Ik pas dan de tijden van de voeding overdag aan. Maar goed, Thijs is meestal ergens tussen 5 en 7 voor de eerste fles. Dus dat scheelt denk ik ook wel. Ik zou wel blij zijn als hij eens wat langer slaapt hihihihi. Zo en nu heerlijk mijn bedjuh opzoeken Slaap lekker allemaal!
Hoi Hoi Davey doet het hartstikke goed op de 4 flesjes inmiddels opvolgmelk dus helemaal trots op hem. met 7 maanden gaan we maar eens naar de 3 tenzij hij al eerder minder wilt. Heb wel een zwaar weekend achter de rug. Davey kreeg zaterdag ochtend ineens koorts in de middag daalde het enigzins alleen nog wat verhoging zijn nog gaan lunchen en in de late middag klom zijn temp flink omhoor naar 39,3 hebben hem een zetpil gegeven en sind zondag geen koort meer gelukkig maar wel weer onwijs verkouden (ALWEER :x ) zijn neusje zit zo ontzettend verstopt weer dat hij erg veel moeite heeft met ademen en dus ook slecht slaapt en veel wakker is in de nacht. Dus ben zo langzaam aan wel wat gebroken maar goed komt allemaal wel weer goed. Vindt het wel enigszins vreemd dat hij nu alweer zo strontverkouden is terwijl hij net van de ab af is. Hij heeft er waarschijnlijk wel aanleg voor. Iedere keer als Davey van het KDV komt is der wel wat dus hebben we serieus overwogen om hem daar vandaan te halen maar ik kan echt niet een hele week thuis blijven dan wordt ik gillend gek. We houden het er maar bij dat het momenteel gewoon extreem is en dat we richting lente gaan en het een stuk minder zal worden, maar leuk is anders.
Je zou een gastouder kunnen overwegen.... maar andere kant ook daar zal hetzelfde zijn...! Kindjes moeten weerstand opbouwen en de een is daar wat beter in als de ander. Op langer termijn zal die er baat bij hebben zegt men.. @all; oh hell hier! De bovenste is NOG hoger aan liggen en voelde ik eerst nooit bewegen en nu ineens heel veel maar dat betekend: -Misselijk doordat hij op me maag ligt (resultaat weer spugen) - ademnood - ribben pijn ik kan bijna niet zitten ook al is het achterover zo'n zeer doet het bij mijn ribbin... IK WIL NIET MEEER!!!!!!!!! (nou ja ik wil nog tot de 28ste dat ik 32 weken ben....) PFFF ZIE T NIET MEER ZITTEN ZEG!
@BBtje ja dat hebben ook nog overwogen maar net wat jezelf al zegt hij moet een weerstand opbouwen en hij heeft het ook best wel naar zijn zin op het kdv dus dit moeten we maar effe voor lief nemen vrees ik. Tis gewoon zo zielig om hem dan zo te zien. Kom op meid je hebt het al veel weten te rekken nu nog effe de laatste loodjes en dan heb je je prachtwonders in je armen. Ik had ook last van mijn ribben en ging dan liggen op bed op bank met mijn armen gestrekt omhoog daardoor kreeg ik iets minder druk misschien werkt het ook voor jou. En bah weer die stomme misselijkheid en spugen kan me wel voorstellen hoor dat je der klaar mee bent maar ze moeten nog wel effe lekker blijven zitten is veel beter voor ze.
Dikke knuf voor bbtje. Kom op meis je bent een kanjer! Wherona. Onze oudste was ook altijd ziek/ verkouden van kdv. Maar nu echt nooit meer en de kindjes die niet op kdv zijn geweest zijn het nu wel. Ze krijgen het toch een keer hoor. Ons kleine meisje is ook doorlopend verkouden. Nu is ze haar stem weer kwijt. Ik ga nog even wat strijken en dan lekker op de bank. Hopelijk slaapt het spul door
20-03-12 Kennismakingsgesprek KDV Annemiek 20-03-12 Controle gyn Annemiek ..- 03-12 afspraak verpleegkundige bezigbijtje 23-03-12 CB 9 maanden afspraak klein zusje Dreumesmama 26-03-12 Afrondingsgesprek VK Annemiek 27-03-12 Controle kinderarts Wherona 29-03-12 CB 1ste prikjes Annemiek 03-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 12-04-12 officieel verlof bezigbijtje 12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 17-04-12 Eerste werkdag Annemiek 24-05-12 Uitgerekende datum bezigbijtje 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona Haal het lijstje maar weer eens ff naar boven
zie dat jij vandaag 2 afspraken hebt staan dan miek!! 20-03-12 Kennismakingsgesprek KDV Annemiek 20-03-12 Controle gyn Annemiek 22-03-12 controle gyn / bespreken overdracht eigen zh bezigbijtje 29- 03-12 afspraak verpleegkundige bezigbijtje 23-03-12 CB 9 maanden afspraak klein zusje Dreumesmama 26-03-12 Afrondingsgesprek VK Annemiek 27-03-12 Controle kinderarts Wherona 29-03-12 CB 1ste prikjes Annemiek 03-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 12-04-12 officieel verlof bezigbijtje 12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 17-04-12 Eerste werkdag Annemiek 24-05-12 Uitgerekende datum bezigbijtje 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona @all; hier gaat het klote. Gelukkig nog steeds wel goede nachten! Maar ik spuug weer veel, misselijk ben ik niet echt.. soms n vlaag... maar de kleine ligt zo hoog dat mijn maag geen inhoud kan houden volgens mij. EN mijn ribben doen zo'n zeer kan amper zitten! Donderdag maar eens aangeven (niet dat ze dr wat aan kunnen doen) heel raar ook, de bovenste heb ik NOOIT gevoeld en net nu de laatste 3 dagen voel ik die mega veel echt aardverschuivingen zijn er in mijn buikk...
Wherona, wat fijn dat Davey het zo goed doet in het nieuwe schema! Weer een zorg minder Arm menneke, alweer verkoude en ook nog koorts. Hopelijk is hij inmiddels weer wat opgeknapt. Zoals BBtje al schrijft, waarschijnlijk heeft hij er dadelijk baat bij, is hij nu een goede weerstand aan het opbouwen. Bbtje kanjer, nog eventjes volhouden, je bent er bijna. Ik heb echt zo onwijs veel respect voor jou! JE doet het echt kei goed!!! Daar mag je super trots op zijn!! Dreumesmama, arm klein meisje, en zelfs haar stem kwijt!!! Hier vanmorgen de kennismaking op het KDV gehad. Zo leuk, ze zijn al helemaal op Thijs zijn komst voorbereid. Zijn bedje staat klaar, zijn mandje voor zijn eigen spulletjes staat klaar, zijn postvakje is al klaar. We hebben een leuk gesprek gehad. En ondanks dat ik nu al weet dat het zwaar word de eerste dagen voelt het wel goed om hem daarheen te brengen. Op 3 april gaat hij smorgens oefenen en op 12 april smiddags. Kei spannend!!! Vanmiddag naar de gyn op nacontrole. En dan lopen we ook even op de kraamafdeling binnen. De dames hadden bij mijn ontslag gevraagd of we nog een keertje langs wilde komen. Hoe is het verder met iedereen? Allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer? Dikke knuf Miek
awww bbtje ik had ook zo'n last van mijn ribben. was toen een verademing toen Hannah volledig indaalde kreeg ik echt ineens ruimte, maar jij hebt natuurlijk 2 beebjes in dat buikje van je dus is zowiezo een stuk voller je doet het goed hoor meis morgen alweer 31 weken!!! gewoon per dag bekijken. hier gisteren bij cb geweest laatste prikjes voorlopig. ze is nu 78 cm en bijna 10,5 kilo verder doet ze het perfect is wel een heel erge kletstante maar zo gezellig. oh en ze heeft iets nieuws. als een echte meid weet ze overal de poppen uit de kast te trekken, dan geeft ze de 'baby' eten en drinken en maakt ze geluidjes als "jamjamjam...hmmmm" (spiegeltje wordt voorgehouden blijkbaar doet mama dat ook!)
Ikkedus hahaha, klinkt als een heerlijk dametje! Fijn dat ze het zo goed doet! Nog even over de difrax fles. Ik merk dat als ik hem na het drinken niet alleen maar schoonmaak, maar ook de bodum loshaal en weer opnieuw erop draai, dan zuigt hij hem niet vacuum. Dus dat bespaart weer fiepen voor erop, al heb ik die al aangeschaft, maar dan heb ik ze iig in huis Dus tip ook voor jou Zafira Dadelijk over een kwartiertje ons kereltje maar eens wakker maken, anders komen we te laat bij de gyn hahaha. Hij ligt echt prinsheerlijk te slapen
hier gaat t even erg slecht.... ik hou 2 dagen niks meer binnen... denk dat het komt omdat de kleine erop drukt... ben in twijfel of ik moet bellen.
@BBtje bij twijfel meteen bellen @Ikkedus wat fijn dat het zo goed gaat met je meid en het is dan ook een echte meid he met de poppen aan de gang leuk hoor @Annemiek dat is erg belangrijk een goed gevoel hebben van de kdv en ja de eerste paar keer zijn best wel moeilijk maar je bent er ook zo aan gewend alsof je het al jaren doet hihi. @ll net wel effe gewandeld maar de wind is wel erg fris. Davey is nu wederom weer aan het hoesten en hij zit zo verstopt dat er nu uit beide oogjes prut uit komt. Weet dat het voor zijn weerstand goed is maar het is hier achter elkaar door en daarom ben ik het gewoon flink zat of ik ben constant ziek dan weer Davey dan weer mijn oog en zo suddert het maar steeds verder en dat duurt nu dus al 1,5 maand dus heb der gewoon effe flink de balen van.
hoi lieve meiden Vandaag met Sem naar het cb geweest ,voor de laatste keer! Hij weegt nu 18,9kg en 106,6cm lang! Ogentest ging erg goed en hij kreeg een prikje... hij zei helemaal niets, ook niet gehuild stoere vent! Ben zo trots op me grote kanjer! Ook is hij weer wezen oefenen op school en wat vind hij het leuk! Over 3,5week wordt hij 4jaar, wat is de tijd toch omgevlogen! Elke keer zegt hij; mama jij bent lief, ik hou heel veel van jou! Oh heerlijk die lieve woorden! Pim jij bent ook lief en ik zal je altijd beschermen *smelt* Pim heeft vandaag een bijtank dagje, erg lief, weinig huilen en veel lachen, genieten zo hoor! knuffels bb; bij twijfel bellen meid wherona; zo lang elke keer allemaal ziekjes, niks aan al die toestanden! en oogjes (tocht?) ook altijd sneu! s6 annemiek; spannend oefenen op kdv ikkedus; fijn dat de prikjes nu voorlopig voorbij zijn! en leuk een poppenmoeder in huis xxxxxxxxx
er word vaak gezegd van kijk uit met tocht, maar dat maakt echt niks uit hoor als ze een beetje in de trek liggen... moet ze er natuurlijk niet heel lang midden in zetten De oogjes is vast door verkpudheid, ik heb dat nu ook. Alleen niet troep eruit maar mega tranen, elke minuut druipt er wel een traan uit, zo irie! Knuffel je mannetje maar extra wheroon hier kwam net onverwachts de ha langs wippen, zo lief! Hij had verhaal van zh opname gelezen en was benieuwd hoe het nu met me ging. (dacht dat ik al 36 wkn was, was dat maar waar!) En hij heeft zelf ook 2ling dus tijdje over zitten praten, erg leuk! Verder zh gebeld, maar aankijken zolang het niet erger word wachten tot donderdag anders meteeen bellen ook in de nacht.
ooh hahaha ja hier zeggen ze dat als een kindje "vermoedelijk" in de tocht gelegen heeft... schoonfam is daar mega panische voor... Pfff!
Hey meiden ik ga vanavond alles bijlezen.. Heb vandaag een nieuw oppaskindje Pim is zn naam.. Ik merk nu pas hoe snel je eruit bent uit dat ritme van zo'n kleintje.. Elize eet wanneer ze zin heeft en sochtends en tussen de middag als vast ritme en avondeten.. loopt heerlijk rond. en is gewoon al n heel kind. Nu weer een kleintje en merk wel dat ikzelf niet meer zoiets heb van ik hoef geen ukkie meer.. Ik vind kids heel leuk maar het is niet dat mn eierstokken gaan rammelen ofzo. Verder alles wel ok hier.. ik lees straks bij als t eindelijk eens wat rustig om me heen is mn man is al 4dg vrij en erg vermoeiend hihi..
ooow wheroon ik ken het probleem!! aiden ook weer snot en snot verkouden!!! overal groene snot!!! hoesten en pruttelen!! wordt er ook gek van!! vanaf zijn geboorte af aan snottert hij al!! heb erf en toe stevig de balen van maarja je doet er zo weinig aan!! hier ook elke nacht wel 4 tot 5 keer wakker! ik ben verrot!! de opvang helpt ook goed mee aan zijn verkoudheid! maarja zoals bbtje al schreef ze bouwen er wel weerstand door op denk ik dan maaR!! maar ik weet precies het is!!! snotland!!!!! bbtje weer zo ziek las ik!! wat een drama!!!! hier heerlijke dagen gehad! lekker wandel weer! vanmiddag ingeschreven bij de woonstichting! we willen met de tijd toch groter wonen en aangezien kopen voor ons nu toch te onzeker is hebben we ons uit voorzorg toch maar weer in laten schrijven!... nu benieuwd hoelang het gaat duren eer dat we ook echt een woning toegewezen krijgen!.... nu lekker bankhangen en zappen!!! xxxxx
hihi hier zeggen we altijd tocht in/op het oogje, heeft niks met tocht te maken maar ja je neemt het snel over he wat ik me wel af vroeg... als je kindje het krijgt heb je dan wel meer kans dat het vaker terugkomt? weet jij misschien wel...
michele; mooie naam heeft je oppaskindje dnise; hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten op een woning!