kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ik ga even proberen een foto te plaatsen meiden, want hij is gezet!!!!! Viel idd reuze mee, lag daar gewoon ontspannen te kletsen en maar bij een paar puntjes was het wat gevoelig. Nu een beetje branderig, maar ja dat hoort erbij.

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
  3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hij is nu iets wat rood, maar dat komt omdat het nog een verse wond is en hij is net schoongemaak en ingesmeerd. En wat vinden jullie ervan???

Ikkedus, geniet maar van je moederdag hoor meid! Voor ons is het idd moeilijk, want iedereen heeft op moederdag zijn kindje(s) om haar heen, maar wij gaan naar het grafje. Maar ik heb iig ook een mooi moederdag cadeau gekregen en dat staat voor altijd bij mijn hart gegraveerd.

Meisjes ik ga nu even verder in de tuin, hele drukke dag vandaag dus spreek jullie later weer.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wauw zafira... wat een ongelovelijk mooie is het geworden lieverd! Heel erg mooi... ik hou niet van tatoo's maar deze is heel mooi en sprekend! prachtig!

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Heel mooi, ik ben ook niet van de tattoo's maar deze is wel erg mooi, met zo'n speciaal verhaal erachter!

Ikkedus, wat leuk van het boekje van je broer! Rupsje nooitgenoeg blijft 1 van de favorieten hier. Ze hebben nu bij kruidvat leuke spullen ervan.

Bbtje succes met de steen kopen, ben benieuwd!

Iedereen een fijn zonnig weekend gewenst! Lekker genieten met elkaar.

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

Prachtig meid!!!
    ik ben er gek op!
    heb er zelf 4 en over hich zal ik maar niet beginnen :D
    die heeft er te veel om op te noemen!...
    Ik vind hem super mooi!
    1 tip het advies zal wel geweest zijn om elke dag vaseline erop te smeren.. maar dat moet je niet doen hoor... 1e 2 dagen kan je het doen als het een beetje brand... na het douchen maar daarna gewoon lkkr aan de lucht laten drogen! dat is veel beter!!...

hij is prachtig meid! geniet er van

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@zafira; ik vind je tatoo erg mooi geworden, mooi lettertype en mooi gezet!

@dreumesmama; jij ook fijn weekend!

@ikkdus; bij de action hebben ze hele leuke leerzame pakketen op kinderen spelenderwijs engels te leren!!! maar wat een gaaf kraamkado zeg, fijn dat de verjaadag geslaagd was!

@bb; hopelijk vind je een mooie maansteen en barst hij snel, want dat zou een teken kunnen zijn dat je zwanger bent:D

@hier; voel me goed, alleen echt onzeker, tel de dagen af haha...
    fijn weekend allemaal!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    schatten ik moest/wil graag even doorgeven dat mamavan3 voorlopig even niet op zp zal zijn omdat ze zonder internet zit!

xxx

9. Zeepaardje

bb; thanks voor doorgeven,doe haar te groetjes:)

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    balen zeg zonder internet, ik kan jullie echt niet zo lang missen.

Wat betreft het lettertype, de jongen die hem heeft gezet, heeft hem helemaal uit de hand getekend, en na goedkeuring van ons is hij gezet. Wij vonden deze letters nog mooier als dat we zelf hadden.

Ga zo maar eens even "gezellig maken met manlief" en daarna lekker slapen.

doei doei

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meisjes!

wat een prachtige dag he?

oooohhh zafira...hij is prachtig! zit hier echt even mn tranen weg te duwen.

bbtje geslaagd voor je maansteen? ik had er ook een hanger van net voor mn zwangerschap. alleen toen begon ik me heel raar te voelen en heb ik m afgedaan. maar ja toen was ik dus zwanger hehe. hoop dat ie ook voor jou werkt :D.
    en thnx voor het doorgeven. geef mamavan3 een dikke knuf!

hehe dnise :p heb jij je eigen Ben Saunders :p of is het nog niet zo erg hehe. ik vind tatoes heel mooi maar ik durf gewoon niet. vind die van Victoria Beckham bijvoorbeeld heel mooi (niet precies die tekens maar wel via de ruggengraat naar beneden) maar ja heb niet de ballen hehe.

rest thnx voor de tips en de reacties :D Virtual Tour of <BR>My Very Own Fairy Tale is de site van het boek.
    verder weze zwemmen vandaag! kei leuk maar we waren er te iets te vroeg en het was precies tijdens het slaapuurtje van Hannah dus halverwege de les was ze het beu. hebben daarom besloten niet nog een keer mee te doen aan de les maar gewoon zelf te gaan zwemmen in het verwamd zwembad van een hotel in de buurt. zal nog even proberen een foto te plaatsen

12. Zeepaardje

zafira; ja dacht al zoiets; vond het zo appart (erg mooi!!!) geschreven!

ikkedus; zwemmen is altijd fijn in warm water;)

13. Zeepaardje

hihihi vandaag 7weken:D

14. Zeepaardje

ik ga met sem altijd elke avond zwemmen door de weeks... vanaf 6wk doe ik dat...

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh en we zijn aan t kijken voor een kinderstoel. ik wilde eigenlijk een tripp trapp doen maar vind ik ook wel heel prijzig. dus ben gaan zoeken naar andere meegroeistoelen. las dat die van kv wel ok zijn maar wel heel groot.
    nu vond ik de Tiamo - Houten meegroeistoel zwart (onze stoelen zijn zwart dus leek me wel mooi passen) iemand hier ervaring mee?

16. Zeepaardje

ikkedus; geen ervarig mee, maar mijn favo stoel is die van de ikea... 12,50euro en super handig!

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wolfje gefeliciteerd 7 weken :D
    elke avond! die tijd hebben we niet! wel heel leuk :D

18. Zeepaardje

ikkedus; thanks:) ja elke avond standaard na het eten...
    in het weekend gewoon onder de douche haah

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja heb ik ook gezien. heel simpel maar wel handig idd. maar wil graag een meegroeistoel met blad. heb die bij mn oppaskindjes ook altijd gehad vond ik echt heel fijn. en mn broertjes zijn er pas net vanaf omdat ze later dus als gewone stoel kunnen worden gebruikt maar hierdoor zitten ze wel iets hoger :)

20. Zeepaardje

ja dat is waar... wij hebben weer ergens bij pff weet niet meer waar gewoon een hoge stoel gekocht...
    en ikea is ook handig met camperen en dagje naar familie... hihi
    had een dure chicco gekocht, maar nauwelijks gebruikt, die heb ik nu ook via mp verkocht;)

Deel Deze Pagina