kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Nieuwe ring gekregen :)

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier ook een trip trap en voor de 2e komt er eentje bij. Mooi design, leuke kleuren en super stevig en handig ding. Ach 1x kinderbijslag en je hebt er 1 ;) Hou je nog iets over ook!

Heb vandaag bij vriendin fotoshoot van buik gehad, krijg vd wk de foto's, ben erg benieuwd.

Dochter en papa zitten lekker samen in bad, mama ligt op de bank!

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Sorry kom morgen weer kletsen, vandaag een erge emodag.

Annemiek, voor jou zal ook moeilijk zijn vandaag dus een mega dikke knuffel voor jou!!

4. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

Heerlijk ontbijtje gehad en een prachtige ketting met het moeder kind symbool!....:D

Tante zafira....
    Hele dikke kroel voor jou! en een grote glimlach!... want ook voor jou is het moederdag! want je bent ook een mama! een hele sterke mama!....
    heel veel natte kusjes en knuffels en een heeeel brabbelverhaal!
    van Aiden!...

Annemiek ook voor jou een knuf!!....

xxxx

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@moederdag, wij doen er niet aan, dus ook niks gekregen;)

@niet mama's; ik hoop dat jullie snel je eigen moederdag mogen hebben!!! Het is jullie allemaal zo gegund! knuffel

dnise; mooi ketting, weet wel welke je bedoeld;) mooi hoor!

ikkedus; leuk nieuwe ring:)

dreumesmama; wat leuk een fotoshoot!

hier; voel me goed, niks te meldne eigenlijk...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi meiden,

vandaag hebben we een paar dingen die "misschien" op hun plek gevallen zijn bevonden...

in die reading stond vermeld dat er iets was wat we nog wilde doen voordat we zwanger zouden raken... nu hadden we het vandaag over wintersport en ik denk heel sterk dat het daarover gaat. Mijn vriend wil dolgraag op wintersport, dat is zijn leven zowat hahaha. Een keer in de 2 jaar gaan we vanwege de kosten dus niet elk jaar. Komend januari zouden we weer gaan dus.... misschien dat ze dat bedoeld met iets wat we nog willen/moeten doen voordat er een kindje is.

Ook heb ik altijd gezegd dat ons volgende gezinslid (van mijn mama's kant) in mei geboren moet worden omdat dat de enigste maand is dat er nog niemand van mama's kant jarig is... en ja hoor.....

ik ben al 3 maal gependeld voor augustus en één keer door iemand die mij met heel veel vragen al geholpen heeft....

zwanger in augustus betekend.... een kindje in mei! EN dat betekend dat we "gewoon" op wintersport kunnen en we het volgend gezinslid in mei zullen hebben;)

of het zo zal mogen zijn, zal zijn en of we er in geloven is iets anders... maar als je het zo nagaat..... tjah:cool:

als ik het zo bedenk, kan ik er me wel in vinden dat het "pas" augustus word.... de tijd zal het leren;)

7. Zeepaardje

bb; klinkt wel heel logische allemaal hoe jij het opschrijft;)

8. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    er staan er best veel op internet... en ik vond er maar 1 echt mooi! en gelukkig heeft mijn lief die ook uitgezocht!

dus errug blij!...

dit vind ik de mooiste!:D

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dat is indd een hele mooie dnise! Geniet ervan! Je zult hem vast vol trots dragen:D

@ALL: ik heb zojuist de maansteen en robijn besteld als hangertjes voor aan ketting:) De robijn is een steen die ik heb uitgekozen omdat hij smaen met 4 andere bij mijn sterrenbeeld past, na het lezen van alle 5 sprak deze me het meeste aan. En men zegt dat je bij zoiets op je gevoel af meot gaan dus bij deze gedaan:cool:

en ja de maansteen... of hij nu wel of niet werken zal, ik vind het fijn het idee te hebben zoiets om te hebben wat daar misschien zijn werking bij kan dragen... ik lees een hoop mooie verhalen (vrouwen die hem droegen en 2 weken voor posi test viel hij af, brak hij of was hij kwijt... en dit echt bij meer dna 10 vrouwen! Toeval of niet.. bijzonder vind ik het:)

Whahaha wie had ooit gedacht dat ik zo zweverig zou gaan klinken:p:p:p Maarjah inmiddels ben ik voor veel dingen bereid, als ik maar zwanger mag raken;)

@ALL: hoe is het hier met de rest?

10. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ben benieuwd bb of dat je steen gaat werken. Ik heb er ook veel positieve verhalen overgehoord.

Hier word het deze ronde ws niks. We hebben het echt even op een laag pitje gezet, we gebruiken niks om het tegen te gaan, maar gaan ook niet gericht klussen. Er zitten wat rotdagen aan te komen en hebben besloten echt even wat rust te nemen. Zowel lichamelijk als emotioneel. Komt het dan is het geweldig, maar als het nog even duurt is het ook goed.

Verders niet echt iets te melden, ben alleen benieuwd hoe het met Annemiek gaat. Ik zie je wel regelmatig meelezen, maar geen reactie. Hopelijk gaat alles goed en heb je het gewoon te druk om te reageren. Schiet je huisje al lekker op? Meid dikke kus en knuffel voor jou!!

11. Zeepaardje

haha dat is ook degene die ik bedoelde:D zie je ook het meeste in de winkels;) leuk hoor!

12. Zeepaardje

bb; denk je ook aan laden met volle maan;)

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, knuf meid. Je uitgerekende datum komt ook dichtbij he?

Mooie ketting Dnise!

Hoop dat het helpt Bbtje! Je hebt in ieder geval een mooie ketting.

Al een paar dagen niets van Wherona gehoord? Hopelijk gaat alles goed.

Ik heb lekker rustig dagje thuis gehad, ga nu mijn meisje ophalen van kdv. Zo'n dagje alleen is heerlijk, maar nu mis ik haar wel.

14. Zeepaardje

dreumesmama; logische dat je haar mist;)

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Idd uitgerekende datum komt dichtbij. 12 juni. Zal ook weer een moeilijke dag worden. Vandaar dat we een beetje rust proberen te creeeren. Ook nog niks van het zh gehoord en dat begint ook op te breken die onzekerheid. Hopen dat we snel meer weten en dan weer focussen op zwanger worden. Tot die tijd rustig aan.

Dreumesmama, jij gaat ook al hard. Nog een paar weekjes en dan komt je kleintje. Spannend meid. Is de babykamer al af? Ben erg benieuwd hoe het geworden is.

Wolf, en meis voel je je helemaal zwanger?
    Hopelijk blijft de misselijkheid je bespaart.

Ga nu naar huis en eten koken, want vanavond weer verder in de tuin. Pfff had niet verwacht dat het zoveel werk was, maar word wel echt super mooi.

Tot vanavond!!!!!!!

16. Zeepaardje

net thee gedronken maar smaakte nergens naar...

zafira dikke knuf voor jou!!!

all; morgne ben ik er weer:)

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    idd wolf wou het ook al tegen bbtje zeggen niet vergeten de maansteen op te laden :) (in maanlicht leggen dus he :) )

rest allemaal knuffels voor jullie om alle redenen die ik kan bedenken :D. omdat jullie lief zijn, zo verwend zijn, zo hopen en dromen, altijd zo pisitief mogelijk in proberen te zien, omdat jullie anderen in hun waarden laten en zo zon veel meer redenen :D

zafira en annemiek voor jullie een extra knuf heb gisteren veel aan jullie gedacht en aan alle sterretjes en vlindertjes die we nog niet of veel te kort hebben leren kennen.

18. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ha Meiden,

Hier gaat het allemaal wel goed, inderdaad super druk met het huis, maar het gaat super snel allemaal. We hebben per 10 juli de huur opgezegt, dus nu hebben we echt een streef datum... spannend!

Gister was inderdaad een super emo dag, heb tot een uur of 4 alleen maar tranen op mijn wangen gehad. Ook mijn lieve mannetje heeft het moeten verduren met snauwen. Gelukkig kon ik me richten op ons huis en ben ik daar druk bezig geweest met het afbranden van kozijnen.

Ik mag weer op het wachtbankje, maar ik weet ook deze keer vrij zeker dat het niet gelukt is, wederom maar 1 keer geklust en dat was wederom weer op de dag van mijn ei.

Ik probeer inderdaad iedere dag bij te lezen hiero. Zodra de pc aan staat staat deze site open.

Zafira, wat vreselijk dat ze jullie zo lang laten wachten op de uitslagen, hopelijk duurt het nu niet lang meer en krijg je wat zekerheid.

BBtje, nooit geweten dat een maansteen kan barsten of verliezen als je zwanger bent, maar ik ben de mijne inderdaad ook verloren bij mijn afgelopen zwangerschap! Ik was hem van de een op de andere dag kwijt, alleen het haakje hing nog aan mijn ketting. Morgen maar eens kijken of ik er nog een kan weten te bemachtigen!

Dreumesmama, ik kan me voorstellen dat het dubbel is als je dochtertje naar het KDV is, van de ene kant wat rust en tijd voor jezelf, die heb je nu zo hard nodig, maar omdat je thuis bent mis je haar.

Dnise prachtige ketting heb je gekregen! Echt een mooi moederdag cadeau.

Michele heb je een fijne vakantie gehad?

BBtje, geef mamavan3 maar een dikke knuf van mij.

Wolfje de tijd gaat nu hard, nog eventjes en je mag je kleine op de echo gaan bewonderen...spannend!

Verder allemaal dank je voor al jullie lieve knuffels!
    Iedereen een hele dikke knuf terug van mij!

Liefs Miek

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    laden met volle maan.. ja ik weet het! 16 mei ligt hij voor het raam hoor;) helaas wel net na me ei, dus hij zal zijn werking de volgende ronde pas kunenn doen wbt zwangerschap.. maar ik hoop dat ik merk dat hij werkt bij mijn moodswings voor me nod en me ongi pijn:) we gaan het zien.

Annemiek, hihi ja dat is me hier indd erg veel gemeld. Bijzonder vind ik dat zeg! Proberen zeker (weer) waard!

ikkedus: dankje lieverd dat je bent!

1985: Meid hoe is het met jou en je mannetje? Lees je nog wel eens mee?

@ALL: dikke knuffel!

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Heb foto's van buik en kamertje in album staan!

Deel Deze Pagina