Gave foto van Thijs....zo lief hoe hij zijn knuffeltje helemaal omklemt!! Wheroon, wat een verschil he in een half jaar tijd! Echt een binkie is het geworden....*smelt*.
Zafira, wat een plaatje en inderdaad wat ziet ze er vrolijk uit!!! Heb wel nog heerlijk tot kwart voor 9 geslapen hoor Heb de HAP gebeld, moet om kwart over 10 daar zijn. Dan kijken ze er even naar, maken het evt schoon en doen er dan zalfgaas?? op ter bescherming.
@Annemiek ow wat een manneke zo lief knuffelen met zijn knuffie Maar die blaar die nu weg is auw zeg, hopelijk werk het zalfverband. Ben benieuwd wat Thijs doet op een grotere fles om 9 uur @Zafira wat een vrolijk gezichtje inderdaad! Zo lief wat doet het je goed he als je kind vrolijk is ben jij dat ook @Ikkedus wat een woordenschat heeft ze al wat lijkt me dat leuk, klinkt inderdaad als een buikgriepje zo vervelend maar gelukkig ben je der vanaf en nog gefeliciteerd met je man. @ll Wat een nacht zeg nu ben ik lekker aan het hoesten jeeminee hihi en een dichte neus blegh maar ja na wat enige verzachtende hulpmiddeltjes is het allemaal weer goed gekomen. Zo om 13.00 een proefrit maken en dan in de onderhandel fase altijd spannend . Davey is druk bezig met het proberen te kruipen maar het lukt hem nog niet zo hahaha en dan raakt ie gefrustreerd hahaha
Wheroon, gaaf joh een nieuwe auto!!!!!! Altijd leuk. Annemiek, zalfgaas zorgt ervoor dat het wel beschermt is tegen vuiligheid en stoten, maar dat het niet in de wond vast kan gaan zitten. Pfff geloof me weet er helaas alles van.
weinig tijd en WEER misselijk maar wilde even zeggen dat jullie heerlijke kindjes hebben zeg!!!! Wat een leuke foto's!!!!!!!!!!!
Wherona, Balen dat jij nu ook weer niet helemaal fit bent. Hopelijk slaap je aankomende nacht beter. Spannend proefrit maken en onderhandelen Ik ben ook benieuwd hoe hij het doet. Hij lijkt ook overdag wel steeds eerder om de fles te vcragen, ik pribeer dat dan een beetje te rekken door met hem te spelen. Hij drinkt sinds gisteren zijn fles ook al in 10 minuten leeg. Dus even aankijken en anders mischien zo wie zo overstappen op 180/6 ipv 150/5. Eerst maar eens kijken hoe hij het vanacht nog doet op 150/5 en dan eventueel morgenavond beginnen met 180/6 voor de nacht en dan weer even overdag aankijken. Misschien is 1 fles van 180/6 al wel genoeg. Oh en Davey die al aan het proberen is om te kruipen!!! Jeetje leuk zeg!! Zafira, Het is uiteindelijk geen zalfgaas maar een of andere brandwondenzalf Firenze of zo iets noemde zij het met een gaasje en een verbandje eroverheen. Dit moet ik een keer per dag verschonen. En dan zou het na pasen verwachte zij bijna dicht moeten zijn. BBjte, he bah weer misselijk :s... dikke knuf meis!!! De arts vond mijn wond er netjes en mooi schoon uitzien. Ze heeft er brandwondenzalf op gedaan, heb de tube meegekregen, en daarop een gaasje en is het verbonden. Ziet er nu dus heel dramatisch uit zo'n verbonden hand hahaha. Moet het 1 keer per dag verschonen. Na pasen zou de wond bijna dicht moeten zijn en zou een gewone pleister moeten voldoen. Ik moet het vooral schoon en droog houden. Nu zag ik bij het kruidvat dat er tegenwoordig ook douchepleisters zijn, dus die heb ik een pakje meegenomen, kan ik tenminste gewoon lekker douchen zonder te hannessen met plastic zakken enzo. De komende dagen gaan we dus zoals ik in het stukje voor Wherona al schreef een beetje uittesten met de fles van Thijs. Ben benieuwd. Als Thijs een paar maandjes ouder was zou ik zeggen er zit een tandje aan te komen. Hij heeft zure poepluiers niet normaal. Ook veel meer poepluiers dan anders en hij kwijlt regelmatig. Maar vind het nu echt nog te vroeg voor tandjes. Maar ik hoop toch ook niet dat dit nu 2 maanden gaat duren hahaha. Hij had gisteren trouwens een beetje bloedend tandvlees. Dat was na de fles helemaal weg gelukkig, schrok er wel even van. Ik geef de vitamine D druppels op een plastic lepeltje, en daar zat een klein beetje bloed op, en bij nadere inspectie bleek dat dus zijn tandvlees te zijn (daar waar bij ons de bovenste voortanden zitten) Knuffel voor iedereen!!!
@BBtje he bah weer die klote misselijkheid hopelijk verdwijnt ie weer snel @Annemiek het zou zomaar kunnen hoor tandjes dan is hij er gewoon vroeg bij hij zal niet de eerste zijn. Misschien dat het lepeltje iets te hard tegen zijn tandvlees aankwam? of iets scherps aan het lepeltje @ll ja ja heb de auto gekocht hoor dus ben helemaal happy en maandag ga ik met mijn zusje naar de Zwaluwhoeve gektrakteerd door mijn zussie zo lief he heb der echt zin in.
wherona;paasarrangement zwaluw, lekker genieten! leuk nieuwe auto! annemiekl hopelijk heelt het goed! leuke foto! bb; bah misselijk zafira fijn dat de voeding helpt ne leuke foto knuffels fijn paasweekend!
Wherona, fijn dat het gelukt is met de auto!!! Wanneer kunnen jullie hem halen? En heb je goed kunnen onderhandelen? Saunaatje heerlijk!!! Ik ga 26 april met mijn moeder... een arrangement met van die visjes hihihihi (lang leve vakantieveilingen ), ben benieuwd heb er ook echt al heel veel zin in!!! Misschien inderdaad het lepeltje, maar had niet het idee dat ik daarmee zijn gehemelte/tandvlees raakte. Maar jah, we zien vanzelf wel als er een tandje door mocht komen. Zou het wel al erg vroeg vinden hihihi. Zeepaardje, laten we hopen dat het snel en goed geneest. Hoe gaat het bij jullie?
ja hoop het ook voor je, brandwonden zijn vaak erg pijnlijk! hier gaat het wel. pim alleen mega verkouden ontzettende hoestbuien, dit kan 8weken duren! slapen gaat goed, meestal 20.15u laatste fles, dan naar bed en slapen tot ongeveer 8.30u sem wou vanmorgen naar boos, was ontzettend boos op mij dat ik hem niet weg wilde brengen... ml heeft gister een kleine ingreep gehad 2 is genoeg hier dus die mag niets doen t/m maandag... dus ik neem alle zorg op me voor de kids en voor hem haha ga me soep afmaken en lekker aan tafel xxx
Zeepaardje, slim inderdaad dat je man een kleine ingreep heeft ondergaan Wat is Boos? zijn school? hihihi En wat slaapt Pim al lekker lang door snachts heerlijk! Doe je wel voorzichtig met de soep Eet smakelijk :d
hihih oh domme ik...sem was boos want die wou idd naar school ja doe voorzichtig met de soep was heerlijk is idd fijn dat hij zo lekker doorslaapt... kleine lieverd... xxxxxx
Vannacht liet onze kleine man zich om 3 uur horen. Niet zoals anders als hij wil eten. Duk ik ben naar zijn kamertje gelopen, hij lag lekker te woelen, dus hem weer naar onder in zijn bedje gelegd, fiep in zijn mond en meneer sliep verder. Rond 4 uur, 4.20 uur en 4.40 uur nog een keertje en om 4.50 uur toen was het serieus en was meneer wakker en vroeg om de fles. Dus die ook maar gegeven. Vanavond dus maar eens proberen een fles van 180/6 te geven, kijken of hij die opdrinkt (denk het wel) en dan kijken hoe hij er de nacht op doet. Ben benieuwd. Hier vandaag vooral een wasdagje haha. We hebben de winter spullen van schoonma opgehaald die gaan we nu wassen en dan opslaan tot het najaar. En gezien het heerlijke zonnejte kan nu alles buiten drogen. Dus de eerste was staat al aan en is al bijna klaar. Vanavond komt schoonma eten (lekkere sucade lapjes met rode kool en gefrituurde aardappelbolletjes (die met een purreevuling)) En dan mag ze voor het eerst Thijs de fles geven. Aangezien zij dementerend is, en wij problemen hadden met dat Thijs de fles vacuum zoog ging dat niet. Zij is uiteraard nog steeds dementeren, maar we hebben het probleem van het vacuum zuigen gevonden (het sileconen rondje wat onderin de dfrax fles zit, daar zit zo'n vierkant puntje op, ik dacht dat dat was om dat rondje uit de bodem te pakken, maar daar zit dus een spleetje in, die moet je af en toe even open knijpen hahaha en wonderbaarlijk genoeg was het probleem verholpen) dus nu gaan we vanavond kijken of het schoonma lukt om Thijs de fles te geven. Verder lekker een rustig rommeldagje. Voor iedereen een fijne dag en geniet van het zonnetje!!
@Zeepaardje en je was der zo angstig voor dat sem het niet leuk zou vinden en zie nu grappig he. Een kleine ingreep bij je man dapper hoor. Vindt je het geen vreemd idee dat je niet meer zwanger wordt? En verkoudheid zeiden ze hier ook dat het max 10 weken kan duren wat een tijd he we zijn nu 3 weken verder zou het rs virus zijn. @Annemiek jeetje wat een nacht dan zeg hmmmmm weet je zeker dat er geen tandje aan zit te komen blijft gissen he @BBtje hoe gaat het meid nog steeds zo misselijk @Dreumesmama hoe is het met jou en je meiden trek je het nog? @Mamavan3 lekker druk met taarten bakken @Dnise veel plezier vandaag hoe gaat het met Aiden? @Zafira Isa nog zo vrolijk @ll hier met z'n 3tjes ontbeten 1e paasontbijt Davey heeft een klein beetje gekookt ei gehad maar daar moest hij echt niets van weten. Hij kwijlt weer onwijs veel en heeft ook weer een rode wang dus waarschijnlijk zit tandje nummer 2 eraan te komen.
annemiek; drukke nacht dus! ik hoop dat hij het op de 180 iets langer volhoud.... wat zul jij lekker gegeten hebben wherona ; zojuist stikte meneer bijna in zijn eigen slijm, zo rot ..krijg er de kriebels van! hopelijn zijn de kids snel van verkoudheid af, zo sneu dit! vind het geen vreemd idee om niet meer zwanger te zijn...heb altijd gezegd dat ik graag 2 kinderen zou willen hebben...dus heb er vrede mee manlief wou er altijd 3... maar na pim (hij kan zeer slecht tegen huilende kinderen) was ook hij er klaar mee... stel dat pim de eerste was geweest, was er nooit een 2de gekomen... nee het is goed zoals het is... voor ons gevoel zijn wij compleet s6met doorkomende tandje(s) en ei dat is het enige was sem echt niet lust, om wat voor manier dan ook all; hier een heerlijke dag gehad net heerlijk gegeten, nu eindelijk de kids op bed en rust... drukke week voor de boeg met voorbereidingen sem zijn verjaardag fijne avond en dag morgen! xxx
Wherona, gezellig joh, met jullie drietjes aan het paas ontbijt. Mogen wij vlgend jaar ook. Heb er nu al zin in hahaha. Thijs heeft hier zonder problemen zojuist een fles van 180/6 weggewerkt. Ben benieuwd hoelaat hij vannacht/morgenvroeg weer van zich laat horen. Hier een lekker rustig dagje gehad. Veel gewassen, laatste was zat erin, poept Thijs een keer flink en echt alles zat onder, zijn beentjes, zijn rug.. Kleertjes dus maar even in een sopje gezet, als dat moet wachten tot een volgende was dan stinkt hier het hele huis hahaha. Vanmiddag mijn schoonmoeder hier geweest, was gezellig, ze word gelukkig wat relaxter met Thijs, fijn en leuk om te zien. Ze heeft denk ik zeker een half uur met hem op schoot gezeten terwijl ik aan het koken was en mijn man nog wat aan het werk was. En ze hebben elkaar echt prima vermaakt. Ze hadden de grootste lol samen . Nu hier nog even rommelen en dan lekker naar bedjuh toe. Slaap lekker allemaal
morgen dagje panningen, zin in heeft iemand van jullie avent fles? wil die gaan kopen voor de papfles... heb nu difrax, maar voor pap is het niet fijn... welke speen ik ook gebruik... annemiek; hopelijk slaapt hij lekker door! trusten allen
Panningen??? Naar de Paasmarkt??? Das hier practisch om de hoek joh!!! Wij wonen daar ca 10 km vandaan. Wij gaan waarschijnlijk met pinksteren, dan is diezelfde markt weer. Is inderdaad altijd erg gezellig. Ivm het weer gaan wij morgen niet. Veel regen verwacht. Mijn man roept al waarom spreken jullie niet af hahaha.
annemiek; ja idd panningen voor ons ruim anderhalf uur rijden we doen dit of met pasen of met pinksteren... alleen vrienden konden alleen met pasen... te veel gekocht hahaaha oa: - zakdoeken - hoes voor strijkplank - kadootjes sem - ik nieuwe schoenen - kleren voor sem - slingeren en ballonnen voor sem was erg leuk, en we hebben nauwelijks in de regen gelopen all; fijne avond