kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dreumesmama, ja nog maar 2 weekjes, de tijd vliegt voorbij!!!
    Spannend inderdaad morgen, maar ik denk dat deze mama er meer moeite mee heeft dan zoonlief zelf hahaha Hij is dol op aandacht, en ik vermoed dat hij die volop zal krijgen daar.
    Arme kleine zus, zo klein en dan al zo veel pijn. Echt heel erg zielig!!! Mond, voet en handziekte, hier ook nog nooit van gehoord. Is dat iets blijvends, of met de juiste behandeling op te lossen?
    Dikke knuf voor jullie!

BBtje, ik sluit me helaas bij de andere dames aan, ik zou zo graag willen dat ik iets kon doen of zeggen om het je wat makkelijker en draagbaarder te maken, maar helaas kan dat niet.
    Ik hoop ook echt dat je dadelijk na de bevalling op die enrome wolk ploft en er lekker kunt blijven zitten!!! Ook voor jullie een hele dikke knuf!!!

Wherona, ja spannend vind ik het zeker. Ben zo benieuwd! Maar hij wind ze daar vast allemaal om die kleine vingertjes van hem hihihihi.
    Heerlijk he als je 2 van die lekkere mannen op je hebt zitten wachten thuis!!
    Oh lekker een weekendje weg! Geniet er maar lekker van meis!

Dnise, Arme Aiden, zo ziekjes en dan ook nog zijn prikjes!!! Dikke knuf!!
    Ik las inderdaad ook iets over een oorbel...

Zafira, fijn om bij jou te lezen dat dat mond, voet en handziekte met medicatie is op te lossen. Wel naar om te lezen dat dat iets lijnlijks is.
    Ik vind het wel wat spannend morgen oefenen, maar ik zie er gelukkig niet tegenop.
    Wat sneu voor Isa dat ze zo'n last blijft houden en dat ze nu door zo'n hele medische molen heen moet. Hopelijk heeft ze van al die romp slomp niet te veel last en helpt het haar om de pijn weg te nemen.
    Ook voor jullie een dikke knuf!

Mamavan3, Hahahaha die Skyler, ik zie dat al helemaal voor me, zo'n toren van speelgoed in de box met Skyler er boven op hihihi.
    Wat super dat het met je taarten bakken zo goed gaat en dat je steeds meer opdrachten krijgt, echt heel erg stoer!!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Gister zh nog gebeld en moest meteen komen, na 3uur daar gewweest te zijn bleek alles gelukkig met ons alle 3 prima in orde en geen zw. vergiftiging dus mocht gelukkig weer naar huis.

Voor mijn rug kan alleen fysio en pcm. Die neem ik nu dus 3x per dag 2 in. Maar na mijn idee helpen die niet. Misschien wel nu ik ze standaard inneem ipv af en toe...

Dreumesmama; ach armm meiske.. hopelijk is ze snel weer beetje opgeknapt nu ze weten wat het is/zou kunnen zijn. Trek jij het allemaal nog wel?

Zafira; nog zo'n arm meisje :(
    Pittig hoor, maar ook hier hopelijk snel het gewenste resultaat!

wheroon; davey aan het opknappen?

melis; wat goed je 1ste bruidstaart!!!!!! spannend!:D
    En die skyler toch he hihi! fijn dat het nu stuk beter met jullie gaat.

dnise; knuffel voor jullie en aiden!

miek; spannend vandaag maar komt vastr goed:D

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dnise las op FB dat Aiden er toch wel last van heeft die rotprikken :x geef hem maar een extra knuffel. En inderdaad we zijn een stel bij elkaar hihi ach dat maakt het ook weer fijn om er met elkaar over te kunnen praten.

@BBtje gelukkig niets aan de hand maar jeetje meid wat krijg jij een hoop voor je kiezen. Hopelijk verlicht het door de pcm regelmatig in te nemen. Davey is aan het opknappen gaat de goede kant op.:D

@Dreumesmama had er ook nog nooit van gehoord had effe gegoogeld. Krijgt ze der medicatie voor?

@Zafira :( zo sneu hoop zo dat Isa zich snel beter gaat voelen door de andere voeding. en dan die test blegh lijkt me ook niet leuk

@Annemiek en Thijs op het KDV wanneer mag hij naar huis en hoe gaat het met je?

@Mamavan3 wat is Skyler een grote vent alweer geworden en een lekker boefje hihi overal uitklimmen. Leuk je 1e bruiloft taart ook wel spannend maar je hebt talent dus gaat helemaal goed komen.

@ll vannacht 1x eruit geweest voor Davey maar wel 3 kwartier met hem bezig geweest hij huilt dan echt heel erg zielig weet ook niet echt waar hij nou last van heeft wel heeft hij dan een enorme hoestbui dus ga er maar vanuit dat dat het zal zijn. Maar er zitten ook meer tandjes aan te komen dus dat zou het ook kunnen zijn. Allemaal giswerk he

4. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, fijn dat alles goed is met jou en de twins. Wel echt balen dat je er zo'n last van hebt en niks lijkt te helpen. Dikke knuf!!

Wherona, met deze mama gaat het prima hoor. Heb wel steeds zo iets van hey wat is het rustig hahaha. Tussen half 1 en 1 uur gaan we hem weer ophalen.

Hier gaat alles dus prima, en in plaats van nu dingen te ondernemen die lastiger zijn als Thijs thuis is, zit mama lekker op haar gemak voor de pc hahhaha. Maar ook dat is wel weer eens lekker om ongestoord te doen.
    Dadelijk maar eens onze website updaten ;)

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hoe is het gegaan Annemiek?

Er is verder niets tegen te doen MHV ziekte, alleen op letten dat ze niet te veel plekjes in mond krijgt waardoor ze niet meer wil drinken.

Ik ben vanochtend op mijn werk helemaal ingestort, kon alleen nog maar huilen. Het is hier ook nog eens mega druk ik neem het werk op me van een collega die overspannen is. Alleen werk ik maar 20u...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    en miek, hoe is het gegaan??? :D

** je bent m nu zeker aan het plat knuffelen hihi**

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dreumesmama ow wat vervelend dat er niets aan te doen valt. En ook nog eens ingestort ook niet zo vreemd als ze niet oppassen hebben ze straks een 2e die overspannen thuis zit moeten we niet hebben hoor. Hopelijk heeft het wel wat opgelucht

@Annemiek is Thijs aan het knuffelen en laat hem niet meer los hahah

@bbtje je bent bijna jarig :D

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    klopt;)

al ben ik daar totaal niet mee bezig. We vieren het ook niet.
    Alleen mijn ouders komen even.

Rest doen we in juli samn met feestje voo trouwen..

9. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dreumesmama, met alle zorgen omtrend jullie meisje is het niet raar dat je instort! Zorg goed voor jezelf hoor, laat ze op je werk maar een andere oplossing zoeken voor het werk van je overspannen collega, dadelijk zit jij ook thuis.

Hier inderdaad lekker met Thijs geknuffeld hihihi.
    Op zich is het goed gegaan, hij heeft wel veel gehuild en wilde niet slapen ondanks dat hij erg moe was. Niet vreemd natuurlijk, allemaal nieuwe geluidjes en geurtjes en papa en mama niet in de buurt om je gerust te stellen.
    Vanmiddag na de fles wilde hij hier ook niet echt naar bedjuh, ik denk dat hij maar ca 15 min heeft geslapen. En nu ligt hij toch wel moe te slapen in mijn arm hahahaha.
    Maar al met al is het dus goed gegaan, de dames hebben hem gewoon wat extra aandacht gegeven en toen was het goed.

10. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ach meis, een keer niet vieren is helemaal niet erg, hier ook overgeslagen dit jaar, maar ja, lag dan ook de weeën weg te puffen.
    Het enige nadeel is dat je helaas toch gewoon een jaartje ouder wordt hahhahaha

11. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Thijs heeft super goed geslapen vannacht, kwam weer heerlijk om iets voor 6 uur en daarna meteen weer slapen en manlief is hem er nu uit aan het halen.
    Lijkt wel of er verschil in zit of hij in zijn slaapzak slaapt of niet.
    Als hij geen slaapzakje aanheeft dan kruipt hij omhoog onder de dekens uit en heeft het dan natuurlijk koud. MEt zijn slaapzakje aan gaat dat omhoog kruipen veel moeilijker en dus ligt hij voor het grootste deel nog onder de dekens.

Dadelijk dan toch echt zijn eerste prikjes. Ik ga alleen, manlief heeft het helaas te druk. Maar ik ben benieuwd hoe mijn mannetje ze doorstaat!

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BBtje logisch hoor dat je der niets aan doet iig wel gezellig dat je ouders langs komen en je vriendje zal je vast ook niet vergeten ;)

Mijn vriend is de 30e jarig en hij slaat het ook een keer over tsja als je ouder wordt hecht je der steeds minder waarde aan he.

@Annemiek ja die kleintjes moeten der flink aan wennen aan nieuwe omgeving en geluiden gaat best snel tenminste bij Davey dan ieder kind is anders. Heel veel sterkte straks met de prikjes Thijs zal het vast onwijs goed doen.

@Zafira hoe is het bij gegaan met Isa?

@Dnise arme jij :( heb je nog wat kunnen slapen of bleef Aiden spoken

@ll Hier ook een uur met Davey bezig geweest vannacht hij was klaar wakker en wou spelen :$ ja zeg he voor alles een tijd hoor. Uiteindelijk maar een klein flesje gegeven en viel toen eindelijk in slaap. Om vervolgens om 6 uur weer klaar wakker te zijn maakt mij niets uit moest toch opstaan dus heeft ie lekker in de box zitten spelen en babbelen. Hij is weer op het kdv en ben reuze benieuwd hoe het vandaag gaat hopelijk hoef ik hem niet weer eerder te halen. Hij was in ieder geval super vrolijk de leidster zei al dat is een tijd geleden dat ik hem zo heb gezien.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb niks met mijn eigen verjaardag al jaren niet meer eink...;)
    We vieren het samen in de zomer met een tuinfeestje (en dit jaar dus me trouwfeestje erbij)

wij geven elkaar ook sinds we samenwonen geen cadeaus meer :)

@all; de 33 weken zijn bereikt... nog 1week en dan heb ik mijn volgende doelstelling gehaald... Vannacht wat meer wakker geweest als normaal had "last" met houding vinden dit keer.... Normaal slaap ik heerlijk!

Miek: succes met de prikjes meid!

14. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Even een snel berichtje via mijn mobiel. Ik kom straks op jullie reageren.

Prikjes gingen best goed. Thijs heeft alleen tijdens het prikken gehuild. Tjjdens het aankleden lachte hij zelfs weer. Eenmaal thuis wilde hij wel vooral tegen mama aanhangen. Dus zitten we nu met ons tweetjes onder een dekentje op de bank.
    Maar hij doet het kei goed. Ben supertrots!!!

15. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Arme Thijs heeft erg veel last van zijn prikjes. Heb net zelfs de HAP gebeld. Hij heeft verhoging naar 37,6 graden, maar hij heeft ook daar waar hij geprikt is op beide plekken een harde bult die rood en warm is. Half zetpilletje en met een koud washandje daar waar hij geprikt is en als hij hogere koorts krijgt of echt ziek erbij word, dan terug bellen.
    Vind het zo zielig, mijn moederhart huilt hard met hem mee hoor.
    Wat zijn ze dan nog klein he...
    Ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.
    Hij ligt nu in de draagdoek bij mama.

16. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Paracetamol lijkt gelukkig te werken, hij voelt minder warm aan en de rode bulten lijken ook minder te worden. Gelukkig maar

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Gelukkig gaat het wat beter misschien een tip voor de volgende keer zijn beentjes masseren en koude washandjes erop

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Annemiek, dat kan geen kwaad hoir die rode plekken! Ons meisje heeft een keer 2 weken een harde schijf gehad op de plek van de prikjes. Maar leuk is het natuurlijk niet! Knuf, hopelijk is Thijs snel weer de oude.

De bultjes van klein zusje lijken te verdwijnen! Nu is het wel even klaar met de virussen.
    Ze gaat zo hard nu, trekt zich op aan de salontafel en staat dan heel trots rond te kijken. Zo schattig ze is nog geen 70cm en staat zo stoer!!

Wherona, Davey vond het wel gezellig dus. Hopelijk maakt hij er geen gewoonte van

bbtje, weer een week erbij meis. Ben trots op je!!

Zafira, slaat de nutramigen goed aan? Wij hoeven niet te prvoceren in zh, had de dieetist in eerste instantie wel gezegd dus hopelijk voor jullie ook niet nodig!

19. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, dank je voor het meedenken/de tips. Masseren van de beentjes had ik gedaan voor ik zijn broekje aandeed, dit op advies van de verpleegkudige. Ze adviseerde dit omdat Thijs maar dunne beentjes heeft. En de tip van het koude washandje kreeg ik van de HAP, gelukkig heeft dat goed geholpen.
    Hoe was het vandaag met Davey gegaan? Hopelijk is hij echt aan het opknappen.

Dreumesmama, Hier zat er straks een klein ei op, die was inderdaad ook hard, rood en erg warm. Gelukkig is het voor een groot deel weg. Nu alleen inderdaad nog een kleine harde schijf, maar nu mag ik zijn beentje aanraken zonder dat hij begint te krijsen en zijn beentje wegtrekt.
    Fijn om te lezen dat kleine zus aan de beterende hand is.
    En wat stoer dat ze zichzelf al aan de tafel omhoog trekt!!!

Ik heb Thijsje lekker de hele dag bij me gehouden. Hij heeft gelukkig redelijk veel geslapen, maar tussen het slapen door ook veel gehuild.
    Gelukkig is de parcetamol aangeslagen. Zijn temp was iets gezakt, van 37,6 naar 37,2 en de bulten zijn iig verdwenen. Wel zit er nog een hard schijfje, maar hij lijkt er geen last meer van te hebben, ik mag het gewoon aanraken, dat was straks wel anders.
    Gelukkig drinkt hij wel goed.
    Vanavond lekker samen onder de douche gegaan en daarna de late fles. En nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje te slapen.
    Hopelijk slaapt hij weer tot ca 6 uur. We zullen zien.
    Deze mama gaat nu ook zo slapen, lig al lekker met de laptop op bed. Slopend hoor zo'n dag, maar alles voor ons kleine mannetje.

Slaap lekker en tot morgen

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Na de late fles om ca 22 uur heeft Thijs heerlijk doorgeslapen tot 7 uur. Heerlijk!!!

Nu nog even lekker op bed laptoppen en dadelijk rustig op staan.
    Vanochtend komt mijn regiomanager (mijn directe baas) op kraam visite.
    En vanmiddag lekker wandelen mits het droog is.

Deel Deze Pagina