kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    "same here" ook ik schrok dr beetje van...:)

2. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    met 2 maanden al groente en fruit :$ waaaaat:(

hoe is het meisjes???

vanmorgen met aiden naar de dokter geweest en een peniciline kuur gekregen.... kind hoest de longen uit zijn lijf en zit potdicht!! :(

hoe is het met davey wheroon??? gaat t beter!?

bbtje balen zeg vanaf 34 weken in je eigen ziekenhuis pas! :( maar goed dat ga je wel halen :D:D dus no worry's!!!

annemiek prikjes uitgesteld las ik?! hahah jij helemaal in de zenuwen natuurlijk...gaan ze neit door!!!

hier maandag aiden weer prikken dus ben benieuwd!! hij is er geen fan van!

agh zeepaardje wat geeft het nou dat pim een speen wil! hij heeft er blijkbaar heeeel veel behoefte aan! kijk jij vind het een rot gezicht maar aghh je ventje heeft er heeeel veel baat bij dus who care's! hij komt er vanzelf af!!

hoe is het met de rest??? zit haast nooit meer op hyves dus mama van 3 hoe is het met jou???

xxxxxx

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai,

Dnise, nu maar hopen dat de penicilinekuur goed aanslaat! Zo zielig dat gesnotter bij die kleintjes.

Heel veel beterschap voor alle zieke kindjes!!!!!!!!!

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    groente en fruit wordt pas aangeraden vanaf 6 maanden, dus je bent er erg vroeg bij zeepaardje, en ja dacht toch aan koemelk allergie? is daar al wat meer bekend over? Als je met 2 maanden al groente en fruit gaat geven, heeft die veel last van krampen, en is het dus geen vermaak huilen. Hij heeft dan echt pijn!

BB yoehoe de 32 weken! je doet het super :D
    het kan wel dat de kleine verder is ingedaald dan lijkt net of je een bal voelt met lopen /zitte tussen je benen.

ik heb echt niet alles terug gelezen!
    Sorry!!

Las ook dat isa kma allergie heeft, zo sneu, maar ze reageert wel beter op de voeding?

Hier gaat het gelukkig beter!!!
    Ook met mezelf kan eindelijk na 4 jaar op me tenen gelopen te hebben normaal lucht halen!! Niet meer constant strijd en kan nu ook echt genieten van alle 3 me kids, de medicijnen slaan aan voor de adhd van me middelste, en wat is het toch een lief mannetje!!! geworden een totaal ander kind. Ik reageer na t weekend weer heb het momenteel heeeeeeel druk met me taartjes

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    melis; fijn om van je te horen, en zo positief stukje ook! Heerlijk! Geniet ervan en zo fijn voor je dat het met je hobby zo goed gaat:D

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BBtje ow dat is zeker wel effe balen dan maar dat ga je gewoon halen. en 6 man jeetje kamer vol zeg maar ja daar heb je op het moment zelf toch schijt aan hihi. De ka heeft hem goed onderzocht maar niets vreemds gehoord het schijnt ook dat een longontsteking niet altijd hoorbaar is. Hij had nu de symptonen ervan. Ik moest zowieso naar Amsterdam toe i.v.m. werk dus dacht dat het wel makkelijker was nou dus niet inderdaad.

@Annemiek hoe is het nu met Thijs? nog ziekjes? en wat fijn zo snel die poliep der uit heb je dat ook weer gehad. En alweer 2 mnd. wat gaat het hard he ;)

@Zeepaardje wow daar schrok ik ook wel goed van Pim is nog maar 2 maandjes en dan al fruit en groente? waarom doe je dat? want dat kan inderdaad de reden zijn dat hij huilt omdat hij pijn heeft in zijn buikje.

@mamavan3 wat heerlijk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat

@Dnise arme Aiden hier ook weer een kuurtje

@Dreumesmama en is klein zusje nog steeds zo vrolijk? en hoe gaat het met je pols?

@Zafira lekker hoor wat een uitslapertje is het ook lekker van genieten.

@ll Davey was gisteren echt een vaatdoekje en hoge koort 39,8 dus gisteravond bij de hap geweest hij is toen echt helemaal van boven tot onder onderzocht en blijkt dat hij een longontsteking heeft. Hij heeft nu dus een kuurtje gehad en moet zondag koortsvrij zijn zo niet terug naar de kinderarts en dan waarschijnlijk foto's maken van zijn longen.

De vorige keer zou hij vermoedelijk ook een ontsteking hebben gehad en hij vermoed dat de kuur net effe te kort was om het volledig te bestrijden en daarom nu dus nog heviger is terug gekomen.

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ach Wheroon, je kleine mannetje zo ziek:(:(. Nu hopen dat de kuur goed aanslaat, zodat hij snel weer beter is.

Mamav3, heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat.

All, morgen ben ik er weer, Isa is het zat voor vandaag en ga zo eten. Daarna naar mijn ouders toe, dus ben er morgen weer.

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

groente/fruit volgens cb idd met 4mnd...met sem ben ik met 8wk begonnen en nu met pim met 11wk...
    darmen kunnen het prima aan, zijn ook kleine hoeveelheden, vanmiddag een aarbei met liga, smullen:)

mezelf; ha belt me maandag terug, me hb is nog te laag en nog steeds ontstekingswaardes in me bloed...

dnise; jeej wat rot dat die zo hoest... ellende
    speen; weet je wat t rare is, snachts wil die hem (meestal) niet alleen overdag...

mamavan3; nee ventje heeft geen last van krapen, ma/di naar zkh waarschijnlijk
    wat fijn dat daar alles goed gaat, fijn om te horen!

wherona; huilen deed die altijd al niet sinds bijvoeden...
    wow heftig longontsteking, bah knuf

zafira; veel plezier bij je ouders!

all; knuffels en fijn weekend

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    het CB en vele andere zeggen dat niet voor niks lijkt mij.
    Maar goed jij bent hun moeder en doet (hopelijk!) wat goed voor ze is. Je hebt mij en volgens mij meerdere hier er flink door laten schrikken iig. Ik heb het ook nog nooit op mijn werk ofzo eerder gezien of gehoord!

Maar ik vind het niet zo raar dat je kleine mannetje misschien daardoor zo huilerig is.Elk kind is anders dus je moet hem niet met je oudste vergelijken.... en net wat andere zeggen... wat maakt het ut dat hij een speentje nodig heeft??? Daar zijn ze voor ;)

amen! ;)

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ach arme Davey. Knuf voor je mannetje Wherona. Gaat het al wat beter?
    Hopelijk slaat de kuur snel aan.

Zeepaardje. Nog steeds aan het tobben met je hb schiet niet op. Bijvoeding zeg ik maar niets over...

Mamavan3 wat een heerlijk berichtje van je!

bbtje, fijn dat kleertjes goed waren. Nog meer nodig ;)

Gisterenavond heeft ons meisje weer van 21 tot 1 gehuild. Ik word er zo vwrdrietig van. Er is iets maar wat? Ze was alleen stil in de draagdoek bij mama ik ben wel blij dat ze daar troost uit haalt.
    Met mijn pols gaat goed, kan nog niet al te veel kracht zetten maar dat komt wel weer.
    Onze grote meid heeft 2 darmparasieten niet zo verwonderlijk dat dat ze stweds buikpijn heeft

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Zeepaardje sorry meid ik kan hier weinig begrip voor tonen ben het er totaal niet mee eens maar goed het zijn jouw kids.

@Dreumesmama :( klein zusje weer zo verdrietig kon ze het maar vertellen he. En grote zus parasieten in der darmpjes ook niet leuk.

@ll vandaag ging het alweer iets beter met hem hij was iig weer lekker aan het brabbelen en spelen had net wel nog verhoging 38,2 ligt nu lekker te slapen ben benieuwd wat deze nacht me weer gaat brengen.

12. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant

03-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek
    04-04-12 Thijs eerste prikjes Annemiek
    12-04-12 officieel verlof bezigbijtje
    12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek
    12-04-12 Verwijderen Poliep Annemiek
    17-04-12 Eerste werkdag Annemiek
    10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek
    24-05-12 Uitgerekende datum bezigbijtje
    23-06-12 Klein zusje 1 jaar ;) Dreumesmama
    15-09-12 Davey 1 jaar :D Wherona

13. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Zafira, yep, 12 april gaat de poliep eruit. Gelukkig lekker snel inderdaad. En gelukkig nog net voor ik weer ga werken, dus ik hoer er geen vrij voor te regelen.
    Helaas was het eenmalig dat hij tot 6 uur sliep hahaha, daarna weer gewoon rond de klok van 4 uur. Maar goed, tis niet anders.
    Thijs is inderdaad prima gegroeid :D En tja, de prikjes komen gewoon as woensdag.
    En is de was al weg?

Zeepaardje, Thijs is weer helemaal opgeknapt gelukkig was het maar van korte duur. (wilde gewoon de prikjes niet lijkt wel hahaha)
    Ook ik schrok inderdaad dat Pim al groenten en fruit krijgt, maar ieder zijn ding. Ik zelf moet er nog niet aan denken Thijs al groenten en fruit te geven, maar als het bij Pim goed gaat...
    Heeft Sem gister uiteindelijk toch wel genoten van zijn dagje school?
    Hopelijk onderneemt de HA maandag actie!

Dnise, arme Aiden, hopelijk slaat de kuur snel aan en knapt hij snel weer op. Dikke knuffel voor je mannetje!

Mamavan3, wat een heerlijk positief bericht van je.
    Fijn dat het met de kids goed/beter gaat.
    En leuk om te lezen (en te zien op hyves) dat je zo geweldig bezig bent met je taarten! Ze zijn echt prachtig!!!

Wherona, Thijs is gelukkig weer de oude, niet dat hij er heel veel last van leek te hebben, een beetje hangerig en wat verhoging, maar gelukkig is dat over.
    Ja 2 maanden alweer, gaat zeker hard!!!
    Arme Davey, ook al een kuurtje, hij blijft maar kwakkelen he :S Hopelijk slaat de kuur goed en snel aan en hoeven jullie niet terug voor longfoto's. Ook voor Davey een dikke knuffel!!
    Fijn om te lezen dat Davey zich iig ietsjes beter lijkt te voelen ondanks dat hij iig nog koorts heeft. Hopelijk zet het door en knapt hij snel op! Hopelijk hebben jullie allemaal een goede nacht, dat scheelt al zo veel, dan kun je morgen weer veel aan.

Dreumesmama, wat ben je toch een schat!!! Dat je BBtje van kleding voorziet!!! Kei lief van je!
    Wat sneu voor je meiden, kleine zus veel huilen (sprongetje?? Of is het daarvoor al te lang aan de gang?) dacht dat het eigenlijk weer goed met haar ging de laatste tijd. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dan verdrietig word. Je voelt je zo machteloos.
    Grote zus 2 parasieten in haar darmen!! Arm ding, inderdaad geen wonder dat ze buikpijn heeft. Dikke knuffel voor je meiden!!

Hier vandaag een lekker rustig dagje gehad. Thijs kwam helaas weer om 4 uur. Hoop dat hij daar binnen 2 weken mee stop ... dan moet ik weer gaan werken :(
    Vanmiddag hebben we Thijs bij zijn oma in het zorgcentrum in badje gedaan. Badje in de gezamelijke woonkamer op tafel gezet. Ca 8 oudjes om de tafel heen. Ik Thijs vangehouden in het badje en oma heeft hem gewassen. Was echt heel erg leuk :D En Oma en Thijs hebben volop genoten.
    Zo en nu op naar bed. Morgen een spannende dag. Morgen avond voor het eerst een oppas voor Thijs hihihi. Wij hebben een feestje, ik vind het kei spannend.

Slaap lekker allemaal

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    03-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek
    04-04-12 Thijs eerste prikjes Annemiek
    12-04-12 officieel verlof bezigbijtje
    12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek
    12-04-12 Verwijderen Poliep Annemiek
    17-04-12 Eerste werkdag Annemiek
    24-04-12 CB arts Wherona
    10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek
    24-05-12 Uitgerekende datum bezigbijtje
    23-06-12 Klein zusje 1 jaar ;) Dreumesmama
    15-09-12 Davey 1 jaar :D Wherona

Lijstje wordt wel steeds kleiner he hihi

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek gelukkig maar dat Thijs der geen last van had. En jeetje je moet alweer bijna aan het werk wat gaat dat hard zeg! Zie je der tegenop of heb je der wel zin in?

@BBtje en bij jou duurt het ook niet lang meer he voordat je de twins in je armen mag houden heb je der zin in? hoe kijk je eigenlijk naar je bevalling ben je der angstig voor of valt dat wel mee.

@Zafira weer een goede nacht gehad?

@ll hier wel heerlijk weer een nacht goed kunnen slapen hij kwam alleen om 2 uur effies jengelen met zijn oogjes dicht toen om 7 uur wakker fles gehad en weer geslapen tot 10 uur heerlijk heb het er wel effe van genomen hihi. Vindt ook dat Davey erg loopt te kwakkelen had het ook aan de ka gevraagd of dit zou kunnen komen door zijn vroeggeboorte hij zei dat het er niets mee te maken heeft en puur door het kdv komt. Maar toen wisten we niet dat hij een longontsteking had.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dreumesmama; maakt ons er indd erg blij mee. Alle beetjes helpen ons! :) EN het zijn nog leuke kleertjes ook :D

Heb je al wel eens een osteopaat gehad voor je meisje? Misschien is dat een idee?

Miek; zou indd fijn zijn als je weer werkt dat je mannetje wat later komt... :)

hier; gaat het redelijk, weinig te klagen.
    MIsselijk erger spugen alleen, maarjah dat is niks nieuws en zal wel tot t eind blijven. Alleen die rug:O Dat is zo vervelend, met liggen en zitten (behalve op bed) heb ik op een plek net onder bhband zoveel pijn dat ik het niet kan houden te zitten langer als 5min. Zelfs de pittenzak werkt niet meer, wil dadelijk als ik wat minder misselijk word ALS;) proberen paracetamol in te nemen kijken of dat wat verlichting geeft...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nog max. 5.5 week indd!

Ik weet niet wat ik van de bevalling moet verwachten dus kijk er niet tegen op ofzo. Vind het wel een spannend idee.... Vooral omdat het "2 keer" moet hihi....

Maar we hebben er erg veel zin in, zeker omdat ik mezelf dan (hopelijk) weer snel terug heb! Vriendje is er ook zo klaar mee mij zoveel te zien veranderen en nu met die rug pijn te zien hebben. En dan over al dat spugen de laatste dagen nog niet gesproken...

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

speentje gebruik ik ook gewoon hoor;)

dreumesmama; fijn dat met pols goed gaat! maar wat sneu van je meisje! Gelukkig vond ze de draagdoek fijn!

wherona; hopelijk is hij snel van zijn longontsteking af!

annemiek; ja hij heeft genoten van school! alleen toen die mij zag, oh mama ben blij dat ik je zie heb je gemist! zo lief haha
    heeft het naar zijn zin gehad!

oh wat hebben die oudjes genoten haha
    en veel plezier vanavond!

bb; zo spannend voor jou!!!

all; hier goede nacht 23u fles, toen om 4.15u speentje erin en toen 9.15u wakker:)
    ga nu ff snel de fiets op tussinkind halen, pim is al ruim een week verkouden en veel slijm...dacht dat er geen hoesdrank was voor die kleintjes maar toch wel, nu gelijk ff halen...

fijne dag nog xxx

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Lijkt me inderdaad wel dubbel spannend :D. Kan me goed voorstellen dat jullie der beide klaar mee zijn zo een zwangerschap was ook niet de bedoeling. Helaas hoor jij bij de groep extreme zwangerschapskwalen. En maar 5min zitten jeetje dat is ook niet veel hopelijk werkt de paracetamol.

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Goedemorgen,

En hebben jullie een lekker weekend? Hier wel, maar wel beetje koud. Gisteren nog even wat nieuwe rompers voor Isa gehaald, en vandaag gaan we gezellig naar Lentiade. Heb er nu al zin in, beetje voorjaarsgevoel krijgen.

Deel Deze Pagina