kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, ook hier nog even van harte proficiat met jullie trouwen, hopelijk is het toch een leuk dagje voor jullie saampjes, iig een bijzondere dag.

Dnise, ik moest zo lachen om je berichtje, je schrijft het ook zo leuk!! Ik zie Aiden dan al helemaal met pyama onder de douche staan hihihi.
    Het doorslapen hier is afgelopen week nogal wisselend gegaan, maar nu al 2 dagen op rij... duimen dat het nu doorzet!!!
    Heerlijk is dat met de kleine onder de douche, wat leuk dat Aiden dan hele gesprekken voert met zijn papa :D

Zeepaardje, super dat Pim het zo goed doet!
    En wat betreft je huisarts, schandalig!!! Andere zoeken per direct meis. Als jij wilt dat je geholpen word is de huisarts verplicht om je door te verwijzen! Ik ben benieuwd wat de gyn vandaag zegt, en meis... ga op je strepen staan!!!

Wherona, gelukkig lijkt het er hier steeds meer op dat Thijs gaat doorslapen, dus dan hebben we dat probleem niet meer ;)
    Hier ook al lentekriebels, heerlijk he dat zonnetje!!!
    En fijn dat je weer wat fitter bent!!

Thijs heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen tot 7 uur. Heerlijk dus!
    Vanavond gaan we saampjes even bij mijn dansklasje kijken.
    Vanmiddag komen ze van de buurtvereniging op kraamvisite.

2. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hoor net dat mijn favo dansmaatje er vanavond niet is, dus dansen word volgende week ;)

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek dat is erg fijn dat Thijs de nachtvoeding al laat voor wat het is. Nou de zon was hier weer snel verdwenen maar ben wel effe lekker een stuk wezen wandelen.

pffffff Davey wilt maar niet in zijn eigen bed vandaag dwarsligger wilt alleen maar in de reiswieg liggen.

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

past die daar nog in dan wherona?

Sem met 5mnd niet meer...
    gyn geweest echo gehad, had allang gecuretteerd moetsen worden, ja duh!!!
    Maar aangezien ik vrijdag stopweek heb van de pil, wil hij dat eerst even afwachten, die week erop nog bloedverlies dan gelijk bellen!

annemiek oh lekker geslapen tot 7u, super, hier ook ongeveer...

all knuffels

5. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, ik ben echt wel blij dat Thijs snachts doorslaapt. Hij slaapt overdag nog steeds bijna niet. Hij valt bij mij wel in slaap, maar zodra we hem dan in zijn bedjuh leggen word hij met ca 15 min wakker. Snachts slaapt hij wel en na de vroege voeding, voor de rest niet. Dus ik heb de nachten ook echt wel nodig om bij te tanken. Want na zo'n dag ben ik echt kapot. Hopelijk is dit sprongetje snel voorbij. Kon variëren van 2 dagen tot een week. We zitten nu op dag 4. Dus iig over de helft. Mijn mannetjes zijn nu samen maar aan de wandel in de hoop dat onze kleine man dan rustig word en slaapt...

Zeepaardje, ja duh... dat riepen wij leken al. Balen dat je eerst je ongi af moet wachten. Maar gelukkig word er na volgende week iig iets aan gedaan. Want dit is echt niet normaal, en al helemaal niet wat de gevolgen voor je gezondheid zijn. Echt schandalig van je huisarts dat hij daar niets mee doet! Dikke knuf meis en het einde is in zicht!!!

Nou ja, hier dus de hele dag weer met een niet bij mama weg te slaan Thijs gelopen haahahaha. Van de ene kant heerlijk, maar doodvermoeiend en ik kom niet aan de dingen toe die ik had willen doen. Daar ga ik zo dus maar eens mee beginnen nu manlief en zoonlief samen nog maar even aan de wandel zijn.

Voor straks slaap lekker en tot morgen
    Liefs Miek

6. Zeepaardje

annemiek; ja gelukkig wel ja:)jouw mannen lekker samen aan de wandel:p geniet ervan, en hier blijven ook vaak dingen liggen tot morgen of overmorgen:p

7. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Helaas heeft het wandelen niet geholpen, dus Thijs ligt weer bij mama hahahaha

8. Zeepaardje

draakjes kunnen het soms zijn;)

9. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hihihihi echt wel, maar wel lekkere draakjes ;)
    Zo weer voedertijd, hopelijk slaapt hij dadelijk wel goed in en slaapt hij weer door zodat ik weer kan bijtanken vannacht ;)

10. Zeepaardje

zekers:) en zo mooi lachen *smelt*

hier zo ook laatste fles...

en dan hopelijk weer tot een uur of 7...

vanmorgen 7.20, heerlijk:)

xxx en slaap lekker

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Ik heb weer een werkdag van 8 tot half 7, dus een lange dag vandaag en morgen ook weer redelijk maar iets korter..

Ikkedus wat balen van het ziek zijn.. gaat het nu wat beter?? heb je antibiotica voor je meissie? Ik ben wel heel benieuwd naar n nieuwe foto die up to date is zo ongeveer:D:D

Dnise hahahaha dat verhaal van onder de douche dat ken ik hier heel erg goed. Ik kwam gisteren de kamer binnen trek mn neus op en denk ok... dit ruikt hier niet naar bloemen.. ik verschoon die meid dus denk ok ik zet haar ff in bed met dr blote kontje om t badje aan t zetten dit is welgeteld 2minuten nog geeneens. Ik kom terug heeft ze alles volgeplast in dr bed, en dan met zo'n big smile van kijk mam,, nu heb ik je.. En toch kan ik r alleen maar om lachen en niet boos om worden. Maar deze verhalen herken ik wel heel erg goed haha. Heb je ook een nieuwe foto van je aiden?

Annemiek je kleintje went r zo lekker makkelijk aan om steeds bij je te liggen, Elize had t ook. wilde constant bij mama zijn nu nog steeds is het echt een klit. waar ik ga is zij ook. Ik moet wel zeggen op latere leeftijd word t niet prettig.. maar ik vind het ook geen probleem. Slaapt hij wel in zn eigen bedje snachts? Of is dit nog n probleem heb t even gemist....

Zeepaardje jou verhaal heb ik ff gemist,.. ben je zwanger geweest en een miskraam gekregen? Maar dan laten ze het vruchtje toch niet zolang zitten?

Bbtje gefeliciteerd meis!!!!!! Officieel Mevrouw??????? erg leuk..
    En je bent r bijna hoor nog 3 weekjes dan heb je een mooie mijlpaal bereikt 32 weken :D:D:D:D.

Mamav3 hoe is het met jou?? en je 3 kinderen trek je het een beetje?

wherona..Davey niet meer in zn bedje en wel in zn reiswieg hihi..
    echt een eigen mening dus.. eens zal hij toch moeten in zn eigen bedje, dan word die reiswieg toch echt te klein:D

12. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    En Zeepaardje, hoe heeft Pim geslapen afgelopen nacht?

Michele, fijn om weer wat van je te lezen, hoe gaat het nu met jou? Begint alles een beetje een plekje te krijgen of blijft het moeilijk.
    En hoe is het met de kids? Wij willen ook wel een up to date foto zien ;)
    Thijs slaapt snachts en tussen de eerste 2 voedingen prima in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje gelukkig en over het algemeen slaapt hij dan ook meteen weer in. Het is nu vooral overdag dat hij moeite heeft met slapen over het algemeen. En na lang tegen de slaap vechten valt hij dan eindelijk bij mama in slaap. Micchien moet ik hem na zijn voeding gewoon wat langer ophouden en met hem spelen, maar wat speel je met een baby van een maand behalve lekker knuffelen en tegen hem praten en rondlopen en vertellen wat ik zie en waar hij naar kijkt. Dadelijk maar wat proberen.

Zafira, hoe is het bij jullie?

BBtje, fijne dag gehad gister? En een heerlijk ontbijtje vanmorgen zag ik op facebook ;)

Thijs heeft tot vanmorgen kwart voor 6 geslapen, daarna tot 10, had gehoopt het iets te rekken zodat we vananvond weer rond half 11 uitkomen. Hopelijk lukt dat ergens vandaag nog. En anders zelf ook maar vroeg naar bed, zodat ik mijn slaap iig wel kan pakken.

Na 45 min te hebben liggen huilen en ik om de 5 a 10 min naar boven te zijn gegaan lijkt het nu stil.... duimen dat het even zo blijft, dan kan mama ook weer eens wat doen. Het is eigenlijk ook zo sneu, hij ligt dan echt te gapen en met zijn ogen die hij moeilijk open kan houden en mij dan aankijken van ik ben nog niet moe hahaha. Maar hopelijk heeft de moeheid nu gewonnen en slaapt menneertje eventjes een uurtje of 2 a 3 door. Zou lekker zijn.
    Dus ik ga maar eens wat rommelen in huis. Al is het maar 10 min. hahaha wat gedaan is is gedaan :p

Dames fijne dag!!!

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hey Annemiek, Ja het is moeilijk met vlagen. Soms heb ik zoiets van laat me allemaal met rust ik wil onder de dekens kruipen heel hard. Heb wel een eetprobleem dus ook dat is en blijft een gevecht.
    Verder gaat het met de kinderen wel goed, Lars de oudste heeft ondertussen zn zwemdiploma gehaald en zit nu volledig op voetbal wat hij erg goed doet. zn vader is trainer dus dat vind hij extra leuk, op school doet hij t erg goed.

Met lucas gaat het ook goed een erg eigenwijze leeftijd maar ook erg leuk en ook op school gaat het prima. Elize heeft vorige week haar eerste stapjes los gezet. nu ook wel redelijk wat stapjes maar niet meer zoveel als vorige week. Ze is een geweldig vrolijk kind met een flinke attitude. Krijg soms al klappen als ze boos is en vaak gillen en krijsen. Verder een heerlijk kind. ik heb dan die foto op hyves van mij en haar van alle 3 nog niet.. die willen we aankomend weekend gaan maken.

Wat fijn dat hij redelijk veel in zn eigen bedje slaapt. Vaak zie je dat probleem dat ze constant bij de moeder willen ook snachts. Mijn ritme met Elize was ook zo.. sochtends eruit, dan slapen tussen 10.30 en 12. dan weer 14u tot half 4 en dan savonds op de leeftijd van Thijs. Overdag vond ik het geen probleem het kroelen en lekker knuffelen zolang ik mn nachtrust maar kon hebben. Maar inderdaad het is fijn als je even je handen vrij hebt om je huishouden te doen.. Maar vanzelf krijg je een ritme en ook Thijs krijgt dan zn ritme ook overdag. Als je die te pakken hebt geniet je het meeste van elkaar, gaat helemaal goedkomen met jullie :)

14. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Michele, hele dikke knuf meis! Zo te lezen heb je het toch nog steeds zwaar. Een eetprobleem is niet niks! Hopelijk krijg je goede hulp.
    Wat goed dat Lars zijn zwendiploma heeft gehaald en nu geniet van het voetballen!
    En Lucas die het goed doet op school!
    En Elize, loopt ook al, wat goed, en met kleine beetjes moeten ze het toch leren! Meiden schijnen veel pittiger te zijn dan jongens. Als ik naar mijn neefjes en nichtjes kijk gaat dat zeker op.
    Maar zo te lezen geniet je volop van je kids, al is het soms zwaar.

Het viel mij vandaag ineens op dat als ik Thijs op zijn zij in bed leg hij wel slaapt, en op zijn rugje niet. Vanmorgen is hij alleen al een keertje op zijn buikje gerold en troffen wij hem huilend aan met zijn snoetje in het matras. Dus overdag durf ik dat wel aan, ga gewoon geregeld kijken, maar snachts durf ik dat niet. Dus ik heb net bij babydump online zo'n Delta baby sleep gekocht, dat zijn 2 driehoekige kussens waar je je baby dan op zijn zij tussen kan leggen zodat hij niet op zijn buikje rolt. Wow, als dat toch eens de oplossing zou zijn... Als hij bij mij ;igt, ligt hij ook altijd op zijn buikje of zijn zij. Dus wellicht is dat het probleem waarom hij overdag zo slecht in zijn wiegje slaapt.
    Hij ligt nu al vanaf half 7 te slapen en nog steeds is het stil! Het was eerst allemaal huilen en wij steeds naar boven. ik leg hem op zijn zij en meneer is vertrokken en sindsdien hebben we hem niet meer gehoord. Ben wel tussendoor wezen kijken en hij lag nog mooi op zijn zij te slapen.
    Dadelijk rond 10 uur a half 11 de late fles en dan lekker weer naar bedje.

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    michelle, lief dat je het vraagt.... met mij gaat het wel..... en met de kids gaat het goed, heb nu duidelijkheid wat er met me middelste aan de hand is..... pdd-nos met adhd.... wat ik vermoede al die tijd is nu eindelijk na 3 jaar bevestigd nu dinsdag as praten over medicijnen voor zo wie zo adhd, en hopelijk wordt hij dan ook een heel stuk rustiger zodat het voor mij ook wat leefbaarder word.... ik klets gauw weer mee gaat gaat ff wat minder met me , komt allemaal wel weer goed

16. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mamavan3, ondanks dat je het vermoedde lijkt het me toch heftich om te horen van je middelste. Tis niet niks wat je zo weer op je bordje erbij krijgt. Hopelijk krijgt hij idd snel de juiste medicatie en komt er voor jullie ook eindelijk wat meer rust.
    Logisch dat je hier nu minder/niet bent, maar dat komt vanzelf weer als de rust in je leven weer wat teruggekeerd is. Wij zijn er dan ook nog ;) Hele dikke knuf voor jou en je gezinnetje!

Hier heeft Thijs gister tussen de laatste 2 voedingen prima geslapen tot kwart over 10. Na zijn late voeding ging hij ook mooi weer terug naar bedje en sliep nagenoeg meteen weer in.
    Vanmorgen na zijn vroege voeding om half 6 was dat helaas echter wel anders. Heb hem uiteindelijk mee in ons bed genomen voor een half uurtje en hem toen weer in zijn eigen bedje gelegd, na nog even te hebben liggen jengelen is hij toen eindelijk ook gaan slapen.
    Om 10 uur hebben we hem wakker gemaakt en is hij heerlijk met mij onder de douche gegaan en nu is papa heerlijk met hem aan het wandelen.
    Vanmiddag ga ik met Thijs heerlijk saampjes boodschapjes doen en cadeautjes kopen voor de jarige die we dit weekend hebben (3 stuks en allemaal op zaterdag, gelukkig maar 2 adressen ;)).

Hoe is het verder met de rest van de dames?

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Heel erg fijn dat Thijs zo goed heeft geslapen vannacht. van 22 tot 6 is echt erg netjes.. Misschien was hij vanmorgen gewoon ff uitgerust na zo'n lange tijd slaap.. dan denkt hij nee mama ik wil niet meer slapen hihi..
    Maar het klinkt echt erg goed hoor het gaat super met jullie

Eetstoornis nee is ook niet niks,, zo voelt het ook niet. Het word alleen een dwangmatig iets wat iemand die dit niet kent niet zal begrijpen.

Mamav 3 wat houd dat precies in hetgeen wat je benoemd?
    Ik ken het de momenten dat t niet ok gaat dan heb je geen behoefte aan t forum..neem je tijd meis.. het is niet niks.

18. Zeepaardje

lieve meiden...

goed de griep te pakken, dus lig continu in bed, zo beroerd ben ik...

vanmorgen wel met pim naar cb geweest...
    hij is te mager(!) terwijl hij op de middellijn zit, nou ja...!

hij eet voldoende... dus als die volgende keer niet iets meer omhoog gaat tijd voor actie!

knuffels

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Sorry meiden dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb!!
    Ik zit hier in een ziekenboeg .....bah bah. Manlief is strontverkouden en heeft geen stem ( erg vermoeiend voor hem) en een kat aan de diarree( helaas niet alleen op de kattenbak). Gelukkig is er met Isa niks aan de hand, behalve dat ze erg graag bij mama in slaap wil vallen haha. Gaat al wel steeds beter om haar wakker weg te leggen in haar bedje. Meestal slaapt ze na een minuut of 10 toch wel zelf in. Ze is heel vrolijk en groeit lekker door. Begint echt een beetje spekpootjes te krijgen haha.

BBtje, hoe is je trouwdag geweest meis. Hopelijk is je misselijkheid weggebleven en heb je er heerlijk van kunnen genieten. Gaat het verder nog een beetje met je?

Annemiek, wat lekker om te lezen dat Thijs het ook zo goed doet!!! Wat een kanjers hebben we toch:D:D

Michelle, fijn om te lezen dat het met je kindjes goed gaat. Ik merk ook aan je manier van schrijven dat jij zelf ook weer iets beter in je vel zit. En wat leuk dat Elize haar eerste stapjes heeft gezet, Ze wordt al een echt dametje. Geniet maar lekker van je kids meid.

Mamav3, ook al had je het vermoeden, het is toch naar om te horen te krijgen wat er is met je kindje. Nu kan je er gelukkig wel iets mee met medicijnen. Doe maar rustig aan en kom maar kletsen als jij daar behoefte aan hebt.

Wheroon, wat fijn dat de imodium gewerkt heeft:D:D Misschien moet ik het ook maar aan mijn kat geven haha. Nu hopen dat bij jullie de ziekenboeg weer voorbij is.

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Michele, een eetprobleem is zeker heftig en inderdaad veel mensen snappen het niet. Ik weet helaas uit het verleden wat het is en ik heb ook erg hard aan mezelf moeten werken om er vanaf te komen. Ik had het voordeel dat ik nog geen kind had toendertijd, ik merk nu al dat je met een kind toch minder/geen tijd voor jezelf hebt/maakt. Maar het feit dat je het erkent is al super, want dan kan er aan gewerkt worden al dan niet met hulp. Heel veel succes en sterkte. Dikke knuf

Zeepaardje, bah ook nog de griep erbij. Beterschap!
    Pim mooi op de middenlijn en toch te mager??? Vreemd. Als hij maar goed drinkt en plast en goed in zijn vel zit zal dat wel goed komen.

Zafira, vermoedelijk zit Isavnu in het sprongetje, die worden berekend vanaf de uitgerekende datum las ik in het oei ik groei boek. Hier zijn we er echt merkbaar weer voorbij. Dus probeer er ook maar van te genieten, al kan het ook zwaar/vermoeiend zijn.
    Beterschap voor je mannetje en de poes.
    Dit topic brengt alleen maar kanjers voort ;)

Thijs doet het supergoed. Hij is overduidelijk over zijn sprongetje heen. Hij is weer veel rustiger en na een paar min jengelen in bed valt hij in slaap. Hopelijk slaapt hij vannacht wel gewoon weer door.
    Morgenvroeg op nacontrole bij de KA. Ben benieuwd wat hij van Thijs vind.
    Ik ben vanavond voor het eerst weer in bad geweest, heerlijk!!! Officieel mag ik dat na het weekend pas (6 weken), maar ik vloei niet meer en de wond is mooi genezen, dus die paar dagen zal wel goed komen lijkt me. En ik kon echt niet meer wachten hahaha.
    Na mijn bad ben ik heerlijk opbed de finale van de mol gaan kijken. Manlief doet dadelijk de late. Dus lekker relax avondje voor deze mama.

Slaap lekker

Deel Deze Pagina