@Zeepaardje vindt het ook niet mager hoor @Zafira ja gaat echt super hard hoor de tijd nog effe en Davey loopt hihi Hoe is het met de rest van de meiden? Ikkedus, BBtje, Dnise, Mamavan3 en Michelle.
hier alles redelijk, de ochtenden misselijk helaas.. buiken zijn stukken minder als ik maar niks doe... zodra ik wat onderneem dan is het mis. ik speel nu veel spel op de laptop dus zit minder op forum hihi,... xxx
Zafira, Je weekend klinkt erg goed, ook ik ben wel erg benieuwd naar het krukje, klinkt erg leuk. Leuk is dat toch he als mensen zo'n moeite voor jullie doen. Spannend, vrijdag al de eerste prikjes, hier de 29ste. Vind het erg spannend hoor. Lekker dat Isa ook doorslaapt, je kunt gewoon alles veel beter aan als je een paar uur achter elkaar kunt slapen he Thijs heeft vannacht weer doorgeslapen, 22 uur late voeding en vanmorgen om 5.30 uur weer. Nog aan de vroege kant, maar altijd beter dan 2.30 uur zoals van de week Gister bleef hij steeds maar slapen, dus na een uurtje of 5 heb ik hem toch steeds maar wakker gemaakt, ander zou hij eerder te weinig voeding krijgen ondanks de nachtvoeding ipv te veel hahaha. En dan was hij waarschijnlijk vannacht weer gekomen. Dus nu uiteindelijk gister toch gewoon 5 voedingen gehad. Thijs krijgt momenteel 5 voedingen van 150/5. En dat drinkt hij goed op. Maar tis echt een zuipschuitje. Als ik hem 8 keer 150/5 zou geven zou hij het volgens mij ook opdrinken hahaha. Wherona, Ja tis echt sneu, hij roggelt flink en bij het boeren tijdens en na het voeden spuugt hij oo kwel iets meer als anders, maar dan is het ook veel slijm, dus het komt gelukkig wel goed los dus hopelijk is hij er snel weer vanaf. De neusspray vind hij niet zo prettig, gister voelde hij de bui al hangen en stak 2 vingers in zijn neus zo van jij komt er mooi niet in hihihi. Volgens mij hebben wij mama's het ook zwaarder tijdens de prikjes dan dat onze kids dat hebben hahaha. En is Davey weer goed gegroeid? Wow wat goed van Davey al 15 sec los zitten Terrecht dat je trots bent!!! Zeepaardje, als Pim toch netjes groeit is het toch prima. En als hij inderdaad goed drinkt en plast en lekker allert is en zich goed lijkt te voelen zou ik me niet zo druk maken. En dan zou ik zeker gee nactie ondernemen. Thijs lijkt ook vooral in de lengte te groeien ipv de breedte. Hij is sinds geboorte 900 gram aangekomen, maar ook al 7 cm. Maat 56 is nog veel te wijdt, maar de broekjes zijn nog net niet te kort, maar dat duurt niet lang meer. Dus eigenlijk is het ook maar een spillebeentje, maar daar word gelukkig niets van gezegt omdat hij mooi in de curve past. Dus volg vooral je gevoel. BBtje, balen dat de ochtenden nog vaak misselijkheid met zich meebrengen. En dat zodra je iets doet het gelijk mis is met de harde buiken. Want de dagen zullen wel lang duren als je niks mag doen. Helaas moet je dat over hebben voor het goede doel. Hele dikke knuf kanjer!!! Hier toch steeds veel gejengel overdag als hij in zijn bedjuh ligt. Thijs wil vooral overal bij zijn lijkt het wel. En wil dus veel onder zijn. Helaas wil hij ook niet al te lang in de box liggen, dus gister heeft hij veel in de draagdoek gelegen. Vandaag wil ik toch proberen omdat te minderen zodat hij er niet aan gewend raakt en dadelijk overdag alleen nog maar in de draagzak wil liggen. Voor nu ligt hij iig al bijna 1,5 uur in bed. Wel al 2 keer de fiep er even in gedaan, maar nu lijkt hij rustig te liggen slapen, ben benieuwd voor hoelang hahaha. Hopelijk klaart het iets op vanmiddag zodat ik heerlijk kan gaan wandelen. En vanavond ga ik in de pauze naar mijn dansklasje toe samen met Thijs. Gisteravond met mijn collega's was erg gezellig, dus ik kijk nu al uit naar zondag, dan komen ze, met de mannen dit keer, lekker gourmetten Dus ook daar kijk ik naar uit Hier nog even 2 foto's: De eerste is van toen we vrijdag terug kwamen van de kinderarts, lekker te slapen in zijn maxicosi, dan smelt ik echt helemaal weg. De tweede is van zaterdag met zijn stoere feestoutfit hihihi. Ik vond dat spencertje zo cute
Hoi Hoi Davey is weer goed gegroeit hij weegt nu 8335 en is 70 cm ze waren helemaal tevreden over hem. Arme jongen was zo moe dat hij op het kussen in slaap viel thuis meteen lekker in zijn bedje gelegd. @BBtje vervelend dat je in de ochtend nog misselijk bent maar wel goed te doen lijkt me. En joh dat spelletje kan ook effe op pauze hoor wil wel up to date blijven @Annemiek Davey wou op een gegeven ogenblik ook niet meer in de box erg lastig was dat wel eens veel blijven doen en leuk maken voor hem, die sloffen hahahaha grappig hoor. @prikjes ze schrikken effe maar ze zijn het gauw weer vergeten zodra ze de prikjes hebben gezet meteen lekker de beentjes masseren vinden ze over het algemeen wel erg fijn. en extra knuffel natuurlijk.
Jeetje wat een verschil is dat dan he Wherona met die kleintjes van mij, Zafira en Zeepaardje. Wat worden ze toch snel groot! Ja ik vind die slofjes ook super schattig, helaas zijn ze niet zo heel groot, dus ik denk met een week of 2 kan hij ze niet meer aan. Thijs had 2 uurtjes geslapen na zijn voeding, nog geprobeerd met de fiep en een muziekje, maar meneertje was klaar in zijn bedje. Heb hem toen mee naar onder genomen en een kleed op de grond gelegd en daar samen met hem en de babygym gespeeld en liedjes voor hem gezongen. Zo leuk om te zien hoe hij al reageerd op lichtjes en geluid, maar ook op mijn stem. Dus we hebben heerlijk ruim een uur samen gespeeld en toen mertke ik dat hij moe werd. Heb ik lekker met hem op mijn arm op de bank gezeten en om half 2 weer zijn flesje gegeven en nu ligt hij weer heerlijk in zijn bedje. Ik heb echt genoten Ik heb ook wat filpjes gemaakt, maar ik weet niet hoe ik die hier kan plaatsen, via bijlage toevoegen lukt het me niet helaas. En ik weet ook niet hoe ik hier een youtube filmpje kan plaatsen. Ik zal zo onze website even updaten met de filmpjes, dan kunnen jullie daar ook kijken: Onze website
Hai hai, Isa heeft vanacht weer doorgeslapen!! Weer tot ong half 7 dus ik ben helemaal blij. Merk nu ook dat ik haar steeds makkelijker wakker weg kan leggen, want ze kan nu zelf goed in slaap vallen. Eerst had ze daar echt wat hulp bij nodig door middel van speentje en wiegen, maar dat hoeft nu bijna niet meer. Ik ben zo trots op mijn kleine meisje.
meisjes wat een heerlijke verhaaltjes over kleine maatjes en kleine mensjes heerlijk klein spul toch *eierstokken rammelen* maar we wachten nog ff hoor. wat fijn dat jullie nu ook 'het doorslapen' mogen ervaren. appart he dat je op een paar uurtjes slaap toch wel lijkt te functioneren maar wat een verademing als je dan ineens even kan doorslapen. en op jullie buik? genieten jullie daar niet enorm van? ik had dat zo gemist. anticonceptie: ik ben echt helemaal fan van de spiraal maar dat was toen ook ivm combinatie met bv. hier...druk Hannah is een week echt enorm ziek geweest. heftige keelontsteking koorts etc etc. zij heeft een paar nachten bij ons in bed gelegen. resultaat mama gebroken maar kind wel lekkerder in haar velletje. ook weer klusjes in huis aangepakt. ook voorbereidingen op een evt 2e kindje. de 3e slaapkamer hebben wij nu als werkkamer ingericht maar die moet dus naar de zolder. dit aangezien ik de eerste 16 weken zo ziek was en met 32 weken in het zh kwam. willen we dus het 'zware werk' voor de zwangerschap gedaan hebben. mocht een 2e kindje ons niet gegund zijn zien we dan wel weer wat we ermee doen . dan nog wat drama...onze gastouders stoppen ermee! ze gaan uit elkaar dus we hebben 2 maanden de tijd om iets nieuws te vinden. zitten bij een bureau aangesloten maar ja je moet ook een klik hebben en dan moet het ook nog maar net op jouw dagen kunnen. dus ff stress. morgen naar een nieuw kinderopvang kijken, zij zijn net begonnen en hebben nog volop plek.
Jeetje Ikkedus, daar zit je ook niet op te wachten. Maar wat gaaf alvast voorbereidingen voor een tweede kindje. Spannend hoor, dan gaan we weer van voor af aan beginnen met ons groepje. Iig zijn er een aantal die nog voor een kindje gaan. Even een paar foto's van mijn mooie meisje!!
Wat een heerlijke foto's van de kleintjes! En wat een gaaf krukje Wherona, Davey heeft ons meisje ingehaald. Die weegt nog geen 8kg Bbtje, lekker rustig aan doen! Bijna 30 weken. wow! Ikkedus, wat jammer van de go. Spannend weer de voorbereidingen voor een 2e kindje. Arme Hannah zo ziek geweest. Hier is het echt drama met ons meisje, ze huilt veel. Is 's nachts uren aan het krijsen. We zijn dan ook echt gesloopt.
Dreumesmama, heb je enig idee hoe het komt dat ze zo huilt? Begrijpelijk dat jullie helemaal gesloopt zijn. Misschien dat een familielid een keer een nachtje op wilt passen, zodat jullie even bij kunnen tanken. Pfff zal iig heel zwaar zijn zeg. Sterkte ermee en een hele dikke knuffel.
hey meiden, Ik lees allemaal dat jullie facebook hebben. Ik heb ook facebook. Zoek maar op Michele van dun. Ikkedus wat balen van de gastouders. Ik woon ook in tilburg en ben ook gastouder.. hihi. Maar zit momenteel vol denk ik..
prachtige foto's! hier erg gesloopt... pim krijst gewoon ruim 10u per dag! en 's nachts is het ook geen lol aan... dus ben op... sem morgen voor het eerst naar school, maar ben op... bah ellende zo knuffels xxx
Zafira, wat heerlijk dat Isa ook aan het doorslapen is. Lekker is dat he als je wat meer slaap kunt nemen. En fijn dat ze ook zichzelf nu in slaap kan krijgen. Thijs heeft daar soms nog wat moeite mee. Oh meis wat een scheetje is Isa toch!!!*SMELT* Thijs kan ook zo in slaap doezelen en dan met zijn fuistje tegen zijn wangetje aan.. zo cute En het krukje is echt kei vet!!! Leuk dat mensen de moeite nemen om dat voor jullie te maken! Ikkedus, oei oei eierstokken die rammelen hihihi. Wel leuk dat er dadelijk gewoon weer een nieuwe ronde gaat starten Ik mag de eerste 6 maanden niet zwanger worden ivm de keizersnee, maar daarna gooien we de anticonceptie overboord, en dan zien we wel. We gaan niet gelijk tempen enzo, maar we laten het dan lekker op zijn beloop gaan en zien wel waar het schip strand. Ach arme Hannah!!! Zo klein en dan al zo goed ziek. Echt kei sneu. Hopelijk is ze snel weer de oude. Oh wat balen dat je gastouders ermee stoppen meis. Vervelnd vooral voor Hannah, moet ze dadelijk weer op een nieuw plekje wennen. Hopelijk vind je snel goede geschikte gastouder(s). En hoe was het vandaag op het kdv? Voordeel daarvan is dat het altijd doorgaat. Ook al stoppen de verzorgsters er mee. Dreumesmama, jeetje wat naar voor jullie kleine meisje en natuurlijk voor jullie. Zijn ze al aan het kijken wat het probleem kan zijn? En natuurlijk zitten jullie er doorheen, is kei zwaar! En je wilt gewoon het allerbestje voor je meisje! Dikke knuf! Michele, ook ik krijg je niet gevonden op facebook helaas. Zeepaardje, jeetje meis voor jullie ook al zo zwaar. Is er bij jullie al onderzoch of er iets is waardoor hij zo krijst? Ik heb met Thijs zijn 1ste sprongetje een paar dagen gehad dat Thijs zo enorm veel krijste, ik moest op een gegeven moment zelf gewoon mee huilen, zo zielig vond ik dat. Voor jou ook een dikke knuf! Hier eigenlijk weinig te melden, vandaag een lekker rustig dagje gehad. Beetje rommelen in huis, lekker keuvelen met Thijs, heerlijk gewoon. Morgen word het mooi weer, hopelijk krijg ik dan de kans om de auto van binnen even weer een keer goed uit te doen, en evt de buitenkant, maar daarvoor ga ik evt wel door een wasstraat als ik daar de tijd niet voor heb.
@Zafira heerlijk he dat doorslapen en wat een mooie foto's en dat krukje die is echt onwijs leuk. @Annemiek leuke filmpjes wat een kereltje al @Ikkedus lastig dat de go ermee stoppen hopelijk vinden jullie weer wat geschikts. Nu Hannah weer is opgeknapt moet jij maar je rust nemen. Spannend hoor voor een 2e gaan. @Dreumesmama hoor vaak dat jongens sneller gaan dan meisjes balen dat je meisje zo moet huilen enig idee wat er aan de hand is? is erg zwaar inderdaad en je hebt er ook een grote meid bij @Michelle ik ga je zoeken op fb @Zeepaardje ook al een huilend kindje Spannende dag voor Sem @ll wat kunnen sommige mensen je toch onzeker maken he pfffff gister bij het cb krijg je te horen dat hij het al op 3 flessen zou moeten kunnen doen vandaag weer mijn moeder die vindt dat hij nog erg veel flessen krijgt ppfffff Davey zit nu nog op 5 flessen en we hebben het al meerdere malen gebropeerd om naar 4 te gaan maar daar doet hij het echt slecht op hij gaat dan veel spugen en wordt snachts wakker. Hij groeit goed enzo maar soms wordt je dan wel erg onzeker en ga je jezelf afvragen of ik het wel goed doe en hem niet teveel melk geef en te weinig fruit en groente. Blijf het moeilijk vinden hoor dat hele eten gedoe.
uhm michelevdun aan elkaar.. michele1984..uhm.. michele v dun tilburg.. richard v dun is mn hubbie misschien kun je zijn vriendenlijst zien en ik ben t vrouwtj. reageer morgen weer mn lijf is zo goed als dood door mn spieren.xx
hey meisjes arme kindjes die zo huilen! geen idee waar dit vandaan komt? enige verandering in eten, omgeving of zoiets? het moeilijke is dat als jullie (de ouders) uitgeput zijn raak je meer en meer gefrustreerd en kan je steeds minder hebben, kindjes voelen dit ook aan. ik zou adviseren dat bij snachts huilen jullie nachten afwisselen dat 1 van jullie alleen gaat slapen. beneden op de bank of waar dan ook. zodat jullie om beurten wat kunnen bijtanken. andere optie is kleintje uit logeren doen maar kan me voorstellen dat dit nu niet goed voelt ze zijn nog zo klein. de eerste weken huilde hannah ook zo erg tenzij ik haar vast hield of in de draagdoek. tja de een zei je verwent haar maar voor mij voelde het goed. ze zijn nog te klein om echt iets te leren. je kindje kan alleen maar aangeven dat hij of zij iets nodig heeft en mijn gevoel zei dat ik daar naar moest luisteren. de hele wereld heeft altijd een mening op het moment dat ik stopte met luisteren naar 'de wereld' en luisterde naar mijn kindje stopte het huilen. maar dat heeft echt wel even geduurd hoor. toen hier ook doodmoe, ik liep met hannah op mijn arm terwijl manlief lag te slapen omdat hij moest werken. rond half 4 viel ze dan eindelijk in slaap en sliepen wij op de bank. dus meiden kortom geen wereldschokkend advies maar wel ff een hart onder de riem. btw hebben jullie een lichtje en/of vast slaapritueel? boekje, liedje (klinkt misschien gek maar hebben wij snel gestart om maar iets van vast ritueel te maken). aaaawwww waten heerlijke foto's en wat een gaaf krukje!!! waar heb je die dan vandaan??? michelle ik ga je zo zoeken op fb vandaag. kdv was echt geweldig! heel mooi en heerlijk grote ruimtes met prachtig speelgoed. de focus licht op de welbekende R's. doen ook veel met thema's liedjes en ontwikkeling. voelde echt heel goed en warm. EN we kunnen hannah bij hun inschrijven wanneer we maar willen en er is alle dagen nog plek. dus echt heel fijn. leuke leidsters ook dus gaan volgende week nog even smen met man kijken en dan een wendagje plannen. kindje hier weer helemaal beter en als vanouds vol praatjes en heel ondeugend. merk wel dat ik even wat meer van huis moet omdat ze door haar ziek zijn zoveel bij mij was is ze heel erg gemamafocused. favourite spelletje is nu verstoppertje. mama achter het gordijn en dan zoeken . manlief zegt al dat als ik er niet ben ze eerst even achter het gordijn kijkt of ik niet aan het verstoppen ben, hoe schattig
wheroon lastig hoor als het cb je zo onzeker maakt. is hij te dik? dat ze daar zo moeiijk over doen? tja jouw kind geeft toch aan dat het niet lukt, wat moet je dan??? dikke knuf
ik denk dat ik je gevonden heb. schaam schaam ik was op zoek naar michelle van dun. niet michele van dun. uiteindelijk via google michele van dun tilburg jou gevonden volgens mij