kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Vriendje is onderweg... Ik mag naar huisssssssss!

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wow wat heerlijk bb! Geniet. Heb je nog speciale instructies mee gekregen.

Nou ja zeepaardje laten ze je daar gewoon mee lopen.

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dreumesmama;ja:x

bb; fijn zeg, doe rustig aan:)

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Bbtje, Yeahhhh fijn meid. Wel rustig aan doen hoor!!

Dreumesmama, sorry meid, maat m is te klein voor mij. Hoe gaat het nu met de pijn? Hopelijk is het een beetje te houden.

all, Isa is vandaag voor het eerst met papa onder de douche geweest, en leuk dat ze het vond:D:D. Badje vind ze echt helemaal niks, dus was een beetje bang dat ze de douche nog erger zou vinden, maar je zag haar gewoon echt genieten! Zooo leuk om te zien. Wat betreft voeding, ik geef haar nu 5 flessen van 150 cc ( ik breng hem namelijk nog wel terug, bang dat het anders nog iets te veel is voor haar) en vaak komt ze in de nacht nog en dan krijgt ze 90cc. Ze doet het er nu super op en huilt niet meer na een voeding, dus dametje is nu duidelijk voldaan.

Vandaag ben ik heerlijk naar de kapper geweest en heb een flink stuk van mijn haar af laten knippen. Ook heb ik nu highlights zodat de boel weer lekker opgefrist is. Ben er helemaal happy mee.Hier gaat alles lekker, en heb eigenlijk weinig te melden.

5. Zeepaardje

zafira; fijn dat ze het zo lekker vind onder de douche!
    en lekker naar de kapper geweest, leuk!!!

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    bbtje wat fijn!!! heel dikke knuffel

hier dus op wintersport geweest zonder lawine of botbreuken :) maar wele en hoop vuile was en zo dus een grote bende. hoop snel weer alle tijd voor jullie te hebben

wat ik zo even 1,2,3 heb gelezen op telefoon of net zie ik zo veel heerlijke kinder berichtjes :D zo mooi ook weer al die eerste dingetjes. dan denk ik weer oh ja dat klopt dat zijn de eerste ontwikkelingen. heerlijk hoor :D
    voor iedereen natuurlijk een heeeeel dikke knuffel
    en nogmaals bedankt wheroon dat je me op de hoogte bracht van bbte. echt heel fijn. x

7. Zeepaardje

ikkedus; welkom terug:D

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden,

Kwam even lezen en zie dat bbtje in t ziekenhuis heeft gelegen, wat fijn dat je weer thuis bent.. en wat spannend allemaal... hoop dat de weeen even wegblijven nog totdat het ietsje veiliger is dat ze komen.. kriebels!!!!!

Wherona wat leuk dat Davey probeert te gaan zitten....dan worden ze meteen al ff een stukje groter he.

Annemiek heerlijk dat Thijs het ook zo goed doet:).

Verder ben ik t alweer kwijt...moest erg veel bijlezen :/

9. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dreumesmama, Ik kan me er alles bij voorstellen dat je dat contact mist en dat je het meoilijk vind om je kleine niet op te tillen enzo.
    Ik ben ook de hele dag in de weer met Thijs en geniet daar ook zo veel van. Dus ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik dat een week of zelfs aal een dag niet mag. gelukkig is het al bijna weekend. Hopelijk ben je dan ook goed genoeg opgeknapt om na het weekend weer lekker te hannessen met je meisjes.
    Was het gezellig met je mams?

Zeepaardje, je moet echt op je strepen gaan staan hoor dat ze actie ondernemen. Want zo kun je ook niet van je mannen genieten!
    Dit kan gewoon echt niet!!!

BBtje, fijn dat je suiker goed was en super dat je naar huis toe mag!!! Ik neem aan dat het ziekehuis je ook wel de nodige regeltjes heeft voorgeschreven, maar meis denk echt aan je rust!!! Dus geen keuekens en badkamers meer poetsen, over 1,5 week mag ik dat soort dingen weer doen en desnoods kom ik dan bij je poetsen. Maar jij moet nu echt rust nemen voor jou en je kleintjes!!

Zafira leuk is dat he de kleine onder de douche. Thijs vind in bad ook verschrikkelijk, deze week is hij dan ook al 3 keer onder de douche geweest ipv in bad. Ook Thijs word daar helemaal rustig van en geniet ervan... Net als papa en mama trouwens.
    Thijs krijgt momenteel 6 flessen van 120/4 en dat was eigenlijk teveel volgens het cb. Dus ze hoopt dat Thijs snel doorslaapt, dan komen we nl op 5 flessen uit en dat was dan goed. Maar goed, als Thijs 6 flessen nodig heeft krijgt hij die van mij.
    Heerlijk jezelf verwend bij de kapper!!!

Ikkedus, welkom thuis!!!
    Fijn dat jullie idd weer veilig thuis zijn. ebben jullie ook genoten?
    Fijn dat Wherona je op de hoogte had gebracht van BBtje, heb ik totaal niet aan gedacht :) (ook namens mij dus bedankt Wherona ;))

Michele hoe is het met jou? Begin je weer een beetje op te knappen? Ik hoop het echt voor je!

Ik denk dat bij Thijs zijn eerste sprongetje aan het beginnen is. Ik las in het oei ik groei boek dat dat ook wel zou kunnen kwa tijd zeg maar. Hij wil graag bij papa of mama zijn. Dus het is echt krijsen als hij in bedjuh ligt en wij niet in de buurt zijn. Zodra wij zijn kamertje oplopen en hem een aai over zijn bol geven is meneer rustig tot wij weer naar onder lopen, dan is het weer krijsen geblazen.
    Dus nu zorg ik dat hij na zijn voeding lekker bij mama in slaap valt en dan leg ik hem in bedjuh en dat gaat super.
    En morgen probeer ik dan hem overdag weer gewoon in zijn bedje te leggen meteen na zijn voeding en als het dan weer niet lukt dan pak ik hem gewoon weer bij mij. En hopelijk als dan het sprongetje weer voorbij is dat hij dan weer gewoon in zijn eigen bedjuh in slaap valt.

De nachten snapt Thij helaas nog niet, we gingen van 5 uur tussen de voedingen naar 6 uur ertussen, 7 uur en eergister naar zelfs de 8 uur er tussen. Om gister nacht weer 6 uur ertussen en afgelopen nacht weer 4 uur ertussen. Dus ik ben benieuwd wat hij vannacht doet. Hij heeft rond half 12 a 12 uur nog een late voeding, ben benieuwd hoe laat hij daarna weer komt.

Verder doet Thijs het gewoon nog steeds super goed, het is zo'n heerlijk kereltje. Ben echt super verliefd gewoon hihihihi.

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BBtje jippie lekker naar huis heerlijk voor je maar wel rustig aan doen hoor niet meer gaan poetsen

@dreumesmama lijkt me ook erg moeilijk als je die kleintjes niet mag tillen hopelijk mag en kan je het weer gauw.

@Ikkedus graag gedaan meid. En als je alles weer op orde hebt in je huisje lees ik graag hoe het was op wintersport en wat Hannah ervan vond

@Zeepaardje ik zou me ook niet zo weg laten sturen hoor meid dit is niet normaal en daar moet je aan geholpen worden.

@Michelle Ja ze worden dan wel erg groot, hoe is het nou verder met jou en je kids? Loopt Elize ook al?

@Annemiek ben ook benieuwd wat Thijs vannacht gaat doen hopelijk lekker doorslapen. En wat is hij weer lekker gegroeit zeg. Een sprongetje kan inderdaad lekker in mee gaan en lekker veel knuffelen

@Zafira leuk he om te zien dat ze zo genieten van een douche ben net ook met Davey weer onder de douche gesprongen maar wordt nu wel wat lastiger hij is zwaarder en beweegelijker hahaha

@Mamavan3 hoe gaat het nu met je nog last van je arm? en helpt de begeleiding voor je oudste zoon?

@Dnise en hoe gaat het met onze Aiden flink aan de wandel

@ll zo ik heb weer mijn werkweek achter de rug zo Davey zijn fles geven (slaapt nu nog) en dan ook lekker mijn bed in duiken ben ecjt gesloopt hihi. Voor de rest gaat het hier lekker niets bijzonders te melden. Wens jullie een fijne nacht en slaap lekker

11. Zeepaardje

wherona; nu lekker van je weekend genieten:D

annemiek; jammer dat doorslapen nog niet in zijn woordenboek voorkomt:p

all;
    nou ik heb het gevoel dat pim nog honger heeft na zijn fles, dus ga hem 180 geven zo... volgende week cb dus dan weet ik zijn gewicht en kan ik kijken of ik alle flessen 180 kan doen...

pim komt snachts gewoon om de 4 uur en overdag om de 5 uur;) kleine dwarsligger

ook is het een giga driftkikker... hij maakt zich zo overstuur dat hij spugen moet!

ml gaat morgen de ha bellen, dit omdat ik vaak over me heen laat lopen en overal ja en amen op zeg:)

helpt het niet dan wel ik de gyn morgen met telefonische spreekuur!

Sorry voor al het geklaag, ben er zo klaar mee en wil nu genieten voor 100%

Dikke knuffels voor jullie xxx

12. Zeepaardje

goedemorgen:)

nou ml de ha gebeld, is vandaag niet aanwezig:( tuurlijk!

ik zkh gebeld en dan kom je er maar niet tussen, ben boos geworden:) en nu afspraak voor as dinsdag ben benieuwd hoe en wat!

fijne dag allemaal xxxx

13. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, lekker geslapen, en weer een beetje bijgetankt?

Zeepaardje, en...heeft Pim de 180 fles leeggedronken? Ik moet zeggen dat ik eerder naar Thijs zijn behoefte kijk dan naar wat hoort bij zijn gewicht.
    Wat je zou kunnen doen als je een persoonsweegschaal hebt, dan eerst zelf erop gaan staan en daarna met Pim, dan heb je een mooie indicatie van zijn gewicht en hoef je niet nog een week te wachten.
    Wat goed dat je man de ha gaat bellen, ben erg benieuwd. En anders idd de gyn bellen. Dit kan gewoon niet!
    Ennuh... lekker hier klagen hoor, ook daar zijn we voor!
    Tuurlijk is de ha vrij hahaha. Goed dat je aan de foon bij de gyn boos bent geworden, en goed dat je dinsdag terrecht kan, en ook daar dan boos worden en eisen dat ze actie ondernemen!!!

BBtje, heb je lekker geslapen in je eigen bed? En hoe nog harde buiken gehad?

Thijs heeft vannacht weer 6 uur achter elkaar geslapen, hopelijk word dat vannacht weer meer. Ik was heerlijk rond 22 uur naar bed gegaan, manlief de late voeding, dus ik heb wel even lekker kunnen slapen.
    Dadelijk nog 1 gordijn opsplitsen in 2 gordijnen en 3 gordijnen korter maken, dan zijn voor boven alle gordijnen klaar.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hallo meiden,

Wat is het heerlijk om weer thuis te zijn, lekker op de bank hangen met vriendje en hondje (ILOVEIT!)

Maar tegelijkertijd vind ik het ook zo onwijs eng. Ik ben zo bang dat ze al eerder komen of dat er thuis iets onverwachts gebeurd...:)

Ik hou volledig rust doe niks (en daar zorgt iedereen ook wel voor hihi)

lig zoveel mogelijk en soms ff zitten. De buiken vallen vandaag mee, maar meteen als ik iets voel schiet ik beetje in de stress...

daarbij komt ook nog eens dat we ZOOO graag de 32 weken willen halen (nog 26dgn) omdat we het in het radboud niet fijn vonden, vanaf 32 weken mag het in ons eigen zh.... dus dat vind ik ook al zo spannend...

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Zeepaardje god dat je op je strepen bent gaan staan

@Annemiek ja heb heerlijk bij kunnen slapen jij ook zo te lezen. Heerlijk he mama zijn tis toch het mooiste wat je kan overkomen of nie

@BBtje heerlijk meid weer thuis wel begrijpelijk die angst goed van je dat je zoveel mogelijk rust neemt en dan moet die 32 weken toch zeker wel haalbaar zijn liever wat langer natuurlijk. En probeer niet te veel stress ervan te hebben weet makkelijk gezegd maar is ook niet goed voor je kleintjes. Laat je maar lekker verwennen door iedereen en dan komt het allemaal wel goed.

16. Zeepaardje

bb; pff moeeilijk is het dan ook om niks te mogen doen

annemiek; ja doe ik ook, maar het gekke is overdag red hij het er goed op, doe dus nu laatste fles 180
    en gaat prima
    heb geen weegschaal:)
    oh bijna de gordijnen klaar, fijn zeg!
    hier doe ik eigelijk alle voedingen van pim, manlief moet er onwijs vroeg uit...
    maar we mogen niet klagen:)

pim is nu alleen heel erg verkouden en een tochtoogje zo sneu

dreumesmama; hoe is het?

knuffels

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    was het maar zo wheroon.... maar het zegt allemaal niks, helaas.

Ik bedoel, ik heb vanaf week 5 al heel veel rust, en toch is het zover gekomen als afgelopen week. Dus ook rust zegt niks....;)

het kan zomaar veranderen.. dat is juist het enge. En je weet gewoon dat het vanaf nu al kan komen door die kortere bmm en die harde buiken elk uur.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ja dat is waar laten we maar hopen dat ze voorlopig lekker in je buikie blijven. Pffff al vanaf week 5 ongeloofelijk eigenlijk. lijkt me ook doodeng die gedachte pffff en dat gevoel laten we maar het beste ervan hopen he meid.

19. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, ik kan me je dubbele gevoelens wel snappen hoor. Maar fijn te lezen dat er thuis goed voor je gezorgd word. Luister goed naar je gevoel, die is nu super sterk. Mijn gyn gaf een maand terug ook aan dat hij juist zo reageerde omdat ik aangaf het niet te vertrouwen om weer naar huis te moeten, en om die reden werd ik opgenomen en ingeleid. Dus volg je gevoel!!! En laat je lekker verwennen.

Wherona, vandaag ben ik even minder blij om mama te zijn :) Thijs heeft totaal misschien net 2 uurtjes geslapen, is alleen maar rustig bij papa of mama, en helaas is pap druk aan het werk. Thijs ligt nu ook bij mij op de arm. Over een uur de late voeding, hopelijk slaapt hij daarna iig wel... anders beloofd het een hele lange nacht te worden...

Zeepaardje, 2 van de 3 gordijnen zijn klaar. Maar veel hebik vandaag dus niet kunnen doen helaas. Morgen nog even de laatste korter maken.
    Arme Pim!!

Hier dus helemaal gaar, de hele dag in de weer met Thijs. Mijn mannetje had helaas weinig tijd vandaag. Gelukkig wel af en toe zodat ik bijv even kon eten en iig 2 van de 3 gordijnen af kon maken.
    Hopelijk slaapt hij vannacht, zodat ook ik mijn slaap kan pakken.

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Heeft Thijs een beetje geslapen Annemiek?

En jij bbtje weer lekker in je eigen bedje? Kan me goed voorstellen dat je het eng vindt. Hoe is hst met de misselijkheid?

Zeepaardje fijn dat je dinsdag al terecht kan buj de gyn. Ben benieuwd wat hij er van zegt.

Met mijn hand gaat het de goede kant op. Ik kan alleen nog weinig doen. En manlief ligt al de hele week met een flinke griep op bed. Klein zusje blijft ook maar kwakkelen. Ik ga maandag ff wegen op cb. Je kunt haar ribbetjes zien zitten.

Deel Deze Pagina