Ikkedus, krukje heb ik gekregen van mijn baas. Website is www.krukjeenzo.nl echt zo leuk!!! We zijn er ook heel erg blij mee. Fijn dat het kdv zo goed bevallen is. Geeft toch weer een gerust gevoel.
hoi liefjes!! ben weer bijgelezen!!! kindjes huilen veel las ik? wat een drama!! lijkt me vreselijk maar t moet toch ergens vandaan komen lijkt me?? michele ik ga je zo zoeken!! leuk leuk!! Ikkedus had jij mijn uitnodiging voor Facebook al geaccepteerd?? annemiek! gister je site bekeken!!! smelt smelt!!!! wat is thijs toch een heeeeeerlijk ventje!!!! helemaal verliefd op dat heerlijk mannetje van jullie!!! zafira wat een gaaf krukje!!!! en wat een lekker meisje hebben jullie ook!!! bbtje balen weer misselijk zeg!! pfff nog even!!! hier drama nachten!! aiden veel wakker... ben erg moe maar komt goed!!!! fijne avond liefjes!!!! xxx
@ikkedus nee hoor Davey is niet te dik hij zit keurig op het lijntje ik zit ook in ee ander topic waar de kindjes jonger zijn en die zitten allemaal al op 4 flessen en dan de opmerking van het cb en van mijn moeder dan ga je wel effe twijfelen. @Mama's met huilende kindjes hoe gaat het nu al wat beter? @Zeepaardje hoe vond Sem zijn 1e schooldag? @Ikkedus ben het trouwens helemaal eens met je stukje over niet naar de wereld luisteren maar naar je kindje. @ll Davey is vandaag alweer 6 maandjes jeetje wat vliegt het voorbij zeg
lieve meiden sorry voor dit ego bericht maar ben kapot! wel vloei ik nu niet meer!!! Vanmorgen sem naar school gebracht. Hij vond het geweldig, me mams ging hem ophalen, de juf zegt daar is oma, hij haalt zijn schouders op en speelt verder, hahaha! Ik zeg maandag mag je weer naar school... nee mama morgen wil ik weer Geweldig zo, wel was hij nu erg moe! Maar dat lijkt me logische, had ook gym gehad, wist ik niet, dus gymschoenen gekocht net een hele nieuwe (leuke) fase gaan we nu in! Heb er lang tegenop gezien, maar nu denk ik er wel van te kunnen genieten! Pim is nu bij me mams... raakte geiirriteerd van het huilen en das niet goed, ga nu lekker slapen! Knuffels
Hai hai, Dnise, wat vervelend dat Aiden zoveel wakker is s'nachts. Enig ide waarom? Is idd best slopend als je er dan zo vaak uit moet, kan je op de dag nog een beetje rust pakken of lukt dat niet. Zeepaardje, en hoe vond Sem zijn eerste dag op school. Hopelijk is het goed bevallen. Heb jij trouwens enig idee waarom Pim dan zoveel huilt. Lijkt me erg moeilijk als je niet weet waarom. BBtje, hoe gaat het nu met jou? Heb je de laatste tijd nog een buikfoto gemaakt, want ben wel erg benieuwd naar jouw buik(je). All, morgen krijgt Isa haar eerste prikjes (slik). Ben wel erg benieuwd hoeveel ze is gegroeid in lengte en gewicht. Naar mijn idee is ze flink aangekomen, maar vergeleken met andere kindjes van haar leeftijd is ze toch wel erg fijntjes. We zullen het morgen weten. Hier gaat het verders heerlijk. Af en toe een huilmomentje, maar dat is echt te verwaarlozen. Het is gewoon een heel vrolijk meisje. Gisteren om 23.00 uur laatste fles en doorgeslapen tot 8.00 uur vanochtend. Kon mijn ogen echt niet geloven haha. Lekker uitgerust de dag dus in kunnen gaan. Heerlijk!!! Ze is op het moment wel aan het snotteren, dus straks maar een doorgesneden ui naast haar wiegje leggen. Stinkt wel, maar als het ook maar een beetje helpt heb ik dat er graag voor over. Heb even jullie mening nodig over iets heel anders.....mijn man werkt in de wegenindustrie en heeft nu een leuk salaris en vast contract. Nu heeft hij een aanbod gekregen bij een concurrent voor een nog iets leuker salaris, veel overuren ( dus extra betaalt) maar wel een jaarcontract met daarna vast. Mogelijkheid tot behalen van vrachtwagen en moterrijbewijs en ook veel weekend werk (wat niet hoeft maar wel kan). Zouden jullie het risico nemen in deze tijd om een vast contract te laten schieten voor een jaarcontract? Vind het best een grote gok, aangezien we natuurlijk net een kleintje hebben en natuurlijk ook onze vaste lasten. Met het salaris wat hij nu heeft kunnen we goed rondkomen ( mijn beetje salaris meegerekent werk namelijk straks nog maar 15 uur ivm Isa), maar alles wat hij straks extra heeft kunnen we lekker sparen natuurlijk. Dus wat zouden jullie doen??
Lees nu net dat Sem het leuk heeft gehad. Dat is weer een zorg minder!! Slaap lekker meid, even bijtanken!
zafira; heb info gezocht van koemelkallergie en het lijkt er na mijn idee steeds meer op! uit helpt vaak wel goed ja hier bij sem ook een ui erbij... heel veel succes morgen met de prikjes! hopelijk krijgt ze er niet te veel last van heb je event. zetpillen in huis? 60 of anders de helft door de lengte van 120 mg wat ik zou doen... kiezen voor de vastigheid die ik nu heb...vind het een erg onzekere tijd, maar volg jullie gevoel! ga nu naar bed trusten allen
zafira idd een zorg minder de juf vond dat hij het erg goed deed*trots* en dat hij het zelfs beter deed dan kindjes die regelmatig naar de psz/kdv zijn geweest, zo blij! heeft ook zo lief gespeeld!
Hier ook het vermoeden van kma. Morgen bespreken bij de kinderarts. Zetpillen heb ik idd in huis. Brrr zie er best wel een beetje tegenop.
ik had dat ook hoor vorige week, maar komt goed, echt pim alleen iets verhoging, en nauwelijks gehuild
@Zeepaardje Sem is al een groote jongen en gaat heerlijk met vriendjes spelen op school fijn dat het zo goed is gegaan en hij het erg leuk vindt. Gelukkig is het vloeien gestopt. Heeft Pim misschien veel last van krampjes dat hij zo huilt? Goed van je dat je hem even ter logeeren hebt gedaan zodat jij effe nieuwe energie kan opdoen. @Zafira sterkte met de prikjes en wat een heerlijke luxe he dat doorslapen. Moeilijke keuze momenteel ik denk dat ik het risico niet zal durven te nemen omdat je vaak nu hoort dat ze na einde contract je gaan verruilen voor een goedkopere kracht. het is altijd erg fijn om mdeer te gaan verdienen maar daarmee verliest hij wel een stukje zekerheid. Misschien kan hij loonsverhoging bij zijn huidigde werkgever vragen? @Zeepaardje ow lees net vermoeden voor kma laat hem daar dan maar op testen dan toch mocht het zo zijn kan hij daar toch iets voor krijgen. @mamavan3 las dat de medici goed aanslaan bij je middelste erg fijn jammer dat je het niet eerder wist dan he. Hoe gaat het voor de rest heeft je dochter een leuke verjaardag gehad? @ll Davey is zijn tijden aan het aanpassen hij krijgt nu om 21.00 zijn laatste fles en slaapt dan tot 7 uur door. Moet zeggen best wel lekker hihi. Ik ga vandaag eens kijken of hij het op 4 flessen kan doen. Net 195cc+6 gegeven want in de ochtend kan hij niet zoveel drinken en dan zou hij zo rond 10.30 /11.00 weer een fles willen maar dat ga ik anders doen. 6.30/7.00 fles 195+6 10.30 fruithap van 200 gram en kijken wat hij ervan opeet 12.00 fles 210cc+7 16.00 fles 210cc+7 18.00 groentehap van 150 gram en kijken wat hij ervan opeet 21.00 fles 210cc+7 Zo wil ik het vandaag eens gaan proberen eens kijken of hij het hierop kan en wil doen of dat hij dan toch in de nacht komt voor nog een klein flesje.
zal zo een foto plaatsten, gister gemaakt. maar ik zou de gok wel durven nemen, want tegenwoordig heb je met vast ook geen zekerheidn meer hoor. Als je baas je dr uit wilt hebben krijgt hij je er echt wel uit. ALs ze zeggen dat het slecht gaat met bedrijf en er mensen uit moeten dan kan dat al... (is wat mij verteld is dan he) Maar snap het wel, het blijft zo'n dubbele keus, zou ook twijfelen als mijn lief dr mee thuis zou komen....
Denk dat dit een mooi schema is hoor! Op mijn werk hadden ze die rond deze leeftijd vaak ook... ben benieuwd hoe het gaat vandaag! xxx
Wherona, mbt de flessen, doen waar jij en Davey je goed bij voelen. Als hij nog 4 flessen nodig heeft dan gewoon doen. Bij ons werd toen Thijs nog snachts een voeding kreeg ook vermeld dat hij teveel kreeg, maar hij dronk altijd zijn fles leeg en vroeg eigenlijk zelfs al eerder om een volgende fles, dus ik heb het toen gewoon zo gelaten. En Thijs is zeker geen dikkertje, mag van mij zelfs wel wat meer spek bij hahaha. Dus volg vooral je gevoel en laat je vooral niet gek maken. Jeetje Davey alweer 6 maanden, wat vliegt de tijd!!! Ik heb er nog geen verstand van, maar je schema voor vandaag ziet er goed uit hoor. Michele, ik zag dat je mij inmiddels hebt gevonden op facebook, leuk! Hoe is het nu met je? Ikkedus, helemaal eens met dat je je eigen gevoel moet volgen. Ik merk dat mijn gevoel heel sterk aangeeft wat te doen als Thijs huilt. De ene keer merk ik dat ik hem rustig even laat liggen en de andere keer merk ik dat ik gelijk naar boven wil, hier geef ik dan ook aan toe. Ik hoor ook duidelijk verschil in zijn huilen, de een is meer jengelen om aandacht en de andere is echt krijsen van je moet NU komen. Gelukkig heeft Thijs alleen savonds tussen de 2 laatste voedingen een jengel uurtje (of 2). Fijn dat het kdv zo goed is bevallen. En vooral ook dat het zo snel allemaal geregeld kan worden. Wat cute dat hij achter het gordijn kijkt als je weg bent om zeker te weten dat je je niet hebt verstopt Dnise, enig idee waarom Aiden snachts veel wakker is? Hopelijk slaapt hij snel weer door meis. Dat je erg moe bent lijkt me dan een logisch gevolg. Zeepaardje, wat super fijn dat het vloeien eindelijk is gestopt. Kun jij zelf iig beginnen met opknappen!! Wat heerlijk dat Sem het zo fijn heeft gehad op school Weer een zorg minder! Wat goed van je dat Pim is logeren bij oma, en wat fijn dat oma dat wil doen. Hopelijk heb je vannacht goed kunnen slapen en voel je je vandaag weer een stuk beter. Even een afspraak met de ha maken over je vermoeden van koemelkallergie. En evt al overstappen op andere voeding? Zafira, spannend, vandaag Isa's eerste prikjes. Ben benieuwd hoe ze het doet. En ook spannend of ze goed gegroeid is. Hier hielp een ui niet, volgens de ka kon ik gewoon zoutoplossing in zijn neusje sprayen. Dus ik heb zo'n neusspray met zoutoploosing gekocht en voor iedere voeding gebruik ik dat en dat lijkt goed te helpen, het lijkt gelukkig goed los te komen. Wat betreft je man, tegenwoordig is een vast contract niet meer heilig, maar realiseer je dat er ook steeds mindervaak vaste contracten gegeven worden. En tja, als ik het ergens beter kan krijgen zal ik het zeker serieus overwegen. Ik zou een lijsjte met de voors en tegens maken en op basis daarvan samen met mijn mannetje een beslissing nemen. Wat Wherona zegt is ook wel een goede, bij je huidige werkgeven laten weten dat je een mooi bod hebt gehad wat je serieus in overweging aan het nemen bent en vragen of hij behoefte heeft om een tegenbod te geven. Ben benieuwd wat de ka zegt over de koemelkallergie. Kreeg jij de zetpilletjes zo mee bij de apotheek? Hier nl niet omdat je die officieel pas mag gebruiken bij 6 maanden :S Erg vaag, volgende week maar even overleggen met de ha als we daar toch zijn. BBtje, wat een prachtige buik!!! Hoe gaat het nu met je? Hier krijgt Thijs nu al 2 dagen om 21 uur de laatste fles. De eerste nacht sliep hij tot 5 uur en vannacht tot 6 uur. Heerlijk, vanavond dus weer om 21 uur de laatste fles. Overdag is hij al wat meer wakker. Hij slaapt na zijn voeding ca 1,5 uur en dan is hij nog 2 uur wakker tot de volgende fles. Erg leuk en gezellig, maar ook vermoeiend, want hij kan zichzelf nog niet bezig houden, dus een half uurtje blijft hij wel rustig in de box en kijkt wat om zich heen, maar daarna wil hij aandacht. Hier begint nu de zon heerlijk te schijnen, dus zo de was maar eens lekekr buiten ophangen en dan lekker wandelen vanmiddag, genieten van het weer.
@BBtje wauw wat een mooie buik die is wel flink gegroeit he alweer dagen verder dat is mooi meegenomen elke dag is der weer 1 wanneer heb je weer controle? @Annemiek wat raar dat je ze niet meekreeg je kunt ze gewoon bij de drogist krijgen hoor. Zon???? hier niets van te zien kun je niet een beetje mijn kant op sturen tis hier erg grijs. Tot nu toe gaat het nieuwe schema goed hij ligt nu lekker te slapen
22ste weer controle dan ben ik 31+1 weken en word ik als goed is terug gestuurd voor met 32 weken controle bij eigen zh/gyn hopelijk haal ik het! Eergister was ik er bang voor hoor... om de 6minuten harden buiken die echt pijn in rug en onderrug deden... heb 1.5 uur tijd bij gehouden en net toen ik bang was dat ik moest bellen zakte het af... nu om t uur weer gewoon... indd we sprokkelen er steeds dagen bij,, nog 12 dagen tot de 32 weken! die buik.... pffff hij begint me nu zoooo vreselijk in de weg te zitten. Hij is wel bescheiden voor 2ling maar hij is erg hard en vol natuurlijk door die 2... bukken gaat niet meer, sokken aan doen net wel. Schoenen niet. Afvegen na ht plassen nog maar net