@Zeepaardje hier ook de difrax fles met pap wij gebruiken de 123 speen en gaat super. Heb je die al geprobeerd? @Annemiek en hoe heeft Thijs het gedaan op de grote fles? @ll gisteren heerlijk genoten in de Zwaluwhoeve maar blijft vreemd in het begin je badjas uit doen hihi. Davey was wat onrustig vannacht ja meiden dat krijgen jullie ook nog doorkomende tandjes hihi wat een ellende zeg maar ja hij zal der meer last van hebben dan ik. Annemiek de onderhandelingen zijn boven verwachting gegaan echt een hele goede prijs voor de auto had ook nooit verwacht dat ik zoveel terug zou krijgen voor mijn huidige auto. Duurt 2 weken voordat ik hem mag ophalen waarom dat is weet ik ook niet hoor maar goed tis zo voorbij.
Zeepaardje, fijn dat jullie het fijn hebben gehad en geen last hebben gehad van de regen. Wij gaan waarschijnlijk met Pinksteren. Wherona, hij heeft gisterochtend tot half 7 geslapen. Wel tussen 4 en half 7 drie keer wakker geweest, maar toen was het fiep erin en meneer sliep door. Gister overdag nog gewoon 150/5gedaan, maar meneer was na ca 3 uur al niet meer te houden en als de fles op was dan krijste hij nog flink na en at de speen bijna op zo hard zoog hij daar op. Dus vandaag de hele dag 180/6. Dat lijkt nu al een succes, hij leek zijn eerste 2 voedingen na de fles voldaan en sliep bijna meteen weer. Vannacht was Thijs erg onrustig. Ben er echt een paar keer uit gemoeten om het te troosten en de speen te geven. Hij heeft een keer of 3 per dag een zure poepluier, hij lijkt langzaamaan steeds meer te kwijlen en hij lijkt wel te bjjten op zijn speen. Ben benieuwd of dit voorwendselen zijn voor zijn eerste tandje....jeetje wat zou dat al vroeg zijn. Gister naar de gamma (voor manlief), prenatal voor een parapluutje voor de kinderwagen en de Ikea om nog wat onderdelen voor onze inloopkast te halen. Was de eerste keer dat we met ons 3tjes echt op pad waren. Het was erg gezellig en gelukkig viel de drukte mee. Had het veel erger verwacht. Hier laatste week verlof aangebroken. Volgende week weer aan het werk...blegh. Zit nu in de wachtkamer bij de anasthesist, voorbereiding voor het verwijderen van mijn neuspoliep as donderdag.
Hai hai, Zeepaardje, nou je hebt flink geshopt haha. Altijd leuk op die braderieen. BBtje, meid hoe gaat het met jou? Oh zie nog 1 dag en dan heb je de 34 weken gehaald. Echt super meid!!!!!! Dreumesmama, hoe gaat het nu met je kindje. Hopelijk gaat het een stuk beter en komen jullie ook weer een beetje aan je rust toe. Wheroon, ik durf dat echt niet....naakt bij allemaal vreemde mensen haha. Ben ook niet happy over mijn lichaam, dus voor mij de badpakkendag haha. Annemiek, ai meid, laatste week verlof. Vandaag was eigenlijk mijn eerste werkdag geweest....best een vreemd idee eigenlijk. Heb je wel weer zin om te gaan werken of zie je er heel erg tegenop. Ik zag dat Thijs het goed doet op de hogere flessen. Lekker hoor!!! Isa drinkt er nog steeds 5 van 150cc en laat soms zelfs nog wat staan. Nog maar niet verhogen dus. All, vanochtend om 6 uur begon mijn dag. Isa was al aan het jengelen dus flesje gemaakt, verschoond en eten maar. Tijdens het drinken produceerde ze me toch een volle poepluier. Waarschijnlijk heeft dat dus dwars gezeten, want moet haar altijd wakker maken om half 8. Maargoed een keer een vroegertje maakt ook niet uit. Nu is mijn huishouden tenminste al klaar. Straks maar vast mijn bloemkool en broccoli voorplanten. Aardbeien, komkommers en tomaten zitten er al in, en de sla gaat volgende week. Heerlijk vers geteelde groente, word er helemaal blij van.
bb; hoe gaat het met je? wherona; ja die heb ik... maar vind het niet fijn om die stand te verwisselen dan moet eerst die speen er weer uit...op dop losdraaien, niks waard voor mij ben jaloers op je met de zwaluwhoeve annemiek; hopelijk heeft je ventje niet te veel last van doorkomende tandjes... ik zie daar zo tegen op, sem had er altijd onwijs last van...hopelijk pim wat minder zafira; haha ja erg he ach kan er weer tegen niets is lekkere dan eigen geteelde groente All; gisteravond de kids iets later in bed wegens de drukke dag. rond 21u sliepen ze beiden. vanmorgen sem om 7.30u wakker gemaakt, die moest naar school, vandaag zou me mams hem brengen... hij had er zin in, ging ook erg goed! zelf hoefde ik niet over te blijven dus mocht hem ophalen, geweldig dat blijde koppie en pim heeft geslapen tot 8.30u alleen wat naar die hoestbuien zeg. soms echt het idee dat hij erin stikt, bah! hier nu flink ongi, bleh! echt dat had van mij wel afgelopen mogen zijn
Hoi meiden, nou eindelijk terug uit het zh wat een gedoe zeg. Vorige week maandag was mijn bloeddruk al aan de hoge kant vonden ze... 135/88 en nu was hij.... 135/100 (!) De gyn was erg in dubio wat te doen want ze vond het erg hoog, daarbij optellend mijn erge vochtvasthouden heeft ze meteen spoedje bloed onderzoek laten doen. Ze zou me laten weten als de uitslag niet oke was.. Dus ik hoop maar dat ze niet belt! Vrijdag weer terug om te kijken hoe het met de "klachten" en bloeddruk is. Heb nu medicatie ervoor... (kon dr nog wel bij heb er nog maar 9 op n dag nu dus 12 De beebs doen het super dat dan weer wel Beide wegen ze 2200 gram en toevallig las ik gister in boekje van 9mnd dagboek dat je kindje dat nu in dit termijn ook moest wegen... dus hopen dat ze er niet ver naast zitten met de schatting dan is dat helemaal super natuurlijk! oohja bmm is nog steeds tussen de 2.0 en 2.5 dus niks verkort Al met al daar ruim 2uur geweest...
BBtje, onderdruk 100 is idd best hoog ( hier ook 1maal gehad maar getest op eiwit en niks aan de hand) maar idd hopen dat ze niet bellen. Het is vaak ook een moment opname dus het hoeft niks te betekenen, maar wel goed dat ze het extra in de gaten houden. Fijn dat het met de beebs goed gaat, en 22oo gram klinkt goed!!! En ach....die paar pillen extra kunnen er ook nog wel bij. All, Isa zit nu in pyama in haar schommelstoel....net behoorlijk gespuugd, dus shirt en romper waren aan verschoning toe. Over een halfuurtje gaat madame lekker naar bed en dan ga ik heerlijk even niks doen.
en bbtje hebben ze gebeld of niet???? pfff ben echt een beetje op nu hoor meiden! ff klagen!! aiden blijft maar tobben met z'n verkoudheid! ik loop hele nachten met hem op! kuur heeft niks gedaan en nu vanmorgen maar weer bij de huisarts geweest! nu een spray gekregen die die max maar 1 week mag hebben... hopen dat dit wel wat doet!... vanmiddag tempen en meneer heeft 38,9 verhoging dus dat ook maar in de gaten houden en onze kanjer heeft gewoon 6 a 7 dunne broeken op een dag en giga jeukend tandvlees dus tandje nummer 6 is ook in aantocht!!! ik ben gebroken en vind het zo zielig voor mijn mannetje!!! gelukkig zit het niet op zijn longen dus een bacterie is het niet! gewoon een rotvirus waar hij niet vanaf komt!! hij is ook erg loom vandaag... en wil het liefst alleen maar bij je hangen! en dat ben ik ook niet gewent want hij wil echt noooooit kroelen! en nu nu is tie niet bij me weg te slaan!!! wel lief hoor maar dat broeierige lijfje heel de dag tegen je aangeplakt is ook best vermoeiend.... we zitten nu in de 7e week met heftige groene snot slijm viezigheid ik vind dat het nu wel klaar mag zijn! arm ventje!!! zo genoeg geklaagd!!! hoe is het met al mijn lieve zp vriendinnetjes!??? heb niet echt terug gelezen schaam schaam annemiek over een weekje alweer werken las ik zie je er erg tegenop??? wat hebben jullie allemaal geshopt bij de gamma??? zafira lekker aan het tuttelen met je groente tuintje? hhahahaha super leuk!!!
ohh wheroon heeeerlijk de sauna!!! wil ook binnenkort weer! schaam me nergens voor whahahah je ziet de gekste figuren voorbij komen hahahahaa dus lekker belangrijk!... alle vrouwen hebben tietjes en een pruim dus ja dik of dun uitgezakt of niet ik heb er geen moeite mee maarja dat is ook persoonsgebonden denk ik! de laatste keer dat ik ben geweest was ik zwanger van aiden! hahahah toen alleen de lichtsauna gedaan... dat hele hete mag dan niet en trok ik toch niet!! maar jaloers hoor!!!! hoe is het met pim en sem zeepaardje??? sem weer enorm genoten op school las ik op fb??
zafira; balen dat ze heeft gespuugd... dnise; pim heeft het ook, alleen gelukkig geen koorts kon een week of 8/10 duren! hopelijk knapt je ventje snel op! hier alles goed, heerlijke tevreden mannen en sem idd genoten op school all; fijne avond!!!
@Annemiek oe nog een weekje verlof extra van gaan genieten zal wel effe wennen zijn de eerste weken. Fijn dat Thijs het goed doet op de grotere flessen ze hebben steeds meer nodig he. @Zeepaardje dat vonden wij dus ook het probleem met de 123speen wij hebben tekenen met een stift steeds 11 of 111 zodat we de speen niet steeds hoeven te draaien moet je maar eens proberen misschien vindt je het wat. @Zafira hihi in het begin vindt ik het altijd effe wennen maar gaat erg snel uiteindelijk heb ik der echt maling aan. @Dnise 7 weken jezus christus mag toch hopen dat dat ons niet staat te wachten vindt 3 weken al veel te lang! De laatste keer dacht de ha dat het rs virus is en geen longontsteking lekker duidelijk allemaal hoor, maar hoorde dat dat wel eens 10 weken kon gaan duren. Nou een hele dikke knuffel voor Aiden maar ook voor jou want het is inderdaad echt behoorlijk zwaar steeds in de nacht je bed uit te moeten. @BBtje hebben ze je nog gebeld? hoop van niet. Je gaat mij inhalen hoor ik was met 34+3 bevallen en daar ga je gewoon overheen. Fijn dat alles goed is met de twins dat horen we graag, en jij hebt zo lang zamerhand een apotheekt thuis.
wherona; thx goede tip, ja dat is idd ook een idee, want ik ben ook zo'n blinde kip, als er melk al door is gegaan zie ik die streepjes niet, toch me ogen nog maar eens laten opmeten
12-04-12 officieel verlof bezigbijtje 12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 12-04-12 Verwijderen Poliep Annemiek 17-04-12 Eerste werkdag Annemiek 24-04-12 CB arts Wherona 10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek 24-05-12 Uitgerekende datum bezigbijtje 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona FF uppen
12-04-12 officieel verlof bezigbijtje 12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 12-04-12 Verwijderen Poliep Annemiek 16-04-12 Isa consult bij dietiste Zafira 17-04-12 Eerste werkdag Annemiek 20-04-12 Isa 2e prikjes CB en KA Zafira 24-04-12 CB arts Wherona 10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek 24-05-12 Zafira 27 jaar!!!!!!!!!! 24-05-12 Uitgerekende datum bezigbijtje 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona Zo heb hem even bijgewerkt.
kan hem niet bijwerken met de kleuren echt vaag, anders wordt alles zwart, maar in me handtekening staat me afspraak
ben het helemaal vergeten te melden hier geloof ik maar nu met pim bij de kinderarts... vanavond of morgen meer info x
12-04-12 officieel verlof bezigbijtje 12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 12-04-12 Verwijderen Poliep Annemiek 13-04-12 extra controle ivm bloeddruk bbtje 16-04-12 Isa consult bij dietiste Zafira 17-04-12 Eerste werkdag Annemiek 17-04-12 Controle gyn bbtje 20-04-12 Isa 2e prikjes CB en KA Zafira 24-04-12 CB arts Wherona 10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek 24-05-12 Zafira 27 jaar!!!!!!!!!! 09-05-12 38 weken bezigbijtje 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona ook ik heb m weer ff bijgewerkt.... net fysio gehad voor me rug maar werkt amper.... jeetje wat een gekut zeg! En me buik is mega, kan amper nog typen als laptop op schoot staat Wheroon; indd een apotheek hier thuis Ze hebben niet meer gebeld,denk dat ze t ook niet meer zullen doen dus dat is mooi.... ik verlies sinds zondag elke dag flinke slijmproppen blegh!!! Vandaag nog niet gespuugd! Mag ook in de krant hahhaa.... zeepaardje; succes bij KA!
12-04-12 officieel verlof bezigbijtje 12-04-12 Thijs oefenen KDV Annemiek 12-04-12 Verwijderen Poliep Annemiek 13-04-12 extra controle ivm bloeddruk bbtje 16-04-12 Isa consult bij dietiste Zafira 17-04-12 Eerste werkdag Annemiek 17-04-12 Controle gyn bbtje 17-04-12 CB consult Zeepaardje 20-04-12 Isa 2e prikjes CB en KA Zafira 24-04-12 CB arts Wherona 10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek 24-05-12 Zafira 27 jaar!!!!!!!!!! 09-05-12 38 weken bezigbijtje 23-06-12 Klein zusje 1 jaar Dreumesmama 15-09-12 Davey 1 jaar Wherona Heb je afspraak erbij gezet Zeepaardje
@Zeepaardje met Pim bij de ka ben benieuwd waarom @BBtje woehaaaaaa 34 weken jippie jee SUPER GEDAAN smerig he die slijmproppen hopelijk blijft het nu zo niet meer spugen/misselijk zijn zou een leuke afsluiter zijn.