kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik heb vandaag weer controle... hoop zo dat ik weer naar huis toe mag. Uitslag komt dan ook namelijk! Brrr.... verder heb ik MEGA pijn aan mijn olifanten poten... iedereen schrikt er ook van zo dik.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

michele thx:)

heb nog terug gezocht hoe ik het met sem deed (jeej wat raak je toch veel kwijt)
    zat toen ook op 4flessen en groente en fruit
    probleem was sem sliep met 6wk overdag helemaal niet meer... dus dat was erg pittig... hij sliep toen van 20.u tot 10u:)

vind het nu juist wel fijn dat pim overdag lekker slaapt;)

hij slaapt ongeveer van 13.15u tot 17.00/17.30

geef hem geen water gewoon overal scheppen voeding bij en 3 scheppen bambix
    potje groente eet hij schoon leeg, wil dan meer, maar krijgt dan fles van 150 wat net op gaat

vanmorgen heeft hij trouwens van zijn fles 180 cc water er 60 laten staan... is dat niet veel te veel?

maar vandaag zal het wel anders gaat zo dadelijk zwemles en dan oma naar huis brengen...

bb; heel veel succes met de uitslag, hopelijk mag je naar huis!!!

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    20-04-12 Isa 2e prikjes CB en KA Zafira
    20-04-12 controle en uitslagen bezigbijtje
    24-04-12 CB arts en oogarts
    Wherona
    02-05-12 Thijs echo heupjes Annemiek
    10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek
    10-05-12 Terugkomles Yoga samen met Thijs Annemiek
    24-05-12 Zafira 27 jaar!!!!!!!!!!
    02-05-12 37 weken bezigbijtje
    14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek
    23-06-12 Klein zusje 1 jaar ;) Dreumesmama
    15-09-12 Davey 1 jaar :D Wherona

Ff uppen

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

Vandaag weer op het CB en bij de KA geweest en wauw wat is ons meisje gegroeid zeg. Ze is nu 60cm lang ( 6 cm gegroeid in 4 weekjes) en weegt 5824 gram ( vorige keer 4702). Qua lengte zit ze nu iets boven gemiddeld en gewicht gemiddeld, dus ze doet het ontzettend goed!!! KA was zeer tevreden over haar mooie ronde koppie en lekkere billetjes haha. Maar ja toen moest het weer.............. die ellendige prikken:(:(. Nou ze heeft gekrijst echt niet normaal gewoon. Zelfs de arts schrok ervan, en ze was ook echt niet meer rustig te krijgen. Tijdens het aankleden was ze nog steeds aan het gillen, maar zodra ze in de maxicosy zat was het redelijk over. In de auto nog een beetje nasnikken en toen bij oma lekker een flesje op en naar bedje gegaan. Manlief en ik moesten even naar de bank een spaarrekening openen voor Isa en we hebben meteen even een mooie zomergarderobe voor Isa geshopt. Zij lag toch lekker te slapen bij oma, dus konden we dat even doen. 8 setjes van Bakkaboe:D. Echt ben helemaal weg van dat merk, en is niet duur, dus dat is helemaal leuk natuurlijk. Daarna Isa opgehaald en ze was erg vrolijk, had ook nog geen koorts. Nu is manlief haar nog eventjes naar bed aan het brengen, kunnen wij zo eten en dan krijgt dametje weer een fles.

Gelukkig zijn we er weer een maand vanaf, want echt mijn hart breekt bij het zien van zoveel veel verdriet bij mijn kleine meisje.

BBtje, hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk ben je weer lekker thuis en hoef je niet te blijven.

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    20-04-12 Isa 2e prikjes CB en KAZafira
    20-04-12 controle en uitslagen bezigbijtje
    24-04-12 CB arts en oogarts
    Wherona
    02-05-12 Thijs echo heupjes Annemiek
    10-05-12 CB arts en 2de prikjes Annemiek
    10-05-12 Terugkomles Yoga samen met Thijs Annemiek
    24-05-12 Zafira 27 jaar!!!!!!!!!!
    02-05-12 37 weken bezigbijtje
    18-05-12 3e prikjes Isa Zafira
    14-06-12 CB WV en 3de prikjes Annemiek
    23-06-12 Klein zusje 1 jaar ;) Dreumesmama
    15-09-12 Davey 1 jaar :D Wherona

Even bijgewerkt

6. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wherona, het bleek een toevalstreffer dat hij de eerste voeding met HA niet heeft gespuugd hihihi.
    De zere voetjes doen iedere dag een beetje minder zeer hahaha, maar een bad na werktijd doet ook wonderen.
    Waarom durf je geen brood te geven? Al zou ik dat ook spannend vinden hoor denk ik.

Zeepaardje, hier word ook door iedrreen gezegt dat hij er goed uitziet, ook op het CB. En Thijs zit net zo rond dat onderste lijntje als Pim.
    3 keer een poepluier per dag schijnt zelfs veel te zijn. Hier gaven ze aan bij flesvoeding dat maar een paar keer per week normaal was en dat ik niet moest schrikken als het maar 1 of 2 keer in de week zou zijn. Hier gemiddeld 2 keer per 3 dagen.
    Fijn dat je schoon bent, maar eierstokken zoek??? Pasen is toch al voorbij?? Hihihi.
    Over niet alles drinken vanmorgen, hier werd gezegt dat dat eens een keer geen kwaad kon, als het maar niet te vaak gebeurd.

Dreumesmama, ja inderdaad, ik werk nu 4 dagen, al zijn het deze week en volgende week maar 3 dagen, maar dat is wel lekker om er weer in te komen.
    Fijn dat grote zus steeds beter accepteerd dat ze een kleine zus heeft.

Dnise, gelukkig lijkt Aiden geen last van zijn waterpokjes te hebben. Hopelijk blijft dat zo.

Bbtje, las positieve berichten op je FB over de controle van vandaag. Ik neem daarmee aan dat je nog gewoon thuis bent.

Zafira, arme Isa. Ik zie ook zo op teregn die 2de prikjes. Hopelijk blijft Isa er verder geen last van hebben.

Hier is manlief vannacht vertrokken naar Frankrijk. Zondag rijdt hij door naar Zwitserland en dinsdagmiddag is hij weer thuis.
    Vanmorgen Thijs naar het kdv gebracht, heb hem daar schaterlachend achtrrgelaten, dus volgens mij heeft hij het daar wel naar zijn zin. hihihi.
    Vanmiddag heeft mijn mama hem opgehaald, want ik werk tot 9 uur.

Hopelijk is het morgen droog, want dan willen we de bloesemtocht gaan lopen, 15km langs de linge.

Fijne avond, ik kom straks nog wel even lezen.
    Liefs Miek

7. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Oh ja, vergeet helemaal te melden: mijn eerste menstruatie is onderweg denk ik... heb wat rood/bruin verlies, dus zal wel ergens dit weekend op gang komen.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    bakkaboe, indd een geweldig merk. Ik ben dr weg van!!!

hier indd weer lekker thuis. Bloeddruk is super goed weer.
    Urine vandaag was ook goed, geen eiwitten MAAR die van het urine sparen was weer verhoogd dus alsnog (helaas) zo-ma weer die test.

DInsdag terug voor controle en uitleg wbt inleiden...

JA JA DE DATUM IS BEKEND!!!!!!!!!!!!!!!:D

Bovenste is al een 5 ponder! Ze zijn 2350 en 2490! (L)

9. hoi dames mag ik me ook bij jullie voegen?

Ik ben Senna 26 jaar oud getrouwd met manlief 34 jaar.
    we hebben dochter uit 2004 en dochter uit 2008 en engeltje lief uit 2007 zoontje.

Wij zijn sinds april 2010 bezig heb pco en nog wat andere kleine dingetjes.

BB wat spannend houd de kleintjes dan ook maar ff binnen tot die datum hihi

Hoe is het met de rest van de meiden?

10. Zeepaardje

bb; mooie gewichten, ikzelf was maar 1700gr;)
    oh wat fijn weer thuis:)

annemiek; gelukkig rest van de flessen wel leeg:)

hopelijk is het morgen droog, veel plezier! enne pittege dagen zo zonder manlief!

zafira; lekker geshopt:p jeej je meissie weegt al meer dan me boefje;) gaat ook snel zeg!
    idd rot prikken, al heeft pim dit keer er weinig last van gehad, gelukkig!

senna; welkom:) hier 2 zoons april 2008 en januari 2012

all; fijne avond!

11. Ik ben woensdag begonnen met gonal F spuiten.

De oudste was bij mij 2945 en de jongste 2635

12. Zeepaardje

wat een kleintjes;)

hier oudste 3740gr en 50cm jongste 4280 gr en 56 cm

13. zo dan nee hier waren ze 44 en 48 cm

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai hai,

BBtje, ohhhh weet je de datum:D:D. Spannend meid, hopelijk gaat het tot die tijd goed en mag je lekker thuis blijven in je eigen vertrouwde omgeving. Moet jij in het zh bevallen ( stom tuurlijk moet dat want je word ingeleid:)) Sorry ben net wakker, want manlief heeft de eerste voeding gedaan en nu is nu met Isa weer teruggekropen in bed haha. O ik ben zo benieuwd hoe je kindjes eruit zien, hoe ze gaan heten, hoe de bevalling gaat en natuurlijk of alles goed gaat met jullie allemaal. Nog even meid, en dan zijn ze er!!!!

Senna, welkom:). Ik ben Zafira heb een engeltje Jaron uit 2011 en een dochtertje Isa 22-01-2012

Zeepaardje, ja idd Isa is nu zwaarder dan Pim, maar toch is ze een behoorlijke slanke baby. Tenminste, de verhoudingen zijn allemaal mooi gemiddeld en lengte iets boven gemiddeld. Maar ja manlief is ook 1.93m, dus Isa zal vast wel iets van de lengte van paps mee hebben gekregen.

All, gisteren heeft ze alleen iets verhoging gehad van de prikjes, en sávonds had ze alweer flink wat praatjes haha. Het viel dus allemaal wel mee, maar op het moment van prikken tot naar de auto lopen.......ze deed echt net alsof ze vermoord werd........nu al een dramaqueen haha.

15. Zafira thanks mijn engeltje is overleden met 22.5 en geboren met 23 wk. heftig hoor.

BB spannend meid de datum jeeej het einde is in zicht :)

16. Zeepaardje

zafira; ja manlief hier 1.94

hier dan gewicht onderlijn en lengte bovenlijn....

hier had p. ook iets verhoging van de prikjes...nu 22mei weer...

17. Zeepaardje

hier heerlijk gezwommen vandaag...
    pim groot feest vannacht dat was minder;)

knuffels en tot snel! xxxxxxx

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik ben morgen op vakantie dus hoop dat hier alles goed gaat..
    Ben benieuwd of je de datum red dat je ingeleid word bbtje..

Knuffe voor jullie allemaal.xxx

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Michelle, geniet maar heerlijk van je vakantie!!!!
    Veel plezier.

All, nou ik denk dat het volgende sprongetje voorbij is...:). Wat een drama zeg afgelopen weekend. Isa wilde echt helemaal niks, niet in haar bedje slapen, niet op schoot ( ja eventjes) veel huilen en driftig worden......maar vanochtend werd ik weer beloont met een stralende glimlach en een heel vrolijk meisje, dus ik ben weer blij.

20. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @ zafira... waardeloos he die sprongetjes :$
    aiden heeft er ook zo zichtbaar last van... van de week weer 3 avonden met hem opgezeten en zaterdag avond zelfs tot 12 uur :$ meneer wou echt niet slapen dus heeft tot middernacht zitten spelen in de woonkamer ;) en toen wel als een blok in slaap gevallen en lekker uitgeslapen... hij is nu lekker aan het spelen dus ik zit ff achter papa's pc :p

bbtje wat een mooie gewichten!!! :D helemaal top!!! en wanneer is de grote dag??? vertel je dat?

vandaag hier maar een rustig dagje! tis slecht weer dus ja! aiden straks ff een tukkie laten doen.. dan vanmiddag maar een boodschap en ff een bakkie bij m'n vriendin!....;)
    papa is vanavond erg laat dus aiden en ik eten maar saampies gezellig is anders maarja doe je niks aan!...

fijne dag meiden!!!! xxxxx

Deel Deze Pagina