kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Aiden is ook echt weken!!!!! verkouden geweest! zo zielig!!
    na elk slaapje zat het snot tot aan zijn kinnetje! en echt vieze groene derrie.... zoo zielig! ik spoel zoiezo na elke voeding zoutoplossing voor de melk die bij hem terug komt zijn neus in maar met die verkoudheid was er echt niet tegenop te spoelen!!
    sterkte met je moppie! hier hield het echt weken aan dus ik hoop en duim dat dat jullie bespaard gaat blijven! :D

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    voor de geintresseerde;)

nog niet ongsteld (morgen ook pas nod) geen enkel lsat van ongi gevoel gehad vandaag (terwijl al 3 dagen wel?!) heel erg nat van onder... en verder nergens last van... dus zal morgen me temp wel verder zakken...

knuffel voor verkouden hannah:( En voor mama zelf!

&wheroon?:D

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hoi lieverds,

vandaag met skyler naar het cb geweest. Hij is in 1 maand tijd 5cm gegroeit!! en 2 kilo aangekomen , hoezo een groeispurt!
    Skyler is nu 70,5 cm lang en weeg 10,910 gram ja jullie lezen het goed hij weegt gewoon al bijna 11 kilo!! masr hij is ook ontzettend lang voor zijn leeftijd, Ook verstonden ze op het cb versteld van skyler dat hij al kan tijgeren:D Ze zeiden dat hij heel erg voor is op zijn ontwikkeling en dat duidelijk te zien is dat hij al zoveel wil! Dus nee hier geen echte babytijd want hij wilt met drinken al alleen maar zitten en ook niet meer liggen :( Ook zeggen ze nu al dat hij voor zijn eerste verjaardag loopt .... Ja ik ben super trots op hem , maar dat had ik niet voor ogen met een baby... ik had graag nog wat langer genoten van de baby tijd maar het gaat ineens wel heeel snel!

4. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

je temp was vanmorgen nog 37 zag ik!

andere nacht gehad dan anders? omdat dat altijd invloed op je temp heeft... ben benieuwd morgen....
    vreemd dat je geen ongi last hebt vandaag :D

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh wat een bink mamavan3, dat woog mijn dochter toen ze 18 maanden was!

Kwam weer even temp. van bbtje spieken ;)

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    He nee toch, verdomme hoe kan dat nou? Dikke knuf bbtje. Ik vind het zo verdrietig voor jullie. Nu de gyn bellen hoor!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Gisteren bij de vk geweest en alles werkt nog :D super leuk weer om het hartje te mogen horen. baarmoeder zat ook goed en bloed prikken was helemaal goed nu op naar de 20 weken echo 10 juni

BB zag je temp van vandaag :( jammer nu inderdaad gewoon de gyn gaan bellen en hopen dat ze jullie verder gaan helpen.

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wherona wat fijn dat alles ok was bij de vk..

kwam ook kijken maar bb maar begrijp uit geschreven tekst dat temp weer gezakt is....bahbah

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    knuffel voor bbtje :(

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh 10 juni al 20 wk echo! Wat ga je hard Wherona.

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

ja he wat gaat het snel dan he als je op je nod moet wachten lijkt het wel een eeuwigheid en als je dan zwanger bent vliegt het voorbij. Maar geldt ook voor jou hoor nog effe en dan heb jij je kleine in je armen. Weten jullie eigenlijk wat het is? of willen jullie dat niet weten?

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    was trouwens ook nog zo ik lag gisteravond in bed en voelde een kriebel in mijn buik echt alsof iets van binnenuit me lichtjes kriebelde zou het beeb zijn geweest? hihi heb geen idee hoor kunnen ook mijn darmen zijn geweest heb ook geen idee hoe zoiets aanvoelt ach hahah laat mij maar in de waan dat het beeb was hahahah :D

Zafira hoe gaat het met je meid je bent weer effe stil gaat alles wel goed met je?

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    bbtje Godver de Godver! dikke knuf voor jullie.

zafira idd hoe is t met je lieffie?

wheroon JA DAT IS JE BEEBJE! ik noemde het geloof ik een soort van vlindertje in je buik. net als je heel zenuwachtig of verliefd bent dat er iets in je buik fladderd :) ik had dat ook zo vroeg met ong 16 weken :D.

dnise awwww ja thnx lieverd hoop ook dat het niet weken gaat duren voor mn meisje :)

mamavan3 WOW!!! wat een KEREL!!! snap t wel hoor dat t je allemaal even te snel gaat. moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers ben dat hij al mama zegt. zeg wel vaak mama en papa tegen hannah en dan lijkt ze zich heel erg te concentreren. dan kijkt ze me aan met een blik die zegt. "mam dat kan ik toch nog niet!" en dan zegt ze "ggrrr....aaawwww...wwwmmm" en dat was t dan HAHA

rest hier idd toch ha gebeld gisteren. direct medicijntjes gekregen die ik op kon halen (heb antroposofische arts, ben ik zo blij mee dat t niet meteen heftige medicijnen zijn) korreltjes om het slijm beetje los te halen en een andere neusspray. merkte meteen dat t wat hielp maar toch vannacht haar bij me genomen zodat we even allebei goed konden slapen.
    vanochten naar ha geweest. niks ernstigs wel in de gaten houden en met zoutoplossing gaan spoelen.
    vandaag heeft Bas zn eerste papadag en hij geniet volop. ze lacht lief en slaapt en eet goed. denk echt dat t al wat beter gaat.
    verder helemaal blij met mn nieuwe fiets en als hannah zaterdag wat beter is gaan we voor t eerst babyzwemmen!
    en....morgen jarig word ik alweer 27 jaar dus weet niet hoeveel tijd ik vanavond en morgen zal hebben om te reageren maar hier alvast een hele dikke knuffel voor iedereen (dat is mijn tractatie :p)

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai meiden,

Sorry dat ik even niet geweest ben maar heb echt even dipdagen.
    Ik zou eigenlijk gisteren met zwangerschapsverlof gegaan zijn en as zondag moederdag:(.
    Nog steeds niets gehoord van het ziekenhuis, dus zit er even helemaal doorheen. Lijkt ook wel of de ergste klap nu pas komt. Kan echt om niks in huilen uitbarsten. Vandaag gaat het weer wat beter. We hebben zondag voor het eerst deze ronde weer geklust en gaan nu eerst maar even om de dag. Rond ei (als ik weet wanneer;)) elke dag en we zien het wel. Ik heb nu ook soort geen haast ermee, dus dat is wel een rustig gevoel. Het komt zoals het komt.
    Nu even proberen op jullie te reageren.

BBtje, dikke knuffel voor jou meid, ik zag dat je temp een flink eind gezakt is. Wanneer ga je de gyn bellen, want nu is het mei!!!

Ikkedus, BIJNA GEFELICITEERD MET JE 27e VERJAARDAG:D
    Haha ik zie het al helemaal voor me, jij in een kliederschort Hannah wortelpuree voeren. Wel zielig dat ze zo verkouden is. Hopelijk voelen jullie je snel wat beter.

Wherona, Wat leuk dat je je kindje al gevoelt hebt. Dat moet echt heerlijk zijn. Geniet maar lekker.

Michelle, ja de technologie van tegenwoordig:D. Ik ben echt een ramp met dat soort dingen, ik ben al blij als ik kan bellen en smsen. Hopelijk dat Elize snel weer een prettig ritme krijgt.

Mamav3, O Skyler is echt al groot zeg. Ik snap dat je graag wat langer van de babytijd had willen genieten.
    Ik vraag net aan mijn zusje hoeveel Jayden weegt( bijna 3) en hij is 12 kg. nou is hij wel heel slank en ong 94 cm. Een klein fijn poppetje. Dit komt ook wel omdat hij echt heel beweeglijk is. Hij krijgt de kans niet om aan te komen met dat geren en gespring van hem.

Wolf, en meis voel je je nog goed. Al beste vriendjes met de wc:D.
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat de misselijkheid een beetje wegblijft.

Dnise, en hoe gaat het met jullie en met mijn grote kleine vriendje Aiden??

Dreumesmama, o meid het schiet echt al op voor je. Ik ben ook wel benieuwd naar je buikfoto's. En een shoot wat leuk!!!!! Ben erg benieuwd naar het resultaat.

All, ik ga zo maar weer eens verder op de naaimachine. Laatste dagen niet echt iets van terecht gekomen. Ook ivm het mooie weer natuurlijk. Ik kom vanavond nog even meekletsen. Groetjes

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ikkekdus; thanks voor de tip, ga proberen er aan te denken, opnemen kan niet want ml neemt al iets op...

@mamavan3; jeej wat een grote bink, dat is echt geen baby meer:(

@bb;:x:xknuffel meid!

@wherona; fijn dat alles goed was en het hartje gehoord, geweldig!

@zafira; hele dikke knuffel meid, het zijn toch allemaal dagen/momenten waarbij je er extra bij nadenkt, knuf

gelukkig niet misselijk dus dat scheelt... wel veel plassen... en erg moe savonds... af en teo wat buikkramp, maar goed we zullen moeten wachten tot de eerste echo...

@all; dikke knuffel van mij, sorry verder weinig nieuws...

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jeetje Zafira dat is ook niet makkelijk als je weer zo geconfronteerd wordt met dat soort dagen. Zal moeilijk blijven, hopelijk kun je het binnenkort een plekje geven. Zolang je maar wel weet dat je hier ook mag komen vloeken en schelden als je daar zin in hebt. Meid praat er veel over om het allemaal te kunnen verwerken. Dikke digi knuf

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    dikke knuffel voor jou zafira....
    kan er heelaam inkomen dat deze dagen vreselijk zwaar voor je moeten zijn :(

hier gaat het allemaal goed! en met je grote kleine vriendje ook :D

*hallo tante zafira :D
    ik wordt al echt een grote jongen vind mama!...
    ik doe ook bijna de hele dag lachen en sinds een paar dagen ben ik ook fanatiek geluidjes aan het maken!! als mama huuuuuh zegt zeg ik huh terug! en ggguuuuuuu huuuuuuuuuuu grrrrrrrrrrr...:D het betekend natuurlijk helemaal niets maar ik heb zoveel pret als ik die geluidjes maak! en mama ligt heel de tijd in een deuk als ik ga kletsen ( raar mens he! ;)) want ik wil het super serieus allemaal vertellen en dan moet mama alleen maar lachen! :D maar dan lach ik ook wel weer gewoon mee hoor.... nou ik ga lekker een slaapje doen want ben toch wel een beetje moe! ;)
    hele dikke natte kwijlkus van Aiden!*

zo mijn kind heeft het allemaal weer verteld :D
    xxxx

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi lieve schatten!

Wat fijn dat jullie zo mee hebben geleefd vandaag... ik was werken hihi... (heerlijk werkdagje gehad)

ik ben indd ongi gewordne, begin dr nu wat last van te krijgen voor het eerst vandaag... helaas medicijnen op dus zal n leuke nacht worden ben ik bang!

20mei 11.30gyn! Helaas wel na me ei (13-16mei ergens ei) dus deze ronde nog een "verloren" ronde....

ga snel eten!

xxx

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Thanks voor jullie lieve berichtjes. Dat doet me wel weer goed. Het is gewoon zwaar en dat zal het ook nog wel blijven, maar we slaan ons er wel doorheen. Af en toe word het me alleen even teveel. Maar het komt goed.

BBtje, balen meid. Hele dikke knuffel voor jou en misschien dat het volgende maand raak is. Dat zou wel supergaaf zijn, want dan is mmm en behandeling niet nodig. Wat gaan ze de 20e doen of is het alleen gesprek??

Annemiek, meid ik ben jou vanmiddag gewoon helemaal vergeten (bloos). Hoe gaat het met jullie?? Jij gaat ook weer richting ei geloof ik he. Hopelijk deze ronde meer tijd om te klussen en van elkaar genieten voor jullie. Gaat het nog goed met de verbouwing?? Dikke dikke knuffel voor jou.

Dnise, thanks voor je mega lieve vrolijke berichtje. Je bent een schat en Aiden ook!!!!!

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Grrr ik had een heel verhaal getypt en weg.....

Even de verkorte versie ;)

Zafira, dikke knuf meid. Kun je je verdriet goed met je mannetje delen?

Bbtje, spannend afspraak bij gyn!

Wherona, nee we weten het niet, ben wel heel nieuwsgierig hoor, willen jullie het weten?

Deel Deze Pagina