kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bb; tja nee bij sem komt het dan echt door het weer... heb ik zelf ook als het zonnetje schijn, 1 minuut in de auto en ik ben vertrokken, echt erg!

hopelijk gaat nr 2 wel smiddags ff dutje doen;)

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ben ik het helemaal mee eens bbtje, we hebben onze dochter nooit wakker gehouden of gemaakt omdat papa en mama zo nodig weg moesten. Slaap is zo belangrijk, als ze nu op de bank in slaap valt denk ik ook altijd ze zal het wel nodig hebben. En opblijven vind ik sowieso niet nodig, daar doen we haar geen plezier mee. (toen ze klein was en in wagen sliep was het natuurlijk makkelijker)

3. Zeepaardje

dreumesmama; tja ligt er denk ik aan hoe je er zelf in bent, eerder waren wij savonds veel weg, nemen sem overal mee naar toe dus ook savonds, maar meneer vertikte het om in een vreemd huis te slapen, tegenwoordig houden we hem op, tja geen keus, en dat gaat super tot 00.00uur is die nog vrolijk aan het spelen en doen, nergens last van, boefje:p

4. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wij gaan of apart weg 's avonds of zorgen voor oppas. Bij bekende willen we haar nog weleens op bed leggen, dat gaat wel goed maar ik vind dat 's nachts wakker maken zo zielig.
    Ze is geloof ik nooit later dan 8 uur gaan slapen, trekt dat ook echt niet.

Vannacht toch kramp in mijn voeten en kuiten gehad, heb helemaal spierpijn!

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Nog 50 dagen zegt mijn banner, komt nu toch dichterbij!

6. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Goedemorgen,

Ik heb vanavond pas tijd om te reageren, want heb zo een grote braderie met de oliebollenkraam.
    Wat betreft het zh, ik wacht iig tot na het weekend. Ben nu toch erg druk en dan is het wachten minder erg.
    Oja meiden, morgen avond om 19 uur word onze tattoo gezet. Pfff ben nu al zenuwachtig. Ben echt bang voor de pijn.

Meisjes ik moet gaan, fijne dag allemaal!!!!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Dreumesmama gaat inderdaad wel erg snel nu duurt niet lang meer tot dat we weer een nieuwe zp baby hebben :D

Zafira ben erg benieuwd naar jullie tattoo denk maar aan leuke dingen dan valt de pijn wel mee. Ik heb er een op mijn bovenarm rondom gedaan en ze zeggen altijd dat de binnenkant van je armen erg pijnlijk is maar vond het echt reuze meevallen. Komt goed. Veel plezier vandaag op de braderie mmm lekker hoor oliebollen kun je der niet een paar naar ons toe gooien :D

Meiden het wordt hoog zomer van het weekend 26/27 graden pfff dat wordt lekker bakken in de zon :cool:

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zafira, spannend! maar wat een bijzonder iets! Wil je hem aan ons showen?

dreumesmama: helemaal met je eens!;)

@ALL: hier dood moe, en hoofdpijn! Maar wel een heerlijke (drukke) week gehad.... 33uur in 3 dagen gewerkt! vanaaf nog ff er tegen aan in huis en dan morgen weekend houden:D:D

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    En Zafira, viel het mee qua pijn? En emotioneel?

Zo dat zijn lange dagen bbtje, erge ongi pijn weer weg?

Babykamer is ook klaar! Zal morgen foto's maken. Heerlijk gevoel dat het af is. Heb vanmiddag ook heerlijk met een boek in de tuin gelgen.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb de afgelopen 2 nachten nergens last van gehad maar heb dan ook wel zware diclo genomen:p:p en vanmiddag even flink last gehad, dus weer eentje:cool:

had ze liggen van de slijmbeurs nog... en las dat die daar ook voor zijn/mogen... slik ze vannacht nog en dan probeer ik zonder;)

ongi is al minimaal sinds 12 uur dus das mooi:D

11. Zeepaardje

hoi meiden

even snel berichtje van mij, ga zo bijlezen...

dinsdag had pa nieuwe laptop gekocht, ik alles ingesteld en nu deed hij vanmorgen helemaal niks...
    terug naar de winkel... moeder... kapot, kreeg nieuwe LT mee...
    Thuis kreeg hem niet aan de praat....
    Kom ik daar doet hij het...
    thuis weer niet, ligt het aan de adapter, als die eraan zat doet hij niks!
    Hun nieuwe drivers of iets erop gezet deed het...
    thuis gekomen deed hij weer niks... ik erheen...deed het weer wel daar! thuis nee hoor... toen bedacht ik me dat ik de usb stick voor de muis er thuis in had zitten en daar niet... dus ik weer terug en toen deed hij het daar ook niet... hij zegt deze LT zoekt gewoon telkens weer een nieuwe probleem:x
    Was een HP, kreeg nu een nieuwe LT mee een Asus, alles heeft hij voor ons voor elkaar gemaakt!!! Nieuwe was 100euro duurder, maar we hebben het gesplitst... :)
    Hopelijk hebben we hier meer plezier mee! dus de hele dag druk geweest met een LT:(

Knuffels

12. Zeepaardje

hier is sem het gewend, leg hem altijd zaterdagavond in bed bij me ouders (dat is de enige plek waar hij buiten ons slapen gaat) dan rond 23.00/00.00uur pak ik hem uit bed en leg hem thuis er weer in, vaak slaapt hij gewoon door:)

@dreumesmama; weet niet of je het mag hebben met zwangerschap, maar kijk even naar magnesiumtabletten...

@zafira; tatoo doet echt geen pijn;) heb er zelf 4 stuks, dus weet er alles van;)

@bb; fijn dat ongi alweer minder wordt!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Dreumesmama leuk kamertje helemaal klaar ben erg benieuwd

Wolf wat een gedoe zeg met de laptop

Michelle hoe gaat het meid lekker van de vakantie aan het genieten

Ikkedus en leuke verjaardag gehad? vertel wat heb je allemaal gekregen :p

Annemiek hoe is het met jou meid nog zo druk met jullie huisje

Meiden wat ben ik blij dat het vandaag vrijdag is en het weekend weer voor de deur staat ben echt kapot was ook wel een druk weekje. Nog 3 weken en dan gaan we lekker op vakantie heb der echt zin in effe er lekker tussenuit.

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    BB toch wel vervelend he dat je de laatste paar rondes zo een last hebt van je ongi ook wel vreemd want daarvoor had je der niet zo een pijn van. Zou je lichaam misschien nu pas ontpilt zijn? nee lijkt me stug. lekker al weekend heerlijk hoor ben jaloers. Heb je nou veel kindjes tijdens de vakantie? Nog 2 weken meid en dan de gyn hoop dat ze jullie snel gaan helpen en dat het niet zo lang gaat duren allemaal zoals je wel eens leest maar denk dat waar jij woont wel erg gunstig is dan in de grotere steden.

15. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hai schatties!!!!

erg druk maar toch even snel een berichtje van deze kant!...

Woensdag ochtend heb ik aiden voor het eerst achter gelaten bij mijn moeder :D vond het super eng maar het viel gelukkig allemaal best mee!...
    Ik ging s'ochtends koffie drinken en aiden was zoooo moe dus die heb ik lekker op mijn moeders bed gelegd en hij is als een blok in slaap gevallen.... een uurtje later wou ik echt weer richting huis
    (had de hond nog niet uitgelaten) dus die moest echt naar buiten...
    en vond het zo sneu om aiden uit zijn slaapje te halen dat ik hem hem laten liggen :D ik was om 11 uur weer thuis en heb aiden om kwart over 2 opgehaald! mijn moeder vond het geweldig om zo lekker wat tijd samen met aiden door te brengen en het was voor mij gelijk een goeie eerste vuurdoop:D
    heb lekker me hondje een rondje park gegeven en me huissie ff glas getrokken! was toch best wel even lekker!!!!...

Hoe is het hier met iedereen???

dreumesmama nog 49 dagen!!!! spannend!!!!!
    Bbtje hoe is het met je ongi??
    wolfje jeetje wat een drama met die laptop zeg :(
    zafira!!!! hoe was het tattoo zetten???
    ik heb er zelf 4 en vond het allemaal best meevallen..
    alleen mijn bloemenrank vond ik niet zo super fijn.. (loopt van buik tot heup.) dus lekker door mijn lies en op mijn bot!... ben reuze benieuwd hoe je het vond!! en wel een foto posten he!!!!

@hier!.. Zondag mijn allereerste moederdag!! :D
    ben benieuwd wat aiden (naja papa) voor me in petto heeft :D

xxxxx voor jullie!!!!

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hoi lieverds,

Zo lief dat jullie nu al naar mijn tattoo vragen, maar word vanavond pas gezet. En tuurlijk kom ik hem showen, maar lukt ws niet vanavond. Ga vanmiddag maar lekker een beetje in de zon relaxen. Ben namelijk best wel zenuwachtig. Ik ben altijd erg bang voor het onbekende. achteraf valt het 9 van de 10 keer mee, maar altijd buikpijn van de zenuwen.

Ik ga nu even een broodje eten en spreek jullie later wel.

17. Zeepaardje

wherona; geniet lekker van je verdiende weekend:)

dnise; geniet van je moederdag meid:)

zafira; spannend vanavond:)

hier; alles goed... knuffels

18. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    oooh spannend zafira ik ben zo benieuwd naar jullie prachtige ontwerp !

bb mega dikke knuf meid,. hopelijk mgen jullie snel saampjes genieten van dat heerlijek getrappel in jouw buik!

hier ff niks te melden

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meisjes!

wolfje wat een gedoe met die laptops! maar fijn dat t nu eindelijk allemaal werkt.

dnise wat knap van jou en aiden. idd goede vuurdoop. kan je echt aanraden om aiden al een paar keer weg te brengen (voor een paar uurtjes of een hele dag) voordat je weer gaat werken. is voor de mama toch moeilijker dan voor de kleine hoor :)
    ben ook benieuwd wat aiden voor je in petto heeft :p

bbtje aaawww arm buikje dikke knuf voor jou. lijfje is gewoon grote schoonmaak aan het doen om plek te maken voor een beebje :)

zafira ben ook erg benieuwd naar je tatoo :)

verjaardag hier was heel fijn. broer uit amerika was in nederland met zn dochter. we hebben toen ook nog ons kraamkado gekregen echt heel gaaf. "my own fairy tale" speciaal gemaakt voor hannah (is echt amerikaans). het verhaal bestaat uit kleine engelse gedichtjes. de elfjes zijn opzoek naar hun nieuwe prinses en ieder elfje vertelt iets over het meisje dat zij geschikt vinden. elk gedichtje is 1 letter. dus het hele boek spelt Hannah Louisa Adindah Janssens HAHAHA. is een flink verhaal om voor te lezen maar heel grappig aangezien we de dag ervoor t erover hadden dat we hannah op jonge leeftijd ook al engels willen leren. (ikzelf heb op de vrije school gezeten en daar krijg je in groep 3 al spelenderwijs engels).
    any way er zit ook bij elke letten een prachtig plaatje. ik zal proberen morgen een foto te maken :).
    verder gaat het steeds beter. ik moet wel altijd een verhaaltje voorlezen dan wordt ze rustig. meestal eerst rupsje nooit genoeg en daarna bedtijd voor muis.
    hannah heeft ook een favourite knuffel! is een konijntje aan een lapje, die knuffelt ze helemaal plat als ze naar bed gaat.
    vandaag weer bloemkool gegeven, nog steeds geen succes. appel, peer, banaan en wortel vindt ze heerlijk. cougette gaat wel en bloemkool duuwt ze heeeel subtiel weer naar buiten hehe.
    zondag idd onze eerste moederdag (sorry zafira ik beself dan ook echt wel dat we heel erg boffen, hoewel we vreselijk gelukkig zijn gaat er ook een steek door mn hart voor alle sterretjes en vlindertjes die we helaas niet hebben leren kennen)
    ik weet al wat ik krijg :p
    ik krijg een nieuwe ring die ik tegen mijn verlovingsring aan kan schuiven :D we gaan m morgen halen.
    tja t is een dure maand voor mn mannetje, jarig op 4 mei, moederdag en 22 mei trouwdag hehe.
    zooooooo dat was mn ego bericht.
    tot morgen! gaan we voor t eerst zwemmen!

(oh ja wat had ik gekregen, vooral veel centjes en kado bonnen, voor mn nieuwe fiets en voor de bodyshop, douglas etc om mezelf te verwennen. en hannah had een kleiwerkje gemaakt :p)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Goede morgen, deze geweldig mooie zonnige morgen!:cool:

vandaag ga ik even naar de tuinen voor een maansteen, ben benieuwd hoe en wat hahah... geen verstand van:)

en wat zag ik: annemiek! Je huur opgezegd! Whaaaaaaa das spannend! Ik hou de site nog steeds in de gaten hoor!!:D

wheroon jij succes met beeb shoppen!!

&zafir hoe heb je het ervaren?

@all: geniet van deze mooie dag!

Deel Deze Pagina