kletsende mama's,bijna mama's en wensmama's uit het bevrucht ei 2010 topic!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bezigbijtje, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    michele fijne vakantie!!!!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vermoedelijk is ook hier een sprongetje geweest, meneer pakt nu speeltjes aan en lacht meer!

michele; veel plezier met vakantie!

zafira; meisje blij,mama blij:)

dnise; niet gezellig, maar ja soms moet dat he;)

all; knuffels...

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Het meisjes hier ff berichtje via tel.

Bbtje spannend! Stuur je datum in pb? Of blijft t een verassing? ;)
    Mooie gewichten meid hebben we al gezegd hoe goed je het doet?

Kleintjes Jeetje wat groeien ze hard! Wat een gedoe he die sprongen en prikjes. Maar ook bijzonder hoe snel ze herstellen en hoeveel ze elke dag weer leren. Meiden een tip hier probeer elke 3 maanden aan je foto boek te werken. Scheelt een hoop werk straks aan het eind en je vergeet zo veel

Senna welkom. Hier getrouwd en dochter van 16 maanden

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, oeoeoeoe spannend... datum bekend... ik ben zo nieuwschierig. Naar het wanneer en hoe en de namen en foto's....
    En dan zijn we in dit topic gewoon allemaal mama geworden. Ik weet dat ik wel momenten heb gehad dat ik niet had gedacht dat wij allemaal een ooit een kindje zouden hebben. Dus wat een wondertjes zijn het toch allemaal stuk voor stuk.
    En wat een prachtige gewichten. Hier zaten ze heel goed met de meting van het gewicht, hoop voor jullie dat dat bij jullie ook zo is. Zou echt super mooi zijn!

Senna, welkom.
    Je mag het rustig proberen, maar je moet je realiseren dat wij in dit topic al 2 jaar samen schrijven. Er hebben al eerder dames geprobeerd aan te haken, en die zijn eigenlijk nooit blijven hangen.
    Dus alvast mijn excusses dat ik in het begin iig een beetje terughoudend naar je zal zijn, maar ik wil eerst wel even weten of je blijft hangen of niet.
    Maar ik in het kort: ben afgelopen januari bevallen van een zoon Thijs, daarvoor 3 jaar bezig geweest en 2 mk en 2 ma achter de rug.
    Wat is Gonal F?
    Waren jou kindjes vroeg geboren dat ze zo klein waren?

Zeepaardje, als hij de rest van zijn flessen leeg heeft gedronken zou ik me er zeker geen zorgen om maken als dat een keertje niet zo is.
    Ik herkjen het echt jou verhjaal van Pim, hier een man van 1.98, en Thijs ook gewicht net onder middenlijn, lengte tegen bovenlijn, dus verhouding onderlijn.
    Oh lekker zwemmen... moet misschien maar eens gaan kijken of er hier in de buurt iets van babyzwemmen is... en dan vooral op een dag dat ik ook zou kunnen hahaha

Zafira, fijn dat Isa weinig last heeft gehad van de prikjes!!
    Hier is Thijs ook met het sprongetje bezig. Het ene moment lijkt hij er wel last van te hebben en het andere weer niet. Maar wel leuk, want ik zie hem ook echt groeien. NEt had hij ineens zijn sleutelbos (zo'nbijtring achtige sleutelbos) vast in zijn handjes, dus die heeft hij echt zelf gepakt... dat is echt voor het eerst.

Michele, je zult wel al weg zijn, maar veel plezier gewenst!!! Geniet er maar lekker van!

Dnise, ik stuur wel wat zon jou kant op. Hier nl de hele ochtend al een lekker zonnetje.

Ikkedus, ik hou hie (momenteel 1 keer per maand) onze website bij met foto's en updates van Thijs. En ik heb zo'n baby's eerste jaar boek wat ik bij hou.
    Maar inderdaad ook slim om alvast met een album te beginnen.

Hier een raar weekend achter de rug.
    Manlief is vrijdag vertrokken naar Frankrijk voor een sloopweekend in het nieuwe huis van een vriendin van ons. Gister is hij doorgereden naar Zwitserland naar zijn tante en morgen middag is hij weer op tijd thuis om Thijs uit het kdv op te halen.

Ikzelf heb vrijdag eerst Thijs naar het kdv gebracht. Heb hem daar schaterlachend achtergelaten.
    Vervolgens ben ik tot 21 uur gaan werken. Mijn moeder heeft Thijs opgehaald en ik ben a het werk naar mijn moeder gegaan.
    Ik heb daar de hele nacht boven de wcpot gehangen. Ben dus zaterdag helaas niet mee gaan wandelen. Mijn moeder heeft Thijs wel gewoon meegenomen om te gaan wandelen, en hij heeft de tijd van zijn leven gehad hahahah. Ik heb heerlijk kunnen slapen en voelde me smiddags gelukkig alweer wat beter.
    Gister naar de verjaardag van mijn nichtje geweest, die is afgelopen week 3 geworden.
    En vandaag gewoon een lekker knuffel en rommel dagje. Boodschappen doen, strijken ed.

Thijs spuugt nog steeds, maar het lijkt wel minder heftig als op de gewone voeding, dus hopelijk blijft het afnemen.

Hier inderdaad ongesteld geworden vrijdag op zaterdag (ja dat kon er ook nog wel bij hahahah), ben benieuwd hoe mijn cyclussen vanaf nu gaan lopen.

5. Dank jullie wel voor jullie welkom.

Via andere topic "ken" ik BB en Onewish.

Gonal F is spuiten om eiblaasjes te stimuleren te groeien om uit eindelijk zwanger te kunnen raken :)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik lees alles mee hoor, en ga nu ff wat probern te typen maar dat doet zo'n zeer.. pfff!

datum zet ik niet op het forum neer, zou zonde zijn als die bekend word.

senna; hoi meid, welkom. Ik denk dat je beter in het andere topic kunt waar one indd ook zit. Dit topic zit one niet in! (kijk maar even bij one's of mijn bericht geschiedenis dan vind je hem wel "meiden die al langer...." Maar hier ben je natuurlijk vrij om aan te sluiten.

pff als ik jullie die sprongetjs lees denk ik soms wel: oehjee en dan heb ik er 2;)

zullen we maar zeggen geen bericht is goed bericht en nieuws laat ik via whats app aan iemand weten?????

baal zo dat ik niet lekker mee kan typen, maar doet gewoon echt te pijn :):(

7. dikke knuff BB thanks

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meisjes zit weer achter mn pc :)

annemiek jeetje wat een weekend maar wat heerlijk om Thijs zo vrolijk achter te laten bij het kdv!
    boven de wcpot? buikgriepje?

hier ook een druk weekend gehad :) flink geklust. de zolder opgeruimd oude babykleertjes gesorteerd op maat etc etc. de studeerkamer leeggehaald en de boekenkasten vanuit daar op maat gemaakt voor op zolder. ik werk namelijk een paar dagen thuis en dat deed ik eerst altijd in de studeerkamer maar dat wil ik dus nu op zolder doen en de studeerkamer wordt Hannahs nieuwe kamer zodra we weer zwanger zijn :).
    aangezien ik met Hannah zo ziek was en uiteindelijk de laatste weken in het ziekenhuis lag wil ik nu alles op tijd afmaken zodat ik bij een volgende zwangerschap hopelijk heerlijk mag genieten.
    dus flink geklust zowel in huis als....:p:p:p
    vervolgens de foto's bekeken van de fotoshoot 2 weken geleden (ik heb ze helaas nog niet digitaal) maar wil jullie de heerlijke foto's niet onthouden dus heb van een paar een foto gemaakt :)

dan nog geweldig nieuws. vanmorgen had mijn man een sollicitaie gesprek nadat hij nu thuis zat zonder werk. werd hij onderweg naar huis al gebeld dat hij de baan had!!! AAAHHH!!! morgen en woensdag heeft hij ook nog gesprekken bij andere bedrijven die hij nog wel gaat doen just to be shure. maar echt zo gaaf voor hem.
    dat betekend dus inderdaad dat ik een dezer dagen een afspraak ga maken om mijn spiraaltje te laten verwijderen en dat we dus hopelijk binnen nu en een paar maanden weer zwanger mogen raken :D:D:D:D

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ons gezin :D

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ons prachtige meisje

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    en dan nog de serie met Aapiee
    dit is een van de favourite knuffels van het verhaal Monkey (kan ik iedereen aanraden, ik ben er mee opgegroeid, prachtig prentenboek)

12. Wat een prachtige foto's zeg.

Allemaal druk geweest lees ik :)
    Zijn jullie allemaal aan de klus voor een brusje?

13. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    oooooh ikkedus wat een prachtige foto's en wat een heerlijk ding is hannah toch!! :D en goed nieuws van je man!!!!! en jeeeeeeej voor een brusje!!!!!!! ikke is vreselijk jaloers!! :)

Senna1985 sorry meid vergeet jou helemaal te verwelkomen :)

ik ben Denise 26 jaar woon samen mijn mijn lieve vriend Hich
    (spreek je uit als hies) :D en samen hebben wij een heerlijk ventje van 15 maanden Aiden :D

hoe graag ik het ook wil hier nog niet voor een brusje :( heb het hier pas gedropt bij m'n meisjes dat ik het dolgraag wil! mijn eierstokken rammelen niet meer die geven een uitgebreid concert :D maar kwa huis hebben we geen kamer over en manlief wil het liever nog niet nu :( dus helaaaaas haahahaha maargoed ons mannetje is nog klein dus druk zat en vollop genieten!!

14. dank je wel dnise.

hahaha eierstokken die concerten geven hihih dat doen die van mij ook :p

15. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ikkedus, aaahhhh wat een smelt foto's!!!!!!! En woehoe bijna voor een brusje!!!! Gaaf zeg, en dan gaan we alles weer helemaal opnieuw beleven........de spanning of het gelukt is, de eerste positest, echo's:D:D:D. Echt superleuk!!

Senna, wij gaan 'pas' voor een brusje als Isa een jaar is. Mijn lichaam moet eerst bijkomen van 2 zwangerschappen kort op elkaar en alle emoties en stress die erbij kwamen kijken. Ook had ik behoorlijke bekkeninstabiliteit bij mijn 2e zwangerschap, dus vandaar dat het verstandiger is om een tijd te wachten. Ben dus weer braaf aan de pil, en over een 9 maanden zien we wel verder. Nu eerst maar eens intens van ons kleine meisje genieten.

BBtje, meid je doet het zoooo goed, ik kan het niet vaak genoeg zeggen!!!! En alweer bijna 36 weken!!!!!!!! Geeft niks dat je momenteel niet echt kan reageren, doe maar lekker rustig aan en probeer toch van die laatste dagen te genieten!! O en ik denk dat jij met 37.3 ingeleid word haha. Dat gevoel heb ik al heel lang, dus ben straks erg benieuwd of ik het goed had:D.

Dnise, wat zijn de stappen die jullie nu willen gaan ondernemen, zodat een brusje straks wel mogelijk is? Ennuh eierstokken die een concert geven:(.....zooo balen dat het dan gewoonweg nog niet kan. Dikke knuffel en ....eierstokken, hou jullie koest!!!!

All, zo goed als dat het vanochtend met Isa ging, zo beroerd ging het de rest van de dag. Ze ligt nu eindelijk pas te slapen in haar bedje ( alhoewel ik haar nu dus weer hoor klagen) de rest van de dag heeft ze echt alleen maar op schoot gehangen, echt niks was goed. Best vermoeiend dus, en mijn huishouden is dus ook weer blijven liggen. Hopen dat het morgen betergaat, want die berg was vouwt zich helaas niet vanzelf.

16. Zafira wat balen dat je BI had :( hopelijk herstel je goed

17. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ikkedus, wat een prachtige fotos!! echt heel mooi maar dat zei ik ook al op fb.En super leuk en spannend dat jullie gaan voor een brusje.

zafira balen dat de kleine isa niet fit is, hopelijk is ze gauw op geknapt, en dan kan je je huis houden ook weer aanpakken, het is af en toe echt zoeken hoor, ook dat heb ik nog wel eens als mijn kleine smurf niet erg lekker is, vandaag was die de hele dag wakker! niks was goed :s

bb super spannend dat de datum bekend is, waarschijnlijk nog tot de 38 weken volhouden misschien wel 39 weken.... en alle respect dat je niet altijd reageer hoor, ik heb daar ook niet altijd de fut of tijd voor maar lees wel mee, en bij jou zit je prachtige buik ook nog eens in de weg, maar spannend nu lekker af gaan tellen meid.

Michelle was op vakantie gegaan , als ik het goed onthouden heb'? Fijne vakantie toegewenst!

@ll hier gaat het op en neer, nu me 2 oudste kids ziek flink aan het braken en ben bang ik er zelf ook aan ga geloven een deze dagen het schijnt erg te heersen, Verders gaat het wel goed.....ff een flinke klap te verwerken gekregen , en met me neus op de feiten gedrukt geweest, maar ik ga en wil geen keuze maken tussen mijn 3 kids want ze zijn me alle 3 me alles! jullie denken vast waar heeft ze het over?? Het wordt steeds meer duidelijker wat me middelste nu allemaal heeft.... Het is niet alleen adhd en pdd-nos ( autisme) maar ook nog een hechtings stoornis erbij, en dit is ZWAAR. Maar ik zal er alles aan doen om het zo draagbaar mogelijk te houden. Nu zijn mijn zoon zijn medicijnen weer verhoogt, en echt waar het is een totaal ander kind, hij geeft zelf complimentjes!! Gaat zelfs met zijn broertje spelen en hele nieuwe wereld is open gegaan voor me gezin, waar het eerst de angst was en de veiligheid voor zijn broertje s. gevaar liep , zo is hij nu echt 100% om gedraait, in de positiefe zin, en ik hoop dat dit altijd zo mag blijven.Want ik wil van hun alle 3 blijven genieten in mijn gezin thuis.

18. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    BBtje, gewoon lekker lezen, af en toe een kort berichtje hoe het met jou en je beebs gaat en maak je vooral niet druk dat het niet lukt om op ons te reageren. Dat regelen wij onderling wel dat we dat wel doen hahaha.
    Ik weet niet of je mijn nummer hebt, ik de jouwe volgens mij wel nog.... maar je mag altijd Whats appen hoor :D

Ikkedus, ja vermoedelijk een eennachtsbuikgriep inderdaad. Manlief heeft er vorige week ook al last van gehad.
    Wat supermeis dat je manlief al zo snel weer een andere baan heeft. En inderdaad gewoon naar die andere gesprekken gaan. Wie weet heeft ie dadelijk zelfs nog een keuze!
    Oeeeee en dan weer aan de klus.... spannend. En zoals Zafira al schrijft, dan beginnen we hier inderdaad weer heerlijk van voor af aan met het meeleven :D
    Ach je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de boel vast op orde te hebben ;)
    Wat een prachtige foto's!!! En wat is Hannah een prachtige dame!!!!
    Heb gelijk onze foto's van de shoot even ingescant... zal ze zo ook even plaatsen. Zijn er maar 3 hoor, was nl met mijn hele familie, dus als gezin hebben we er 1 en 2 mooie van Thijs :D
    Het verhaal van Monkey... zal ik eens even op googlen...

Senna, hier pas in Januari bevallen, maar wel via keizersnee, dus advies is om iig 6 maanden te wachten met zwanger worden. Maar gezien het hier allemaal niet zo heel makkelijk ging en ik inmiddels toch al 37 ben... gaan we waarschijnlijk van de zomer weer aan de klus....

Dnise hihihihi eierstokken die concerten geven ... die vind ik wel erg leuk bedacht :D Hier zijn ze momenteel eerder tot last ... mijn eerst menstruatie is gelijk een behoorlijk heftige hahaha...weet gelijk weer waarom ik dat niet gemist heb :p

Zafira, zo grappig dat Isa en Thijs redelijk gelijk opgaan. Hier ook een jengel mannetje gehad vandaag. Wij hebben vanmiddag heerlijk samen op de bank liggen slapen :p. Hij had ook wel wat verhoging, dus uiteindelijk omdat hij maar bleef krijsen en zijn temp bleef stijgen toch maar even een half zetpilletje gegeven. Hopelijk morgen geen koorts, want dan moet ik op mijn werk iets gaan regelen gezien dat manlief pas eind van de middag weer thuis is.

Mamavan3, jeetje 2 kleintjes met braken, het lijkt inderdaad te heersen, hier zowel ik als manlief hebben eraan moeten geloven. Hij was kort, maar erg heftig.
    Oh meis, inderdaad wat lijkt me dat ongeloofelijk zwaar!!! En ik had al zoveel respect voor jou... 3 kids in je uppie!!! Het lijkt maar niet op te houden voor je he
    Wat super dat de medicijnen zo goed lijken aan te slaan. Zal hier duimen draaien dat dat zo blijft.

19. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    aaah annemiek jij ook al van die *prachtige* fotos!!

En over het ziek zijn het is idd maar 1 dag ff goed kotsen, maar vind het zo zielig voor ze want ze spugen zich echt helemaal leeg en hebben er zon buik pijn van....

BB ik weet niet of je mijn nummer nog hebt? anders mag je me wel ff pben via hyves of facebook dan zal ik je me nummer door geven:)

20. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mamavan3, tis inderdaad kort, maar super heftig, ik dacht dat ik mijn darmen eruit ging kosten. Heb nu dan wel nog steeds een wat gevoelige maag. Al eet ik wel weer normaal en hou alles binnen, maar zo savonds dan is die maag nog wel wat gevoelig. En dan ben ik een volwassen vrouw... echt sneu voor die kleintjes..

Zal nog ff een heerlijke foto spammen ;)
    Deze heb ik gisteren gemaakt :D

Deel Deze Pagina