Dreumesmama, ze zijn nog in onderhandeling. Dat het doorgaat is zeker, maar moeten nog bij paar dingetjes puntjes op de i gezet worden. Meisje zat toch op neocate? Waarom over naar nutramigen?
@BBtje jeetje wat klote weer zeg hoop dat je gauw weer naar huis mag hoor meis hele dikke knuffel van mij en van Davey @Annemiek wat fijn dat het zo goed is gegaan nog steeds geen last? en las op fb dat je wel effe moest wennen aan de vele zuurstof door je neus hihi @Dreumesmama sneu dat ze weer ontroostbaar was maar wel heerlijk als ze bij je in slaap vallen, hoop ook niet dat het door de voeding komt. @Dnise hoe gaat het met mijn ventje Aiden is hij alweer aan het opknappen @Zeepaardje hoe gaat het nu met Pim? en heb je de 123 speen al geprobeerd? @ll nou gister mijn auto opgehaald net effe lekker mee gereden hihi en meteen boodschappen gedaan v oor de hele week wat niet zo makkelijk gaat met een mc erbij hahaha maar het is gelukt. Wel lekker weer vandaag tenminste het zonnetje schijnt das altijd goed en dat op vrijdag de 13e . Durf het niet al te hard te gaan roepen maar zeg het dan maar stilletjes Davey is aan het opknappen eindelijk!
Zafira, Voor mij zou het officieel ook afgelopen dinsdag mijn eerste werkdag zijn. Maar aangezien Thijs bij het KDV de 1e of de 16 kon beginnen heb ik er een week vakantie aanvast geplakt.Ik wilde vooral van Thijs genieten deze laatste weken en niet dat hij al naar het KDV was terwijl ik nog thuis zat. Ik ben ook niet happy met mijn lichaam hoor meis, maar de sauna is zo waanzinnig heerlijk dat ik me daar overheen zet. Leuk hoor een eigen groententuintje, ik ga dat hier volgend jaar ook doen, nu ligt er nog puin op de plek waar het gaat komen. Nu wel al een perenboom, tomatenplantje, aardbeienplantje en paprikaplantje. Ik vind dat altijd zo leuk om te doen. Ik geef dan ook vaak een mand gevuld met producten uit eigen tuin cadeau als iemand jarig is. IS echt heel erg leuk om te geven Wat een heerlijk slaapkoppie. Hier de ene dag wel en de andere dag wil hij nog niet slapen al had ik het graag hihihihi. Zeepaardje, vooralsnog zijn er geen tandjes of iets wat er op lijkt te zien. Misschien heeft het wel te maken met dat we overgestapt zijn van Friso HA naar gewone Friso. Fijn dat jullie maandag een leuke dag hebben gehad. Wij gaan denk ik met pinksteren. Wat fijn dat Sem het nog steeds zo leuk vind op school. Jeetje heftig meis, Pim een dag opgenomen voor allerlei onderzoeken. En tja, er niks uitgekomen... van de ene kant super natuurlijk, maar nu is er natuurlijk nog steeds geen oplossing. MAar je schreef laatst dat het weer wat beter met hem ging en hij geen krampjes meer had en niet meer huilde, ik schrik hier dus wel een beetje van. Hopelijk gaat het toch snel weer beter met hem ondanks dat ze niks hebben gevonden. Misschien inderdaad een idee om eens een paar dagen niet bij te voeden en te kijken hoe hij daar op reageert. Oehhhh en Sem bijna 4 jaar!!! BBtje, Wat een nare berichten op hyves meis, ik duim dat je morgen naar huis toe mag. Hopelijk heb je inmiddels die duidelijkheid al. Heb het zo met je te doen. Je krijgt het echt niet cadeau!!! Dikke knuf en nog steeds een dikke vette respect voor jou hoor, al kun je daar natuurlijk niks mee. Super dat je beebs het qua gewicht zo ontzettend goed doen. En YES!!!! De 34 weken behaald!!!! Meis, als je het nog gaat redden dan nog maar eens een mooie buikfoto maken Als je al niet meer bij de laptop kan komen hihihi. En heb je al nieuws? Ff snel spieken of er al iets op FB staat...Helaas nog geen bericht, dan duim ik gewoon voor je door meis! Dnise, ook daar zijn wij voor meis, om even lekker tegen te kunnen klagen. Soms heb je dat gewoon even nodig. En als ik jou verhaal zo lees... dan heb je dat nu inderdaad even nodig. MEis een hele dikke knuffel van Thijs en mij voor jou en Aiden. Arm mannetje en arme mama!!! Ik zie er niet tegenop om te gaan beginnen, maar als ze me zouden zeggen dat ik er op hun kosten nog 3 maanden aan vast mocht plakken vond ik dat ook prima hahaha. Nee, het is denk ik ook wel fijn om dadelijk 4 dagen per week weeg gewoon Annemiek te zijn, ik denk dat ik daardoor ook beter de mama van kan zijn. Mijn mannetje had een stellingkast nodig bij de gamma, dus die hebben we even gehaald. Wherona, Thijs doet het inderdaad super op de grotere fles. Hij drinkt ze helemaal op. Hij spuugt na het drinken wel nog een beetje, maar dat word alweer minder merk ik. Balen dat Davey nog steeds verkouden is, maar wel fijn dat hij aan de beterende hand lijkt. Hopelijk zet dat door! Oh en volgende week heerlijk een weekendje weg.... lekker hoor!! Ik kreeg van de week in de supermakrt de tip om de maxi-cosi een kwartslaggedraaid gewoon op de boodschappenwagen te zetten en volgens de cashiere kon zij dan gewoon voor haar hele gezin de wekelijkse boodschappen doen. Dus ik ga dat volgende week even uit proberen hihihi. Wat lekker dat je de auto al kon ophalen ipv over 2 weken pas. Dreumesmama, wat leuk om met je oudste een groententuintje te gaan maken Volgens mij heb je bij de boerenbond ofzo van die beginnerssets voor kinderen, daar zitten dan dingen in die gegarandeerd slagen. Thijs was gistermiddag aan het oefenen op het KDV, dus dat kwam goed uit. Thijs heeft het echt supergoed gedaan Ikkedus, hoe gaat het bij jullie? Vanmorgen op controle geweest bij de KNO arts, alles zag er goed uit. Moet het nog even rustig aan doen voor het geval dat... En inderdaad Wherona, het is echt even wannen geweest vandaag, mijn linkerneusgat heeft maanden lang een obstakel gehad wat nu weg is, dus toen vanmorgen de tampons eruit gingen was dat een hele openbaring hahahaha. Thijs hangt lekker op mijn buik nu, ik heb van de week zo'n baby bjorn draagzak gekregen, echt ideaal. Ben hem nu wat aan het uitproberen, volgende week gaan we nl de bloesemtocht lopen in geldermalsen en dan is een goede draagzak makkelijker dan een kinderwagen. Thijs had van zijn peettante zo'n leuke set gekregen om zijn voetjes en handjes op een canvas te maken met verf.... geen succes, zijn hele voeten blijven blauw hahahaha, dus de handjes maar niet gedaan. Zo nu ga ik een luier verschonen en een fles maken. Ik kom vanaaf nog wel even lezen. Dikke knuf voor iedereen!!! Liefs Miek en Thijs
hey meisjes heb bbtje net gesmsed maar no geen antwoord houd jullie op de hoogte als ik meer info heb Annemiek das nog een uitdaging niet tillen en bukken met je kleintje! hoop dat je tamponnetjes snel weg mogen dnise hoest met jou en je mannetje? dreumesmama vanwaar de overstap naar andere voeding dan? voordeel als het aan voeding ligt kun je het wel snel aanpassen hoop dat iig niks ergs is. hier gaat het gewoonweg super ik geniet enorm van jullie verhalen over de kleintje, met alle dingen waar jullie nu tegenaan lopen. lijkt echt een leven geleden voor mij en mis het ook wel. merk dat de babykriebels steeds vaker weer komen. Hannah heeft een paar popjes en die is ze zelf BEEEBIIEEE gaan noemen en die komt ze regelmatig bij me brengen zodat ze de baby een flesje of koekje kan geven, zo schattig. manlief heeft geen baan meer, hij heeft een 'handdruk' gekregen van zijn broer en nu dus volop aan het solliciteren. wel enorm genieten dat hij er weer is na bijna een half jaar 50 a 60 uur per week gewerkt te hebben. er lopen verschillende sollicitaties nu maar we nemen geen overhaaste beslissingen, moet helemaal goed voelen. het aller leukste van de ontwikkelingen die hannah nu meemaakt is dat ze echt gaat kletsen en ons echt gaat begrijpen. zet maar op tafel, of pak je schoenen zijn dan ook meteen heel leuke spelletjes om te doen. zondag gaan we naar lolland met vrienden en hun kindje. (soort van grote binnen zandbak/speeltuin). als het wat lekkerder weer wordt gaan we de puck en muck proberen. die hebben ook een soort van kinderboerderij en boeren sprookjes bos. heb daar zo'n zin in! wij Tilburgers hebben natuurlijk de Efteling om de hoek dus moet me echt bedwingen om niet een belachelijk bedrag neer te leggen om naar het sprookjesbos te gan HAHAHA.
Ben echt zo benieuwd hoe het met BBtje gaat. Hopelijk gaat alles goed meid, en mag je snel weer naar huis!! Dikke knuffel van Isa!
Bbtje, ik zie net op fb dat je toch zw vergiftiging hebt. Wat moet dat een tegenvaller zijn. Ik hoop en duim zo dat als jullie wondertjes er zijn je zo'n mooie kraamtijd krijgt. Dat heb je zo verdient. Dikke knuf meis Later meer, maar dit wilde ik ff kwijt
hey meisjes idd bericht van bbtje het is idd zwangerschapsvergiftiging. ze moet tot 37 weken in het zh blijven (als de kindjes voor die tijd niet zelf komen) ze zullen de kindjes dus niet eerder halen. ze is erg verdrietig nu. heb haar een dikke knuffel gegeven
Hoi, even reactie van mij via tel. Zo iri vind ik dat hihi. Dadelijk weer aan de ctg, mijn bloeddruk.is weer oke. Nu de rest alleen dus niet. Heb enorm last van vocht. Mijn voeten en handen vooral. Doet echt zeer gewoon. Zolang de situatie zo blijft word er niks gedaan alleen maar wachten.... . Vriendlief en ik zijn er zoooooooo klaar mee en erg verdrietig hoe zeer wij een klote zwangerschsp hebben. Laat de kids maar komen... Pfff
BBtje, meis ik hoop datze jullie niet lang meer laten wachten en dat je prachtige twins zich een dezer dagen uit zichzelf gaan laten zien. Ik kan het me goed voorstellen dat je het zo verschrikkelijk zat bent. Ik wilde dat ik iets voor je kan doen, maar meer dan een dikke digi knuf namens mij en Thijs kan ik helaas niet voor je betekenen!
Lees net op BBtje haar FB dat ze onverwachts toch naar huis mag. Morgen thuis een 24 uurs test! Erg fijn voor je meis!!! Laat je thuis maar lekker verwennen!
Bbtje wel goed nieuws.... lekker naar huis. Aan de andere kant... nog 3wk door met je vocht en zwangerschapskwalen lijkt me ook erg vermoeiend nog.. op een gegeven moment is het klaar. Ikkedus, wij zijn ook eens naar lolland geweest maar vond het erg duur voor hetgeen wat je krijgt. De kids waren r ook zo uitgespeeld. Wij gaan er niet meer heen. Pukkemuk is ook al ff geleden, tegenwoordig gaan we vaker naar de vossenberg. Die vind ik kwa hygiene en verzorging van buiten en binnen een heel stuk beter. Ook meer te doen daar. Maar wens jou een heel fijn weekend meid..!!! Hier kom ik net uit bed.. ben helemaal dood haha.. Zo ff lekker douchen en ff kijken wat ik vandaag ga doen. Manlief is ziek en als die ziek is is hij ook doodziek...
@Annemiek leuke foto's weer spannend weer bijna naar het werk @Ikkedus super om te lezen dat alles zo onwijs lekker gaat @Dnise waterpokken???? nee toch arme Aiden hele dikke knuf @BBtje ik ben het helemaal met dreumesmama eens jij/jullie verdienen dadelijk een super leuke mooie en relaxte kraamtijd. Gelukkig mag je wel naar huis vandaag dat scheelt alweer. Nu nog effe 3 weekjes doorbijten en doorbikkelen meis. Maar godallemachtig wat heb jij (en nog steeds) door moeten maken. Misschien wel handig om na de bevalling met een maatschappelijke werkster te praten als je die behoefte hebt.
heej meiden sorry erg druk hier... bb; sterkte meid annemiek; fijn dat het mee viel! hier; gister een super dag gehad, ventje onwijs verwend heerlijk! meiden denk aan jullie kom van de week weer reageren op jullie! xxx
Heej meiden, weer even een reactie van mij,,, thuis via de laptop!!! Ik mocht toch naar huis, mijn eigen gyn deed gister de ronde en die had genoteerd dat als mijn waardes minimaal verhoogd waren ik naar huis mocht met 24-uurs-urinetest mee naar huis. De waardes waren 3.5 waar ze max. 3.0 mogen zijn voor toegestaan naar huis... bloeddruk is sinds de verhoogde medicatie prima (135/90) dus dat speelde ook mee. Op vocht na geen klachten.. verbaasd maar ook heeeeeeel blij. DInsdag moet ik terug voor controle en dan ook weer bloedprikken en urine uitslag hoor ik dan ook... Ik ben erg benieuwd.(ga wel uit van opname dan weer kan t niet tegen vallen) Als de waarde dan gestegen is moet ik blijven en gaan ze me erg in gaten houden. voor nu erg rustig doen en allert blijven... tnx voor jullie lieve en fijne steun!!!!!
Goedemorgen allemaal, BBtje, meid het is zo fijn dat je toch naar huis mocht, aangezien ik weet hoe verschrikkelijk je het vind om zonder je man te slapen. Wel goed dat ze je zo goed onder controle houden! Kan je er zelf ook nog iets tegen doen, behalve veel rust houden natuurlijk. En mocht het verslechteren, kan je dat zelf ook aan iets merken? Meid, je gaat al mooi hard naar de 35 weken, dus je doet het ontzettend goed. Nog maar eventjes en dan zijn je kleintjes er. Vanaf dan kan het genieten voor jullie beginnen, al zal het ook wel zwaar zijn. Maar ben ervan overtuigd dat jullie dat heel goed samen aan kunnen. Nou houje rustig en probeer toch nog even te genieten van die twee spartelende kleintjes in je buik, en vergeet niet regelmatig nog een buikfoto te maken, want het kan ineens gaan beginnen, en die laatste foto is dan wel heel erg leuk om te hebben. Annemiek, hoe gaat het met je neus en je hand meid? Moest je nu morgen weer werken of dinsdag...ben het even kwijt. Even een vraagje, Thijs krijgt nu 5 flessen van 180/6 toch? Wij hebben het bij Isa ook geprobeerd omdat ze de laatste dagen de 4 uur ertussen niet meer haalt. Maar die verhoogde flessen krijgt ze met geen mogelijkheid leeg. Had Thijs er veel moeite mee, of ging het met gemak naar binnen. Wij zijn nu maar weer 150/5 aan het geven en daar laat ze vaak zelfs een klein kontje in staan. Weet nu alleen niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken, want wil niet elke keer na 3 uur een fles gaan geven, want dan krijgt ze een fles teveel en dat lijkt me ook niet echt goed. + ze zit zo lekker in het ritme eigenlijk dat ik dit niet wil verpesten...........lastig dus......... Dnise, las iets over waterpokken. Nou ja dan heeft hij ze iig maar vast gehad toch. Ze zeggen dat hoe jonger kindjes het hebben, hoe minder last ze ervan hebben. Maar ik vind het evengoed zielig. Zit Aiden er erg onder of valt het mee. Wheroon, yeahhh je nieuwe auto is er!!!!! En rijdt hij lekker?? Lekker van genieten, en lekker een beetje rondtouren ( alhoewel dat met deze benzineprijzen ook niet meer leuk is). Ikkedus, je man de "handdruk" gekregen? Had hij er wel zelf voor gekozen, of is tie soort van ontslagen? Hopelijk vind hij een baan waar hij het wel naar zijn zin gaat hebben met goede voorwaarden. Spannend hoor.
zafira hij heeft er wel mee ingestemd. en het was zo geescalleerd dat het ook niet anders kon. mijn man heeft er maar een half jaar gewerkt en heeft dus nu 2 maanden salaris en dan nog een maand al zijn overuren en vakantiedagen die hij had opgebouwd. dus in totaal hebben we 3 maanden de tijd om iets nieuws te vinden. ook is het niet zo dat hij ineens een grote som geld heeft gekregen maar we hebben zo'n dergelijke constructie gemaakt dat zijn contract is aangepast van vast contract naar 3 maanden contract waarin hij dan niet hoeft te werken maar wel betaald krijgt. als hij na 3 maanden dan nog niets heeft gevonden kan hij iig ww aanvragen. er lopen nu verschillende sollicitaties waar hij ook al op gesprek is geweest dus hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt. is iig enorm genieten dat hij nu ff lekker veel thuis is.
Zafira bijons ging de wisseling van flessen heel gemakkelijk eigenlijk. op het pak staat waar ze aan zouden moeten zitten kwa leeftijd. dan ging ik dat gewoon geve. dus ook de hoeveelheid die ze aangaven maar die ze eigenlijk nog niet opdronk. beetje zonde natuurlijk maar op een gegeven moment dronk ze het wel gewoon leeg en was het nieuwe ritme er vanzelf. eerlijk gezegd geef ik altijd met alles teveel. als het genoeg is geven ze dat ook wel aan, hoe klein ze ook zijn . denk. Maar ik denk dat annemiek daar het meest bij kan helpen aangezien in ik in de leeftijd van hannahs 2 maanden nog borstvoeding gaf. ik ben pas met 3,5 maand naar flessen gegaan