ik kan er heel goed mee omgaan, dit voelde ik al aankomen, dus de klap was er niet. En ik ben gewoon overtuoigd dat het zonder een "handje" niet gaat lukken, dus dat is ook wel een fijn gevoel. Net of ik het geaccepteerd heb dat het zo gaat lopen.... ik kan er niet eens vann balen (wel van me ongi pijn, BAH!:x) en zie het allemaal wel wat er nu op ons af gaat komen. 20mei 11.30 afspraak, dan zal t alleen wel weer gesprek zijn en dan zullen we (helaas dat wel, want wil nu gewoon zsm hulp!) juni mijn ei wel die samenlevingstest moeten en dan zal het pas JULI zijn dat er eventuele IUI zal kunnen gaan komen... Lang, lang, lang! Een spannende weg, vol nieuwe ervaringen en waar je heel veel geduld moet hebben! Maar het is het allemaal dubbel zo waard! Als ik zwanger ben gaan we gewoon nog harder genieten! Zo denken we nu dan weer.. we zien het ook beetje als een "voordeeltje" dat het langer duurt, des te bijzonderder vind je het allemaal en des te meer geniet je straks... xxx voor jullie allemaal (sorry beetje ego maar druk!)
bb dikke knuff voor jou meisje.. ook al is de klap er minder zeg je. toch voel ik het verdriet door je tekst heen komen. knuffie.. zafira ook voor jou een mega knuffie. het is zo pijnlijk als moederdag er is terwijl je haast uitgerekend zou zijn.. bah.. hoop dat een nieuw wonder jullie buikje mag komen wonen binnenkort. dreumesmama. houd je t nog een beetje vol. wel extra spannend als je het niet weet lijkt mij.. ik wist het alle 3 de keren nog nooit spijt van gehad. maar het lijkt me wel spannend! wolf.. gelukkig dat je niet ziek bent joh. de moeheid hoort er helaas bij. maar als dat het enige is dan kun je extra hard genieten. zo leuk.. wat hoop je dat de kleine is een meisje of een jongetje? wherona.. 20wk echo dan al. das een spannende echo. ben benieuwd meid. lekker genieten van deze tijd! hier vanmiddag er even tussenuitgeweest alleen. moest er even tussenuit gewoon zonder kinderen. heerlijk met geld gesmeten. vooral voor de jongens die hadden geheel nieuw ondergoed nodig. en wat kleren en beide schoenen. oftewel kinderbijslag van juli alweer flink goed uitgegeven haha. maar ook ff mn eigen gedachtes gehad. de koppijn gaat wel wat beter maar ben nog regelmatig misselijk en duizelig. ogen vallen ook zomaar dicht vaak. dus denk dat t oververmoeidheid is ofzo. moet morgen nog n dagje werken van 8 tot 6 en dan heb k vakantie. de jongens gaan donderdag n dagje met vriendin naar de efteling. dan zijn wij even n dagje met zn 3tjes. ook welleens fijn ergens.
Natuurlijk is er verdriet, ik vind dat mijn lijf me in de steek laat! Maar ik ben allang blij hoe ik er nu mee om kan gaan! het komt goed, alleen duurt het even...
@bb; toch fijn gevoel dat de afspraak bij de gyn staat! @michele; een jongen hoop ik en denk ik ook... fijn dat je een leuke middag gehad hebt, en donderdag efteling; veel plezier... ben er nog nooit geweest, maar is vast geweldig! all; dikke knuffel
Dreumesmama ik hoe het niet per se te weten mij maakt het totaal niet uit en zou het ook wel extra spannend vinden, maar vriendje wilt het wel graag weten, omdat ik meer de zw mee maak dan hij gun ik hem dit pleziertje dus zullen we straks weten wat het is of niet als beeb eigenwijs is . Michelle lekker hoor wezen shoppen, morgen lekker een rustig dagje dan lekker van gaan genieten.
Ikkedus, gefeliciteerd! Een hele fijne dag met zn 3tjes. Michelle, is belangrijk hoor even tijd voor jezelf af en toe. Lichamelijk gaat het nog wel, maar geestelijk vind ik het nu wel zwaarder worden. Heb erg kort lontje wat dochter betreft en dat vind ik dan weer zielig. Heb ook geen rust in mijn hoofd er moet nog zoveel gebeuren.
Hai lieverds, Dreumesmama, ja ik kan er heel goed met mijn man oover praten. Wij begrijpen elkaar zo ontzettend goed en hebben ook vaak geen woorden nodig. Samen staan we sterk. Probeer toch ook wat tijd voor jezelf te nemen meid. Dan is je lontje ws ook wat minder kort naar je kleine meid toe. Maar het is begrijpelijk hoor, en ze weet echt wel dat mama haar lief vind. BBtje, Is er geen wachtlijst voor IUI dan? Zou wel fijn zijn als het in juli kan, dat is toch nog vrij snel. Ik dacht altijd dat daar echt nog maanden overheen zouden gaan. Hopelijk gaat het bij jullie lekker snel en kunnen jullie ook snel genieten van een kindje. Michelle, lekker toch even een momentje voor jezelf en morgen lekker met zijn 3tjes. Geniet er maar van. Ikkedus, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hele fijne gezellige dag toe gewenst. Wheroon, ik ben ook erg benieuwd wat het word bij jullie. Mijn gevoel zegt een jongetje. Spannend nog een paar wekjes en dan weten jullie het!! All, vandaag weer een goede dag. Ik weet dat mijn ei niet lang meer op zich laat wachten, want ben wat nat van onder en voel ook al een beetje eipijn. Ik weet dat het nog een paar dagen kan duren, maar is toch altijd weer een fijn vooruitzicht. Kan je echt wat doen en niet alleen maar wachten. Verders nog druk met de tuin, werk, naaimachine en morgen een grote braderie waar ik met de kraam van mijn vader sta. Lekker hectische drukte de aankomende dagen en dat maakt het wachten op het zh weer wat minder erg. Tenminste ik ben er dan iets minder mee bezig en dat maakt echt verschil. Ik ga nu weer even verder naaien (klinkt zo stom haha) en kom straks nog even spieken.
@ikkedus; van harte gefeliciteerd meid en fijne dag met je gezinnetje @wherona; spannend, hopelijk laat de kleine het zien @dreumesmama; hier ook (nu al) een kort lontje, mopper erg op sem, wat vaak ook wel onterrecht is... *zucht* hopelikj heb je snel wat meer rust in je hoofd meid, knuf @zafira; fijn dat je even lekker wat afleiding hebt meid... @all; ga nu ff snel asperges schillen... voel me verder goed... alleen savonds erg moe en heel de dag pijnlijke borsten... knuffels
hahaha vindt het wel komisch heel veel mensen om me heen ikzelf ook hebben het gevoel dat het een jongetje is hahaha zal je zien straks dat het een meid is hoor hahahah ach ja beide mag hoor
wherona; belangrijkste is gezondheid... en wat mij betreft jongen of meid beide welkom, maar toch vind ik 2 jochies altijd erg leuk en heb ook gevoel dat het een jochie is sem ook, noemt het al babybroertje... ach als alles goed gaat zullen we december zien wat het is haha
Bij ons denkt iedereen ook een jongetje, zelf weet ik het niet. Nog een paar weekjes geduld! Ga je het zh nog bellen Zafira of wacht je af? Ik zit in de auto voor het huis, dochter is in slaap gevallen, wil haar nog niet wakker maken. Lang leve de smartphones
hihi, dreumesmama fijn zo... Wat vervelend dat je de rust nog niet kunt vinden, ik hoop dat er snel een hoop afgemaakt kan worden zodat je meer rust hebt. michelle, af en toe lekker je rust nemen is ook nodig! Gaat het weer wat beter nu? Zafira, ik heb in mijn zh nog niks over wachtlijst gehoord. Neem nu ik bel 3mei en kunnen 20mei al weer terrecht.. Er werken ook wel 6 gyn's zag ik op kaartje, en ze werken voor minder belangrijke dingen met assistentes van de gyn die een hoop dingen opvangen zodat het korter is. IUI heb ik nog niks over wachtlijst gelezen, lijkt me ook stug eerlijk gezegd omdat je moeilijk kunt wachten, een ei is niet te plannen wat ben je allemaal aan het naaien dan? Word er nieuwschierig van melissa, wat een mooie foto heb je op canvas! Staat super leuk!Lekker genieten meid! 1985, hoe gaat het met jullie?
Kinderen die tussen de middag slapen, doen dit omdat ze het nodig hebben. Dus die slapen dan indd gewoon de avond weer normale tijd. Een middag slaapje is niet ter vervanging van een avond slaapje... zus van mijn vriend doet dat dus ALTIJD!!(!:x tot iritatie van ons allemaal) die laat de kleine dan smiddags slapen zodat ze de avond tot 11uur ofzo kan opblijven soms zelfs NOG langer... of als ze zelf tussen de middag in slaap gevallen is dan mag ze de avond ook later naar bed... sommige kinderen hebben nu eenmaal meer slaap nodig dan de ander, als de kleine de avond moeilijker in slaap komt, dan weetje dat de middag verkort kan worden/weg kan.
dreumesmama, sem wil nu ook wel eens in de auto in slaap vallen met deze warmte, maar als hij slaapt krijg ik hem niet eerder op bed dan 21uur... dan is die nog klaar wakker... normaal gaat hij 20.15uur naar bed... bb;als wij een feestje hadden savonds legde ik sem (tot 2jaar) overdag ook ff in bed en hopen dat hij ff ging slapen om savonds ff langer wakker te blijven. dit opmdat hij bij vreemde nooit slaapt en vanaf 6wk overdag al nooit sliep ...
oja meiden deze vond ik mooi: Geloof in datgene waarvoor je vecht, en vecht voor datgene waarin je geloofd!
Ja dan doe je dat bewust Maar ik heb het over als een kindje zelf in slaapt valt... op de bank/in de auto of zo iets.. dan heeft een kindje slaap te kort (ik praat dan over kinderen die normaal smiddags niet meer slapen natuurlijk he)