Wat een leuke foto's weer hihih. Ik heb voor degene die dat leuk vind foto's in mijn prive albums van mijn meisjes. Ziek zijn had ik hier van het weekend ook ff een nachtje vriendjes met de wc. maar de kids gelukkig NOG niet. Hier beetje in de zenuwen morgen de eerste echo na een weekje spuiten.
hihihi je krijgt het nog druk aan de wats app. Ik heb black berry die geen wats app erop wil hebben ahahha
@Ikkedus wat een mooie foto's en super spannend joh voor een 2e te gaan leuk! en wat super dat je man zo snel al een andere baan heeft @Dnise hahahaha laat eens horen hoe klinkt dat? @Bbtje Spannend de datum al bekend ben benieuwd hoor hoe en wat en hoe is je controle vandaag? @mamavan3 arme kids hopelijk allemaal weer snel aan de betere hand @Senna hoi zal me ook effe voorstellen ben 31 jaar en heb een zoontje van 7 mnd. hij heet Davey en is 5,5 week te vroeg geboren heeft 2 wk in het ziekenhuis gelegen zo dat was mijn verhaal effe in het kort. @Annemiek heftige nacht dan zeg pffff wat een ellende allemaal he @ll zo we hebben een heerlijk weekend gehad Davey voor het eerst wezen zwemmen en dat vondt ie heerlijk en leuk dag derna naar dierenpark geweest en ook dat vond ie super interessant. Vandaag bij het cb geweest meneertje is 9 kg en 74cm kortom doet het helemaal super. Daarna bij de oogarts geweest we mochten kiezen of wachten totdat hij 1 jaar zal worden en als het dan nog niet over was zijn traanbuisje door laten prikken of meteen laten doen dus wij hebben het wachten maar gekozen hoor in de hoop dat het toch nog vanzelf over gaat. Ook is zijn 2e tandje nu door
Eerst even over mijn controle; alles was goed! Bloed is goed (dus ijzer te kort is door de pillen weer oke) Urine was net boven de grens met eiwitten maar wel gezakt dus ook goed. Gelukkig niet steeds weer die 24 uurs urine sparen.... Met de kindjes is alles goed, hartjes kloppen nog goed en voldoende vruchtwater. Bloeddruk wisselt, gister aaf was ik niet lekker en met thuisding gemeten en indd was hij toen hoog. 164/93 (!) Gelukkig is hij nu weer goed (124/85) Ik gaf aan nu al 3 avonden (vooral) menstruatie rugpijn en harde buiken te hebben, deze komen en gaan en ik hou de regelmaat erin eink niet echt bij. Door dat ik dat zei wilde de gyn toch even gaan voelen inwendig... en wat denk je??! Ik heb gewoon al 1cm ontsluiting en hij kon het hoofdje al voelen !!!! (nou wil dit volgens mij nog niks zeggen, maar ik moet wel allert zijn en meteen bellen als ik het weer krijg...) ook gesprek over inleiden gehad maar dat ging vooral over "het tuutje" dat als die er zat ik gel kreeg om het te laten verdwijnen, maar voor zover ik begrijp is als ik 1cm ontsluiting heb dat tuutje al weg dus heb ik die gel niet meer nodig??? Ik zou niet weten hoe het nu dan gaat met inleiden... a.s. vrijdag weer terug voor controle, we zullen het zien hihi. Wheroon; wij willen 1x in de maand met de kids gaan zwemmen ergens. Ik vind het zoooo jammer dat ik geen babyzwemmen kan doen (Dat doet hier bijna iedereen eink wel) Maar het gaat met 2 gewoon niet lukken.... Daarom willen we elke maand even lekker een uitstapje ervan maken
whahaha wheroon hoe dat klinkt?? whahahahah nou op het moment een beetje als dikke heavy metal! whahahaha wordt echt gek van mezelf! en iedereen om me heen lijkt wel weer zwanger te zijn ook! dat werkt ook niet echt mee naja de stappen die we nemen is flink reageren op huurhuizen die ons wat lijken! whahaha en hopen dat we zo snel mogenlijk iets treffen... we kijken ook rond op de koopmarkt maar is allemaal zooooo duur en het andere uiterste is wel te betalen maar piepklein dus ja t lukt allemaal niet!! me eierstokkies moeten koest worden annemiek wat een lekker kereltje is het ook he!!! smelt smelt!! wheroon ben jij 31?? whahahaha nooit geweten ik dacht echt jonger! hahahaha compliment! bbtje had je al op watsapp gesproken maar toppie meid 1 cm!!! nu langzaam aan elke keer een cm erbij tot aan je datum!!
waarom probeer je niet woningruil dnise. zo zijn wij ook 2 keer verhuist omdat de wachtlijsten zo vreselijk lang zijn
36 weken vandaag! Wie had dat gedacht... ik weet nog dat ik met de 12 weken op de bank zat en boven de pot hing en riep en dacht dat ik dit nooit vol zou kunnen houden... Al dat gespuug, steeds weer die honger en buikpijn daardoor.. Wat een hell.. Toen het eindelijk minder werd kwam de 27ste week, een heftige week waarin ik 7 dagen ben opgenomen ivm de harde buiken. Toen durfde we niet te dromen dat ik deze buik met 36 weken nog zou kunnen showen. (en nog veeel groter nu hihi) Toen eenmaal wweer thuis, niks mogen doen en weer erg veel spugen tot aan de 34ste week... nu lijkt het goed te gaan en heb ik weer een spier scheurtje.. zo gaan we maar door. Maar toch ben ik dolblij dat ik de 36 weken bereikt heb en dat ze veilig bij me gezeten hebben.... zeker omdat het niet vanzelf gegaan is!
Wherona, ach we hebben het weer overleefd. En liever ik boven de wcpot dan Thijsje. Fijn dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad. En heerlijk gezwommen met Davey! En dan ook nog naar het Dierenpark, heerlijk. Vond Davey de beesten leuk? Wat fijn dat Davey het zo goed doet! en wb de oogarts, groot gelijk dat jullie het dan nog even afwachten. Hij is nog zo klein en dan al al dat gerommel aan zijn lijfje. Als dat niet noodzakelijk is zou ik er ook even mee wachten. En inderdaad wie weet gaan zijn traanbuisjes dan alsnog voor die tijd uit zichzelf open. Ohhhhh en al een tweede tandje BBtje, wat heerlijk dat je controle gister goed was!!! En WOW al 36 weken!!!! Je doet het echt geweldig meis!!! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoeveel respect ik voor je heb!!!! Ohhh en 1 cm ontsluiting, dat hoeft niks te zeggen, kan wel MAar zo weet je het iig weer lekker spannend te maken voor ons hahaha. Inleiden kan op verschillende manieren. Als er inderdaad "het tuutje" nog zit, of zoals mijn gyn zei: "je zit nog potdicht" dan brengen ze inderdaad een gel en/of een baloncatheter in, maar ze kunnen ook inleiden door wee opwekkers toe te dienen of je vliezen te breken. Dus als je wel al ontsluiting hebt, maar je buik is verder rustig, dan kunnen ze nog steeds inleiden. Wij zijn gewoon het sterkste geslacht, het is niet voor niks dat het wij vrouwen zijn die zwanger zijn en niet de mannen, dan was de mens wel uitgestorven ondertussen denk ik hihihihi. Dnise, Dat zul je dan inderdaad altijd zien, dat iedereen om je heen (weer) zwanger is. Maar meis, jullie tijd komt ook nog wel. Voor je het weet is het zo ver Ik weet hoe het is om te moeten wachten met die enorme wachtlijsten voor een woning. Hier ook nooit gedacht ooit een eigen huis te bezitten. Maar dat is dan het voordeel van een man die enigst kind is en een schoonmoeder die dementerend is en niet meer thuis kan wonen. Daardoor hebben wij nu voor een "schijntje" het ouderlijkhuis kunnen overnemen. We hebben nl alleen de schenkingsrechten moeten betalen. Het is zeker een heerlijk kereltje! Ik geniet er ook echt super van. Hierheerlijk aan het genieten dat manlief weer thuis is. Dat is toch het allerfijnste, gewoon met ons drietjes. Helaas is Thijsje vreselijk verkouden, hij huilt gewoon hees, kei zielig. Dus zijn neusje maar iedere voeding even "leegzuigen" (met zo'n pompje) en zoutoplossing sprayen, en dan maar hopen dat hij er snel vanaf is. Hij heeft gelukkig geen koorts of verhoging, gewoon verkouden. Vandaag even naar de fietswinkel geweest, even kijken voor een mamafiets. Helaas had hij nu niks op voorraad staan, maar komende week komt de Gazelle Bloom binnen en dan belt hij even zodat ik even kan komen testen. Als het iets is, dan bestel ik hem mooi via het fietsplan op mijn werk kost het me alleen wat vakantieuren en een kleine eigen bijdrage omdat hij duurder is dan de max prijs via het fietsplan. MAar dan hoef ik zelf maar 150 euro te betalen. Dus das niks natuurlijk hahaha. En morgen heerlijk met mijn mama naar de sauna. We hebben een arrangement voor 2 personen met een opgietsessie, drijven in een zoutwaterbad en Garra Rufa Visjes. Ben vooral erg benieuwd naar de visjes hihihihi, knabbelend aan mijn voetjes. Hieronder nog even de fiets die ik op het oog heb
meiden ff snel een update van mandy!! ze is weer opgenomen in het ziekenhuis... 2 cm inmiddels ik heb nu visite maar kom later op de avond ff verder verslag uit brengen
Spannend gaat het gebeuren owww Dnise vertel @Dnise ja 31 al hihih maar bedankt voor het compliment. Enne eierstokken effe een beejte rustig doen hoor jullie mogen snel genoeg weer. @Annemiek super mooie fiets hoor en heerlijk dat je man weer lekker thuis is zo hoort het ook wel he lekker genieten van elkaar. Hoe gaat het op het kdv? @Zafira hoe is het met jullie? @Senna ja echt heerlijk dat zwemmen wil het nu iedere week gaan doen indien mogelijk. Owja en een aantal van jullie vroegen waarom ik geen brood durfde te geven dit was puur iets wat ik in mijn hoofd heb zitten en dat is het verslikken en volledig onterecht want hij deed het net super we zaten soep met brood te eten en gaf hem gewoon wat kleine stukjes en ging geweldig. Ow zit helemaal te stuiteren om BBtje zet hem op meid!
heb bbtje namens ons heeeel veeel xxx gegeven. ze baalt als een stekker er is nu helemaal niets dat wijst op een bevalling die zou kunnen komen. dus voorlopig nog geen bericht van de 2 kleintjes. ziet er naar uit dat de beebs het voorlopig prima hebben in de buik van hun mama
Dnise, oh spannend, BBtje weet de spanning wel goed op te voeren zeg BBtje, mocht je wel meelezen: YOU GO GIRL!!!! JE bent een topwijf!!!! Wil je eigenlijk what's appen, maar zal je lekker "rustig" je ding laten doen MAar ik denk vanaf nu nog meer aan je (voor zover dat nog mogelijk is hahaha) Wherona, Thijs lijkt het echt erg fijn te hebben op het KDV... ik laat hem daar steeds schaterlachend achter smorgens hahaha Zo zie je maar weer gewoon proberen... en vond hij het brood ook lekker? Ik stuiter hier kei hard met je mee!!! Ikkedus, thnx voor de update. Wat spannend zeg, nu nog niks wat lijkt op een komende bevalling, maar het kan natuurlijk zo maar ineens daar zijn hihihihi maar het blijft dus nog even spannend.
2cm.. dat had ik ook op t moment dat ze me stripten.. kan zomaar beginnen.. spannend ik verwacht morgen n berichieeee
nog geen ander nieuws van BBtje zo balen zal ze dit nou ook niet mee hebben? Ik hoop voor der dat het gewoon doorzet en dat ze niet lang blijft doorsukkelen.
Gisteren bij het ophalen van Davey van het KDV veel negatieve opmerkingen gehad van de leidster die een tijdje met vakantie was en der gisteren weer voor het eerst was. Dit waren de dingen die ze mij melde: - Hij zou keelpijn hebben - Hij zou niet genoeg hebben aan zijn melk en moet naar de Forte - Kan zichzelf niet vermaken - Huilt de hele dag door Keelpijn daar hebben we tot nu toe niets van gemerkt niet genoeg aan zijn voeding en op basis van 1 dag moeten we al overstappen naar Forte lijkt me ook iets te voorbarig zeker omdat hij hier thuis totaal geen last van heeft. Zichzelf niet vermaken tsja dat kan hij thuis wel onwijs goed maar hij is daar in een andere omgeving dus weet ik niet hoe hij hier reageert. Huilen doet hij thuis amper alleen als het iets dwars zit Ik vindt het allemaal wel erg vreemd want alle andere weken ging het erg goed op het KDV en nu dat zij der is gaat het opeens zo slecht? Vanochtend was ze der weer en normaal gesproken lacht Davey als de andere leidster hem van me aanpakt maar in dit geval ging hij huilen tot het over zijn toeren toe wat raar zeg! heb hem toen maar even overgenomen en hem getroost en effe met hem gespeeld en toen was het wel weer effies over. Omdat ik dit toch wel een vreemde houding vindt heb ik een gesprek aangevraagd met zowel haar als de andere leidster om eens met elkaar te praten en te evalueren hoe het nou werkelijk gaat met Davey. Zo moest het effe van me afschrijven