kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek sprongetje waarschijnlijk heeft hij vannacht wel goed geslapen

@Dreumesmama gelukkig gaat het wel al beter met je hand. Hoe kan het nou toch dat je kleine meid zo blijft kwakkelen arme klein zusje hopelijk is ze niet al te veel dan afgevallen. eet ze nog steeds niet zo goed? en hoe gaat het met poepen gaat dat wel al beter?

@Zafira hoe gaat het met jou heb je effe niet gezien alles goed

@ll hier ook nog steeds aan het kwakkelen :x zit weer aan de schijterij :$ snap der echt helemaal niets meer van is mijn weerstand dan zo onwijs laag dat ik maar steeds ziek wordt. Misschien toch maar eens met de huisarts gaan overleggen kan toch niet normaal zijn. Tis wel een makkelijke manier om af te vallen dat ziek zijn.

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dreumesmama, dat is wel een flinke ziekenboeg bij jullie zeg.
    Dus als jij dadelijk met je hand weer wat kunt, kun je gelijk als een verpleegkundige voor iedereen gaan zorgen. Hoplijk lukt het om dat rustig aan op te bouwen.
    Arm klein meisje, hopelijk is het gewicht maandag goed. Maar ze blijft maar sukkelen he, arm ding, zo klein nog en dan al zoveel op haar bordje.

Wherona, die buikgriep heerst enorm en is mega besmettelijk. Ik hoor veel mensen waarbij hij maar terug blijft komen.
    En tja, je valt dan snel veel af, helaas zit dat er ook snel weer aan....

BBtje, hoe gaat ie daaro? En hoe is je mannetje er eigenlijk onder?

Thijs is na zijn fles van half 12 gelukkig na maar 1 keer even kort huilen heerlijk in slaap gevallen en mama mocht tot half 7 slapen. Daarna ook meteen weer in slaap gevallen tot 11 uur, en mama tot kwart over 10.
    Nu ligt hij in de box wat rond te kijken terwijl ik zit te ontbijten en dadelijk gaan we samen even boodschappen doen voor het weekend.
    Ik zal straks de babygym eens naar onder halen en samen met hem spellen, kijken of hij dat leuk vind.
    En dan tussendoor ook nog ergens het laatste gordijn korter maken en de was strijken....

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Hier gaat het lekker! Isa is net met mij onder de douche geweest en ze vind het echt heerlijk. Verders slaapt ze de nachten redelijk door en heeft maar af en toe een huil uurtje. We mogen dus echt niet klagen.

Dreumesmama, Arm klein meisje. Goed dat je haar even na laat wegen, want dan weet je iig hoe of wat. Flinke ziekenboeg bij jullie dus:(. Voor jullie allemaal heel veel beterschap!!

Wheroon, oef weer aan de schijt:(:(. Misschien slim om voor wat extra weerstand een vitamine suplement bij te slikken. Sterkte ermee meid.

BBtje, hoe gaat het nu met je? En idd hoe ervaart je vriendje het allemaal. Knuffel voor jullie.

Zeepaardje, Hoe gaat het nu met het huilen van Pim? En hoe voel jij je nu.

Annemiek, Gelukkig heb je vanacht weer een beetje bij kunnen tanken! Best wel vermoeiend he een kleintje die alleen maar in je armen wil liggen. Hier lopen we ook heel wat uurtjes met Isa te zeulen. Maar als je dan dat tevreden slapende koppie ziet, smelt je toch helemaal.

4. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Thijs ligt nu heerlijk op mijn schoot te slapen, met een enorme poepluier zo te ruiken hahaahahaa gelukkig om 3 uur voedertijd, dan kan ik hem verschonen haahahahaa. Maar inderdaad, het is heerlijk om zo naar hem te kunnen kijken. Het enige nadeel is dat je zelf niks gedaan krijgt, maar verder is het echt genieten:D
    Samen onder de douche is toch ook een toppunt van genieten he :D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo meiden,

hier alles oke hoor. We beginnen er een beetje aan te wennen dat dit zo zal blijven... Dus vandaag zijn we samen boodschappen gaan doen. Dat ging best goed. Daarna alleen wel ruim n uur plat gelegen want voelde me heel raar in mijn boven buik en rug.

Ik ben de pretnisolon aan het afbouwen omdat dit gewoon weg troep bleek te zijn, dit moet heeeel langzaaam voor mijn nieren iets. Dus ik denk zelf dat ik daar last van had. Nu is het mooi weer weg.

Vanavond ga ik met vriendje mee naar voetbal kijken. Is maar n uurtje ff eruit onder de mensen.. Maar het blijft erg spannend en vermoeiend.

Vriendje doet het echt super, hij is zo lief voor mij!
    EN doet zonder mopperen het hele huishouden. Hij is er wel flink van geschrokken en vind het nu nog erg spannend.

We gaan a.s. dinsdag al "trouwen" hebben we kunnen regelen. Geen feestje erbij alleen een kleine lunch. Meer mocht niet van het ziekenhuis. We hebben besloten dat we in juni/juli een tuinfeestje geven daarvoor in de plaats.

xxx

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hey liefjes bejn kapot maar alles gaat goed!! veel gewerkt deze dagen!!

bbtje lieverd heerlijk dat je thuis bent!!!

op de rest reageer ik morgen!!! fijne avond!!!! xxxxxx

7. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, fijn dat het redelijk goed gaat. Tuurlijk is het kei spannend!
    Fijn dat je ook wat dingen kunt ondernemen en niet helemaal babk/huis gebonden bent. Doe wel voorzichtig he ;)
    Was het gezellig bij het voetbal?
    Fijn dat je de bruiloft een week naar voren hebt kunnen halen, dan is dat iig allemaal geregeld.

Dnise, vandaag voor jou dus een relax/bijkomdagje hopelijk. Of heb je weer een drukke dag voor de boeg?

Thijs heeft gister alleen geslapen tijdens het boodschappen doen, het wandelen en bij mama op schoot. Als ik hem dan in bedje leg word hij weer wakker. Voor zijn laatste voeding maar even een kruikje erin gelegd, ik bedacht dat hij natuurlijk van tegeb ons warme lijf in een koud bedje gelegd werd en dus wakker werd en niet doorsliep. Voor de nacht wilde ik natuurlijk wel dat hij zou slapen. Nou en of...
    Meneer had om 23 uur zijn laatste fles en nu net om 8 uur pas weer. Hjj heeft gewoon 9 uur geslapen!!!! En mama dus ook!!!! Heerlijk

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek heerlijk zeg dat Thijs het zo snel door heeft dat doorslapen zo kun je zeker effe lekker bij slapen. De periode van alleen maar bij je willen liggen gaat over hoor.

@Zafira een heerlijk tevreden meisje hebben jullie. En de multivita is hier al een tijd in huis maar haalt niets uit helaas. Heb ook al een tijdje extra vita C genomen maar helaas.

@Dnise lekker uitrusten vandaag

@BBtje fijn dat je jullie trouwen naar voren hebben kunnen halen, en dat je ook effe eruit kan ook wel eens lekker dan alleen maar thuis hangen he. En wat fijn dat je vriendje het huishouden bijhoudt tis ook wel wat voor hem huishouden, voor jou zorgen werken, hondje en ook spanning. Wat apart dat die pretni nog wat dan troep is is dat nu pas tot uiting gekomen?

@ll zo net maar effe toast met kaneel gegeten en hopen dat daarmee de diaree stopt want al mijn energie is ook verdwenen, anders maar effe immodium halen en hopen dat dat werkt. Davey was vandaag weer lekker vroeg wakker 6 uur en toen weer om 8.30 maar ik mocht blijven liggen van vriendje :)

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    bbtje spannend dinsdag al trouwen!!!

sorry meisjes zit hier met een erg ziek kindje. vrijdag 40,3 naar ha geweest. keelontsteking :'( is dus niet heel veel aan te doen. veel peren ijsjes geven en pap. ze slaapt bij ons in bed dus ben helemaal op.

10. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, Balen meis dat jullie zo aan het sukkelen blijven. Hopelijk komt er snel een einde aan. Beterschap!
    Lief van je vriendjuh dat je mocht blijven liggen. Hier doet vriendlief vaak de late voeding zodat ik op tijd naar bed kan. En als hij er op tijd uit moet ivm werk, pakt hij de vroege voeding. Dus wel lekker.

Ikkedus, arm meisje toch, een keelontsteking blegh!! En dat bij zo'n jong klein ding, echt zielig. Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van en knapt ze snel op. Beterschap!!!

Hier vandaag weer heel de dag gejengel als Thijs niet bij mij of bij papa is. Net na de fles bij mij in slaap laten vallen, kruikje in zijn bedjuh zodat de overgang niet te groot is en hij ligt er nu ca 20 min in en slaapt nog steeds. Hopelijk blijft dat zo tot de voeding van half 11 a 11 uur. En dan duik ik ook meteen mijn bedjuh in in de hoop weer een heerlijke nacht voor de boeg te hebben. Zou wel fijn zijn als hij dat weer zo doorslaapt.
    Jullie horen het morgen ;)

Slaap lekker alvast.

Liefs Miek

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Ikkedus arme Hannah hopelijk knapt ze snel weer op

@Annemiek fijn he als je man de late voeding doet deed mijn vriend ook heel vaak de nachtvoeding toen. Nu komt Davey om 9 uur 9.30 voor zijn laatste fles en dan ben ik nog wel wakker :D

@ll loop nog steeds leeg maar wel naar mijn werk gegaan tis wel een stuk minder dus hoef niet constant naar het toilet te rennen maar merk wel dat alle energie uit mijn lijf is als ik de trap op loop dan ben ik bekaf en loop te hijgen niet normaal. Woensdag is mijn vriendin der zoontje alweer 1 jaar :$ zo snel gegaan. Maar ja kijk naar Davey die is ook alweer bijna 6 maanden.

En het is zo een heerlijk jochie lekker vrolijk lacht zo onwijs veel en klets je oren van je kop hihi. het enige waar Davey niet zo goed tegen kan is bij andere mensen thuis zoals bij mijn (schoon) ouders wat op zich ook wel weer vreemd is want op het KDV doet hij het hartstikke goed.

12. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, mijn mannetje hoort Thijs niet snachts, ik denk dat dat ook wel komt omdat hij weet dat ik er voor opsta. Ik vermoed dat als ik dadelijk ooit een nachtje weg ben dat hij echt wel wakker word omdat hij er dan op slaapt. Maar daarom en omdat ik overdag (normaal gesproken) ook kan rusten heb ik de nacht altijd gedaan. En nu is Thijs gelukkig langzaam aan de nachtvoeding aan het overslaan. Afgelopen nacht om half 11 de late voeding en om 6 uur weer. Heerlijk gewoon. En daarna ook weer makkelijk terug in bedje en verder slapen.
    Vervelend is dat het hoe leeg je word van een goede buikgriep. En meestal kost het meer tijd om weer fit te worden. Fijn dat je wel kunt gaan werken, maar balen dat je nog zo slap voelt. Hopelijk ben je snel weer de oude en kun je voor de rest van het jaar de (buik)griep missen.
    Wat heerlijk om je verhaal over Davey te lezen, klinkt echt als een heerlijk kereltje!!!

Thijs ligt nu gelukkig ook weer na de voeding van 10 uur in bedje te slapen, heerlijk even tijd voor mezelf. Dadelijk maar eens wat opruimen hier in huis, daar ben ik gewoon echt nog niet aan toe gekomen. Gelukkig zijn de gordijnen iig klaar en die hangen. Dus nu kan ik gewoon wat opruimen en het weer gezellig maken hier in huis.
    En dan vanmiddag even wat boodschapjes doen.
    Gister heerlijk vanuit mijn schoonmoeder naar huis gelopen. Het was echt heerlijk voorjaarsweer begin van de dag. Heb ruim 45 min erop gelopen, en heerlijk genoten. Het was eigenlijk net iets te lang, maar ik moet het toch echt gaan opbouwen, over anderhalve maand moet ik weer 4 hele dagen per week staan op het werk, dus dan moet ik wel mijn conditie weer op peil hebben!

13. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Ook hier gisteren een dramadag. Isa wilde echt alleen maar in mijn armen slapen en absoluut niet in haar bedje. Ze komt nu ook weer vaker in de nacht voor een voeding. Best vermoeiend dus. Ze krijgt nu rond 23.00 laatste fles en vaak komt ze dan weer rond half 5 a 5 uur. Vannacht drama om haar weer in slaap te krijgen, want wilde weer niet in haar bedje liggen. Maargoed de nacht is weer voorbij en nu maar hopen dat dit een sprongetje is of iets dergelijks. Verder doet ze het heel goed, ze begint nu echt wat spek op haar beentjes te krijgen en een lekkere bolle toet haha. Ik denk ook wel dat ze nu boven de 4 kilo zit. Ze past nog wel in de rompers mt 50 en shirtjes mt 50. Broekjes 50 zitten nu iets te strak. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de mt 50 kleertjes nu ook een beetje zat begon te worden, dus ga ze opbergen in een doos en dan kunnen ze naar zolder. Vanaf vandaag dus officieel in mt 56!!! Wat een klein ding is het toch haha.

14. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zafira, ik heb het boek oei ik groei gekocht, daarin staat wanneer er ongeveer welk sprongetje komt. Je kunt je op de oei ik groei website aanmelden voor de nieuwsbrief, dan krijg je ook vlak voor er weer een sprongetje aankomt een mail met info over dat sprongetje. De eerste is rond de 5 weken (zitten wij nu in) de volgende is rond de 8 weken. Hopelijk kun je er iets mee.
    Fijn is dat he dat ze wat spek kweken... hier een lange smalle vent, hopelijk komt daar nu ook steeds meer spek aan haha. Zijn toet begint wel al wat boller te zijn, hopelijk volgen zijn beentjes ook.
    En maatje 56 super meis!!! Hier hebben we vanaf dag 1 50/56 gecombineerd. Maat 50 word nu hier ook te klein.

Ik kwamr er net achter dat we zijn fles mogen ophogen, tenminste, ik ga er vanuit dat hij sinds woensdag al zeker wel 20 gram is aangekomen. En ik merk ook dat hij af en toe een beetje fladderd. Dus vanavond bij de laatste fles maar eens even ophogen naar 150/5. Ben benieuwd hoe het dan met doorslapen gaat en of hij zijn flessen dan leegdrinkt.

15. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nou ook gister en vandaag een drukke dag gehad! maar wel lkkr opzich!

aiden krijgt denk ik weer tandjes want die kon ik vanmorgen dus in pyama en al onder de douche zetten :O ik deed zijn slaapzak open en de poep zat aan zijn beentjes alles!! echt zoooo smerig!!! dus die heb ik onder de douche gezet en gelijk zijn bedje en alles afgehaald en in de was gedaan!!! hahaha dat was lekker wakker worden :p

jeetje zafira!! alweer in maatje 56!!! wat gaat dat snel he!!
    ze gaan zo snel!!! aiden heeft 7 weken maatje 44 angehad dus ik vond maatje 50 ook echt een mijlpaal toen!!
    nu inmiddels maatje 80 :O

en annemiek ik lees dat thijs zo goed doorslaapt! wat super zeg!!! voor je eigen nachtrust ook wel lekker!!!

ikkedus beterschap met hannah!

bbtje hoe is het met jou meid?? gaat het nog goed met de4 harde buiken etc???

@all hier alles goed! denk dus dat aiden tandjes gaat krijgen weer! en nu zijn deze ronde zijn billetjes ook echt helemaal kapot! zo zielig!! dus we smeren lekker sudocreme en vaseline en dan hopen dat het snel weer rustig is! hij staat nu lekker met papa te douchen en ik hoor hem door 2 dichte deuren heen lekker kletsen :D dus hij heeft het prima naar zijn zin :D

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

BB--> Ik wens jullie een fijne en gezellige dag morgen toe!!!!

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

rest; allemaal een dikke knuffel van mij...
    gaat met mij echt niet goed, gisteravond weer flauwgevallen:(
    ha gebeld, maar doet niks:(

pim doet het super, zitten nu al 5dg op 4 flessen!

knuffels xxxxxx

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Bbtje fije dag vandaag, hopelijk kun je vandaaag een beetje genieten!

Zeepaardje, vandaag gyn toch? Neem je iemand mee, dit kan toch niet zo?

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek dat had mijn vriend ook in het begin die sliep dan lekker door, maar hij zag aan mij dat ik het niet meer trok en toen hebben we het maar om en om gedaan en dan werd hij wel wakker. Gaat Thijs naar het kdv als je weer gaat werken?

@Dnise hihi had het gelezen op fb pffff als ik je verhalen zo lees krijgen we dus nog heel wat voor de boeg met die tandjes

@Zeepaardje ha doet niets????? sorry hoor ik zlou van ha veranderen

@BBtje GEFELICITEERD MEVROUW ......... (nieuwe achternaam:D)

@Ikkedus hoe is het nu met Hannah?

@Zafira vermoeiend is dat zekers wel gewoon in mee gaan en dan komt het weer helemaal goed. En mt 56 alweer gaat echt snel hoor Davey zit al in mt 68/74

@Dreumesmama hoe is het met je hand? En ben je gisteren nog wezen wegen?

@Mamavan3 hoe is het met jouw arm alweer wat minder last ervan?

@Michelle hoe gaat het met jou en Elize

@ll wat een prachtig mooi weer is het vandaag krijg der helemaal lente kriebels van heb der ook echt zin in. Voel me weer helemaal goed Immodium heeft zijn werk gedaan en voel me ook weer een stuk fitter.

20. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    bbtje!!! van harte met jullie huwelijk!!! hoop ondanks de spanning het toch mooi en speciaal voor jullie was!!! en natuurlijk benieuwd naar een foto!!! :D

jaaaaa wheroon!!! maak je borst maar nat :p hahahahahaha

Deel Deze Pagina