen maken hoor . Hoe gaat het nou meis? @Zwangere is het misschien leuk om weer een lijstje aan te maken met jullie afspraken bij de vk/gyn want nu weet ik niet wanneer jullie moeten enzo en ben toch wel nieuwsgierig en geinteresseerd.
wherona; lijstje vind ik prima...al staat mijn afspraak in me handtekening... zal ik alvast beginnen? fijn dat hij zijn laatste flesje wel leeggedronken heeft...hopelijk blijft hij dat nu lekker doen!
25-12-2011: wolfje22, 28-10-11 intake kraamzorg, 03-11-11 controle vk Dreumesmama 04-11-11 Klein zusje prikjes CB, 16-11-11 afspraak dietist bijvoeding Ik hoop ook dat alles goed is met bbtje, is ze verder wel actief op forum?
Mamavan3, fijn dat Skyler volgende week al geholopen word en niet nu nog maanden op een of andere wachtlijst komt! Wolfje, geniet maar lekker van ze!! Wat is die Sem toch een heerlijk menneke als ik dat zo lees! Wherona, Arme Davey, hopelijk peopt hij snel de boel onder en word hij dan weer wat rustiger. Goed plan van het lijsjte!!! Dreumesmama, Ik maak me ook wel een beetje zorgen om BBtje, met haar misselijkheid enzo. Hier lekker dagje gewerkt en dadelijk weer dansen, nou jah dansen doe ik niet echt meer, ga nu voor de gezelligheid en dans nog 1 of 2 dansjes op een avond hahaha. Morgen mag ik fijn de blije doos gaan ophalen, ben erg benieuwd wat er allemaal inzit! En vandaag bericht gekregen, 24 nov t/m 9 feb zwangerschapsyoga. Alleen ff mailen over hoe dat zit met het cursus geld als ik dus zoals ik wel verwacht eerder beval dan dat de cursus is afgelopen. Maar dat zal wel loslopen denk ik. Fijne avond en ik kom strakjes nog wel ffies kijken Liefs Miek
28-10-11 Intake kraamzorg Wolfje22 01-11-11 Skyler buisjes Mamavan3 03-11-11 Controle VK Wolfje22 04-11-11 Klein zusje prikjes CB Dreumesmama 07-11-11 Controle VK Annemiek 16-11-11 Dietiste bijvoeding Dreumesmama 24-11-11 Eerste zwangerschaps yoga Annemiek 25-12-11 Uitgerekende datum Wolfje22 28-01-12 Uitgerekende datum Annemiek Zo even op datum gedaan, is iets overzichtelijker lijkt me
28-10-11 Intake kraamzorg Wolfje22 01-11-11 Skyler buisjes Mamavan3 03-11-11 Controle VK Wolfje22 04-11-11 Klein zusje prikjes CB Dreumesmama 07-11-11 Controle VK Annemiek 16-11-11 Dietiste bijvoeding Dreumesmama 23-11-11 Davey eerste prikjes CB Wherona 24-11-11 Eerste zwangerschaps yoga Annemiek 07-12-11 Davey naar KA Wherona 25-12-11 Uitgerekende datum Wolfje22 28-01-12 Uitgerekende datum Annemiek
@Annemiek wat leuk zw. yoga ben benieuwd hoe je het vindt. Ik zie BBtje helemaal niet meer op het forum en ook niet meer op hyves ik stuur der wel effe een smsje
27-10-11 controle VK Zafira 28-10-11 Intake kraamzorg Wolfje22 01-11-11 Skyler buisjes Mamavan3 03-11-11 Controle VK Wolfje22 04-11-11 Klein zusje prikjes CB Dreumesmama 07-11-11 Controle VK Annemiek 16-11-11 Dietiste bijvoeding Dreumesmama 23-11-11 Davey eerste prikjes CB Wherona 24-11-11 Eerste zwangerschaps yoga Annemiek 07-12-11 Davey naar KA Wherona 25-12-11 Uitgerekende datum Wolfje22 28-01-12 Uitgerekende datum Annemiek 30-01-12 Uitgerekende datum Zafira Zo heb ook vast mijn data ingevuld. Ik begin me ook een beetje zorgen te maken over BB. Ze is idd niet aanwezig op zp en ook niet op hyves. Hopelijk smst ze je snel terug Wheroon, dan weten we iig iets.
Thanks voor het plaatsen van de link. Morgen ga ik het even terugkijken. Mamav3, meid wat fijn dat jullie niet zo lang hoeven te wachten voor de buisjes. Hopelijk is je mannetje snel van alle ellende af. Wheroon, misschien heeft Davey een groeispurtje waardoor hij wat minder lekker in zijn vel zit. Knuffel voor je prachtige ventje. Annemiek, snap idd dat het met 35 uur lastig is om je rust te pakken en dan ook nog wat leuke dingen te doen. Probeer toch van alles wat mee te pakken. Yeah eindelijk aan je kamertje beginnen. Leuk!!!!! Wolf, haha Sem kan echt niet wachten tot jullie kleintje komt. Ben erg benieuwd hoe hij het straks gaat vinden. Wanneer gaan jullie kamertje doen meid, je mag nog wel een beetje haast maken haha. All, ben helemaal blij, morgen ga ik weer lessen na ruim 2 weken. Instructeur durft het weer aan, zijn lichaam doet nog wel pijn, maar hij denkt dat het wel moet lukken. Net lekker uitgebreid gedouchet, maskertje genomen etc. Heerlijk, voel me nu echt een ander mens. Ben alleen nu wel erg loom, dus duik er maar beetje vroeg in denk ik. Hoop nog wel nieuws over bb te horen, dus ik blijf nog wel even hangen om te spieken.
mooi lijstje al dames... morgen ben ik er niet, ga dagje uit met me mams... annemiek; oh ik wil ook de blije doos ophalen, maar heb nog steeds niks gehoord, hoezo ongeduldig wheroon; al wat terug van bb? zafira; tja geen idee... deze week komt er niks meer van... dus zal volgende week worden... en dan hoop ik ook de mappen op te halen voor de geboortekaartjes en kijken wat we willen... schaam me best wel, met sem hadden we nu alles al lang klaar... en nu...? pff moet echt snel actie komen! s6 met lessen morgen! hyves; degene die hyves hebben, heb ik jullie allemaal of niet...? vind ik namelijk wel makkelijk, en gezellig! vooral straks met de komst van de 2de... dus als je hyves hebt en we zijn er nog geen vriendjes, stuur me dan ff pb!
hey meisjes ff bericht van bbtje had haar vanmiddag sms gestuurd was wat ongerust Alles ok, ben erg met mezelf bezig (zelfs niet met vriendje hahaha arme shat) Tis vakantie dus meer werken. maar ben erg moe en misselijk. Ik heb al 3dgn pc niet meer aan gehad normaal draait die de hele dag...Dus niks ergs aan de hand maar ff rust voor mezelf. mis jullie wel!!! xx