kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

wherona; omdat hij veel huilt en spuugt...
    6uur op een dag is niets...

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Isa werd geboren met de slijmprop op haar hoofd haha.

3. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zeepaardje, en weet je al wat meer??

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...

pim om 8uur in het zkh gebracht, ik was heel de morgen bij hem...
    toen naar huis met sem broodje eten en me mams ging naar pim...
    ik ben toen met sem naar zwemles gegaan en toen ging manlief naar pim...
    druk geregel maar ja...

pim kreeg telkens kleine beetjes melk...heeft geen kma... hij spuugt wel erg veel maar is geen reflux te noemen... maagje kan weinig aan.
    ook is er een osteopaat bij geweest niet de normale gang van zaken, maar er was een arts in opleiding die dat gedaan heeft...
    alles zit bij hem goed... wel heeft hij een nekwervel los gemasseerd en lag hij erg strak met zijn handen naar zijn oren zo ligt hij altijd;)
    hij schrikt overal van en is snel van zijn stuk...
    dus volgens hun helaas een echt huilbaby:( en daar kunnen we weinig aan doen.
    veel bij ons houden en troosten ja dat doen we natuurlijk altijd!
    hij is ook mega verkouden, moeten we goed in de gaten houden, tja dat wisten we al.

verder hier morgen een drukke dag.
    sem naar school, boodschappen, overblijven en dan visite van vriendin.
    savonds oma ophalen die blijft maar liefst 10 dg! dan de boel versieren en vrijdag feest:)
    ben er dus voorlopig heel weinig:x

Knuffels voor jullie!

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Nou ben ik bijna een uur bezig geweest met op al jullie berichtjes te tiepen. Vanmorgen was ik er al mee bezig geweest, toen starte de laptop opnieuw op, nu druk ik op verzenden, krijg ik een foutmelding, weg bericht.
    Dus ik heb jullie berichtjes gelezen, maar ik ga niet nog een derde keer alles tiepen hahaha.

Hier gaat het prima, morgen word mijn poliep verwijderd, spannend. Moet voor 7 uur ontbijten, dus heb de wekker maar even gezet.

Thijs heeft tot vanmorgen 6 uur geslapen, dus vanavond kwamen we uit op 10 uur ipv zoals de laatste dagen 9 uur. Ben dus benieuwd hoe laat hij morgen komt.
    Maar ik ga nu slapen.
    Truste allemaal

6. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Annemiek, Succes vandaag met het verwijderen van je neuspoliep. Hopelijk valt het mee en heb je er daarna geen last meer van.

Zeepaardje, balen dat Pim zoveel huilt en dat er geen oorzaak gevonden kan worden. En veel plezier met je oma.

BBtje, jij gaat gooooeeeeedddd!!!!! Ruim 34 weken!!!! Super meid...ik ben heel trots op je! Moet zeggen dat ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar je kindjes word en wat de namen zijn haha.

All, Isa heeft heerlijk geslapen tot 7.30. Toen heb ik haar maar wakker gemaakt en een flesje gegeven. Valt ze gewoon daarna weer in slaap:$.....slaapkop:D. Toch maar even wakker houden, anders slaapt ze straks helemaal niet meer. Nu ligt ze lekker in de box te spelen.

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Isa! Genieten hoor. Het wordt weer tijd voor een fotootje ;)
    Ik wil met onze oudste een soort groente tuintje gaan maken, heb je nog tips?

bbtje, hoop echt dat je bloeddruk onder controle blijft, maar wat goed 34 weken, meid je doet het zo goed!

Zeepaardje, gaan jullie nog verder kijken waar het gehuil vandaan komt? En het is hier al gezegd maar als hij zo gevoelig is zou ik echt stoppen met bijvoeden hoor!

Wherona, hoe is het met Davey, alweer opgeknapt?

Annemiek, succes vandaag! Hopelijk valt het mee. Thijs bij papa?

Onze meisjes zijn ontzettend verkouden, maar wel lekker vrolijk. Die kleine wordt toch ondeugend, echt een heerlijk moppie is het.

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Annemiek heel veel sterkte vandaag

@Zeepaardje ow een dagopname zelfs jammer dat ze de oorzaak niet hebben gevonden. Misschien is het inderdaad wel een idee om tijdelijk te stoppen met de bijvoeding en kijken hoe hij daarop reageerd. Waarschijnlijk is Pim een snel geprikkelde baby, hopelijk vindt je een oplossing

@Zafira heerlijk hoor dat Isa het zo goed doet en beter met der gaat.

@Dreumesmama gelukkig is ze lekker vrolijk ondanks der verkoudheid. Ook al een groente tuintje leuk hoor.

@ll Davey is nog steeds aan het hoesten en dat zal nog wel effe duren heb ik zo het idee maar hij is momenteel super vrolijk en heeft der weinig last van. Zijn 2e tandje (boven) zit der ook al aan te komen nooit gedacht dat het zo snel zou kunnen gaan hihi en wat doet het zeer zeg als ie dan op je vinger bijt hahahah. Gister op het KDV hebben ze veel om hem moeten lachen omdat ie zo lekker aan het kletsen was tegen alles en iedereen en veel aan het lachen geweest hij was gister de clown van het stel :) zo trots hihi. Vanavond kan ik mijn nieuwe auto al ophalen een week eerder dan verwacht dus helemaal leuk. Zelf hoest ik ook nog maar wordt ook minder. Zin in volgend weekend (20-4) dan gaan we een weekendje weg naar Drenthe.

Zo dat was weer effe een update van mij hihi

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    bbtje WHOEHOE!!! meid wat doe je het goed. je kleintjes hebben het prima naar hun zin in die buik van jou :D:D:D.
    op naar de 35 weken! :D:D:D

zeepaardje jeetje meid ook wat een gedoe :(. aan de ene kant fijn dat er niets aan de hand is maar aan de andere kant had je natuurlijk ook graag een oorzaak gehad die je kan aanpakken. sterkte ermee meis.

dreumesmama lekker he dat je meisje zo'n eigen ondeugend persoontje wordt. grootste beproeving hier is dan mijn gezicht in de plooi houden als ze weer iets stouts doet wat gewoon eigenlijk ontzettend grappig is.

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wheroon klinkt als een heerlijk ventje!
    gaat hard met die tandjes zeg! heeft hij er last van of alleen kwijlen? ;)
    hier was in die tijd de bospeentjes uit de koelkast favouriet. lekker koud, zoet beetje knabbelen en zo (ipv bijvoorbeeld een bijtring)

11. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dreumesmama, tips voor een groentetuin heb ik nog niet haha. Eerst maar eens zien of het hier gaat lukken. Beste is te beginnen met aardbeien, tomaatjes en komkommertjes. Dit kan je namelijk ook heel makkelijk in bakken kweken. Ik heb aan zaadjes gekocht: aardbeien, komkommers, tomaten, sla, rucola, bloemkool, brocolie, peultjes, sperzieboontjes, doperwtjes, bospeen, prei en winterwortelen voor de paarden. Ben erg benieuwd wat er op gaat komen en ach anders heb ik iig lol erin gehad.

Fijn dat het met je meiden zo goed gaat. Heerlijk genieten ervan hoor!!!!!!

Zeepaardje, misschien is Pim idd een kindje wat erg snel overprikkeld is. Probeer zoveel mogelijk de 3 r en toe te passen. Hopelijk helpt dat een beetje.

Ikkedus, hoe gaat het nu met Hannah? Goed idee van die bospeentjes, krijgen ze meteen de nodige vitamientjes binnen!!

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Ikkedus inderdaad onwijs veel kwijlen en zo nu en dan in de nacht huilen. Super idee van die bospeentjes gaan we proberen want de bijtringen snapt ie niet hahahah

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    BBtje is opgenomen.. zag ik op facebook meis dikke knuffel van mij hoor... ik denk aan je... Jij moet echt erg veel knokken eer je die kleintjes in je armen mag houden.. Knuffieee

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ikkedus.... ik vind die bosteentjes ook wel een grandioos idee.... nu niet meer aangezien ze nu de stukken eraf bijt hahaha.. en dan dalijk in haar keeltje blijft hangen.. Heb jullie allemaal op facebook dus foto's hier planten hoeft niet meer... denk ik zo :)

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    BBtje, wat nu dan meis?? Hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    berichtje van bbtje
    "hoi hoi, helaas lig ik weer in het cwz. Opgenomen wegens verdenking zwangerschapsvergiftiging. komende dagen gaan ze me in de gaten houden! Erg balen...liefs bbtje"

ik: "aww meisje toch, ik laat het de rest weten. Dikke knuffel

bbtje: "Heb zelf in dit zh zooo slecht bereik dus kan amper op het intervent :( ik hoor morgen op zn vroegst na 3u pas meer. Liefs"

17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Wat balen voor dr dat meiske moet echt heel erg vechten voor de kinderen.... Eerst duurde het super lang voor ze zwanger werd,, behandelingen om zwanger te worden, dan constant ziek... en nu steeds ziekenhuis in en uit.. wat een gevecht maar meis... ik weet zeker het lukt je en het is dubbel en dwars waard!!!

18. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    bbtje hele dikke knuffel voor jou!!! het zit je ook allemaal niet mee hoor!!! pfff nou hou je rustig dikke knuffel van ons!!

19. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dames, even kort het verslag van vanmiddag, ik kom morgen weer op jullie reageren.

Vanmiddag was het dan eindelijk zover,
    De poliep die ik over heb gehouden aan de zwangerschap van Thijs is dan eindelijk verwijderd.
    Ik moest me om 13 uur melden in het ziekenhuis in Helmond.
    Daar kreeg ik te horen dat het programma wat uitliep en ik stond nu op de planning voor 15 uur.
    Helaas liep het alleen maar verder uit, want ik werd pas om kwart over 15 gehaald.
    Eerst naar een voorbereid kamer alwaar ik een infuus kreeg en aan allerlei monitoren werd gelegd.
    Vervolgens werd ik de ok ingereden, opnieuw aan de monitoren gelegd, eerst een pijnstiller gekregen via het infuus en vervolgens de narcose.
    Toen ik bijkwam naar de uitslaapkamer gereden, daar had ik vooral last van mijn ogen, daar bleek een of andere zalf op gesmeerd te zijn, en last van mijn keel, had enorme dorst, daar had een slang ingezeten voor het zuurstof geloof ik.
    Rond 17 uur kwam ik terug op de kamer, daar kreeg ik wat te drinken, en al snel kwam mijn moeder om mij op te halen.
    Vervolgens heb ik een beschuitje gekregen en werd het infuus eruit gehaald.
    Rond kwart over 18 mocht ik me voorzichtig aankleden en naar het toilet en om iets na half 19 mocht ik naar huis.

Ik voel me prima, had meer last van mijn keel en het infuus dan van mijn neus.
    Tot nu toe nog steeds geen pijn.
    Er zit nu een tampon in mijn neus en een “tamponsnor” onder mijn neus, ik zie er nu dus echt helemaal geweldig uit hahaha.

Morgen rond 10 uur moet ik in Deurne op controle komen bij de KNO arts, en als het goed is mag dan zowel de tampon onder mijn neus als de tampon in mijn neus eruit.
    Dan hoef ik alleen maar 2 weken mijn neus te spoelen met een zout oplossing.

Ik mag een week niet bukken en niet tillen (lastig met een zoon van nog geen 3 maanden)
    En ik mag een week niet snuiven (hoop niet dat ik last krijg van afkickverschijnselen ahahahahaha) en niet snuiten.

Thijs was vanmiddag goed onder de pannen op het kinderdagverblijf, waar hij vanmiddag mocht oefenen. Hij heeft het daar prima naar zijn zin gehad.

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Gelukkig dat het is meegevallen Annemiek. Hopelijk ben je er nu vanaf. Goed gegaan met Thijs op kdv?

Zafira hoe is het eigenlijk afgelopen met die andere baan voor je man?

Ik zit op de bank met een slapend meisje op me. Ze was ontroostbaar, we zijn nutramigen aan het proberen hopelijk komt het niet daardoor

Deel Deze Pagina