kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wherona, jullie krijgen het wel voor je kiezen he met de virussen dit jaar. Gelukkig gaat het alweer de goede kant op!

Annemiek, fijn dat het al beter lijkt td gaan met de krampjes. Zo zielig he, wat ons meisje ook fijn vond om met haar lijfje op mijn onderarm te hangen. Beetje lastig uitleggen, maar die tegendruk is vaak ook prettig.

Zeepaardje, succes morgen bij de ha! Sem bijna naar school, heeft hij er zin in?

Dnise, wow loopt Aiden! Wat goed zeg. trots zeker?

bbtje, hoop zo dat het zonder de weeen remmers ook rustig blijft. Je krijgt het niet cadeau he. Moet veel aan je denken. Knuf!

Hier ook weer een ziekig meisje. Vanavond al 3x in slaap gewiegd, wel heerlijk hoor zo'n slapend hummeltje tegen je aan.
    Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen spannende dag en ik denk dat het weer een lange nacht wordt!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bb; doe maar rustig aan spannende dag morgen

annemiek; fijn dat de krampjes minder zijn oh en gordijn hang, foto?

wherona tja waarom ik speen naar vind... vind het gewoon geen leuk gezicht en zie er nog te veel kinderen van 18m of ouder mee lopen...
    vind ik gewoon niet kunnen...
    hoop niet dat ik daar ook in ga trappen;)

net een Mam speen gekocht, hij lijkt deze fijner te vinden;)

dreumesmama; jij heel veel sterkte morgen!!! beterschap met je meisje!
    thx morgen gelijk idd ha bellen...
    niks voor mij maar moet, bel anders nooit;)
    sem 15/3 voor het eerst wennen, ik ben heel benieuwd...
    heb voor hem een kalender gemaakt, waarop hij kan aftellen, elke keer vraagt hij ik hoef toch niet lang naar school he mama...
    denk dat hij het wel erg leuk zal gaan vinden.
    kwam vandaag nog me oude juf tegen, goh zegt ze je oudste komt binnenkort bij ons op school hoorde ik:) erg leuk!

all; hier goede dag gehad... pim erg tevreden en zo leuk schaterlachen...
    knuffels

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dreumesmama, die truc van op de onderarm leggen (zijn hoofdje in de elleboogholte, zijn buikje op mijn onderarm en dan mijn hand tussen zijn beendjes de billen vasthouden) ken ik ook, helaas werkt deze maar even of niet. Maar dank je voor de tip.
    Heel veel succes vandaag meis!!! En laat je deze week maar lekker verwennen.

Zeepaardje, ik zal vandaag even een foto maken van het gordijn en plaatsen. Vandaag 3 gordijnen op maat maken voor de andere ramen boven.
    Ohhh Sem over 2 weekjes al naar school. Spannend hoor.
    Thijs pakt beide, zowel zijn vingers als de fiep, ben benieuwd wat dadelijk zijn favoriet word.

Thijs heeft gister na de voeding van half 8 alleen maar gehuild. Echt heel zielig. Vandaag toch maar de ha even bellen voor advies. Uiteindelijk hadden we hem om half 11 al de fles gegeven ipv half 12. Na 3 uur ipv na 4. Gelukkig werkte dit en viel hij in slaap. En hij liet pas weer om kwart voor 6 van zich horen, dat is gewoon pas na ruim 7 uur!!! Echt fijn. Dus net de fles gegeven en nu ligt meneer prins heerlijk weer te slapen. Mama dus ook nog evev terug naar bed.

Tot strax

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Goedemorgen, vandaag spannend! Weeenremmers worden rond h11 gestopt. Hopelijk blijft het rustig!! Dan misschien woens of dond naar huis... Maar ik twijfel dr over hoor....

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hou je rustig bbtje!!!!!

jaaaaaaaaaaa meiden aiden loopt!!!!!! ben super trots!!!! tis gedaan met de rust ;) hahahahaha

6. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Bbtje, spannend meis, bijna zover. Ik moet zoveel aan je denken. Mijn mannetje schrok ook enorm toen ik over je vertelde.
    Ik blijf je berichten vandaag in de gaten houden hoor!

Ook aan jou denk ik vandaag Dreumesmama.

Wat een spannend dagje toch hier vandaag.

En Zeepaardje naar de huisarts...

Jullie moeten ons wel even op de hoogte houden he dames.

En hoe is het met Michele en Mamavan3?

Ikkedus al terug van vakantie? Heb je genoten en ben je weer een beetje bijgetankt?

Ja Dnise, echt super goed van die knappe zoon van je dat hij al loopt!!!

Hier doet Thijs het weer heel goed. Hij is weer lekker rustig.
    Mijn gevoel zegt dan ook de ha niet bellen.
    Woensdag hebben we een afspraak bij het cb met de arts, dus dat wachten we maar even af en dan bespreken we met hem/haar de afgelopen dagen en dan zien we wel verder.

4 weken is onze klene trots al...jeetje wat gaat dat hard!!!

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hi lieverds, ik lees wel mee maar zit ff wat minder in me vel,

bb heel veel sterkte! goed dat ze je zo goed in de gaten houden!
    Bij mij hebben ze het toen met me dochter 6 weken weten te rekken toen ik met 27 weken in het zh lag, elke dag is er toch weer mooi een mee genomen ;)

Ik heb wel last van een zenuw beklemming in me rechter arm :s
    Vorige week gekraakt toen ging het wel weer, maar nu 5 dagen verder is het weer zover :s

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dnise jeeey Aiden loopt ikke is trots op hem

@Dreumesmama heel veel sterkte vandaag hopelijk is de operatie voorspoedig verlopen

@Mamavan3 dikke mega knuf voor jou

@Zeepaardje maar dat ligt toch vooral aan jezelf hoe lang je een kind met een speen laat lopen. Ik heb liever een speen dan dat hij zijn duim gaat gebruiken want die kan je moeilijker afleren dan een speen een duim heeft hij altijd bij zich een speen niet. Maar je moet doen wat jij wilt natuurlijk ;)

@Annemiek helaas kan je der weinig tegen doen tegen die rotkrampjes misschien helpt Cinababy beter bij hem dan infacol? en in bad werkt ook erg ontspannend en wat ik toen had gekocht was een pittenzak die legde ik dan op zijn buikje en werkte ook perfect en vooral fietsbewegingen. Tsja zijn allemaal hulp middeltjes om het wat te verzachten even maar verhelpen gaat helaas niet.

@BBtje nog geen nieuws van je zien ik zat constant te kijken vertel eens meid hoe gaat het nu? je bent al een tijdje van de remmers af ik vindt het zo onwijs spannend en best wel eng ook.

@ll zit op me werk ssstttt.... hihi druk druk maar moest echt effe snel op jullie reageren hoor.

9. Zeepaardje

annemiek; tja pim doet echt niks van zijn handje naar zijn mond, wel houd hij met zijn handje zijn speen tegen, wijsneus;)
    alweer 4wk, pim 8 gaat snel he:)

bb; spannend

dnise wat leuk dat hij loopt:)

mamavan3 vervelend van je arm en niet leuk dat je niet lekker in je vel zit, knuf

wherona; doen wat ik wil:( nee doen wat pim wil hahaha
    heb een leuke Mam speen erbij en dat is zijn favoriet, nu al:p
    werkse;)

dreumesmama; en hoe is het met jou, hoe is de operatie verlopen?

all knuffels

10. Zeepaardje

nou meiden

vanmorgen dus naar de ha, kon al om 8.50u terrecht, snel me mams gebeld of ze bij de jongens wou oppassen, die sliep dus is paps gekomen;)

Nou curreteren doen ze liever niet...
    nu weer bloed geprikt... als hb onder 6,5 is dan naar gyn anders toch wachten tot 11april...ellende:x
    do/vrijdag uitslag

toen naar me opa en oma geweest, ik wilde graag een nieuwe (2dehands) fiets...

met opa wezen kijken en een mooie fiets gekocht:)
    In de tussentijd had ik de jongens bij me oma gelaten...sem heb je geen kind aan en pim sliep toch en had 2u terug fles op...

werd hij wakker, begint te huilen, oma in de tas kijken fles gepakt en busje voeding, (tja heb ik altijd bij me je weet immers nooit) heeft ze gewoon wat water in de fles gedaan, precies weet ze niet;) en het busje melk...
    oh ik moest zo lachen;)

maar het is goed gegaan verder;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Even snel een berichtje van mij. Alles goed gegaan was snel weer thuis. Nu wel aardig wat pijn.
    Kom snel weer. Met verkeerde hand op tel typen is geen succes

12. Zeepaardje

dreumesmama; hoop dat je snel herstelt! fijn dat je weer thuis bent! xxx

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Zit dr ff doorheen... Weer misselijk, dood moe en pijnlijke buiken. Ben sinds 7u in ander zh.... Morgen meerr xxx

14. Zeepaardje

bb; ander zkh...:( sterkte meid!!!!!!!

15. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    nbtje ben je vast overgeplaatst naar acadrmisch zh ivm dreigende vroeggeboorte? Hele dikke knuf denk aan je.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Klopt, ik lag in streek (mijn eigen) maar het radboud ligt daar maar 5min rijden vandaan. Omdat ik gister veel harde buiken gad waren ze bang dat t zou gaan beginnen. Dus vandaar naar radboud.

Vannacht is t rustig geweest, tenminste heb gied geslapen en niet wakker van de harde buiken! Nu erg misselijk en spugen weer (balen) maar buik is ook rustig. 1x in half uur max. N harde buik. Vandaag afwachten!

Liefs

17. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mamavan3, meis toch, wat heb je het ook zwaar te verduren, op hyves lees ik iets over een stalker, het houdt bij jullie ook niet op he. En dan ook nog een zenuwbeklemming in je arm...
    Hoe is het met je kindjes meis?
    Hele dikke knuf!!!

Wherona, Die fietsbewegingen doen we inderdaad ook als hij krampjes heeft. De infacol lijkt ook wel aan te slaan, gister een hele goede dag gehad.
    Hihihiihi eventjes "spijbelen" tussen de drukke werkzaamheden door foei hahaha. Soms heb je dat ff nodig ;)

Zeepaardje, voordeel van de fiep ten opzichte van duim/vingers is dat je dat makkelijker kunt afleren, zoals Wherona al schrijft, de fiep kun je wegnemen, de duim/vingers niet ;)
    Curetteren doen ze liever niet:( Belachelijk toch, als je er zelfs ziek van word doordat je hb zo laag is. Ik snap dat echt niet. Je lichaam red het kennelijk niet zonder een beetje hulp. 11 april duurt nog 1,5 maand, ik hoop echt dat ze het niet zo lang leten wachten.
    Moet jij op de uitslag van je hb wachten? Bij mij hebben ze dat toendertijd bij de vk geprikt net zoals ze op suiker prikken, en dus gelijk de uitslag.
    Gelukkig is het met Pim goed gegaan, ondanks dat oma niet helemaal wist hoe ze de fles moest maken hahaha. Hier hebben we zo'n potje met voor 3 voedingen afgemeten per voeding in een vakje. En als ik wegga zorg ik dat ik ook het water al in een flesje heb zitten, eigenlijk meer voor mijn eigen gemak, maar als ik jou verhaal dan zo lees, weet dan ook een evt onverwachts iemand hoeveel van wat erin moet. Al weet ik niet of mijn dementerende schoonmoeder dan zou weten wat ze moest doen hihihihi.

Dreumesmama, fijn dat je weer thuis bent en dat de operatie goed is gegaan. Nu maar even goed rust nemen en herstellen. Beterschap!!!

BBtje, he meis wat naar. Dus helaas blijven de harde buiken komen.
    Ga je nu weer aan de remmers of kijken ze het nog even aan?
    Zal niet voor niets zijn dat je naar een ander ziekenhuis bent, waarschijnlijk weten ze daar meer.
    Gelukkig heb je goed geslapen. 1 harde buik per half uur lijkt me niet goed, hopelijk weet je snel meer.
    Ik denk nog steeds veel aan je hiero.
    Hele dikke digiknuf!!!

Hier gaat het een heel stuk beter.
    Gister een hele goede dag gehad. Thijs heeft netjes tussen de voedingen geslapen, hij werd wel eerder wakker dan de volgende voeding, maar als we hem dan in de box legde was het prima.
    Gisteravond is hij meegeweest naar zijn oma.
    Hij is wel tussen de 2 laatste voedingen wakker gebleven. Ik had hem wel in zijn bedje gelegd met de fiep, maar die spuugde hij steeds uit en dan was het weer brullen geblazen. Uiteindelijk in de draagzak bij mij genomen en toen was meneertje snel vertrokken.
    Rond half 12 de late fles en vanmorgen om kwart voor 8 schrok ik wakker!!! Heeft meneetje gewoon de hele nacht doorgeslapen!!!!
    Ben zo trots op hem!!! Hopelijk doet hij dat vannacht weer!!!

Dadelijk rond 12 uur heeft hij zijn volgende voeding, daarna pak ikhem in en gaan we naar Helmond, even goededag zeggen bij mijn collega's, even bij de hema, wibra en h&m kijken of ze nog iets leuks voor Thijs hebben. En daarna bij de Etos de babybox ophalen.
    Dus lekker even saampjes shoppen!!!

Dikke knuf voor jullie allemaal
    Liefs Miek

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BBtje jeetje meis naar het Radboud gebracht och echt ik hoop echt voor jullie en zeker ook voor de twins dat ze nog een aantal weken kunnen blijven zitten. Zoveel beter voor je beebs. Leef heel erg met je mee meid. Denk al de hele tijd aan je dikke knuffel en ik spreek nu effe tegen je twins Lieve twins blijf nog maar een tijdje in mama der buik zitten dat is veel warmer en knusser wees niet zo nieuwsgierig de wereld wacht wel op jullie en in april/mei is het veel warmer buiten.

@Annemiek lekker hoor zo lang geslapen wat een luxe he veel plezier in Helmond

@Dreumesmama fijn dat je wel zo snel weer thuis was nu hopen dat het niet al te lang pijn zal doen en je snel weer hersteld.

@Dnise en ben je al achter Aiden zijn kont aan het rennen hahaha nee Aiden niet aankomen nee Aiden dat is gevaarlijk hihi lijkt me ook weer een leuke periode

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    hai dames,

even een reactie van mij, maar zonder hoofdletters, want heb een klein meisje in mijn arm die aan het vechtenis tegen de slaap haha.

bbtje, meid toch, ik hoop zoooo verschrikkelijk dat je kleintjes nog een aantal weken blijven zitten. elke dag is er toch weer 1. wat balen datje je ook nog zo beroerd voelt. op zich wel goed dat je bent overgebracht, vooral als de artsen denken dat het nodig is. maar elk half uur een harde buik, klinkt ook niet helemaal goed. dikke dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!!!!!

dreumesmama, fijn dat de operatie goed is gegaan. wel balen dat je nu veel pijn hebt. hopelijk werken de pijnstillers een beetje. o ja ik weet niet of je het gezien hebt, maar had je een pbtje gestuurd over de draagdoek.

zeepaardje, wat raar dat ze niet curreteren. als er resten zitten moet het er toch uit.

annemiek, wauw thijs heeft goed geslapen zeg! hier helaas al 2 nachten op rij om 4 uur een hongerig meisje. ze krijgt nu 5 flessen van 120/4 en 1 van 90/3 deze is in de nacht. maar ik krijg het idee dat ze er niet meer genoeg aan heeft, want ze komt vaak al een uur voor de volgende fles. misschien toch de flessen maar verhogen. o als ze heel hongerig is krijgt ze wel 6 flessen van 120/4 dus dat is per fles 135 aangemaakt.

grrr kleine meid slaapt nu in mijn armen, maar moet nog douchen en aankleden. heb haar al een keer terug in bed gelegt, maar dan krijst ze alles bij elkaar......klein verwent mormeltje haha.

hier gaat alles wel lekker. kan alleen niet heel veel reageren, want manlief heeft nachtdienst en de laptop mee. vorige week heeft hij bijna 80 uur gewerkt en deze week zal het niet veel minder worden ben ik bang. leuk voor de financien, maar wel een beetje saai voor mij.

ik ga nu toch weer een poging wagen om te douchen, want moet straks weg. hopen dat dametje even in haar bedje wil slapen.

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zafira, ik merk hier dat als ik Thijs laat huilen en gewoon om de 5 a 10 min even een aai over de bol ga geven, dus niet eruit halen of praten, gewoon een aai over de bol , heel af en toe fluister ik wel iets van mama is hier of ik hou van jou, en dan loop ik weer weg, dan slaapt hij vaak binnen 10 a 20 min. Ik merk wel dat dat vaak heel erg moeilijk is, ik wil ook niks liever dan troosten. Maar het lijkt wel te werken. Ik heb dat dit weekend niet gedaan als ik duidelijk zag dat hij huilde omdat hij krampjes had. Toen heb ik hem er wel uitgehaald en getroost. Maar als hij huilt om "niks", dus hij heeft gegeten, hij heeft een schone luier en het ziet er niet uit als pijn oid dan laat ik hem in zijn bedje liggen en aai alleen even over zijn bolletje hoe moeilijk ik dat soms ook vind.
    Blijft hij echt lang huilen, zoals gisteravond tussen de 2 laatste voedingen, dan haal ik hem er uiteindelijk wel uit, maar dat is meer omdat ik dan last begin te krijgen van steeds die trap op en af en het bukken/buigen over de wieg.

Deel Deze Pagina